Tässä se on, tätä on todella Ylhäisen Tason Miehen elämä, lukekaa mielenkiintoinen henkilökuva:
http://www.hs.fi/elama/Näin ajattelee narsisti/a1340531647897
"Naisia tuli ja meni, mutta olin täysin välinpitämätön heidän tarpeistaan. Silti moni heistä tarrautui minuun. Mitä etäisempi olin, sitä enemmän he minua halusivat."
Näiden lahkeissa valtaosa naisista roikkuu, hyvä naiset!!
YTM kertoo suoraan elämästään!
14
251
Vastaukset
- oh
Olin täällä ennen sinua:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10740679 - lööll
Olisi ne "kunnolliset ja kiltit" miehetkin harrastamassa yhdenillan-juttuja ja vaihtamassa lennosta naisia jos heillä olisi mahdollisuus samaan.
Mitä vitun köyhää kaksoismoralismia tuo on?- oh
Missä esim. minä harrastaisin yhden illan juttuja kun en edes baarissa käy. Joku vakipanosuhde kaverin kanssakin kävisi jos parisuhdetta en löytäisi.
- Hmm...
Itse en harrasta yhdenillan juttuja juuri sen takia kun en halua käyttää toista hyväksi.
- kuitenkin myös tätä
Hmm... kirjoitti:
Itse en harrasta yhdenillan juttuja juuri sen takia kun en halua käyttää toista hyväksi.
eikä kaikki naiset lähde edes lipevän manipuloijan matkaan taikka lähetä alastonkuvia
- naiset ihailee
Sir_Eino kertoo Sir_Einosta ja Sir_Einon munasta.
- Joo Panoeino
tuli mullekin heti mieleen
- Nestor/
''Naisia tuli ja meni, mutta olin täysin välinpitämätön heidän tarpeistaan. Silti moni heistä tarrautui minuun. Mitä etäisempi olin, sitä enemmän he minua halusivat.''
Vau, itse olen niin etäinen naisiin kuin mahdollista, muttei heitä vaan sänkyyni eksy... - Nou Broblem
Häntäheikki ei ole aviomies-tai ISÄ ehdokkaana kuin epätoivoisten
naisten listaykkönen.
.
Harrastuksena naisten kaato ))).
Aviomiehen ja isän roolin ei kuulu tällaiset avut .
Naiset kiljuvat sänkyyn vain huvittelu mielessä.- jdshgdashogl
Usko nyt pahvipää ettei ATM pääse ikinä minkäänlaisen naisen kanssa sellaiselle eteäisyydeelle että kieli yltäisi mihinkään. Lakkaa jankuttamasta epätotuutta älytön haamu.
- visa00
jdshgdashogl kirjoitti:
Usko nyt pahvipää ettei ATM pääse ikinä minkäänlaisen naisen kanssa sellaiselle eteäisyydeelle että kieli yltäisi mihinkään. Lakkaa jankuttamasta epätotuutta älytön haamu.
Samaa mieltä.... ei tarvii enää kieltä lähellekään.
- Gogo
Sininen on entinen musta.... Naisilla on tähän maailmanaikaan samat harrastukset kuin miehillä - montako miestä kaadat, sitä parempi nainen olet ja naisten silmissä se on meriitti. Miehillä ei ole enää yksinoikeutta ja mitä helpompi mies, sitä typerämpi.
- ka-ntu
Sama se, kuka kysyi sinun mielipidettä yhtään mihinkään.
- Jakarin häpeä
Nainen ei todellakaan kaada miehiä vaan mies kaataa naisen. Eikä se ole naiselle mikään meriitti vaan häpeä, jos panokumppaneita on satoja, koska kuka tahansa normaalinäköinen nainen pystyy helposti hankkimaan irtopanoja. Siksi naiset itsekin nimittelevät jakorasioiksi niitä naisia, jotka jakavat pilluaan holtittomasti kaikille miehille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1164895Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1153978Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2153896Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801396- 1371374
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1721369En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531155