Onko sydämmessäsi tyhjyys ja rauhattomuus?

kotiäiti85

Oletko kyllästynyt pinnalliseen elämään? Onko sydämmessäsi tyhjyys ja rauhattomuus? Etsitkö elämällesi tarkoitusta?
Elämän tarkoituksen,syntien anteeksi saamisen,ikuisen elämän,ilon,onnen ja rauhan voit löytää vain Jumalan luota. Kokemuksen syvällääänellä voin sanoa että tämä elämä on ihanaa,kun synnit on anteeksi annettu. minäkin joka olin suurin syntisistä,harjoitin prostituutiota. Nyt kun Jeesus Kristus tuli elämääni n. 9kk sitten, vapauduin kaikesta siitä. Ja elämäni on nyt onnellista oman kultani kanssa.
Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa,niin myös kaikki tämä teille annetaan.

Sinä olet Jumalan luoma äärettömän arvokas ihminen. Sinut on luotu Jumalan kuvaksi,elämään Hänen yhteydessään. Synti erottaa sinut Jumalasta,mutta Jumala on valmistanut sinulle pääsyn takaisin Hänen yhteyteensä. Jeesus on ainoa tie Jumalan luo.

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut että Hän antoi ainokaisen Poikansa jottei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Elämä ei pääty kuolemaan,vaan kuoleman jälkeen alkaa iankaikkisuus. Sinun tulee valita,missä vietät iäisyytesi. Jumala haluaa sinut kanssaan taivaaseen ja Hän on valmistanut sinulle pelastuksen. Sinun tulee vain luopua synneistäsi ja ottaa tuo pelastus vastaan.

Tehkää parannus,sillä taivasten valtakunta on tullut lähelle.
Sillä jos sinä suullasi tunnustat Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämmessäsi että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt niin sinä pelastut.

Sillä mitä se hyödyttää ihmistä,vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman mutta saisi sielullensa vahingon?

Elämäsi tärkein valinta on nyt: Seuraatko Jeesusta vai hylkäätkö Hänet?

Voit rukoilla esim. näin:

Tiedän olevani syntinen(tunnusta syntisi) ja tarvitsen pelastusta. Uskon että sinä Jeesus olet sovittanut minunkin syntini. Haluan nyt vastaanottaasinut Jeesus omana Vapahtajani ja nöyrryn parannukseen synneistäni. Haluan tästä lähtien seurata sinua Jeesus ja tunnustaa sinut Jeesus myös ihmisten edessä.

70

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------------

Et vissiin ole saannut vielä lääkitystä kuntoon ja terapia aikaa sovittua, säälin lastasi ja ukkoasi.

• Mikä sinä olet arvioimaan kenenkään terapian tarvetta.

• -------------
        uskotar kirjoitti:

Mikä sinä olet arvioimaan kenenkään terapian tarvetta.

No näkeehän tuosta sokea Reettakin, ettei kaikki inkkarit enää ole kanootissa. Mikäs siinä jos itse uskoo ja saa jonkinlaisen rauhan itselleen mutta paatoksellinen paasaaminen tällä palstalla kertoo, että kierroksilla käydään ja kovaa.

• kotiäiti85

Olin minä eilen Jeesuksen hoitavassa läsnäolossa eilen illalla. :) sain voimaa jälleen jatkaa tätä työtä.

• Kaikkea hyvää
        kotiäiti85 kirjoitti:

Olin minä eilen Jeesuksen hoitavassa läsnäolossa eilen illalla. :) sain voimaa jälleen jatkaa tätä työtä.

Voi sinua! Olet selvästi joutunut kokemaan hirvittäviä asioita, koska nyt tarvitset noin voimakasta suojelumekanismia selvitäksesi. Toivottavasti vielä joskus paranet!

• Hienoa!
        kotiäiti85 kirjoitti:

"sain voimaa jälleen jatkaa tätä työtä. "

Hyvää työtä teet. En pitäisi ihmeenä jos eroakirkosta.fi -sivuston ylläpitäjät myöntäisivät sinulle jossain vaiheessa kunniaprenikan.

• Rukous voi paljon
        kotiäiti85 kirjoitti:

Kiitos Jeesus että annat voimaa tälle kotiäiti85:lle tässä työssä, missä joutuu kohtaamaan nykyihmisen koko pahuuden kirjon. TIedän Jeesus, että Sinä olet paras asiantuntija lohduttamaan ja auttamaan uskollista palvelijaa, koska myös Sinä kävit läpi tuon kauhean vainon mitä uskonnolliset ihmiset aiheuttavat. Ylistys ja kiitos on Jumalan. Amen

• EL.a .K:IM
        kotiäiti85 kirjoitti:

kotiäiti85

Hyvin sulla pyyhkii :) Kerro hellari ystävillesi terkkuja. Mulla on rakkaita ystäviä helluntalaisissa. Niistä piirreistä aloin monikirjavaisen opiskeluni Jeesuksesta. Oli pitkä reissu, mutta oli hyvät matkaeväät.,

• Kohtalotoveri

En tiedä luitko viestiäni toisesta aloittamastasi ketjusta. Koitin siinä kertoa, miten itsekin hain jonkin aikaa uskosta apua elämääni. Se onnistuikin hetken aikaa, mutta todellisuudessa olin vain vaihtanut addiktion toiseen riippuvuuteen.

Sinun olisi nyt ehdottomasti selvitettävä, miksi elit aiemmin niin kuin teit. Älä pakene uskon taakse, sillä nyt olet selvästi kadottanut yhteyden itseesi. Älä pyydä syntejäsi anteeksi Jumalalta tai Jeesukselta, vaan luettele ne itsellesi. Kirjoita vaikka paperille kaikki teot, joita kadut. Sen jälkeen voit miettiä miksi teit sellaisia asioita. Mikä sinun elämässäsi on/oli sellaista, että sai sinut toimimaan niin?

Jos jätät asiat käsittelemättä ja pakenet uskon helppouden taakse, et ehkä enää koskaa saa elää elämääsi niin kuin todella haluaisit. Sinun on selvästi vaikea kohdata itsesi. Onko sinulla ketään, jonka kanssa voisit rehellisesti puhua aivan kaikesta? Joskus on helpompi puhua tuntemattomalle ihmiselle. Jos kaipaat juttuseuraa, minä ainakin voisin sinun kanssasi viestitellä.

Kaikkea hyvää sinulle! Toivon, että saat elämäsi takaisin!

• kotiäiti85

Olen selvittänyt menneet täysin itselleni. :) Olen täysin sinut itseni kanssa.

• ???
        kotiäiti85 kirjoitti:

Olen selvittänyt menneet täysin itselleni. :) Olen täysin sinut itseni kanssa.

Mitä miehesi ajattelee menneisyydestäsi?

• kotiäiti85
        ??? kirjoitti:

Mitä miehesi ajattelee menneisyydestäsi?

se on käsitelty asia jo hänenkin kanssaan.

• Tsemppiä!
        kotiäiti85 kirjoitti:

se on käsitelty asia jo hänenkin kanssaan.

Nyt olisi sitten aika kohdata todellisuus! Se ei ehkä ole helppoa, mutta kannattaa!!!

• kotiäiti85
        Tsemppiä! kirjoitti:

Nyt olisi sitten aika kohdata todellisuus! Se ei ehkä ole helppoa, mutta kannattaa!!!

18. Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
        22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
        23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
        24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
        25. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
        26. Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
        27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
        28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
        29. ettei mikään liha voisi kerskata Jumalan edessä.
        30. Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        31. että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra". 1.Kor.1

• -----------
        kotiäiti85 kirjoitti:

18. Sillä sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima.

Sillä kun, Jumalan viisaudesta, maailma ei oppinut viisauden avulla tuntemaan Jumalaa, niin Jumala näki hyväksi saarnauttamansa hullutuksen kautta pelastaa ne, jotka uskovat,
        22. koskapa juutalaiset vaativat tunnustekoja ja kreikkalaiset etsivät viisautta,
        23. me taas saarnaamme ristiinnaulittua Kristusta, joka on juutalaisille pahennus ja pakanoille hullutus,
        24. mutta joka niille, jotka ovat kutsutut, olkootpa juutalaisia tai kreikkalaisia, on Kristus, Jumalan voima ja Jumalan viisaus.
        25. Sillä Jumalan hulluus on viisaampi kuin ihmiset, ja Jumalan heikkous on väkevämpi kuin ihmiset.
        26. Sillä katsokaa, veljet, omaa kutsumistanne: ei ole monta inhimillisesti viisasta, ei monta mahtavaa, ei monta jalosukuista,
        27. vaan sen, mikä on hulluutta maailmalle, sen Jumala valitsi saattaaksensa viisaat häpeään, ja sen, mikä on heikkoa maailmassa, sen Jumala valitsi saattaaksensa sen, mikä väkevää on, häpeään,
        28. ja sen, mikä maailmassa on halpasukuista ja halveksittua, sen Jumala valitsi, sen, joka ei mitään ole, tehdäksensä mitättömäksi sen, joka jotakin on,
        30. Mutta hänestä on teidän olemisenne Kristuksessa Jeesuksessa, joka on tullut meille viisaudeksi Jumalalta ja vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi ja lunastukseksi,
        31. että kävisi, niinkuin kirjoitettu on: "Joka kerskaa, sen kerskauksena olkoon Herra". 1.Kor.1

Jep selvä addikti olet!

• Voisinko auttaa?
        kotiäiti85 kirjoitti:

Sinulla on selvästi tarve korottaa itsesi entisen elämäsi yli. Uskon avulla se käy näpsäkästi: oletkin yhtäkkiä saanut syntisi anteeksi ja osa valittua kansaa. Itsesi ja lapsesi kannalta olisi kuitenkin parempi elää todellisuudessa. Ilmeisesti sinun elämäsi on kuitenkin ollut niin rankkaa, ettet siihen enää pysty?

• kotiäiti85
        Voisinko auttaa? kirjoitti:

Sinulla on selvästi tarve korottaa itsesi entisen elämäsi yli. Uskon avulla se käy näpsäkästi: oletkin yhtäkkiä saanut syntisi anteeksi ja osa valittua kansaa. Itsesi ja lapsesi kannalta olisi kuitenkin parempi elää todellisuudessa. Ilmeisesti sinun elämäsi on kuitenkin ollut niin rankkaa, ettet siihen enää pysty?

Kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.
        Room. 6:6-7

• Voisinko auttaa?
        kotiäiti85 kirjoitti:

Kun tiedämme sen, että meidän vanha ihmisemme on hänen kanssaan ristiinnaulittu, että synnin ruumis kukistettaisiin, niin ettemme enää syntiä palvelisi; sillä joka on kuollut, se on vanhurskautunut pois synnistä.

Sama ihminen sinä olet vaikka miten koittaisit asiaa paeta. Selviytymisesi kannalta on kuitenkin todennäköisesti hyvä, jos pystyt noin ajattelemaan jonkin aikaa. Kun saat riittävästi etäisyyttä menneisyyteesi, pystyt sen myös kohtaamaan ilman, että joudut sen lakaisemaan maton alle Jeesusta tekosyynä käyttäen. Se vaatii aikaa ja läheisten tukea.

Olet varmaankin joutunut elämään kaksoiselämää melko pitkään. Huoran ammattia kun ei voi kovaan ääneen edes oikein mainita missään. Ymmärrän, että se on murtanut sinut ja siten olet tullut alttiiksi uskon kaltaisille helpoille ratkaisuille.

Minäpä väitän, ettei sinun edes tarvitse pyytää mitään syntejä anteeksi. Sinä olet vain tehnyt elämässäsi erilaisia ratkaisuja, joista kaikki eivät ole olleet sellaisia, joista voit jälkeen päin olla ylpeä. Riittää, että hyväksyt sen itsessäsi ja otat menneisyydestä opiksesi. Älä nyt sotke mitään Jeesuksia tähän kuvioon, se estää sinua kohtaamasta asiaa todellisuudessa. Heitä koko synnin käsite romukoppaan ja ajattele, että olet kovia koettuasi saanut kehittyä aikuiseksi, omilla aivoillaan ajattelevaksi ihmiseksi.

• Voimia sinulle!
        Voisinko auttaa? kirjoitti:

Sama ihminen sinä olet vaikka miten koittaisit asiaa paeta. Selviytymisesi kannalta on kuitenkin todennäköisesti hyvä, jos pystyt noin ajattelemaan jonkin aikaa. Kun saat riittävästi etäisyyttä menneisyyteesi, pystyt sen myös kohtaamaan ilman, että joudut sen lakaisemaan maton alle Jeesusta tekosyynä käyttäen. Se vaatii aikaa ja läheisten tukea.

Olet varmaankin joutunut elämään kaksoiselämää melko pitkään. Huoran ammattia kun ei voi kovaan ääneen edes oikein mainita missään. Ymmärrän, että se on murtanut sinut ja siten olet tullut alttiiksi uskon kaltaisille helpoille ratkaisuille.

Minäpä väitän, ettei sinun edes tarvitse pyytää mitään syntejä anteeksi. Sinä olet vain tehnyt elämässäsi erilaisia ratkaisuja, joista kaikki eivät ole olleet sellaisia, joista voit jälkeen päin olla ylpeä. Riittää, että hyväksyt sen itsessäsi ja otat menneisyydestä opiksesi. Älä nyt sotke mitään Jeesuksia tähän kuvioon, se estää sinua kohtaamasta asiaa todellisuudessa. Heitä koko synnin käsite romukoppaan ja ajattele, että olet kovia koettuasi saanut kehittyä aikuiseksi, omilla aivoillaan ajattelevaksi ihmiseksi.

Tässä oli sinulle monta hyvää asiaa pohdittavaksi.

Jätä tosiaan se syntisyys ja elä elämääsi itseäsi ja muita arvostaen. Menneistä voit ottaa opiksesi, muttei niitä voi kukaan/mikään pois pyyhkiä. Silti sinullakin on ihmisarvo ja voit muuttaa elämäntapojasi ihan itse.

Varo uskoa ja uskontoja, ne saattavat estää sinulle tarpeellisen toipumisen kokonaan!

• body
        kotiäiti85 kirjoitti:

Tuo Room. 6. 6-7 on niin vahvaa paavalilaista haihattelua ja puppua että sillä ei ole mitään tekemistä realimaailman kansa.

• kotiäiti85 kirjoitti:

kotiäiti85. Tuntuu, että olet sairastunut Raamattuun. Ja seuraat muita netin juttuja. Sinulla ei ole juurikaan omia ajatuksia mistään, vaan olet halukas uskomaan mitä vaan, joka sopii maailmankuvaasi. Ja maailmakuvasi tuli ulkopuolelta, ei oman ajattelun tuloksena?

Mutta koska kysyit, niin minulla on sydämen tunne aivan mukava.

helsinkijokkeri kirjoitti:

kotiäiti85. Tuntuu, että olet sairastunut Raamattuun. Ja seuraat muita netin juttuja. Sinulla ei ole juurikaan omia ajatuksia mistään, vaan olet halukas uskomaan mitä vaan, joka sopii maailmankuvaasi. Ja maailmakuvasi tuli ulkopuolelta, ei oman ajattelun tuloksena?

Mutta koska kysyit, niin minulla on sydämen tunne aivan mukava.

helsinkijokkeri

Ja se eroaa addiktiostasi kieltää Jumala? Olet säälittävä. Tökit muita, koska olet itse pettynyt Jumalaan. Ja olet saarnannut sitä paljon pitempään kuin kotiäiti. Tunnusta itse ongelmasi ensin, ennenkuin alat muille paasaamaan samasta asiasta.

• evlut

Vain Jeesus antaa ihmiselle todellisen onnen ja elämän

• uzkiz

Ei kun heroiini

• niin se on

• Ingenjör_81

On jännä seurata ihmisiä, kuinka he yrittävät täyttää sen tyhjyyden sisällään urheilulla, viihteellä, viinalla, seksillä, huumeilla, lomamatkoilla ja miljoonilla muilla asioilla, mutta mikään noista ei tuo sitä pysyvää rauhaa ja iloa sydämeen kuin Live-yhteys Jumalaan Jeesuksen Kristuksen uhrikuoleman kautta. Itse kokeilin noista lähes kaikkea, mutta vasta Kristus antoi rauhan niin kuin monille muillekin.

Todistuksia:
      http://www.tv7.fi/vod/series/?series=303
      http://www.koemuutos.fi/stoorit/
      http://www.youtube.com/user/Todistajat
      http://www.youtube.com/user/JumalanHullu

Suurin todiste Kristinuskon oikeudellisesta on kun käy vertailemassa muiden uskontojen keskusteluja ja kuinka langenneet ihmiset eivät näe niitä uhkina, mutta mainitseppas sana Jeesus niin johan alkaa tapahtua. :)

• Tämä on syy

Suomessa jeesustelu aiheuttaa närää, koska vieläkin osa kansasta uskoo moiseen.

• Aivan liikaa
        Tämä on syy kirjoitti:

Suomessa jeesustelu aiheuttaa närää, koska vieläkin osa kansasta uskoo moiseen.

27% prosenttia uskoo yhä kristinuskon Jumalaan. Se on huolestuttavan paljon!

• kotiäiti85

Jeesus on antaa todellisen rauhan sydämeen. :)

• Usko auttaa

Vain Jeesus Kristus voi tuoda rauhan sydämeen ja täyttää ne sydämen kauheat tyhjät aukot, joita pyritään täyttämään niin monilla keinotekoisilla asioilla.

• body

Ihmisen pitää olla sinut itsensä kanssa ja tietää / aistia , mitä haluaa ja siinä ei uskovaisuus auta.
      Usko / uskovaisuus on vain yksi elämänalue jossa voi löytää sielunrauhan, mutta se uskovaisuus saattaa aiheuttaa myös paineita.

Oikeaoppisten uskovaisten yhteisö saattaa olla myös erittäin vaativa, ahdistava, holhoava ja kyttäävä.
      Ole siinä sitten onnellinen.

• Se on vain valhe

Mielenrauhaa ei voi saada niin, että sanoo Jeesuksen pyyhkineen menneisyyden pois.

• zyrt

"Onko sydämmessäsi tyhjyys ja rauhattomuus?"

- Ei. Minun sydämeni pumppaa verta.

• Olen melko tyytyväinen elämääni. Usko jota minulle on tällä palstalla tarjoiltu on ollut lähinnä vain fundamentalistista uskontulkintaa. En usko, että se tekisi minua onnellisemmaksi, päinvastoin, joutuisin toimimaan vastoin periaatteitani.

Ei taida olla tilausta siis. Julistaminen ei muuten oikein toimi. Luin kaksi ensimmäistä riviä avauksestasi. Julistat suurella paatoksella mutta et keskustele joten anti jää varsin ohueksi, vain käännyttämiseksi ja omien arvojesi "pakko syöttämiseksi". Ei sellainen toimi.

• pässitutka

Sinulla on selviä harhakäsityksiä uskosta ja erityisesti kristinuskosta. Ensinnäkin, me emme ole täällä vain tätä elämää varten. Onnellisuus ei ole tae taivaaseen pääsystä, kuten onnettomuudet ja suru eivät ole sinne pääsyn esteitä. Oliko Jeesus erityisen onnellinen pidätysyönään, taikka silloin kun Häntä kidutettiin, tai silloin kun Hänet naulittiin ristille?

• toivon niin

Hyvä, että luit. Ehkä joskus menee perille

• näin on

Jeesus antaa rauhan sydämeen

• "Oletko kyllästynyt pinnalliseen elämään?"

Elämäni ei ole pinnallista, vaan rikasta ja täyttä.

"Onko sydämmessäsi tyhjyys ja rauhattomuus?"

Ei. Sydämessäni on rauha.

"Etsitkö elämällesi tarkoitusta?"

En. Olen tyytyväinen tähän tavalliseen ihmisen elämään.

Ai niin, olen ateisti ja elävä esimerkki siitä, että jumalia ei tarvita mihinkään. Ihminen voi olla onnellinen ja tyytyväinen ihan itsekseenkin.

• pässitutka

Kukas se täällä taas jäkättää?

Ryvet synneissäsi siinä kuin muutkin, mutta jos ulkoiset puitteet elämässä ovatkin järjestyksessä, olet omahyväinen heppuli. Sellaiset rikkovat ihmissuhteita usein jopa tajuamattaan, koska vikahan on heidän mielestänsä aina muissa, ei heissä itsessään.

• pässitutka kirjoitti:

Kukas se täällä taas jäkättää?

Ryvet synneissäsi siinä kuin muutkin, mutta jos ulkoiset puitteet elämässä ovatkin järjestyksessä, olet omahyväinen heppuli. Sellaiset rikkovat ihmissuhteita usein jopa tajuamattaan, koska vikahan on heidän mielestänsä aina muissa, ei heissä itsessään.

"Ryvet synneissäsi siinä kuin muutkin, mutta jos ulkoiset puitteet elämässä ovatkin järjestyksessä, olet omahyväinen heppuli."

Ihankuin tyytyväisyyteni olisi loukkaus jotain kohtaan.

Outoa.

Myös sisäiset puitteeni ovat kunnossa, sopi se sitten muille tai ei.

Elämään tyytyväisyys on ihan eri asia kuin omahyväisyys. Muidenkin kannattaisi yrittää sitä. Se ei vaadi rahaa eikä tavaraa, ei jumalia eikä henkiä. Se löytyy jokaisen sisältä.

"Sellaiset rikkovat ihmissuhteita usein jopa tajuamattaan, koska vikahan on heidän mielestänsä aina muissa, ei heissä itsessään."

Mistä ihmeestä tuokin purkaus oikein tuli?

Elämää ja ihmistä pitää ymmärtää. Ainakin pitäisi yrittää.

• kotiäiti85

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö. (Joh.14) Tämä rauha tarkoittaa että olet tyytyväinen,sinulla rauha vaikka olosuhteet olisivat mitkä vaikka olisit vankilassa. Raamatussa tästä on esimerkki kun Pietari oli vankilassa hän lauloi ja ylisti Jumalaa siellä. Olet tyytyväinen siihen mitä sinulla on,et halua mitään,esim.uutta isompaa televisiota,uutta parempaa autoa,kun naapuri osti uuden auton,ei sinun tartte karehtia ja ostaa itse vielä parempaa,et tarvitse uutta isompaa asuntoa,kuten nyt on valloillaan ajatus että mitä suurempi asunto sen parempi jne.. sitä mitä tämä maailma havittelee.

• Aika hyvin kuvaa minun elämääni. Paitsi että en tarvitse siihen uskontoja.

• Usko evankeliumi
        Phoebus kirjoitti:

Aika hyvin kuvaa minun elämääni. Paitsi että en tarvitse siihen uskontoja.

Phoebus

Mutta itsekehua ja itsekorostusta näköjään tarvit. Niin surullista ... :(((

Tunnen sydämessäni, että tuo kauhea itsekorostuksen tarve sinussa kumpuaa jostain syvästä vihasta, joka on alitajunnassa ja jota ei ole käsitelty ulos.

Mene hengelliseen kokoukseen ja anna Jeesuksen hoitaa sinua !

• Usko evankeliumi kirjoitti:

Phoebus

Mutta itsekehua ja itsekorostusta näköjään tarvit. Niin surullista ... :(((

Tunnen sydämessäni, että tuo kauhea itsekorostuksen tarve sinussa kumpuaa jostain syvästä vihasta, joka on alitajunnassa ja jota ei ole käsitelty ulos.

Mene hengelliseen kokoukseen ja anna Jeesuksen hoitaa sinua !

Haluan vain osittaa ihmisille, että onni ei tule ostamalla eikä uskomalla, vaan sen voi löytää ihan omasta sydämestään ja läheisten ihmisten seurasta.

Muiden onni ei ole minulta pois, joten miksi en haluaisi auttaa muitakin löytämään sitä.

• evlut

Etkö halua päästä kerran taivaaseen?

• "Etkö halua päästä kerran taivaaseen?"

Olikohan tuo kysymys minulle?

No. Itse asiassa vaikka taivas olisikin olemassa, en haluaisi sinne. Vaikuttaa kuolemaakin tylsemmältä paikalta.

Ajatelkaa nyt itse: päättymätöntä tylsyyttä. Sehän on kuin pahinta kidutusta!

• pässitutka
        Phoebus kirjoitti:

"Etkö halua päästä kerran taivaaseen?"

Olikohan tuo kysymys minulle?

No. Itse asiassa vaikka taivas olisikin olemassa, en haluaisi sinne. Vaikuttaa kuolemaakin tylsemmältä paikalta.

Ajatelkaa nyt itse: päättymätöntä tylsyyttä. Sehän on kuin pahinta kidutusta!

"Ajatelkaa nyt itse: päättymätöntä tylsyyttä. Sehän on kuin pahinta kidutusta!"

Itse olet päättymättömän tylsä, koska et suostu tajuamaan mitään vaikka sinulle miten kerrottaisiin.

Raamatussa kerrotaan taivasten valtakunnan olevan rauhaa ja iloa. Missä tuossa näkyy mitään tylsyydestä? Meillä ei ole mitään tarkempia määreitä mitä on luvassa, joten sinulla ei ole mitään perusteita väitteellesi. Äläkä sitten perustele minkään epämääräisten oletuksien varassa.

• pässitutka kirjoitti:

"Ajatelkaa nyt itse: päättymätöntä tylsyyttä. Sehän on kuin pahinta kidutusta!"

Itse olet päättymättömän tylsä, koska et suostu tajuamaan mitään vaikka sinulle miten kerrottaisiin.

Raamatussa kerrotaan taivasten valtakunnan olevan rauhaa ja iloa. Missä tuossa näkyy mitään tylsyydestä? Meillä ei ole mitään tarkempia määreitä mitä on luvassa, joten sinulla ei ole mitään perusteita väitteellesi. Äläkä sitten perustele minkään epämääräisten oletuksien varassa.

Ikuinen elämä olisi kidutusta, sillä se veisi elämältä koko sen tarkoituksen, joka syntyy sen rajallisuudesta.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Ikuinen elämä olisi kidutusta, sillä se veisi elämältä koko sen tarkoituksen, joka syntyy sen rajallisuudesta.

Jos ihminen pysähtyy ajattelemaan, niin päättymättömyys on kauhea asia.

Kun ihminen on seitsemättä miljardia kertaa lukenut läpi kaiken kirjallisuuden, nähnyt jokaisen elokuvan viisitoista miljardia kertaa, kuullut jokaisen sävellyksen kymmenen miljardia kertaa, syönyt jokaista herkkuaan viisikymmentä miljardia kertaa, hallitsee virtuoosimaisesti kaikki instrumentit, on tutustunut jokaiseen paikkaan universumissa kyllästymiseen saakka ja tietää, että se ei tule koskaan päättymään, niin silloin ikuinen elämä on kidutusta.

Ps. Luuk 6: 28,29

• näin on

Kaikilla on taivaassa asunto valmiina

• kotiäiti85

Näin on. Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.
        2. Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?
        3. Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.
        4. Ja mihin minä menen - tien sinne te tiedätte."
        5. Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"
        6. Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani. (Joh.14:1-6)

• evlut

Luotetaan tänäänkin Jumalan hyvyyteen

• Minun elämäni tarkoitus ei ole anteeksi saaminen tai ikuinen elämä. Sellainen ei siis minua täydeksi voisi tehdä. Hyvin itsekäältä kuulostaa muuten.

• pässitutka

"Sellainen ei siis minua täydeksi voisi tehdä."

Arvioit nykyisen, vinksahtaneen, moraalikäsityksesi pohjalta.

• pässitutka kirjoitti:

"Sellainen ei siis minua täydeksi voisi tehdä."

Arvioit nykyisen, vinksahtaneen, moraalikäsityksesi pohjalta.

Sinusta se ettei ole kiinnostunut itsekkäästi palkinnoista, on vinksahtanutta?
        Sinusta on vinksahtanutta jos kokee elämäntarkoituksekseen olla mahdollisimman hyvä ihminen?

Ok.

• Älä ole tyhmä
        gloriana_demeter kirjoitti:

Sinusta se ettei ole kiinnostunut itsekkäästi palkinnoista, on vinksahtanutta?
        Sinusta on vinksahtanutta jos kokee elämäntarkoituksekseen olla mahdollisimman hyvä ihminen?

Ok.

"Sinusta se ettei ole kiinnostunut itsekkäästi palkinnoista, on vinksahtanutta? "

Ihminen jolta puuttuu terve itsesuojeluvaisto on taatusti vinksahtanut hieman.

"Sinusta on vinksahtanutta jos kokee elämäntarkoituksekseen olla mahdollisimman hyvä ihminen? "

Hyvin määrittelit itsesi ! Jos ihminen haluaa olla omissa voimissaan ns. hyvä ihminen, niin menee taatusti pieleen. Vain Jumalan voimassa voimme olla hyviä ! Ihminen on AINA luonnostaan paha ja perkeellinen olento ! Historia on tämän joka kerta osoittanut.

• Älä ole tyhmä kirjoitti:

"Sinusta se ettei ole kiinnostunut itsekkäästi palkinnoista, on vinksahtanutta? "

Ihminen jolta puuttuu terve itsesuojeluvaisto on taatusti vinksahtanut hieman.

"Sinusta on vinksahtanutta jos kokee elämäntarkoituksekseen olla mahdollisimman hyvä ihminen? "

Hyvin määrittelit itsesi ! Jos ihminen haluaa olla omissa voimissaan ns. hyvä ihminen, niin menee taatusti pieleen. Vain Jumalan voimassa voimme olla hyviä ! Ihminen on AINA luonnostaan paha ja perkeellinen olento ! Historia on tämän joka kerta osoittanut.

Itsesuojelu vaisto? Minun itsesuojeluvaistoni toimii varsin hyvin, se estää minua hyväksymästä irrationaalisia uskomuksia, jotta en tuhlaisi ainoaa elämääni.

"Hyvin määrittelit itsesi ! Jos ihminen haluaa olla omissa voimissaan ns. hyvä ihminen, niin menee taatusti pieleen. Vain Jumalan voimassa voimme olla hyviä ! Ihminen on AINA luonnostaan paha ja perkeellinen olento ! Historia on tämän joka kerta osoittanut. "

Niin no huomaan kyllä ettei teistä julista kovin moni ole kiinnostunut olemaan hyvä.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Itsesuojelu vaisto? Minun itsesuojeluvaistoni toimii varsin hyvin, se estää minua hyväksymästä irrationaalisia uskomuksia, jotta en tuhlaisi ainoaa elämääni.

"Hyvin määrittelit itsesi ! Jos ihminen haluaa olla omissa voimissaan ns. hyvä ihminen, niin menee taatusti pieleen. Vain Jumalan voimassa voimme olla hyviä ! Ihminen on AINA luonnostaan paha ja perkeellinen olento ! Historia on tämän joka kerta osoittanut. "

Niin no huomaan kyllä ettei teistä julista kovin moni ole kiinnostunut olemaan hyvä.

JulistaJISTA

• näin on

Ihminen on luotu iankaikkisuusolennoksi

• kotiäiti85

Näin on. Ihminen on luotu iankaikkisuus..

• kotiäiti85

Tässä yksi todistus miten Jumala auttaa.

• Ole tyttäreni rohkea

Teet kotiäiti85 hyvää ja arvokasta perusevankeliumityötä ja sen mukaista on sitten tuo kauhea painostus, mikä sinuun isolla joukolla kohdistetaan.

Jumala sinulle voimia antakoon suoraan taivaasta ! Olet uskollinen pieni Herramme soturi.

Kiitos Jeesus että annat voimaa tälle kotiäiti85:lle tässä työssä, missä joutuu kohtaamaan nykyihmisen koko pahuuden kirjon. TIedän Jeesus, että Sinä olet paras asiantuntija lohduttamaan ja auttamaan uskollista palvelijaa, koska myös Sinä kävit läpi tuon kauhean vainon mitä uskonnolliset ihmiset aiheuttavat. Ylistys ja kiitos on Jumalan. Amen

• vaimosi!

Iskäkö siellä huutelee?

• evlut

Herra, siunaa Kotiäitiä tänäänkin

evlut

Eiköhän se asia ole ihan kunnossa :)

• EI ole

"Oletko kyllästynyt pinnalliseen elämään?"

Näistä kotiäidin jutuista tulee mieleen se kun Peppi Pitkätossu näki kaupan ikkunassa kyltin "Kärsitkö pisamista?" Peppi meni sisään ja sanoi "En".

Lienee oikea vastaus myös kotiäidin uteluihin.

• Jeesus kutsuu

Vain Jeesus antaa oikean elämän

• evlut

Etkö haluaisi seurata Jeesusta

• kysyn vaan

Etkö tosiaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      44
      6236
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      36
      3879
    3. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      66
      3565
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      508
      3076
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      232
      2235
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      159
      2116
    7. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      52
      2082
    8. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      35
      1738
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      6
      1381
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      78
      1353
    Aihe