Mies vannoi rakkautta, nainen myi kesämökkinsä

-Puskasta-

Ja mies häipyi 47 000 euron kanssa Irakiin.

Noin 65-vuotias nainen luuli, että 36-vuotias irakilaismies rakastaa häntä ja haluaa olla hänen kanssaan ikuisesti.

Todellisuudessa miehellä oli Irakissa vaimo ja lapsia. Suomessa miehellä oli samaan aikaan useita naisia.

http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194742360247/artikkeli/mies vannoi rakkautta nainen myi kesamokkinsa mies haipyi 47 000 euron kanssa irakiin.html

Mitä opimme tästä?

13

133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siitäs sai

      Ei naiset opi mitään. Miehet oppii et naisia voi viedä kuin pässiä narussa vastakin

    • .

      Että mieheltä pitää ennen rajaa ottaa nirri pois.

    • Mistä noita mulkkuja aina joku löytää? Pitää ottaa sellanen mies, että se kantaa kortensa kekoon eikä keosta poispäin. Ei homma toimi, jos jompi kumpi on vaan kaiken aikaa antajana tai laahaa poispäin.

      • (n)

        Aforismi:

        Rakkaus on kuin lotto: jotta voi voittaa, pitää uskaltaa pelata..


      • (n) kirjoitti:

        Aforismi:

        Rakkaus on kuin lotto: jotta voi voittaa, pitää uskaltaa pelata..

        Ihan sama juttu koko elämän kanssa. Voi elää tai pelätä elämää. :-)

        Voi nauttia elämästä tai kärsiä, kumminka vaan tahtoo asioihin suhtautua.


      • teewarit
        teevadit kirjoitti:

        Ihan sama juttu koko elämän kanssa. Voi elää tai pelätä elämää. :-)

        Voi nauttia elämästä tai kärsiä, kumminka vaan tahtoo asioihin suhtautua.

        Ihmeellisintä jutussa on sen miehen sanktiot , ehdollinen vankeus ja mitä lie, 50 000€ korvaukset. Mistä äijä sellaisen summan saisi
        muulla, kuin rikosella? Pitäisi jo käräjäoikeudenkin tajuta se.
        Mutta rikoshan näköjään kannattaa hyvinkin.
        Noin miehenkipeitä mummeleita pitäis laittaa holhoukseen PRKL
        Ne kun itsekin huijaavat ihan kotosuomessakin miestensä omaisuuden osituksilla ja testamenteilläkin, elleivät hihhulit ehdi ensin saattohoitokotiin myymään taivasosuuden


      • teewarit kirjoitti:

        Ihmeellisintä jutussa on sen miehen sanktiot , ehdollinen vankeus ja mitä lie, 50 000€ korvaukset. Mistä äijä sellaisen summan saisi
        muulla, kuin rikosella? Pitäisi jo käräjäoikeudenkin tajuta se.
        Mutta rikoshan näköjään kannattaa hyvinkin.
        Noin miehenkipeitä mummeleita pitäis laittaa holhoukseen PRKL
        Ne kun itsekin huijaavat ihan kotosuomessakin miestensä omaisuuden osituksilla ja testamenteilläkin, elleivät hihhulit ehdi ensin saattohoitokotiin myymään taivasosuuden

        Noh, ilmeisesti naiselta varastaminen ei ole siinä määrin suuri rikos, mitä mieheltä varastaminen. :-)

        Rakkaudenkipeys saa ihmisen tekemään joskus hölmöyksiä. Näköjään se ei ikää katso, kun nuppi sumenee ja joku saa viilatuksi linssiin.


      • teewarit
        teevadit kirjoitti:

        Noh, ilmeisesti naiselta varastaminen ei ole siinä määrin suuri rikos, mitä mieheltä varastaminen. :-)

        Rakkaudenkipeys saa ihmisen tekemään joskus hölmöyksiä. Näköjään se ei ikää katso, kun nuppi sumenee ja joku saa viilatuksi linssiin.

        Noilta ammattihuijareilta tulee niin paljon loveletteriä muita huijausyrityksiä, että pitää vaihdella e-mail osoitteitakin.

        Yhdeltäkin senssipalvelulta tuli englanniksi kirjoitettu loveletter
        erittäin kauniilta nuorelta naiselta--profiilinsa mukaan asuu alle
        ½km päässä ja siksi luulisin jo kauppareissullani nähneeni sen typykän ja vastasin turunmurteella, siksi etteivät käännöohjelmat pysty kääntämään ja ehdotin treffejä lähikahvilassa
        Ainahan on kivaa saada uusia ystäviä.......
        Fröökynä ei vastannut mitään..r..olisikin ainoa täällä 28v suomalaiskaunotar soopeliturkissa:)


      • teewarit kirjoitti:

        Noilta ammattihuijareilta tulee niin paljon loveletteriä muita huijausyrityksiä, että pitää vaihdella e-mail osoitteitakin.

        Yhdeltäkin senssipalvelulta tuli englanniksi kirjoitettu loveletter
        erittäin kauniilta nuorelta naiselta--profiilinsa mukaan asuu alle
        ½km päässä ja siksi luulisin jo kauppareissullani nähneeni sen typykän ja vastasin turunmurteella, siksi etteivät käännöohjelmat pysty kääntämään ja ehdotin treffejä lähikahvilassa
        Ainahan on kivaa saada uusia ystäviä.......
        Fröökynä ei vastannut mitään..r..olisikin ainoa täällä 28v suomalaiskaunotar soopeliturkissa:)

        Kuulemma hyvin paljon miehille satelee ulkomaalaisilta naisilta, joissa leperrellään ja jossain kohtaa halutaan jo rahaa. Ihmisten epätoivoista rakkaudenkaipuuta on opittu käyttämään hyväksi. :-/

        Jos se meni jäähän tai sitten oli joku feikkaaja?


      • teevadit kirjoitti:

        Kuulemma hyvin paljon miehille satelee ulkomaalaisilta naisilta, joissa leperrellään ja jossain kohtaa halutaan jo rahaa. Ihmisten epätoivoista rakkaudenkaipuuta on opittu käyttämään hyväksi. :-/

        Jos se meni jäähän tai sitten oli joku feikkaaja?

        Jäi viestejä sana pois välistä.


    • että..

      kikkeliskokkelis!

    • Varotus puumille

      Noin käy, jos nainen on puuma.

    • Jos nainen tekis noin ni kukaa ei yhtää ihimettelisi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe