Ketkä lasket ex:iksi?

exän nyxä

Genio tuossa laski ex:äksi kaikki, joihin hänellä on ollut voimakas tunneside, vaikka he eivät olisi seurustelleet (tavanneet??) Kenet sinä' lasket ex:äksi?

a) nuoruuden rakkauden,jolle et edes puhunut livenä mitään?

b) suuren rakkauden, jonka kanssa olit paljon tekemisissä, mutta ette koskaan suudelleet saati harrastaneet seksiä?

c) nuoruuden tyttö/poikaystävän, jonka kanssa oli tapailua, muttei seksiä?

d) tyttö/poikaystävän, jonka kanssa teillä oli seksiä ja tapailua, mutta ette asuneet yhdessä?

e) tytön/pojan/naisen/miehen, jonka kanssa teillä oli yhden illan juttu, eikä muuta tapailua?

f) naisen/miehen, jonka kanssa teillä oli suhde,seksiä ja asuitte yhdessä? Eli avo/avioliitto.

g) joku muu suhde? Minkälainen?

35

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f) naisen/miehen, jonka kanssa teillä oli suhde,seksiä ja asuitte yhdessä? Eli avo/avioliitto.

      Sellasia nippanappa exiksi laskettavia on pari. Joku ne laskee menu exiksi, itse en laske.

    • Tuo on vähän ikäsidonnainen juttu. Kun 14-vuotiaana jonkun kanssa muutaman kuukauden kulki käsi kädessä, pussaili ja puristeli, niin se täytti kaikki silloiset seurustelun merkit.

      Nykyisin se vaatisi sekä kestävän tunnesiteen, että seksiä. Vain jompaa kumpaa en suhteeksi laskisi eikä ilman sitä voi päätyä exäksikään.

    • :)

      Vain hyvin köyhällä elämänkokemuksella varustettu ihminen keksii kysyä jotain näin typerää. Kierrätä sinä, ajatuksiasi vielä toinenkin kiekka, eletään me tässä sillä välin hieman lisää.

      • Niinno...

        Pitäähän sitä palstalta kerätä tietoa, että osaa seuraavassa elämässä erottaa exät ja nyxät. Aloittajan nykyinen elämä taitaa kulua palstalla...


      • :)
        Niinno... kirjoitti:

        Pitäähän sitä palstalta kerätä tietoa, että osaa seuraavassa elämässä erottaa exät ja nyxät. Aloittajan nykyinen elämä taitaa kulua palstalla...

        Kulua, ja _kuulua_myös.


      • Samapa se.
        :) kirjoitti:

        Kulua, ja _kuulua_myös.

        Aloittaja lukee mun teksteistä näköjään omiaan. En muistaakseni missään kohtaa määritellyt sitä, että keitä pidän exinäni. Mutta saapahan palstan sosiaalipornoilijat taas miettimisen aihetta...

        Matsi alkaa. Ensimmäinen finaalipaikka jaossa. Paljon mielenkiintoisempaa kuin palsta ja palstalaiset...

        Viva España!


      • relaxed_eyes
        Samapa se. kirjoitti:

        Aloittaja lukee mun teksteistä näköjään omiaan. En muistaakseni missään kohtaa määritellyt sitä, että keitä pidän exinäni. Mutta saapahan palstan sosiaalipornoilijat taas miettimisen aihetta...

        Matsi alkaa. Ensimmäinen finaalipaikka jaossa. Paljon mielenkiintoisempaa kuin palsta ja palstalaiset...

        Viva España!

        Ja muutenkin sun matikkapää nyt tiedetään tällä palstalla. 1-1:kin voi olla 0-1 tai 1-0 tai ihan mitä tahansa.

        Potkupallokin on niin mielenkiintoista, että taidanpa mennä nukkumaan, että jaksaa taas huomisen päivän sitä mihin yhdestätääkään potkupalloilijasta tai palstalaisesta olisi. Ja se on sitä mitä sen olla pitää.

        Öitä!


      • Erätauko.
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Ja muutenkin sun matikkapää nyt tiedetään tällä palstalla. 1-1:kin voi olla 0-1 tai 1-0 tai ihan mitä tahansa.

