Evoluutiohistoria uusiksi

Tiedemiehet ovat taas jälleen kerran kumonneet vanhat käsityksensä ja mullistaneet evoluutiohistorian tekemällä uuden löydön: bilateraalisen eläimen jälkiä hyvän aikaa ennen kambrikautta:

http://www.sciencedaily.com/releases/2012/06/120628181725.htm

Eikö tämä koskaan lopu, ainako tieto vain tarkentuu ja evoluutiohistoria muuttuu? Eikö ole olemassa sellaista kirjaa, jossa kerrottaisiin lopullinen totuus? Kuten että ennen kambrikautta eli jo bilateraalisia eläimiä, joiden monimuotoisuus räjähti siis kambrikaudella.

22

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kr

      Eihä nuo naarmut edes ole mitään eliön jättämiä jälkiä vaan ihan vain tavallinen naarmu jonka voi kuka tahansa jollakin risulla raapaista. Vakoja nuo ovat ihan selvästi.

      • tieteenharrastaja

        Pari kysymystä tuohon:

        "..vaan ihan vain tavallinen naarmu jonka voi kuka tahansa jollakin risulla raapaista."

        Mikähän niitä raapaisi tuonne 585 miljoonaa vuotta vanhan hiekkakiven sisään. Ja mistä se sai risun?

        "U of A geochronologist Larry Heaman was among a group that returned to Uruguay to collect more fossil samples locked in a layer of sandstone."


    • Prof

      Evoluutio-uskonto on juuri sellainen, vanhat valheet heitetään syrjään ja uusia valheita keksitään tilalle. Eikä nekään kestä.

      • Niin. Toista se on Raamattu. Joka vaan pysyy ja paranoo.


      • Evoluutio-uskonto on täyttä roskaa, eikä sillä onneksi ole ainuttakaan kannattajaa.

        Sen sijaan tieteellinen evoluutioteoria voi paremmin kuin hyvin, ja sekös denialisteja raivostuttaa. Kuten Sinua.


      • "Evoluutio-uskonto on juuri sellainen, vanhat valheet heitetään syrjään ja uusia valheita keksitään tilalle. Eikä nekään kestä."

        Aivan. Sen sijaan evoluutioteorian mukainen evoluutiohistoria tarkentuu uusien löytöjen myötä: nyt tiedämme, että ennen kambrikautta eli bilateraalisia eläimiä, mikä kumoaa tuon kreationistien väitteen, että kaikki pääjaksot ilmestyivät vasta kambrikauden räjähdyksessä. Toki muita pääjaksoja oli jo löytynyt aikaisemminkin.


      • RepeRuutikallo kirjoitti:

        Evoluutio-uskonto on täyttä roskaa, eikä sillä onneksi ole ainuttakaan kannattajaa.

        Sen sijaan tieteellinen evoluutioteoria voi paremmin kuin hyvin, ja sekös denialisteja raivostuttaa. Kuten Sinua.

        Apua, nyt evoluutioteoria on kumottu!

        "UCLA biologists reveal potential 'fatal flaw' in iconic sexual selection study"

        http://phys.org/news/2012-06-ucla-biologists-reveal-potential-fatal.html

        Vähän ihmettelin, ettei kretut olleet huomanneet tätä ja yrittäneet käyttää sitä epätoivoisesti evoluutioteorian vastaisena todisteena.

        Sitten hokasin, että eihän kretut seuraa tiedeuutisia, vaan oksentavat vuoden viiveellä saarnaajien ripulin tänne.


    • karvainen apina

      Tässähän on nyt käynyt modernit piltdownit. Kaverit raaputtaneet vähän uurteita ja se sitten esitellään tieteen uutena löytönä. Evo-oppi on perustettu valheelle ja siksi sitä täytyy vain jatkaa valheella. Ei uutta auringon alla.

      • tieteenharrastaja

        Ei tuo tieteessä niin helppoa ole kuin kreationismissa:

        "Kaverit raaputtaneet vähän uurteita ja se sitten esitellään tieteen uutena löytönä."

        Uruguaylaista hiekkakiveä on siellä jokaiselle tarkastushaluiselle (ja -kykenevälle) haettavaksi ja halkaistavaksi. Tieteessä valheella on useimmiten lyhyet jäljet; joskus toki pitemmät kuin palstan kreavalheilla. Rangaistukset ovat sitten niitä kovempia.


      • "Tässähän on nyt käynyt modernit piltdownit. Kaverit raaputtaneet vähän uurteita ja se sitten esitellään tieteen uutena löytönä."

        Ja sinä tiedät tämän mistä? Niin, et mistään, haluat vain valehdella lukijoillesi.

        "Evo-oppi on perustettu valheelle ja siksi sitä täytyy vain jatkaa valheella. Ei uutta auringon alla."

        Ja juuri näinhän sinä teet.


      • >Evo-oppi on perustettu valheelle ja siksi sitä täytyy vain jatkaa valheella. Ei uutta auringon alla.

        Totaalisen totta, enkä olisi osannut evo-oppia paremmin itsekään luonnehtia.


    • hujarin maine

      "Tässähän on nyt käynyt modernit piltdownit. Kaverit raaputtaneet vähän uurteita ja se sitten esitellään tieteen uutena löytönä."

      Ja sinä tiedät tämän mistä? Niin, et mistään, haluat vain valehdella lukijoillesi.

      "Evo-oppi on perustettu valheelle ja siksi sitä täytyy vain jatkaa valheella. Ei uutta auringon alla."

      Ja juuri näinhän sinä teet.
      ......................................................"

      Se on vain niin, että kun teidät on lukuisia kertoja tavattu törkeistä väärennöksistä, niin epäilys on aina, eikä taatusti turhaan.

      Luottamus tuollaisiin jälkiin on vain yksinkertaisesti 0%

      • "Se on vain niin, että kun teidät on lukuisia kertoja tavattu törkeistä väärennöksistä, niin epäilys on aina, eikä taatusti turhaan."

        Kerroppa nyt sitten rehellisesti muutama tiedeyhteisön tekemä törkeä väärennös. Piltdownin ihminen, Nebraskan mies ja Archaeoraptor noin nyt esimerkeiksi ei ole tiedeyhteisön tekemiä väärennöksiä, vaikka te kovasti niin haluatte kuvitellakin.


      • solon1 kirjoitti:

        "Se on vain niin, että kun teidät on lukuisia kertoja tavattu törkeistä väärennöksistä, niin epäilys on aina, eikä taatusti turhaan."

        Kerroppa nyt sitten rehellisesti muutama tiedeyhteisön tekemä törkeä väärennös. Piltdownin ihminen, Nebraskan mies ja Archaeoraptor noin nyt esimerkeiksi ei ole tiedeyhteisön tekemiä väärennöksiä, vaikka te kovasti niin haluatte kuvitellakin.

        >Kerroppa nyt sitten rehellisesti muutama tiedeyhteisön tekemä törkeä väärennös.

        Eiköhän yksikin riittäisi. "Keskustelun" ylläpitämiseksi on hyvä olla pyytämättä mahdottomia.:)


      • "Se on vain niin, että kun teidät on lukuisia kertoja tavattu törkeistä väärennöksistä, niin epäilys on aina, eikä taatusti turhaan."

        Mistä väärennöksestä sinä minut olet tavannut? Toki tiedeyhteisön toiminnassa on myös väärennöksiä, mutta niistä tuppaa jäämään kiinni ja siksi useimmat tiedemiehet eivät niitä harrasta.

        "Luottamus tuollaisiin jälkiin on vain yksinkertaisesti 0%"

        Luotata kuitenkin saarnaajienne valheisiin, vaikka ne on todistettu valheiksi 100%:sti?


      • ai niinkö?
        solon1 kirjoitti:

        "Se on vain niin, että kun teidät on lukuisia kertoja tavattu törkeistä väärennöksistä, niin epäilys on aina, eikä taatusti turhaan."

        Kerroppa nyt sitten rehellisesti muutama tiedeyhteisön tekemä törkeä väärennös. Piltdownin ihminen, Nebraskan mies ja Archaeoraptor noin nyt esimerkeiksi ei ole tiedeyhteisön tekemiä väärennöksiä, vaikka te kovasti niin haluatte kuvitellakin.

        "Kerroppa nyt sitten rehellisesti muutama tiedeyhteisön tekemä törkeä väärennös. Piltdownin ihminen, Nebraskan mies ja Archaeoraptor noin nyt esimerkeiksi ei ole tiedeyhteisön tekemiä väärennöksiä, vaikka te kovasti niin haluatte kuvitellakin. "

        Ohhoh tuota röyhkeyttä???

        Esim. Piltdownin miehellä tiedeyhteisö ratsasti yli 40 vuotta ja siitä tehtiin lukuisia opinnäytetetöitä ja se esiinty oppikirjoissa välimnuotona apinan ja ihmisen välimuotona.

        Siis teidän evouskovien historia on suoraan sanottuna erittäin törkeä.

        Milläs törkeää Piltdownin miestä evouskovat ovat puolustelleet?
        No sillä, että he yli 40v itse (tiedeyhteisö) tunnustivat huijauksen.(kun ketään ulkopuolisia ei päästetty sitä tutkimaan) Hohhhooo? Pellet.

        Sinäkin evouskopelle yrität täälä valehdella väärennöksitänne, mutta ei mene läpi.
        Etkö edes ymmärrä hävetä?


      • 34
        ai niinkö? kirjoitti:

        "Kerroppa nyt sitten rehellisesti muutama tiedeyhteisön tekemä törkeä väärennös. Piltdownin ihminen, Nebraskan mies ja Archaeoraptor noin nyt esimerkeiksi ei ole tiedeyhteisön tekemiä väärennöksiä, vaikka te kovasti niin haluatte kuvitellakin. "

        Ohhoh tuota röyhkeyttä???

        Esim. Piltdownin miehellä tiedeyhteisö ratsasti yli 40 vuotta ja siitä tehtiin lukuisia opinnäytetetöitä ja se esiinty oppikirjoissa välimnuotona apinan ja ihmisen välimuotona.

        Siis teidän evouskovien historia on suoraan sanottuna erittäin törkeä.

        Milläs törkeää Piltdownin miestä evouskovat ovat puolustelleet?
        No sillä, että he yli 40v itse (tiedeyhteisö) tunnustivat huijauksen.(kun ketään ulkopuolisia ei päästetty sitä tutkimaan) Hohhhooo? Pellet.

        Sinäkin evouskopelle yrität täälä valehdella väärennöksitänne, mutta ei mene läpi.
        Etkö edes ymmärrä hävetä?

        "No sillä, että he yli 40v itse (tiedeyhteisö) tunnustivat huijauksen.(kun ketään ulkopuolisia ei päästetty sitä tutkimaan) Hohhhooo? Pellet."

        Poikakulta, tiedeyhteisö paljasti piltdownilaisen huijaukseksi heti kun pääsi tutkimaan sitä. Omistaja sitä piilotteli eikä tiedeyhteisö, ja tämäkin on kyllä selitetty sinullekin jo moneen kertaan.


      • ai niinkö? kirjoitti:

        "Kerroppa nyt sitten rehellisesti muutama tiedeyhteisön tekemä törkeä väärennös. Piltdownin ihminen, Nebraskan mies ja Archaeoraptor noin nyt esimerkeiksi ei ole tiedeyhteisön tekemiä väärennöksiä, vaikka te kovasti niin haluatte kuvitellakin. "

        Ohhoh tuota röyhkeyttä???

        Esim. Piltdownin miehellä tiedeyhteisö ratsasti yli 40 vuotta ja siitä tehtiin lukuisia opinnäytetetöitä ja se esiinty oppikirjoissa välimnuotona apinan ja ihmisen välimuotona.

        Siis teidän evouskovien historia on suoraan sanottuna erittäin törkeä.

        Milläs törkeää Piltdownin miestä evouskovat ovat puolustelleet?
        No sillä, että he yli 40v itse (tiedeyhteisö) tunnustivat huijauksen.(kun ketään ulkopuolisia ei päästetty sitä tutkimaan) Hohhhooo? Pellet.

        Sinäkin evouskopelle yrität täälä valehdella väärennöksitänne, mutta ei mene läpi.
        Etkö edes ymmärrä hävetä?

        Voi mikkihiiri, todellisuus kutsuu... :D


    • 15+18

      Niin se vain evo-oppi venyy ja paukkuu kuin purukumi antamatta tarkkaa kuvausta yhtikäs mistään.

      • "Niin se vain evo-oppi venyy ja paukkuu kuin purukumi antamatta tarkkaa kuvausta yhtikäs mistään."

        Aivan. Juuri päinvastoin kuin evoluutioteoria.


      • RepeRuutikallo

        Juuri niin! Mikkihiiri oli vaihteeksi oikeassa.


    • KATin haamu

      Useimmille kreationisteillehan olisi hyvin epämiellyttävää levittää tietoa että elämää, varsinkaan monisoluista, olisi ollut ennen kambrikauden räjähdystä.
      Ainakin ID-oppikirjat menisi moolokin roskapönttöön..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe