Ja mies häipyi 47 000 euron kanssa Irakiin.
Noin 65-vuotias nainen luuli, että 36-vuotias irakilaismies rakastaa häntä ja haluaa olla hänen kanssaan ikuisesti.
Todellisuudessa miehellä oli Irakissa vaimo ja lapsia. Suomessa miehellä oli samaan aikaan useita naisia.
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194742360247/artikkeli/mies vannoi rakkautta nainen myi kesamokkinsa mies haipyi 47 000 euron kanssa irakiin.html
Mitä opimme tästä?
Mies vannoi rakkautta, nainen myi kesämökkinsä
13
133
Vastaukset
- siitäs sai
Ei naiset opi mitään. Miehet oppii et naisia voi viedä kuin pässiä narussa vastakin
- .
Että mieheltä pitää ennen rajaa ottaa nirri pois.
Mistä noita mulkkuja aina joku löytää? Pitää ottaa sellanen mies, että se kantaa kortensa kekoon eikä keosta poispäin. Ei homma toimi, jos jompi kumpi on vaan kaiken aikaa antajana tai laahaa poispäin.
- (n)
Aforismi:
Rakkaus on kuin lotto: jotta voi voittaa, pitää uskaltaa pelata.. (n) kirjoitti:
Aforismi:
Rakkaus on kuin lotto: jotta voi voittaa, pitää uskaltaa pelata..Ihan sama juttu koko elämän kanssa. Voi elää tai pelätä elämää. :-)
Voi nauttia elämästä tai kärsiä, kumminka vaan tahtoo asioihin suhtautua.- teewarit
teevadit kirjoitti:
Ihan sama juttu koko elämän kanssa. Voi elää tai pelätä elämää. :-)
Voi nauttia elämästä tai kärsiä, kumminka vaan tahtoo asioihin suhtautua.Ihmeellisintä jutussa on sen miehen sanktiot , ehdollinen vankeus ja mitä lie, 50 000€ korvaukset. Mistä äijä sellaisen summan saisi
muulla, kuin rikosella? Pitäisi jo käräjäoikeudenkin tajuta se.
Mutta rikoshan näköjään kannattaa hyvinkin.
Noin miehenkipeitä mummeleita pitäis laittaa holhoukseen PRKL
Ne kun itsekin huijaavat ihan kotosuomessakin miestensä omaisuuden osituksilla ja testamenteilläkin, elleivät hihhulit ehdi ensin saattohoitokotiin myymään taivasosuuden teewarit kirjoitti:
Ihmeellisintä jutussa on sen miehen sanktiot , ehdollinen vankeus ja mitä lie, 50 000€ korvaukset. Mistä äijä sellaisen summan saisi
muulla, kuin rikosella? Pitäisi jo käräjäoikeudenkin tajuta se.
Mutta rikoshan näköjään kannattaa hyvinkin.
Noin miehenkipeitä mummeleita pitäis laittaa holhoukseen PRKL
Ne kun itsekin huijaavat ihan kotosuomessakin miestensä omaisuuden osituksilla ja testamenteilläkin, elleivät hihhulit ehdi ensin saattohoitokotiin myymään taivasosuudenNoh, ilmeisesti naiselta varastaminen ei ole siinä määrin suuri rikos, mitä mieheltä varastaminen. :-)
Rakkaudenkipeys saa ihmisen tekemään joskus hölmöyksiä. Näköjään se ei ikää katso, kun nuppi sumenee ja joku saa viilatuksi linssiin.- teewarit
teevadit kirjoitti:
Noh, ilmeisesti naiselta varastaminen ei ole siinä määrin suuri rikos, mitä mieheltä varastaminen. :-)
Rakkaudenkipeys saa ihmisen tekemään joskus hölmöyksiä. Näköjään se ei ikää katso, kun nuppi sumenee ja joku saa viilatuksi linssiin.Noilta ammattihuijareilta tulee niin paljon loveletteriä muita huijausyrityksiä, että pitää vaihdella e-mail osoitteitakin.
Yhdeltäkin senssipalvelulta tuli englanniksi kirjoitettu loveletter
erittäin kauniilta nuorelta naiselta--profiilinsa mukaan asuu alle
½km päässä ja siksi luulisin jo kauppareissullani nähneeni sen typykän ja vastasin turunmurteella, siksi etteivät käännöohjelmat pysty kääntämään ja ehdotin treffejä lähikahvilassa
Ainahan on kivaa saada uusia ystäviä.......
Fröökynä ei vastannut mitään..r..olisikin ainoa täällä 28v suomalaiskaunotar soopeliturkissa:) teewarit kirjoitti:
Noilta ammattihuijareilta tulee niin paljon loveletteriä muita huijausyrityksiä, että pitää vaihdella e-mail osoitteitakin.
Yhdeltäkin senssipalvelulta tuli englanniksi kirjoitettu loveletter
erittäin kauniilta nuorelta naiselta--profiilinsa mukaan asuu alle
½km päässä ja siksi luulisin jo kauppareissullani nähneeni sen typykän ja vastasin turunmurteella, siksi etteivät käännöohjelmat pysty kääntämään ja ehdotin treffejä lähikahvilassa
Ainahan on kivaa saada uusia ystäviä.......
Fröökynä ei vastannut mitään..r..olisikin ainoa täällä 28v suomalaiskaunotar soopeliturkissa:)Kuulemma hyvin paljon miehille satelee ulkomaalaisilta naisilta, joissa leperrellään ja jossain kohtaa halutaan jo rahaa. Ihmisten epätoivoista rakkaudenkaipuuta on opittu käyttämään hyväksi. :-/
Jos se meni jäähän tai sitten oli joku feikkaaja?teevadit kirjoitti:
Kuulemma hyvin paljon miehille satelee ulkomaalaisilta naisilta, joissa leperrellään ja jossain kohtaa halutaan jo rahaa. Ihmisten epätoivoista rakkaudenkaipuuta on opittu käyttämään hyväksi. :-/
Jos se meni jäähän tai sitten oli joku feikkaaja?Jäi viestejä sana pois välistä.
- että..
kikkeliskokkelis!
- Varotus puumille
Noin käy, jos nainen on puuma.
Jos nainen tekis noin ni kukaa ei yhtää ihimettelisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522