Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

vuosiloman vietto

huolensa kullakin

Olen vaatimaton vanhemmanpuoleinen toimistotyöntekijä. Mistä voisi johtua, että jotkut
henkilöt työpaikalla yrittävät selvittää, missä vietän lomaa. Apuna käytetään mm. siivoojaa,
nuorempia työntekijöitä ym. Onko tarkoitus yrittää pilata lomamatka jollakin tempulla tai
tehdä asuntomurto ym.? Olen tullut todella epäluuloiseksi. Minulla on yhteinen kirjoitin toisen henkilön kanssa ja olen pannut merkille kuinka hän syöksähtelee kirjoittimelle toivoen ilmeisesti näkevänsä jonkin tulosteen lomakohteesta.

5

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ollut vaikeaa

      Alkaako vainoharhaisuus nostaa jälleen päätänsä? Kyllähän me jo tiedämme minne matkustat.

    • Kaikella kunnioituks

      Vainoharhaisuus on yksi alzheimerin ensioireita. Suosittelen, että otat asian puheeksi seuraavan kerran lääkärillä.

      Oletko yrittänyt pitää lomasuunnitelmasi salassa työkavereilta? Salamyhkäisyys vain lisää ihmisten uteliaisuutta. Sitä paitsi mielestäni on huomioonottavaa kysyä työkavereiden lomasuunnitelmista. Se on sitä small talkia tai ystävällisyyttä. Itse ainakin loukkaantuisin, jos ketään ei kiinnostaisi, mitä minä teen lomalla.

    • ehkäpä niin

      Olet varmaan vaan liian mielenkiintoinen kohde.

    • Nimi ja merkki

      tuota..mulla on tapana kysyä onko lomasuunnitelmia, vaikka eihän se oikeesti kiinnosta pätkääkään, mutta se on yleensä sitä kohteliasta small talkia - nimenomaan sitä kysellään ihmisiltä, joiden kanssa ei oikein muuten keksi mitään puheenaihetta. Tuosta lopusta olen samaa mieltä muiden kansa, vainoharhaisuutta. jos tulostin on yhteiskäytössä, niin kait sinne muutkin tulostavat..onko vielä faksikin samassa?

    • kljhlkhlkg

      Miksi ihmeessä yleensä ottaen olet sanonut, että lähdet lomamatkalle. Itse olisin sanonut, ettei ole lomasuunnitelmia eikä tietoa mitä lomalla touhaa.

      Kyllä jokaisen pitää saada pitää yksityisasiat yksityisinä, jos niin haluaa. Yleensä elämästään ei ole pakko kertoa kenellekkään, jos ei halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2434
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2143
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      82
      1788
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1581
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1556
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1515
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      33
      1478
    8. 54
      1340
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      87
      1296
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1219
    Aihe