        Potkupallokin on niin mielenkiintoista, että taidanpa mennä nukkumaan, että jaksaa taas huomisen päivän sitä mihin yhdestätääkään potkupalloilijasta tai palstalaisesta olisi. Ja se on sitä mitä sen olla pitää.

        Öitä!

        Espanja on kyllä ihmeen vaisu. Mutta silti Espanja voittoon. Vituttaa se Neiti Ronaldo. Helvetin hyvä futaaja se on, ei sitä voi kiistää mutta sen neitimäisyys vituttaa. Sopisi paremmin entiseen Italian maajoukkueeseen. Tykkäsin Portugalin maajoukkueesta Figon ja kumppaneiden aikaan, mutta sitten tuli se Neiti...

        Ja olen mä tähän asti ihan ok pärjännyt matikkapäälläni. Se on vähän sama juttu kuin esimerkiksi liikunnan kanssa. Voi vähän ruostua käyttämättömänä, mutta kun vähän voitelee niin kyllä se siitä rullaamaan lähtee...


      • JESSS!
        Erätauko. kirjoitti:

        Espanja on kyllä ihmeen vaisu. Mutta silti Espanja voittoon. Vituttaa se Neiti Ronaldo. Helvetin hyvä futaaja se on, ei sitä voi kiistää mutta sen neitimäisyys vituttaa. Sopisi paremmin entiseen Italian maajoukkueeseen. Tykkäsin Portugalin maajoukkueesta Figon ja kumppaneiden aikaan, mutta sitten tuli se Neiti...

        Ja olen mä tähän asti ihan ok pärjännyt matikkapäälläni. Se on vähän sama juttu kuin esimerkiksi liikunnan kanssa. Voi vähän ruostua käyttämättömänä, mutta kun vähän voitelee niin kyllä se siitä rullaamaan lähtee...

        Huomenna, tai tänään oikeastaan, Saksa voittoon!


      • Paska homma,
        JESSS! kirjoitti:

        Huomenna, tai tänään oikeastaan, Saksa voittoon!

        Saksa hävis. Mutta dazu ei ole eksäni missään nimessä...


      • Samapa se. kirjoitti:

        Aloittaja lukee mun teksteistä näköjään omiaan. En muistaakseni missään kohtaa määritellyt sitä, että keitä pidän exinäni. Mutta saapahan palstan sosiaalipornoilijat taas miettimisen aihetta...

        Matsi alkaa. Ensimmäinen finaalipaikka jaossa. Paljon mielenkiintoisempaa kuin palsta ja palstalaiset...

        Viva España!

        Genio on näköjään edelleen keskustellut itsensä kanssa.

        Espanjaa komppaan, joskin Portugali ihan cool kans ja ehkä jopa olis finaalipaikan ansainnut.


      • Erätauko. kirjoitti:

        Espanja on kyllä ihmeen vaisu. Mutta silti Espanja voittoon. Vituttaa se Neiti Ronaldo. Helvetin hyvä futaaja se on, ei sitä voi kiistää mutta sen neitimäisyys vituttaa. Sopisi paremmin entiseen Italian maajoukkueeseen. Tykkäsin Portugalin maajoukkueesta Figon ja kumppaneiden aikaan, mutta sitten tuli se Neiti...

        Ja olen mä tähän asti ihan ok pärjännyt matikkapäälläni. Se on vähän sama juttu kuin esimerkiksi liikunnan kanssa. Voi vähän ruostua käyttämättömänä, mutta kun vähän voitelee niin kyllä se siitä rullaamaan lähtee...

        Portugali on neitistyle - kaatuvat aina, kun sinne päin puhaltaa. Aika kova hyökkääjä on Ronaldo toisaalta tähän neitimäisyyteen nähden.


    • nämäpä nämä

      d, e ja f.

      • ed.

        Eikun ei tietenkään e, eli ei yhden illat hoidot ole ex:iä!


    • pikavisiitillä

      Pitääkö niitä oikeasti edes laskea?

      Vilkaisin nopeasti tuota toista aloitusta jossa kaivattiin neuvoja ex-asiaan. En ala neuvomaan kun jokaisen elämä on omanlainen, eikä kaikkea taustaa voi huomioida täällä. Väkivaltakin siellä pulpahti esiin ja ihmetyttääkin miksi tämä ex- asia nyt on tärkeämpi vai onko sittenkään? Onneksi on olemassa ihan muitakin kanavia (esim. viola) saada apuja parisuhdeongelmiin ja väkivalta-asiaan kuin tämä "miehen logiikka" ja suosittelisin kyllä hakemaan apua ja neuvoja jostain muualta kuin täältä.

      Sitten tähän aloitukseen. En laske mitään "ex:iä" mutta toki on olemassa paljonkin ihmisiä, jotka saa minut vähän hämilleen jne. Kuitenkaan niillä ihmisillä ei ole kovin tärkeää sijaa elämässä ja arjessa. Ne ovat enemmän kuin eläviä muistoja. Elämä on mielenkiintoista; niin ihanaa ja toisaalta niin vaikeaa ja ennalta-arvaamatonta.

    • No minun mittapuulla d ja f. Kyllähän tuo d vaikuttaa nyt vähän tyhmältä :)

    • Ne on exiä, keiden nimen olen unohtanut.

      • toiveikasGenio

        Onko muut nyxiä?


      • Eli kukaan

        ei ole vielä exä?

        Juhuuu!!!! Mulla on vielä toivoa...


    • nyksä.

      Eksä nyt voi olla vaikka joku puska kelle vastaan, vaikka aloittaja voi olla mun eksä.

      • ap.

        Tiedoksi.Ei ole mulla eksiä täällä.


      • Kenio
        ap. kirjoitti:

        Tiedoksi.Ei ole mulla eksiä täällä.

        Aivan, dazuseni , arpeja vain.


      • Kenio kirjoitti:

        Aivan, dazuseni , arpeja vain.

        Mä oon vissiin sitten ihan aktiivisesti ollut läsnä täällä edelleen?


    • d ja f, ehkä myös c

    • Sellaiset joiden kanssa olen seurustellut.

      • teewarit

        Seurustellut? ½tuntia, viikon tai kuukauden?
        Nykyaikana laiva on hyvin harvoin kuukauden satamassa ja ehtii seurustelemaan jo monen kanssa samaan aikaan

        Kylmän sodan aikana äämät kosivat oikein avioon jo eka kerralla

        vain päästäkseen länteen rautaesiripun takaa


      • teewarit kirjoitti:

        Seurustellut? ½tuntia, viikon tai kuukauden?
        Nykyaikana laiva on hyvin harvoin kuukauden satamassa ja ehtii seurustelemaan jo monen kanssa samaan aikaan

        Kylmän sodan aikana äämät kosivat oikein avioon jo eka kerralla

        vain päästäkseen länteen rautaesiripun takaa

        No mä en jokseenkin miellä mitään viikon mittaisia satunnais juttuja miksikään seurusteluksi. Vaan ihan pidempään yhdessä olemista ja tapailemista. Noin niin kun a:sta o:hon kaavalla.

        Omat seurusteluni on lyhyimmilläänkin kestäneet vähintään 2 kk.

        Myös ne etänä enimmän ajan olleet on kestäneet ajallisesti ihan hyvän aikaa. Puhutaan kuukausista, ei viikoista.


      • teewarit
        teevadit kirjoitti:

        No mä en jokseenkin miellä mitään viikon mittaisia satunnais juttuja miksikään seurusteluksi. Vaan ihan pidempään yhdessä olemista ja tapailemista. Noin niin kun a:sta o:hon kaavalla.

        Omat seurusteluni on lyhyimmilläänkin kestäneet vähintään 2 kk.

        Myös ne etänä enimmän ajan olleet on kestäneet ajallisesti ihan hyvän aikaa. Puhutaan kuukausista, ei viikoista.

