Oletko koukussa tähän palstaan?

aloittaja epeli

Pystyisitkö elämään ilman tätä palstaa vaikka kuukauden?

12

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teevadit off

      Helposti. Pystyinhän pitämään kesälomankin: 2 päivää!

      Krääk!

      Siksees...

    • jukunen

      kyllä helposti olen käynyt täällä vain muutaman kerran että puhutaan nyt muutamaa kertaa vuodessa.

    • teewarit

      Palstahan tyrehtyisi ilman noita alle 10kpl addikteja!!!111!!!!
      dazukin on oudosti kadonnut, oliskohan jo hullujenhuoneella tai Habbo-hotellin lastenlääkärinä?
      Nettipoliisi Marko "fobba" Forss kts facebook----löysi joitain namusetiä sieltäkin

      Minun täytyy välillä antaa virikkeeksi uusia keskustelunaiheita, ettei ml-palsta
      pääse maailman _älyttömimmäksi_, kuten todettiin skepsis ry:n keskustelussa
      BB-palstasta

      • sisso saataná

        .

        Koetetaanpas nyt hiukan rauhoittua

        Emme ole addikteja vaan Miehen logiikka -orientoituneita

        Har!

        .


    • En pystyisi, erittäin todennäköisesti kuolisin.

      • teewarit

        Vaihda kuolemanpelossasi hihhulipalstoille. Ne lupaavat iankaikkisen elämän ja palstailun
        Helvetissä läppärit sulavat


    • Miksi pitäisi pystyä?

      • Sama kysymys tuli mieleen.

        Mut, kyllä mä myönnän olevani koukussa tähän palstaan. Pääosin ja pääosan palstasta täyttää paskasakki paskajutuillaan ja silti täällä pitää käydä juttuja lukemassa. Ei mitää järkiä.


    • crowbar-jerkku

      Olen koukussa pahasti
      Piti nikkejäkin tehdä yksi lisää

    • En ole

      koska en harrasta vain yhdellä palstalla kirjoittelua,vaan vaihtoehtoja on kymmeniä.
      Jos jämähtää vain yhdelle palstalle niin se kuulostaa oudolta.

    • Totta kai. Tämä on sitä paitsi ainoa keskustelupalsta, jota seuraan. Onks siinä jotain huonoa? :(

      Ei kuukautta pystyisi olemaan, murentuisin täysin..:P

      Onko palstailu kuten alkoholi alkoholistille ja karkit ja herkut laihduttajalle? Pitää koko ajan vannoa,että huomenna mä lopetan ja viis minuuttia enää? Ilmankos minusta ei ole absolutiksi eikä laihduttajaksi. Ei tosin juopoksi eikä mässäilijäksikään, mitä nyt hetkellisesti.

    • olen irti!

      En ole. Jätän vessaan meniessänikin näin kesän kunniaksi läppiksen pöydälle, enkä ota enää vessaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2143
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      751
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      540
    Aihe