Tein tällaisen ketjun tuonne Sinkut-palstalle
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10720916
Lyhyesti virsi kaunis, olen just päälle 30 mieshenkilö joka ei ole koskaan edes suudellut naista. Muuten elän suhteellisen normaalia elämää, erityisen sosiaalista elämää tosin tällä hetkellä en vietä mistä kertoo tämäkin viesti Jussina palstalle.
Treffeillä olen toki ollut lähinnä sokkosellaisilla ja tulen naisten kanssa muuten hyvin toimeen. Se vain jää aina siihen kaveriasteelle. Ulkonäöltäni en ole komea, mutta tuskin rumakaan. Enemmän sellainen mukava ja hauska heppu jolla on oma elämä.
Mutta millainen nettiprofiili kannattaisi tehdä?
Eritoten naisten mielipiteitä kaipaisin sanotaan nyt 20-35 vuotiaiden.
Naiselle odotukset ovat aika vähäiset. Lapseton pitäisi olla aika ennalta arvattavista syistä. Toisaalta ylipainoa en kumppanillani suvaitse (tähän voidaan laskea myös ne pyöreät aika usein).
Muuten tärkeintä olisi että toisen kanssa tulisi toimeen ja kemiat toimisivat. Huumorintajujen olisi oltava kohdillaan ja elämäntavat elämässä samanlaisia.
Minulla oli aiemmin profiili netissä joka keräsi ihan hyvin vastauksia, mutta siinä ei ollut mainittu kokemattomuuttani. Useimmiten viestintä vain lopahti naisen puolelta jostain syystä jota en osannut sanoa tai sitten kuva ei tehnyt vaikutusta. Kuvan sijoittamista profiiliin olen harkinnut, mutta en ole varma viitsinkö sitä ammattini&tuttujen takia laittaa. Todennäköisesti en joka varmaan laskee vastausprosenttia ja naiset joutunevat pettymään kuvan nähtyään vaikka muuten viestintä sujuisi. Sille ei oikein sitten mahda mitään.
Tiedän että itseä pitäisi posiitivisesti esitellä ja ehkä kehuakin, mutta toisaalta en tahtoisi antaa naiselle väärää kuvaa että olen kokenut seuramies jne. En ole myöskään korkeastikoulutettu enkä voi prassailla yhteiskunnallisella asemallani.
Tahtoisin kuitenkin olla aito ja rehellinen itseni jolla ei ole muuten elämässä ja itsessään mitään hävettävää. Tutustun ihmisiin mielellään hitaasti, mutta netissä siihen ei taida oikein olla mahdollisuutta ja varsinkin ekoille treffeille taitaa olla aika kovat odotukset miehen olemuksen ja ulosannin suhteen. En tiedä pystynkö varsinkaan edelliseen vastaamaan, jälkimmäiseen osittain ellei kokemattomuuteni näy läpi.
Kysymykseni siis kuuluu: Millainen profiilin kannattaisi olla jos olen kokematon naisten suhteen, millaiset naiset voisivat olla kiinnostuneita ja kannattaakohan nettideittihomma tällaiselle miehelle ollenkaan?
Varmaan auttaisi muitakin miehiä samassa tilanteessa. Kiitos mielenkiinnostanne.
Millainen profiili kokemattomalle miehelle?
NPV
0
119
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964794Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1162239Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321278
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105