        7 on onnenluku, kun jostain syystä Suomiäämän kanssa vakavammat seurusteluni kestävät aina 7kk
        Sen jälkeen ei enää äämä kiinnosta ja tehdään bänät ihan sovussa
        Romantiikka vaan kuluu loppuun ja ihanaisempikin äämä
        muuttuu liian arkiseksi


      • mm
        teewarit kirjoitti:

        7 on onnenluku, kun jostain syystä Suomiäämän kanssa vakavammat seurusteluni kestävät aina 7kk
        Sen jälkeen ei enää äämä kiinnosta ja tehdään bänät ihan sovussa
        Romantiikka vaan kuluu loppuun ja ihanaisempikin äämä
        muuttuu liian arkiseksi

        Avaudu tuosta vakavasta seurustelusta? Mitä se on? Ja jos se on vakavaa ( kuten sanoit) niin miksi se muuttuu arkiseksi? Onko se sama, kuin ajelis ruohonleikkurilla kukkakedon yli ja sit huomaa, ettei se olekaan enää se.. ?

        Ei sitä vähemmällä exäksi pääsisikään.


      • teewarit
        mm kirjoitti:

        Avaudu tuosta vakavasta seurustelusta? Mitä se on? Ja jos se on vakavaa ( kuten sanoit) niin miksi se muuttuu arkiseksi? Onko se sama, kuin ajelis ruohonleikkurilla kukkakedon yli ja sit huomaa, ettei se olekaan enää se.. ?

        Ei sitä vähemmällä exäksi pääsisikään.

        Raja on veteenpiirretty viiva vain.
        Mutkun lyö ryjät yhteen samaan residenssiin tai kumpikin antaa avaimet omaan kämppäänsä---pääsee äämäkin siivoamaan:D
        Eikä ole tarvis vongata muita-----kuin tarvittaessa.....sekin
        Uskaltaa antaa pankkikortin jne


    • ai kyykkiikö gentsuki vielä täällä, minä jo aattelin että sennäköistä tekstiä ollukki jossain.. kivakiva!

      vastaisin myös että d ja f, c vähä niin ja näin.. mutta lasketaan myös se koska jos on sovittu ns. pelisäännöistä niin minkä takia sen seksin pitäis aina olla heti ja nyt mukana kaikessa, eihän sekään välttämättä aina mitään meinaa jos on ketarat ojossa heti ensimmäisenä kaikille. tunneside tärkein mutta siihen tarvii myös tietty toistaki :D voi ei, jos liikaa alkaa taas pohtia niin tulee jaaritteluvaihde päälle.. parempi että lopettaa ajoissa.

      • teewarit

        Voi voi söpö Larza ei nyt ymmärrä, eikä rupeakaan ymmärtämään
        että just pohojommaalaisiin äämin kyllästyy nopeimmin

        ne kun ei vaihra mielipitehiänsä koskaan

        terroristienkin kanssa voi neuvotella
        muttei pohojammaalaisen kanssa


      • teewarit kirjoitti:

        Voi voi söpö Larza ei nyt ymmärrä, eikä rupeakaan ymmärtämään
        että just pohojommaalaisiin äämin kyllästyy nopeimmin

        ne kun ei vaihra mielipitehiänsä koskaan

        terroristienkin kanssa voi neuvotella
        muttei pohojammaalaisen kanssa

        höpöhöpö. sen oon kyllä kuullu että terroristienki kanssa voi neuvotella ennemmin mitä NAISTEN, että ihan turha sitä pohjalaisuutta vetää tähänki asiaan mukaan.


    • myrskyseni

      Sellainen on entinen, kenen suhdetta itseen täytyy jollain tapaa esiin tuoda tai sillä on käytännössä merkitystä, esimerkiksi lasten toinen vanhempi. Existään ympäriinsä huutelevia riittää, onhan tärkeää muistella autojaankin ynnä muuta. Vai onko.

    • Genio on bipo sosiopaatti, joka puhuu, mitä kuvittelee naisten haluavan kuulla, tyhjä sisältä. Tunteita hänellä ei ole siten, kuin ihmisellä, joten hän ei kaiketi laske omaavansa yhtään exää.


      c) nuoruuden tyttö/poikaystävän, jonka kanssa oli tapailua, muttei seksiä?

      d) tyttö/poikaystävän, jonka kanssa teillä oli seksiä ja tapailua, mutta ette asuneet yhdessä?

      f) naisen/miehen, jonka kanssa teillä oli suhde,seksiä ja asuitte yhdessä? Eli avo/avioliitto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe