Vyötärön mitta ja perhesuhteet

kaikki mitataan

Oletko valmis paljastamaan napasi työttömille tarkoitetussa työnhakukurssissa? Oletko valmis kertomaan yksityiselämäsi muille työttömille ja ennen kaikkea kurssin vetäjille, jotta nämä voisivat mahdollisimman hyvin informoida sinusta työkkärin virkailijoille?

34

128

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no,

Voisin kyllä kuvitella, että työnhakukurssilla käsitellään myös omaan terveyteen liittyviä asioita, mutta miksi työkkärin virkailijoita kiinnostaisi mun mahanympärys tai perhesuhteet?

• ap.

Siksi, koska noita asioita käydään kursseilla lävitse. Kyllä tämä asia on sovittu jossain muualla kuin kurssin vetäjien omissa päissä.

• kerro mulle
        ap. kirjoitti:

Siksi, koska noita asioita käydään kursseilla lävitse. Kyllä tämä asia on sovittu jossain muualla kuin kurssin vetäjien omissa päissä.

miten työkkärin virkailijat hyötyisivät moisista tiedoista?

• ap.
        kerro mulle kirjoitti:

miten työkkärin virkailijat hyötyisivät moisista tiedoista?

Luuletko tosiaan, että kursseilla käydyt asiat jäisivät kurssin vetäjien yksityisarkistoihin? :D

• no siis
        ap. kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että kursseilla käydyt asiat jäisivät kurssin vetäjien yksityisarkistoihin? :D

kerro mulle mihin noita tietoja käytetään?

• ap.
        no siis kirjoitti:

kerro mulle mihin noita tietoja käytetään?

En kuulu työkkärin henkilökuntaan, joten vaikea tietää. Kurssin vetäjä raportoi kuitenkin kaiken työkkäriin -> sitä vartenhan näitä 'työnhaku'-kursseja järjestetään.

• A funtsi
        ap. kirjoitti:

En kuulu työkkärin henkilökuntaan, joten vaikea tietää. Kurssin vetäjä raportoi kuitenkin kaiken työkkäriin -> sitä vartenhan näitä 'työnhaku'-kursseja järjestetään.

Varmaan tarkoituksena....ohjata terveempien elämäntapojen pariin:P

• äh,
        ap. kirjoitti:

sä olet vain vainoharhainen. Ei niitä työkkärintätejä kiinnosta tippaakaan työttömien perhesuhteet tai vyötärömitat.

• määmy

En. Valehtelisin minkä kerkeisin.

• määmy

Toisekseen mittaus olis tehtävä terveyskeskuksessa, kukaan kurssittaja ei mittanauhoin ala mua hipelöimään. Taatanan pervot!

• ketju aiheesta

• A funtsi
        määmy kirjoitti:

Toisekseen mittaus olis tehtävä terveyskeskuksessa, kukaan kurssittaja ei mittanauhoin ala mua hipelöimään. Taatanan pervot!

määmy......juu kaikki vaatteet vaan pois:P

• määmy
        A funtsi kirjoitti:

määmy......juu kaikki vaatteet vaan pois:P

Vain stripparikurssil. Tankotanssis ei tartte :D

• A funtsi
        määmy kirjoitti:

Vain stripparikurssil. Tankotanssis ei tartte :D

Tankotanssiko kävis;)

• määmy
        A funtsi kirjoitti:

Tankotanssiko kävis;)

:D

• A funtsi
        määmy kirjoitti:

:D

Ootpa sitten eritaitava;)

• määmy

• A funtsi

• -----

Miksi ei voisi pelleillä sosiaalisesti estynyttä persoonaa, joka on vähäsanainen?

• ap.

Huomioikaa seuraavat asiat työttömyyteen liittyen:

- ulkomaan lomille lähtö helpottuu -> PARANNUS ULKOMAALAISTEN ASEMAAN

- pitkä- ja lyhytaikaistyöttömien asema yhdenvertaistuu -> HEIKENNYS LYHYTAIKAISTYÖTTÖMIEN ASEMAAN

• A funtsi

Täh?

• ap.

• A funtsi
        ap. kirjoitti:

Uudet lait astuvat voimaan 1.7.2012.

http://www.mol.fi/mol/fi/05_tyovoimatoimisto/06_uutiset/2012-06-08-01/index.jsp

Tosta mittauksestahan voi vaikka ajautua mallin uralle:P

• ap.
        A funtsi kirjoitti:

Täh?

Ketkäköhän siellä ulkomailla pääosin lomailevat työttömyysaikoinaan...
        Täytyyhän ulkomaalaisten työttömien asema pitää korkealla, ettei vahingossakaan nouse rasismi-syytökset esiin.

• ap.
        A funtsi kirjoitti:

Tosta mittauksestahan voi vaikka ajautua mallin uralle:P

Mietin sellaista, että kun ravintoloista suuri osa on ulkomaalaisomisteisia, että voivatko pakottaa vastavalmistuneen, aran ja hiljaisen suomi-tytön töihin johonkin raflaan, jossa kaikki muut työntekijät ovat ulkomaalaisia äijänköriläitä...

• A funtsi
        ap. kirjoitti:

Ketkäköhän siellä ulkomailla pääosin lomailevat työttömyysaikoinaan...
        Täytyyhän ulkomaalaisten työttömien asema pitää korkealla, ettei vahingossakaan nouse rasismi-syytökset esiin.

Juu....nythän mää vasta hokasin;P
        Onkohan tätä asiaa pohtinut "isompikin orkesteri"?

• A funtsi
        ap. kirjoitti:

Mietin sellaista, että kun ravintoloista suuri osa on ulkomaalaisomisteisia, että voivatko pakottaa vastavalmistuneen, aran ja hiljaisen suomi-tytön töihin johonkin raflaan, jossa kaikki muut työntekijät ovat ulkomaalaisia äijänköriläitä...

Ihan varmasti....noita ravintoloitahan piisaa.....2 vuotta ja nimi ja yrittäjä vaihtuu ....
        Ei paljon auta jupista järjestelmää vastaan.

• ap.
        A funtsi kirjoitti:

Juu....nythän mää vasta hokasin;P
        Onkohan tätä asiaa pohtinut "isompikin orkesteri"?

Suomalainen työtön ajetaan maan rakoon ja se rako syntyy samalla, työttömäksi jäämisen hetkellä.

• A funtsi
        ap. kirjoitti:

Suomalainen työtön ajetaan maan rakoon ja se rako syntyy samalla, työttömäksi jäämisen hetkellä.

Susta vois olla eduskuntaan potentiaalia;)

• ap. kirjoitti:

Voivat

• ap.
        A funtsi kirjoitti:

Susta vois olla eduskuntaan potentiaalia;)

Voisi kai, mutta eduskunta ei kiinnosta minua.

• A funtsi
        ap. kirjoitti:

Voisi kai, mutta eduskunta ei kiinnosta minua.

Sulta löytyy karismaa:)

• Istuin kolme kuukautta tuollaisella kurssilla. Se, mitä opin oli, mitä vähemmän puhuu, sitä vähemmän tulee murheita.
      Siis puhuu kun kysytään ja mahdollisimman vähän.

Toisen kerran kävin parin tunnin "Miten haen työpaikkaa" kursilla. Viikkoa aikaisemmin olin lopettanut puolen vuoden pituisen pätkätyön.

• Nasdaq

Miksi napa pitää paljastaa?

Ihan wierdoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe