Mitä mieltä tällaisista hiuksista?

Punatukkainen tyttö

http://2.bp.blogspot.com/-cbjn9kO3Ox4/T0aMQnuR3OI/AAAAAAAAF_c/_CJbmwXK3l4/s1600/long-red-hair.jpg

http://cdn.sheknows.com/filter/l/gallery/sheknows_hair_gallery_red_long_layers_blunt_bangs.jpg

http://hair-styles-for-long-hair.com/wp-content/plugins/wp-o-matic/cache/a1f82_Long-Red-Hairstyles-.jpg

http://www.strayhair.com/hot-styles/hot-color/happy-4th-of-july-america-red-white-and-blue-hairstyle-gallery/attachment/long-red-hair/

Eli punaista ja pitkää ja jonkinmoisella otsiksella. Omasta mielestä ensimmäinen ja viimeinen parhaita hiusmalleja ja sopivat mallille myös hyvin.

14

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nasdaq

Toi eka on ihan suböörb. Aivan fantastinen pakkaus. Pitäisiköhän munkin alkaa tutkimaan netin loputonta kuvatulvaa?

(naurua)

• Nasdaq

Kummallista, että mä en osaa hahmottaa minkä ikäinen tuo nainen on. Ehkä tuo vaatetus ja sen hillitty ja harmaa lookki vähän johtaa harhaan, sillä se viittaa vahvasti hieman iäkkäämpään eukkoon. Fleda on kyllä järjettömän siisti.

No minä tiedä.

• Nasdaq
        Nasdaq kirjoitti:

Kummallista, että mä en osaa hahmottaa minkä ikäinen tuo nainen on. Ehkä tuo vaatetus ja sen hillitty ja harmaa lookki vähän johtaa harhaan, sillä se viittaa vahvasti hieman iäkkäämpään eukkoon. Fleda on kyllä järjettömän siisti.

No minä tiedä.

Kädet ovat aika nuoren näköiset. Osaakohan hän leipoa pullaa?

(naurua)

• Minä ite

No noi lähiöpunaiset värit ovat ihan hirveitä, mutta muuten ei mitään vikaa. Ekassa kuvassa on värikin kohdallaan ja toinen on siinä rajoilla. Parista vikasta tulee mieleen lähinnä angstinen 14-vuotias Apulanta-teini (tai mikä bändi se nykyään olisikaan) tai joku yksinhuoltaja siiderimamma hiekkalaatikolta.

• Punatukkainen tyttö

Mikä on lähiöpunainen?

• ---
        Punatukkainen tyttö kirjoitti:

Mikä on lähiöpunainen?

Jonkun katkeran kurpan keksimä nimitys. Sama tyyppi kutsuu vaaleanruskeita hiuksia "maantienvärisiksi" jne.

• 2+17
        --- kirjoitti:

Jonkun katkeran kurpan keksimä nimitys. Sama tyyppi kutsuu vaaleanruskeita hiuksia "maantienvärisiksi" jne.

Lähiöpunainen on kyllä ihan oikea käsite. Se tarkoittaa niitä Suomessakin viime aikoina muotiin tulleita luonnottoman punaisia sävyjä, jota näkee paljon pissiksillä ja lähiöiden yksinhuoltajilla. Harvemmin näet johtavassa asemassa olevaa naista tai jotain töölöläistä seurapiirirouvaa sellaisessa punaisen sävyssä, joka vielä kymmenen vuotta sitten oli varattu puhtaasti punkkareille. Lähiöpunainen on nykyajan vastine keltablondille juurikasvuineen. White trash all the way!

• 234346

No hiukset on aina tietysti suhteessa kokonaisuuteen. Esimerkiksi joku Halle Berryn lyhyt malli tuskin sopisi monille muille. Nuo kuvat mun mielestä ihan kivoja.

• ---

Hyvältä näyttää.

• miksei

Hiusmalli kiva ja naiset kauniita, ekasta hiusväristä tykkään eniten. Loput värit on ehkä vähän liian rajuja.

• Hyvä ihminen

Olipas kauniita mimmejä!

• eka paras noista

Ensimmäinen on noista ehdottomasti kaunein. Ei ole sellainen perinteisin "lähiöpunainen". 90-luvulla tosiaan oli muotia se keltaisenblondi, 2000-luvulla sitten seurasi kova pikimusta ja 2010-luvulla tultaessa lähiöissä ja wt-piireissä näkee kaikista eniten tuota luonnotonta räikeän punaista. Niin se muoti vain muuttuu siellä lähiöissäkin. Kauhulla odottelen, mitä ensi vuosikymmenellä on tarjota katukuvalle.

• no, mitä välii

Ensimmäinen kaunein, mutta onkos siinä käytetty aitoja hiuspidennyksiä, on vaan niin tasaisen pitkää. Löytyy myös eri sävyjä, mikä tekee siitä vielä aidomman, kuin esim. kolmannessa kuvassa hiukset suoraan sanottuna hamppua.

• deft

Kasvojen/pään muoto määrittää aika paljon.
      Toki pidennyksillä saa kuontalon kuntoon "vääräänkin" päähän ;)
      Mutta siis vastauksena kysymykseen: ihan hyvää mieltä ko. hiuksista :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe