Itseironia/musta huumori ei uppoa naisiin

ei paljon nauratata

Nainen on saattanut julistaa, että ei pidä miehistä, jotka ottavat itsensä liian tosiaan eivätkä osaa nauraa itselleen. Kun sitten olen viljellyt itselleni ominaista mustaa itseironiaa, nainen sanoo, että ei halua olla miehen kanssa, jolla on NOIN HUONO ITSETUNTO. Mitä se naisten vaatima "itselleen nauraminen" oikein on? Sitä, että pistää ämpärin päähänsä ja pelleilee?

157

2943

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Panopellen ne haluaa

Sitä juuri. Miehen pitää olla tv:n lastenohjemien tasoista huumoria esittävä pelle joka aina välillä imartelee sitä ämmää ja vonkaa pillua. Silloin se on ikäänkuin henkisesti samalla tasolla naisen kanssa ja sille voi antaa. Jos mies heittää jotain yhtään älylliseen tai ironiseen vivahtavaakin läppää, niin se on "tylsä" ja "nörtti" ja sille ei saa antaa ettei tyttökaverit pilkkaa.

• Laita esimerkki

Tästä mustasta itseironiastasi.

• Automated Teller M

Selvennetäänpä:

Kun komea ja itsevarma mies sanoo "olen ruma ja ujo", kyseessä on hauskaa itseironiaa, joka saa naisten pöksyt kostumaan. Komea mies osoittaa ettei ole itserakas.

Kun ruma ja ujo mies sanoo "olen ruma ja ujo", kyseessä ei ole ironiaa vaan totuudenmukainen väittämä, joka ei ole hauskaa vaan säälittävää.

Ironia ei ole ironiaa, jos väitetty asia on totta.

• veematic seller

Eli rehellisyys on säälittävä asia. Joten opetelkaa valehtelemaan!

• rin-tin-tin-tin
        veematic seller kirjoitti:

Eli rehellisyys on säälittävä asia. Joten opetelkaa valehtelemaan!

Tai jättäkää asioita sanomatta.

• Mustahuumori on parasta huumoria, ehkä et vain osaa?

• bläkhumöör

Montako maahanmuuttajaa tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu??

• ............
        bläkhumöör kirjoitti:

15, mutta lamppua ei saada vaihdettua, koska he eivät halua tehdä töitä.

• Röissä
        ............ kirjoitti:

15, mutta lamppua ei saada vaihdettua, koska he eivät halua tehdä töitä.

Yksi, joka hurauttaa taksilla isännöintitoimistoon vaatimaan isännöitsijää vaihtamaan hehkulamppu. True story!

• Ei tarvita
        bläkhumöör kirjoitti:

Ei yhtään, koska EU on kieltänyt hehkulamput.

• bläkhumöör kirjoitti:

Riippuu minkä maalaisista maahanmuuttajista on kyse. Jos irkuista, niin 10: yks pitämään kiinni lampusta ja yhdeksän juomaan viskiä kunnes huone pyörii.

• heheh.
        gloriana_demeter kirjoitti:

Riippuu minkä maalaisista maahanmuuttajista on kyse. Jos irkuista, niin 10: yks pitämään kiinni lampusta ja yhdeksän juomaan viskiä kunnes huone pyörii.

Tarkoitti varmaan mustia miehiä, kun kyseessä mustahuumori

• heheh. kirjoitti:

Tarkoitti varmaan mustia miehiä, kun kyseessä mustahuumori

Mustat irkut ei kelpaa?

• naisetkin ihmisiä

"ei pidä miehistä, jotka ottavat itsensä liian tosiaan eivätkä osaa nauraa itselleen. Kun sitten olen viljellyt itselleni ominaista mustaa itseironiaa, nainen sanoo, että ei halua olla miehen kanssa, jolla on NOIN HUONO ITSETUNTO. "

Varmaan jos tämän lukee uudestaan voi tunnistaa kaveripiiristään jonkun tosikon joka kiroilee vihaisena kun tulee jokin vastoinkäyminen, tai on muutoin vain tosikko.

Ja sitten se joka vähättelee itseään, joka ei pysty tekemään mitään jos ei joku toinen käske. Kumpikaan ei ole varsinaisesti kiva luonteenpiirre toisen silmissä.

Lähtökohtaisesti miehet ja naiset ovat ihmisiä, eli kotiolot, mieltymykset ja luonne vaihtelevat tapauskohtaisesti. Joku tykkää saada elämänkumppanin, toinen haluaa hoivattavan lemmikin ja joku toinen haluaa kuin isän jolla on rahaa ja joka tietää kaiken kaikesta.

• Ai, minusta taas on erittäin hyvä piirre, jos mies osaa vitsailla itsestään ja se just osoittaa hyvää itsetuntoa. :-)

http://www.youtube.com/watch?v=ab_0QZtxd3s

Huonolla itsetunnolla varustetut ei kehtaa itsestään laskea leikkiä lainkaan. Ne kivettyy jos pitäs nauraa itelleen.

• vcxvcxvxcvcxvx

Kyllähän tuokin voi mennä yli jos jatkuvasti on itseään mollaamassa ja se voidaan tulkita juurikin epävarmuudeksi. Itse lasken leikkiä itsestäni koska silloin en ainakaan loukkaa tuntematonta ihmistä. Kerron esimerkiksi jotain hieman noloja kommelluksiani ja nauran itselleni. Itse olen ainakin huomannut naisten pitävän tällaisesta.

Jos taas lähtee vääntämään vitsiä jostain ihmisryhmästä niin saattaa antaa rasistisen ja suvaitsemattoman ensivaikutelman. Toki tällaistakin vitsiä voi vääntää, koska mielestäni ei ole sellaista asiaa josta ei voisi vitsailla. Vitsit täytyy kuitenkin tulla oikeassa tilanteessa ja oikeassa seurassa eikä toista ihmistä voi mitenkään tuntea ensimmäisen puolen tunnin juttelun jälkeen.

• Parempi tuokin... mulle käy yleensä itseironian seurauksena niin, että nainen alkaa vainoharhaiseksi ja jatkaa itseironiavitsin mukaista haukkumista minua kohtaan, kykenemättä tajuamaan, että vitsailin itseni suuntaan.

• Mikä ja kehen?

Noista mustaa huumoria viljelevistä ihmisistä olen havainnut kolme erilaista ryhmää: ne, jotka hallitsevat mustan huumorin, ne, jotka käsittävät kaiken ilkeän ja/tai mauttoman mustaksi huumoriksi, ja ne, jotka käyttävät mukamas mustaa huumoria päästäkseen sanomaan loukkaavia asioita, joita eivät muuten voisi päästää suustaan ollenkaan.

Itseironian hallitsee harva ja aika moni ei ymmärrä sitä ollenkaan, joten sitä on käytettävä harvoin ja harkitussa seurassa. Minusta olisi mukava kuulla jokin hyvä esimerkki tuosta sinulle ominaisesta mustasta itseironiasta, jotta kävisi selväksi, millaista se on. Kerro vaikka esimerkki siitä, mikä on saanut naisen dumppaamaan sinut ja millä taas olet saanut miespuoliset kuulijasi arvostamaan lausahdustasi. Olen skeptinen siihen saakka, että asia selviää.

• Sä et vaan osaa
    • m26.

Itseironia ja itselleen nauraminen on paras tapa saada naisen nauramaan. Se on se tapa ja elekieli millä kerrot sen, jos olet kuin maasi myynyt niin ei se silloin ole sitä itseään.

Jos puhut kuin joku robotti "dissaat" itseäsi niin eikö kellot soi jo? Mietin vain että onko tosiaan noin paljon ihmisiä jotka eivät osaa elää vuorovaikutuksissa vai onko kyseessä ne samat (pieni osa) jotka kirjoittaa noita samoja juttuja tänne?

• Valitettavasti

Itseironia ja itselleen nauraminen eivät todellakaan toimi jos siinä on edes vivahde että se voisi olla totta.
        Se pitää vetää yli ja vähän "munastella" eli rakentaa oma egoaan sekä vetää henkinen lerssi esiin samalla.

Tyyliin Hynynen.

Naisista ei saa muuta kuin kavereita sellaisella kuivakkaalla itseironialla tai sellaisella jossa on sellaista itsensä vähättelyä.

Miehille en koskaan suosittelisi nöyränä olemista ja mitään joka edes kaukaisesti muistuttaa itsensä vähättelyä.

Koska naiset tulkisevat kuten nähtävästi näköjään sinäkin sen "itsensä dissauksena" tai huonona itsetuntona yms.

• .............
        Valitettavasti kirjoitti:

Itseironia ja itselleen nauraminen eivät todellakaan toimi jos siinä on edes vivahde että se voisi olla totta.
        Se pitää vetää yli ja vähän "munastella" eli rakentaa oma egoaan sekä vetää henkinen lerssi esiin samalla.

Tyyliin Hynynen.

Naisista ei saa muuta kuin kavereita sellaisella kuivakkaalla itseironialla tai sellaisella jossa on sellaista itsensä vähättelyä.

Miehille en koskaan suosittelisi nöyränä olemista ja mitään joka edes kaukaisesti muistuttaa itsensä vähättelyä.

Koska naiset tulkisevat kuten nähtävästi näköjään sinäkin sen "itsensä dissauksena" tai huonona itsetuntona yms.

Brittiläistyyppinen kuivakas itseironia ei todellakaan naisiin uppoaa. Se on aika miehekäs laji. Naiset tykkäävät mieheistä jotka hassuttelevat vähän lapsellisella tavalla - eivät miehistä, jotka viljelvät viiltäviä sarkasmia. Itseironia on sitäpaitsi aina kaksiteräinen miekka - esim. pilkatessaan itseään rumaksi, mies samalla piikittelee mutkan kautta naista, jonka mielestä ei saisi olla ruma.

• Mustata
        ............. kirjoitti:

Brittiläistyyppinen kuivakas itseironia ei todellakaan naisiin uppoaa. Se on aika miehekäs laji. Naiset tykkäävät mieheistä jotka hassuttelevat vähän lapsellisella tavalla - eivät miehistä, jotka viljelvät viiltäviä sarkasmia. Itseironia on sitäpaitsi aina kaksiteräinen miekka - esim. pilkatessaan itseään rumaksi, mies samalla piikittelee mutkan kautta naista, jonka mielestä ei saisi olla ruma.

Höpsistä.

• uglytroll
        ............. kirjoitti:

Se sarkasmi ei saisi ainakaan viiltää miestä itseään, eikä sitä naista.
        Itseironia on vähän vaarallinen laji käytettäväksi myös. Jos ei ole selvää, että se on ironiaa, nainen ajattelee, että mies jostain syystä surkuttelee itseään.

• palstatarkkailija
        uglytroll kirjoitti:

Se sarkasmi ei saisi ainakaan viiltää miestä itseään, eikä sitä naista.
        Itseironia on vähän vaarallinen laji käytettäväksi myös. Jos ei ole selvää, että se on ironiaa, nainen ajattelee, että mies jostain syystä surkuttelee itseään.

"Jos ei ole selvää, että se on ironiaa, nainen ajattelee, että mies jostain syystä surkuttelee itseään. "

Tämä on tunnetusti se LordBoredomin ongelma.

• .-.
        palstatarkkailija kirjoitti:

"Jos ei ole selvää, että se on ironiaa, nainen ajattelee, että mies jostain syystä surkuttelee itseään. "

Tämä on tunnetusti se LordBoredomin ongelma.

LordBoredomin ongelma on se että luulee itsensä surkuttelun olevan itseironiaa.

• Sen ongelma
        .-. kirjoitti:

on se, että se on tylsä läski!

• .-. kirjoitti:

Syyllistyn luultavasti itseni surkutteluunkin toisinaan, mutta kehtaan väittää että itseironisointi on vain piintynyt tapani, ja sen on tarkoitus olla juuri sitä itseään, eli ironiaa. Koska surkutteluunkin on kuitenkin ainakin vähän aihetta, tulkitaan se ironiakin sitten luultavasti aina surkutteluna. Kuten taannoin julistin, olen yrittänyt oppia vähän ulos tuosta tavasta, mutta vaikeaa se on kun se tulee selkärangasta.

Taannoin sain aika mielenkiintoista palautetta koskien nettipersoonaani. Muuan nainen, joka luki ammoisna aikoina blogiani, piti minun itseironista linjaani pelottavana (se taisi todella olla hänen sanavalintansa), ja että kun hän sitten tapasi minut muutamia kertoja livenä, olin hänen mukaansa livenä paljon enemmän jotenkin naisten - tai ainakin hänen - mieleen. Olen aina ajatellut tilanteen olevan juuri päinvastainen, että ironianpaljoudesta huolimatta antaisin silti paremman vaikutelman netissä kuin livenä.

• ette vaan tajuu
        .-. kirjoitti:

Lordin itseironia on aika tasokasta. Eikä se ole samaa kuin se surkuttelu, mitä itse kukin harrastaa silloin tällöin.

• ai tällä naamalla?
        ette vaan tajuu kirjoitti:

Lordin itseironia on aika tasokasta. Eikä se ole samaa kuin se surkuttelu, mitä itse kukin harrastaa silloin tällöin.

No ei se kyllä kovin tasokasta ole, jos se eräskin pikkujouluanekdootti antaa suuntaa.

• joo,no
        ai tällä naamalla? kirjoitti:

No ei se kyllä kovin tasokasta ole, jos se eräskin pikkujouluanekdootti antaa suuntaa.

se ei oikeastaan ollut itseironiaa, vaan juurikin sitä katkeraa itseinhoa.

• ai tällä naamalla? kirjoitti:

Minua nyt kyllä kiinnostaa, mistä pikkujouluanekdootista on kyse. Yritin oikein etsiä omia viestejäni hakusanalla "pikkujoulu", mutta ainoa oikea sukellus aiheeseen oli, kun ruodin seurustelevien miesten pikkujouluseikkailuita.

• ai tällä naamalla?
        lord.boredom kirjoitti:

Minua nyt kyllä kiinnostaa, mistä pikkujouluanekdootista on kyse. Yritin oikein etsiä omia viestejäni hakusanalla "pikkujoulu", mutta ainoa oikea sukellus aiheeseen oli, kun ruodin seurustelevien miesten pikkujouluseikkailuita.

No joku firman juhla se oli, missä vanhempi työkaverinainen yritti kannustaa naisteniskuun ja vastasit hänelle että "ai tällä naamalla". Jotenkin noin sen muistan menneen.

• ai tällä naamalla? kirjoitti:

No joku firman juhla se oli, missä vanhempi työkaverinainen yritti kannustaa naisteniskuun ja vastasit hänelle että "ai tällä naamalla". Jotenkin noin sen muistan menneen.

Ai, se oli noin tuore tapaus. Siitä on vasta kuukausi, ei ollut siis pikkujoulut kyseessä. Se ei tosiaan ollut itseironiaa, vaan vammainen tölväys, joka kaduttaa ja ottaa päähän vieläkin.

• TuuliaK

Se, että jatkuvasti ruikuttaa omaa surkeuttaan ei ole itseironiaa.

• Valitettavasti

Itseironialla yms. voittaa itselleen ihmisiä puolelleen kavereina niin miehistä kuin naisista.

Naisten pöksyt kastuu vain täysin liioitelluista ja mielellään siten että se oma kehu vähän haisee siinä samalla.

• Mustata

Huumori on yllättävän vaikea laji, se pitää vaan hyväksyä. Jos sun jutut ei naurata, keksi parempia.

Toi ämpäri päähän - huumori... Leikkisyys viestii taidosta kohdata ongelmia ja lupailee iloa.

Veikkaan että sun mustahuumorisi vaatii vaan hiomista.

• Urkki perusturkki

Tai sitten et vain ole hauska. Jos itseäsi naurattaa pulunpaska ikkunalaudalla ei se välttämättä muita naurata. Se ei ole muiden vika vaan itse vain tykkäät erilaisesta huumorista. Itse viljelen miesten kesken ihan erilaista huumoria kun silloin kun naisia on paikalla. Joku tuossa jo mainitsikin esimerkiksi omat hiukan nolot kokemukset kuten vaikkapa kaatuilut tai jos on yrittänyt olla oikein kukkona tunkiolla ja failannut. Sitten taas ei naurata jos kertoo miten sut on hakattu tai muuten kuinka surkea olet. Näillä seikoilla seuranpuutteesta ei ole koskaan tarvinnut kärsiä.

Silti kaikkein tärkein on ilmaisu. Jos et osaa kertoa juttua hauskasti ei se myöskään naurata. Vaikka kuinka omasta mielestäsi olisit ratkiriemukas. Hyvänä esimerkkeinä toimivat kotimaiset stand up-koomikot. Kaikkein kauhein on Janne Kataja. Sinänsä hauskat jutut mutta tapa kertoa aivan tolkuttoman ärsyttävä jopa niin pitkälle ettei sitä hermannia viitsi edes kuunnella.

• Hmmm...

Aloittajan syy harjoittaa itseironiaa on tehdä vaikutus naisiin? Pitäisikö sun miettiä itseironiasi syyt uudelleen...?

• Naiset ja itseironia

Itseironia ei tee vaikutusta naisiin. Koska naiset eivät kestä lainkaan itsensäänsä kohdistuvaa huumoria, kuinka he voisivat sitä ymmärtää.

Jokainen kasvava poika joutuu kokemaan, että poikaporukassa vittuilu kuuluu asiaan. Mutta omassa hattaramaailmassaan elävät tytöt eivät joudu kokemaan tällaista. Hyvää tai huonoa tuo kokemus karaisee nuoren miehen alun myös itseironialle ja että itselleen voi myös nauraa, ellei poika sitten ole ollut liian vahva ja välttänyt vittuilun kurnuuttamalla muita.

Näinpä naiset ovat liian hauraita itseironialle, he pillahtavat itkuun kun itselle pitäisi nauraa. Niin he eivät myös pidä itseironiaa kylvävää miestä seksikkäänä vaan heikkona. Naiset lähtevät sen narsistisen kiusaajan matkaan, jolle kukaan ei ole koskaan vittuilut saamatta turpaansa, eikä kummankaan ego sellaista edes kestäisi.

• kreegah bundolo

Samaa mieltä sun kanssa tuosta miesten osasta, mutta uskonpa vähän että naisetkin saavat naisporukassa "palautetta", joskus erittäin kylmääkin.

• Itseironia kohdistuu itseen, eikä toisiin, hölmö. Etkö ole muuten huomannut esim. minun harrastavan sitä jopa tällä palstalla silloin tällöin?
        Sitäpaitsi kaverivittuillua harrastavat myös naiset. Itseasiassa minun kokemukseni on, että miehet vetävät herneen nenään jos heille yrittää samaa.

• gloryhole_dementia

Itseironia kohdistuu itseen, eikä toisiin, hölmö. Etkö ole muuten huomannut esim. minun harrastavan sitä jopa tällä palstalla silloin tällöin?
        Sitäpaitsi kaverivittuillua harrastavat myös naiset. Itseasiassa minun kokemukseni on, että miehet vetävät herneen nenään jos heille yrittää samaa.

Sinähän et itseironiaa harrasta, ellei se jatkuva tosikkomainen inttäminen sellaista ole.

• Heluna Hoo

Itseironia kohdistuu itseen, eikä toisiin, hölmö. Etkö ole muuten huomannut esim. minun harrastavan sitä jopa tällä palstalla silloin tällöin?

"Itseasiassa minun kokemukseni on, että miehet vetävät herneen nenään jos heille yrittää samaa."

Olisikohan syynä se, että jos vittuilijana on nainen eikä toinen mies. Miten on jos mies vittuilee naiselle? Tulee käsilaukusta päähän.

• male bimbo

Miehet ymmärtävät paremmin milloin toinen mies on tai ei ole tosissaan. Naisten kaverivittuilua voi tulkata helpommin väärin, ja mennä se herne nenuun.

• gloryhole_dementia kirjoitti:

Sinähän et itseironiaa harrasta, ellei se jatkuva tosikkomainen inttäminen sellaista ole.

Kyllä harrastan mutta en tietenkään kokoajan, pöllö.
        Muistaakseni juuri sinun tai jonkun toisen idiootin kanssa harrastin kun väitit minun olevan kapinallinen tai jotain.

• Heluna Hoo kirjoitti:

"Itseasiassa minun kokemukseni on, että miehet vetävät herneen nenään jos heille yrittää samaa."

Olisikohan syynä se, että jos vittuilijana on nainen eikä toinen mies. Miten on jos mies vittuilee naiselle? Tulee käsilaukusta päähän.

En puhunut vittuilusta, vaan kaverivittuilusta. Nämä ovat kaksi eriasiaa, vaikka menevätkin toisilla sekaisin. Ja kyllä minuun on kohdistunut kaverivittuilua, enkä ole lyönyt. Minuun on kohdistunut myös vittuilua, enkä ole lyönyt.

• male bimbo kirjoitti:

Miehet ymmärtävät paremmin milloin toinen mies on tai ei ole tosissaan. Naisten kaverivittuilua voi tulkata helpommin väärin, ja mennä se herne nenuun.

Olen huomannut tuon jo tällä palstalla. Tosin kirjoitettu huumori on vielä vaikeampaa tulkata. Joskus olen melkein tukehtunut nauruun vastaillessani, "tosikkomaisesti jankkuttaen" jonkun muun mielestä varmasti, henkilölle jolla työntyy herne hetki hetkeltä lähemmäksi harmaata massaa.

• gloriana_demeter kirjoitti:

Olen huomannut tuon jo tällä palstalla. Tosin kirjoitettu huumori on vielä vaikeampaa tulkata. Joskus olen melkein tukehtunut nauruun vastaillessani, "tosikkomaisesti jankkuttaen" jonkun muun mielestä varmasti, henkilölle jolla työntyy herne hetki hetkeltä lähemmäksi harmaata massaa.

Toki harrastan myös tosikkomaista vastailua, en kiellä.

• blaablaablaabla

Muistaakseni juuri sinun tai jonkun toisen idiootin kanssa harrastin kun väitit minun olevan kapinallinen tai jotain.

Taidat nyt sekoittaa omahyväisyyden ja itseironian keskenään.

• Papukaijamerkkari
        gloryhole_dementia kirjoitti:

Minä ainakin nauroin tälle viestille! :D

• gloriana_demeter kirjoitti:

Toki harrastan myös tosikkomaista vastailua, en kiellä.

Kolmella meni herne nenään, mitäs seuraavaksi...

• jaakko ja pavunvarsi

Kolmella meni herne nenään, mitäs seuraavaksi...

Mikä herne? Me nauretaan täällä sun jutuille niin että väliliha repeää.

• 2000

>>Itseironia kohdistuu itseen, eikä toisiin, hölmö. >>

Totta, meinasin kommentoida samaa.

>> Etkö ole muuten huomannut esim. minun harrastavan sitä jopa tällä palstalla silloin tällöin?>>
        >>Muistaakseni juuri sinun tai jonkun toisen idiootin kanssa harrastin kun väitit minun olevan kapinallinen tai jotain.>>

Pakko kommentoida. Heitit kyllä hauskaa läppää siinä ketjussa, mutta se ei oikeastaan ollut itseironiaa. Kunhan vitsailit toisen tyhmyydellä. :-)

Mielestäni sinä et harrasta juurikaan itseironiaa, mutta vaikutat hauskalta ja huumorintajuiselta kyllä.

• ..
        2000 kirjoitti:

>> Etkö ole muuten huomannut esim. minun harrastavan sitä jopa tällä palstalla silloin tällöin?>>
        >>Muistaakseni juuri sinun tai jonkun toisen idiootin kanssa harrastin kun väitit minun olevan kapinallinen tai jotain.>>

Pakko kommentoida. Heitit kyllä hauskaa läppää siinä ketjussa, mutta se ei oikeastaan ollut itseironiaa. Kunhan vitsailit toisen tyhmyydellä. :-)

Mielestäni sinä et harrasta juurikaan itseironiaa, mutta vaikutat hauskalta ja huumorintajuiselta kyllä.

Gloriana viljelee enemminkin omahyväistä sarkasmia, eikä milloinkaan itseironiaa. Pilkan kohteena on aina muiden oletettu "tyhmyys", mutta itsensä hän tuntuu ottavan hyvinkin vakavasti.

• 2000 kirjoitti:

Enimmäkseen joo mutta muistaakseni viljelin myös itseironiaa siinä ketjussa. Voi olla että kyse olikin jostain ihan muusta ketjusta. Livenä harrastan kyseistä huumorin muotoa enemmänkin, johtuen varmaan siitä, että tosielämä ei ole täynnä vihaisia ihmisiä.

• .. kirjoitti:

Gloriana viljelee enemminkin omahyväistä sarkasmia, eikä milloinkaan itseironiaa. Pilkan kohteena on aina muiden oletettu "tyhmyys", mutta itsensä hän tuntuu ottavan hyvinkin vakavasti.

Heh. Tuo nyt vain osoittaa ettet tiedä minusta yhtään mitään. Saatan antaa itsestäni tuollaisen kuvan varmasti mutta itseni otan kaikista vähiten tosissani.

• jaakko ja pavunvarsi kirjoitti:

Mikä herne? Me nauretaan täällä sun jutuille niin että väliliha repeää.

Ihmeellisen aggressiivinen viesti ihmiseltä, joka väittämänsä mukaan on nauruun repeämäisillään. Taisi olla sarkasmus.

• Taisi olla

Ihmeellisen aggressiivinen viesti ihmiseltä, joka väittämänsä mukaan on nauruun repeämäisillään. Taisi olla sarkasmus.

Demonstraatio herneen työntymisestä aivoihin.

• ..

Heh. Tuo nyt vain osoittaa ettet tiedä minusta yhtään mitään. Saatan antaa itsestäni tuollaisen kuvan varmasti mutta itseni otan kaikista vähiten tosissani.

Tiesitkö muuten, että se millaisen kuvan annat itsestäsi on tasan tarkkaan ja objektiivisesti ottaen se millainen olet? Se millainen luulet olevasi ei ole mitään muuta kuin oma kuvitelmasi.

• herne pillussa

Teet aika paljon omia tulkintojasi muiden hernenenäilystä ja aggressiivisuudesta, mutta itse harrastat vittuilua vain vitsinä etkä ollenkaan herne nenässä ja aggressiivisesti. Pelkän tekstin muodossa ironia ei oikein välity, kuten ei muutkaan kommunikoinnin nyanssit.

• jaakko ja pillunvars

Se oli muuten sitä mustaa huumoria ja itseironiaa itseään. Sillä eihän miehillä ole välilihaa. Sä et vaan tajuu.

• ..

Juuri tuollaiset kommentit paljastaa, että olet tosikko.

• mitä hittoa sönkötät
        jaakko ja pillunvars kirjoitti:

Se oli muuten sitä mustaa huumoria ja itseironiaa itseään. Sillä eihän miehillä ole välilihaa. Sä et vaan tajuu.

Ai miehelläkö ei ole välilihaa? Johan vitsin murjaisit. Siis huonon sellaisen.

• Välilihat ja muusi
        mitä hittoa sönkötät kirjoitti:

Ai miehelläkö ei ole välilihaa? Johan vitsin murjaisit. Siis huonon sellaisen.

Se on niinku ironiaa. Säkään et tajuu. Vittu kun on tyhmää sakkia täällä ja tosi aggressiivista hernekeitot nenässä olevaa kauluspaitasakkia.

• .. kirjoitti:

Tiesitkö muuten, että se millaisen kuvan annat itsestäsi on tasan tarkkaan ja objektiivisesti ottaen se millainen olet? Se millainen luulet olevasi ei ole mitään muuta kuin oma kuvitelmasi.

Tiesitkö, että on ihmisiä, jotka eivät tunne toisiaan tarpeeksi hyvin, jotta voisivat tehdä analyysiä heidän koko olemuksestaan?
        Tarkoitin tietenkin ainoastaan nettipalsta-kuvaa itsestäni, ja termi oikea merkitsi itseäni oikeassa elämässä.

• Välilihat ja muusi kirjoitti:

Se on niinku ironiaa. Säkään et tajuu. Vittu kun on tyhmää sakkia täällä ja tosi aggressiivista hernekeitot nenässä olevaa kauluspaitasakkia.

Tyyppi suuttuu kun hänen huonoa huumoriaan ei ymmärretä?

• .. kirjoitti:

Siinä tapauksessa olet itsekin tosikko, eikö vain? Minä sentään tajusin ettet ole tosissasi, vaikka et hauska ole onnistunutkaan olemaan.

• ....
        Välilihat ja muusi kirjoitti:

Ei tuossa ollut ironian häivääkään. Ainoastaan typerää läppää.

• I win
        .... kirjoitti:

Ei tuossa ollut ironian häivääkään. Ainoastaan typerää läppää.

Huijasin teitä kaikki, houkat. Kyse oli ihan yksinkertaisesta tulkintavirheestä. Luulin, että vain naisen välilihaa kutsutaan välilihaksi koska se on kahden reiän välissä. Ei olisi kyllä pitänyt googlata aihetta. Tietäähän sen mitä siitä seuraa.

The joke is on you, fools.

• .......
        I win kirjoitti:

Huijasin teitä kaikki, houkat. Kyse oli ihan yksinkertaisesta tulkintavirheestä. Luulin, että vain naisen välilihaa kutsutaan välilihaksi koska se on kahden reiän välissä. Ei olisi kyllä pitänyt googlata aihetta. Tietäähän sen mitä siitä seuraa.

Mitä helvettiä horiset? Tai anna olla, älä selvennä.

• sano mulle
        I win kirjoitti:

"Luulin, että vain naisen välilihaa kutsutaan välilihaksi koska se on kahden reiän välissä. "

Et ole tosissasi, ethän?

• eli olit tosissasi
        I win kirjoitti:

*facepalm*

Kävi kyllä mielessä, että et oikeasti tiedä mitä kyseinen sana tarkoittaa, mutta ajattelin, ettei kukaan voi edes täällä olla niin tyhmä, että käyttää sanoja joita ei ymmärrä.

Jotain tämän suuntaista siis tapahtui:

http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/307706/what/

Paitsi että trollaus-sanan tilalla oli ironia. Ja se oli sitten niin ironinen heitto että.. Niinku yritit jotain glorianaa ironisoida tai jotain. Juu... Vaikka oikeasti olet vain yksinkertainen typerys, joka heittää niin huonoa läppää, että ei itsekään sitä ymmärrä.

• I win
        eli olit tosissasi kirjoitti:

*facepalm*

Kävi kyllä mielessä, että et oikeasti tiedä mitä kyseinen sana tarkoittaa, mutta ajattelin, ettei kukaan voi edes täällä olla niin tyhmä, että käyttää sanoja joita ei ymmärrä.

Jotain tämän suuntaista siis tapahtui:

http://www.funnyjunk.com/funny_pictures/307706/what/

Paitsi että trollaus-sanan tilalla oli ironia. Ja se oli sitten niin ironinen heitto että.. Niinku yritit jotain glorianaa ironisoida tai jotain. Juu... Vaikka oikeasti olet vain yksinkertainen typerys, joka heittää niin huonoa läppää, että ei itsekään sitä ymmärrä.

Idiootti.

Kyllä minä tiedän mikä on väliliha. En vain tiennyt, että miesten persreiän vierustaa sellaiseksi kutsutaan. Erehdykseni myöntäminen tekee minusta oikeamielisen sankarin ja sinun ilkkumisesi osoittaa vain lapsellisuutesi. I win.

• vcxvcxvcxxxxxxvcxvcx
        .. kirjoitti:

Gloria on todellakin tosikko ja pilkunviilaaja. Koomiseksi hahmoksi hänet tekee tosin se, että hän on pilkunviilaajaksi usein väärässä.

• You loose.
        I win kirjoitti:

Idiootti.

Kyllä minä tiedän mikä on väliliha. En vain tiennyt, että miesten persreiän vierustaa sellaiseksi kutsutaan. Erehdykseni myöntäminen tekee minusta oikeamielisen sankarin ja sinun ilkkumisesi osoittaa vain lapsellisuutesi. I win.

Niin, siksi, että toisin kuin naisilla, se ei ole kahden reiän välissä? (Missä logiikka?) Nyt kyllä nauroin niin että välilihani repesi.

Yritit vielä verhota koko kämmisi ironiaan. Noloa. Myönsin erehdyksesi vasta sitten kun kukaan ei tajunnut "vitsiäsi".

Mutta hyvä että olet ainakin omasta mielestäsi oikeamielinen sankari.

Olen tosin aika hyvilläni siitä, että päädyit googlettamaan välilihan. I win.

• Ironikko 2012
        You loose. kirjoitti:

Niin, siksi, että toisin kuin naisilla, se ei ole kahden reiän välissä? (Missä logiikka?) Nyt kyllä nauroin niin että välilihani repesi.

Yritit vielä verhota koko kämmisi ironiaan. Noloa. Myönsin erehdyksesi vasta sitten kun kukaan ei tajunnut "vitsiäsi".

No siis käytännössähän ei ole olemassa mitään erillistä "välilihaa" (aika pervoa että jaksat takertua aiheeseen, mutta ollaan nyt mieliksi). Naisen perseen ja pillun välistä kapeaa kaistaletta kutsutaan välilihaksi, koska se muodostaa sillan kahden uhkean kumpareen (Twin Peaks) välille. Koska naisen ja miehen anatomia on erilainen (etkö tiennyt sitä *facepalm* /ironia), niin nimityskin voi hyvin olla toinen. En ole eläessäni kuullut kenenkään kutsuvan miehen persreiän vierustaa välilihaksi, kun taas naisten välilihasta puhutaan usein kahvipöytäkeskusteluissa meidänkin mummolassa. Joten fail, pwned, i win. You lose, sucker. Olen sankari ja paras.

P.S. Kirjoitukseni on koodattu (kunnon hipsterien tapaan) niin monen ironian kerroksen läpi, että et pääse koskaan minuun käsiksi.

YOU LOSE, SUCKER.

• Mestari-ironikko
        You loose. kirjoitti:

Sitä paitsi heittoni oli IRONIAA. Todisteena "kauluspaitasakki". YOU LOSE ONCE AGAIN, LOSER...

Et voi voittaa.

(Koko tuo inttämisesi on vain osoitus lapsellisuudestasi. I win, x10000)

• Ou Gaad Mitä Shittiä
        Ironikko 2012 kirjoitti:

No siis käytännössähän ei ole olemassa mitään erillistä "välilihaa" (aika pervoa että jaksat takertua aiheeseen, mutta ollaan nyt mieliksi). Naisen perseen ja pillun välistä kapeaa kaistaletta kutsutaan välilihaksi, koska se muodostaa sillan kahden uhkean kumpareen (Twin Peaks) välille. Koska naisen ja miehen anatomia on erilainen (etkö tiennyt sitä *facepalm* /ironia), niin nimityskin voi hyvin olla toinen. En ole eläessäni kuullut kenenkään kutsuvan miehen persreiän vierustaa välilihaksi, kun taas naisten välilihasta puhutaan usein kahvipöytäkeskusteluissa meidänkin mummolassa. Joten fail, pwned, i win. You lose, sucker. Olen sankari ja paras.

P.S. Kirjoitukseni on koodattu (kunnon hipsterien tapaan) niin monen ironian kerroksen läpi, että et pääse koskaan minuun käsiksi.

YOU LOSE, SUCKER.

Olet siis oikeasti juuri niin typerä miltä vaikutatkin.

Toinen nolo juttu mitä muuten harrastat on omien suht typerien kirjoitustesi plussailu.

Mitäs muuta eatmen iltaan kuuluu?

• Ironian guru
        Ou Gaad Mitä Shittiä kirjoitti:

Olet siis oikeasti juuri niin typerä miltä vaikutatkin.

Toinen nolo juttu mitä muuten harrastat on omien suht typerien kirjoitustesi plussailu.

Mitäs muuta eatmen iltaan kuuluu?

En ole eatme. Mutta millän ad hominemeille (oot ihan tyhmä kakkapää) et voi minua voittaa. Oma lällättelysi on jo paljastanut lapsellisen typeryytesi. Minä sentään myönsin virheeni, enkä häpeä sitä millään tavalla. Sinun riidanhaluinen inttämisesi on vain yksinkertaisen typerää. Sitä paitsi et vain ymmärrä monitasoista metatasoilla leijailevaa ironiankäyttöäni ja nyt olet hämmentynyt ja haluat kuvitella keskustelevasi eatmen kanssa.

PWNED!!

• ....
        Mestari-ironikko kirjoitti:

Sitä paitsi heittoni oli IRONIAA. Todisteena "kauluspaitasakki". YOU LOSE ONCE AGAIN, LOSER...

Et voi voittaa.

(Koko tuo inttämisesi on vain osoitus lapsellisuudestasi. I win, x10000)

Niin mutta kirjoitit sen, että miehillä ei ole välilihaa, ihan tosissasi, vaikka kommentti muuten vitsi olikin. Eikä muuten ollut mitään ironiaa, vain typerää läppää, niin kuin jo totesin.
        Olet tietysti lääketieteellinen ihme, kun kutistuneet kiveksesi kasvavat suoraan persreiästäsi.

Kuulostat muuten tuon i win win win -juttusi kanssa vähän yhdeltä jälkeenjääneltä tuttavaltani.

• ....
        Ironian guru kirjoitti:

En ole eatme. Mutta millän ad hominemeille (oot ihan tyhmä kakkapää) et voi minua voittaa. Oma lällättelysi on jo paljastanut lapsellisen typeryytesi. Minä sentään myönsin virheeni, enkä häpeä sitä millään tavalla. Sinun riidanhaluinen inttämisesi on vain yksinkertaisen typerää. Sitä paitsi et vain ymmärrä monitasoista metatasoilla leijailevaa ironiankäyttöäni ja nyt olet hämmentynyt ja haluat kuvitella keskustelevasi eatmen kanssa.

PWNED!!

En minä mitään kuvittele.

• Mestari-ironikko
        .... kirjoitti:

Niin mutta kirjoitit sen, että miehillä ei ole välilihaa, ihan tosissasi, vaikka kommentti muuten vitsi olikin. Eikä muuten ollut mitään ironiaa, vain typerää läppää, niin kuin jo totesin.
        Olet tietysti lääketieteellinen ihme, kun kutistuneet kiveksesi kasvavat suoraan persreiästäsi.

Kuulostat muuten tuon i win win win -juttusi kanssa vähän yhdeltä jälkeenjääneltä tuttavaltani.

Älä yritä taas tuota ad hominem osastoa. Olen jo voittanut sinut niin monella metatasolla, että yrität enää vain seivailla kasvojasi. Nolo!

Kirjoitin tuon tosissaan, ennen kuin tarkistin asian. Käytin myös nerokasta, mutta sinulle ehkä liian älyllistä, keskustelupalstaterrorismin tekniikkaa lyömällä ironisoinnin ylikierroksille, jotta koko konteksti ja siihen osallistujat näyttäytyvät todellisessa valossa läpivalaistuina, eli hämmentyneinä ressukoina, jotka eivät enää tiedä mihin ovat lusikkansa työntäneet.

Olen jo niin monta (meta)askelta edelläsi (ja takanasi ja sivullasi ja joka puolella, ajassa ja paikassa), että olet kuin eksynyt lapsi keskellä peilisalia itkemässä ja toivomassa paternaalista isähahmoa, joka tulisi ja puhaltaisi pelin poikki ja paljastaisi koko pelleilyn (metaironia, metabaron, I win) koko kornissa komeudessaan, mutta koska olen jo hukuttanut sinut tekstieni labyrinttiin et voi enää kuin laittaa sormet korvisii, survoa silmäluomesi visusti kiinni ja hokea sitä eksyneen lapsen mantraasi, jolla yrität pitää itsesi kaiken tämän "yläpuolella" osoittamalla ylivertaisen tuntemuksesi ihmisanatomiasta (naisten ominta valtakuntaa, pyhää no man's land -aluetta) ja käyttämällä alkeellisia lapsena opittuja ilkkumistekniikoita ("Sampo on tyhmä, sillä on pieni pippeli"), joilla yrität harsia pirstaloituneen identiteettisi siihen uskoon, jonka takana voisit seisoa ja säilyttää ylpeytesi, joka on hylännyt sinut jo 5 viestiä sitten jättäen eksyneen pikkulapsen keskelle peilisalia itkemään moderaattorien perään.

You cannot win, little child.

• .....

Älä yritä taas tuota ad hominem osastoa. Olen jo voittanut sinut niin monella metatasolla, että yrität enää vain seivailla kasvojasi. Nolo!

Kirjoitin tuon tosissaan, ennen kuin tarkistin asian. Käytin myös nerokasta, mutta sinulle ehkä liian älyllistä, keskustelupalstaterrorismin tekniikkaa lyömällä ironisoinnin ylikierroksille, jotta koko konteksti ja siihen osallistujat näyttäytyvät todellisessa valossa läpivalaistuina, eli hämmentyneinä ressukoina, jotka eivät enää tiedä mihin ovat lusikkansa työntäneet.

Olen jo niin monta (meta)askelta edelläsi (ja takanasi ja sivullasi ja joka puolella, ajassa ja paikassa), että olet kuin eksynyt lapsi keskellä peilisalia itkemässä ja toivomassa paternaalista isähahmoa, joka tulisi ja puhaltaisi pelin poikki ja paljastaisi koko pelleilyn (metaironia, metabaron, I win) koko kornissa komeudessaan, mutta koska olen jo hukuttanut sinut tekstieni labyrinttiin et voi enää kuin laittaa sormet korvisii, survoa silmäluomesi visusti kiinni ja hokea sitä eksyneen lapsen mantraasi, jolla yrität pitää itsesi kaiken tämän "yläpuolella" osoittamalla ylivertaisen tuntemuksesi ihmisanatomiasta (naisten ominta valtakuntaa, pyhää no man's land -aluetta) ja käyttämällä alkeellisia lapsena opittuja ilkkumistekniikoita ("Sampo on tyhmä, sillä on pieni pippeli"), joilla yrität harsia pirstaloituneen identiteettisi siihen uskoon, jonka takana voisit seisoa ja säilyttää ylpeytesi, joka on hylännyt sinut jo 5 viestiä sitten jättäen eksyneen pikkulapsen keskelle peilisalia itkemään moderaattorien perään.

Liikuttavaa.

• Your master in irony
        ..... kirjoitti:

Liikuttavaa.

Hämmennys valtaa mielesi. Olet kohdannut voittasi. Bow down, bitch!

• Suloisia harhaluuloj
        Your master in irony kirjoitti:

Hämmennys valtaa mielesi. Olet kohdannut voittasi. Bow down, bitch!

Viljelet täällä muuten aika paljon tuota ad hominem-shittiä (ihka ensimmäinen "sivistyssanasi"?). Se on jotenkin huvittavaa, kun argumentaatiovirheistä pitäisi huomauttaa vain väittelyissä ja argumentaatiotilanteissa. Tämähän ei sellainen ollut. Ja täällä kaikki on sallittua. Sitä paitsi paraskin puhumaan, sinä pienikiveksinen välilihaton Oikeamielinen Arjen Sankari.

• viim. sanan mies
        Suloisia harhaluuloj kirjoitti:

Viljelet täällä muuten aika paljon tuota ad hominem-shittiä (ihka ensimmäinen "sivistyssanasi"?). Se on jotenkin huvittavaa, kun argumentaatiovirheistä pitäisi huomauttaa vain väittelyissä ja argumentaatiotilanteissa. Tämähän ei sellainen ollut. Ja täällä kaikki on sallittua. Sitä paitsi paraskin puhumaan, sinä pienikiveksinen välilihaton Oikeamielinen Arjen Sankari.

Minulla on kuule ihan ihka oikea Sivistyssanakirja kirjahyllyssä, josta voisin opettaa sinullekin sellaisen sanan kuin analfabeetti.

Kovastihan sinä yrität väitellä, vaikka mitään väittelyn aihetta ei edes ole, joten sikäli olet oikeassa, että tämä on vain väittelyn parodiaa. Argumentaatiovirheistä voi huomauttaa aina kun toinen yrittää argumentoida, kuten sinä ("kirjoituksesi ovat typeriä, koska sinä olet tyhmä, ja sinulla on pienet kivekset").

En tiedä mitä tarkoitusperää yrität lapsellisilla jutuillasi ajaa, muuta kuin omaa "olinpas oikeassa, nän nän nää" turvotustasi (lapsellista).

Minun kivekseni on ihan sopivan kokoiset, ja välilihani ehjänä, joten kommenttisi on taas vain osoitusta lapsellista ad hominem tason (jouduitko googlaamaan?) argumentoinnista. Oliko sinulla, lapseni, muuta asiaa. Olet jo niin hukassa itsesi kanssa, että ei jaksaisi loppuyötä osoittaa kuinka idiootti olet?

• I win AGAIN

Hetkinen! Sanoitko että "täällä kaikki on sallittua"? Mitä sitten valitat väliliha ironisoinneistani? Taisitpa puhua itsesi niin pahasti pussiin, että loppukaneetiksi heität vielä varmaan jonkun uhmakkaan, "adios asshole" -tyyppisen kuittauksen, ettei näyttäisi siltä, että vetäydyt väittelystä. Hehee. You Lose, Big Time!

• Jeah beibi jeah

Tuskinpa enää kehtaa näyttää "naamaasi" täällä, mutta ei voi kuin tyytyväisenä todeta, että voittoni on täydellinen. Kumosit juuri itse kaiken itse edellä kirjoittamasi tuolla "kaikki on sallittua täällä" ja nyt luikit häntä koipien välissä pakoon.

Huomauttaisin vielä, että minä olisin antanut asian olla ja jättää sen tuohon glorianan kanssa käytyyn typerään välilihajuttuun, mutta itse aloit kaivelemaan verta nenästäsi ja kaikkien ad hominem räksytysten (surkastuneet kiveksesi, yhyy) jälkeen kumoat itse omilla sanoillasi kaiken itse edellä kirjoittamasi, niin ei voi kuin tyytyväisenä hieroa omaa välilihaansa ja todeta että täydellinen VICTORY. Sori että näin lapsellisesti hieron voittoani päin naamaasi, mutta voisin kuvitella, miten tuollaista "oikeassa olijaa" vituttaa kun sille tarjoillaan sen oma väliliha lautasella sellerin kera ja naurut päälle.

Vittu PWNED 4 LIFE!

• ja vieläkin jaksat
        viim. sanan mies kirjoitti:

Minulla on kuule ihan ihka oikea Sivistyssanakirja kirjahyllyssä, josta voisin opettaa sinullekin sellaisen sanan kuin analfabeetti.

Kovastihan sinä yrität väitellä, vaikka mitään väittelyn aihetta ei edes ole, joten sikäli olet oikeassa, että tämä on vain väittelyn parodiaa. Argumentaatiovirheistä voi huomauttaa aina kun toinen yrittää argumentoida, kuten sinä ("kirjoituksesi ovat typeriä, koska sinä olet tyhmä, ja sinulla on pienet kivekset").

En tiedä mitä tarkoitusperää yrität lapsellisilla jutuillasi ajaa, muuta kuin omaa "olinpas oikeassa, nän nän nää" turvotustasi (lapsellista).

Minun kivekseni on ihan sopivan kokoiset, ja välilihani ehjänä, joten kommenttisi on taas vain osoitusta lapsellista ad hominem tason (jouduitko googlaamaan?) argumentoinnista. Oliko sinulla, lapseni, muuta asiaa. Olet jo niin hukassa itsesi kanssa, että ei jaksaisi loppuyötä osoittaa kuinka idiootti olet?

"Argumentaatiovirheistä voi huomauttaa aina kun toinen yrittää argumentoida, kuten sinä ("kirjoituksesi ovat typeriä, koska sinä olet tyhmä, ja sinulla on pienet kivekset"). "

En ole yrittänyt argumentoida, mutta se, että sinä selvästikin (ilman mitään ironiaa) niin luulet, on liikuttavaa. Ja huvittavaa. Kunhan kiusasin, ja näemmä onnistuin. Sain sinut kirjoittamaan pitkiä litanioita paskaa, jota kukaan ei jaksa lukea ja googlettamaan sanan väliliha. Tiesin muuten koko ajan, missä erehdyit, mikä oli tsoukkia, mikä ironiaa ja niin pois päin. Hä hää. Olen Mestari. Ja sinä Luuseri.

• I win big time!
        I win AGAIN kirjoitti:

Hetkinen! Sanoitko että "täällä kaikki on sallittua"? Mitä sitten valitat väliliha ironisoinneistani? Taisitpa puhua itsesi niin pahasti pussiin, että loppukaneetiksi heität vielä varmaan jonkun uhmakkaan, "adios asshole" -tyyppisen kuittauksen, ettei näyttäisi siltä, että vetäydyt väittelystä. Hehee. You Lose, Big Time!

Vaikka toisaalta on ehkä helpompaa käydä vain miinustamassa ja yrittää yön yli miettiä jotain vastaheittoa.

You LOSE 4 LIFE, loser!

• ....
        Jeah beibi jeah kirjoitti:

Tuskinpa enää kehtaa näyttää "naamaasi" täällä, mutta ei voi kuin tyytyväisenä todeta, että voittoni on täydellinen. Kumosit juuri itse kaiken itse edellä kirjoittamasi tuolla "kaikki on sallittua täällä" ja nyt luikit häntä koipien välissä pakoon.

Huomauttaisin vielä, että minä olisin antanut asian olla ja jättää sen tuohon glorianan kanssa käytyyn typerään välilihajuttuun, mutta itse aloit kaivelemaan verta nenästäsi ja kaikkien ad hominem räksytysten (surkastuneet kiveksesi, yhyy) jälkeen kumoat itse omilla sanoillasi kaiken itse edellä kirjoittamasi, niin ei voi kuin tyytyväisenä hieroa omaa välilihaansa ja todeta että täydellinen VICTORY. Sori että näin lapsellisesti hieron voittoani päin naamaasi, mutta voisin kuvitella, miten tuollaista "oikeassa olijaa" vituttaa kun sille tarjoillaan sen oma väliliha lautasella sellerin kera ja naurut päälle.

Vittu PWNED 4 LIFE!

Ja yhä vain jaksat jatkaa. Olen todellakin Voittaja ja onnistuin täydellisesti ärsyttämisessäsi. En muuten jaksanut lukea.

• ...
        I win AGAIN kirjoitti:

Koska teit paskaisen virheen ja sitä piti hieroa pitkin rumaa naamaasi.

• Ownaan sut
        .... kirjoitti:

Ja yhä vain jaksat jatkaa. Olen todellakin Voittaja ja onnistuin täydellisesti ärsyttämisessäsi. En muuten jaksanut lukea.

Olet Voittaja luuseriudessa. "En jaksanut lukea kun minua nöyryytetään ihan kympillä". Taisit kuitenkin lukea kun vielä kommentoit. Hehee. Ketähän se mahtaa ärsyttää, että ensin yritää ilkkua jotain välilihajuttuja kuin suurikin ihmisen anatomian guru ja sitten puhuu itsensä totaalisesti pussiin ja nyt on nolona lähdössä pois "kun en enää jaksa lukea".

Olet ownattu niin kympillä, että parempi juosta pitkälle ja kauas, koska huomenna et enää halua muistella nöyryytystäsi.

Muista, että itse aloitit tämän. Saitpahan pikku opetuksen, pikku pökäleeni. Hehee.

• Ownattu olet
        ... kirjoitti:

Koska teit paskaisen virheen ja sitä piti hieroa pitkin rumaa naamaasi.

Ei onnistu enää, pikku idioottini. Kiukkuinen solvaamisesi (senkin ruma naamainen kakkapylly) on vain lisätodistetta omalle lapselliselle idiotismillesi. Anna tulla lisää vain. Kyllä tänne lisätodisteet aina kelpaa tyhmyydestäsi. Katsotaan, että uskallatko mennä enää nukkumaan, kun nöyryytyksesi muisto kummittelee pitkin yötä.

• Owned 4life
        ja vieläkin jaksat kirjoitti:

"Argumentaatiovirheistä voi huomauttaa aina kun toinen yrittää argumentoida, kuten sinä ("kirjoituksesi ovat typeriä, koska sinä olet tyhmä, ja sinulla on pienet kivekset"). "

En ole yrittänyt argumentoida, mutta se, että sinä selvästikin (ilman mitään ironiaa) niin luulet, on liikuttavaa. Ja huvittavaa. Kunhan kiusasin, ja näemmä onnistuin. Sain sinut kirjoittamaan pitkiä litanioita paskaa, jota kukaan ei jaksa lukea ja googlettamaan sanan väliliha. Tiesin muuten koko ajan, missä erehdyit, mikä oli tsoukkia, mikä ironiaa ja niin pois päin. Hä hää. Olen Mestari. Ja sinä Luuseri.

No öhöö, en minäkään yrittänyt argumentoida, kunhan yritin saada sinut vastailemaan viimeiset pari tuntia elämästäsi näihin minun provoiluihini.

Huomasitko miten hienosti ironisoin sinua. Yrität imitoida mestarityyliäni kommenttisi loppuosassa. Se tarkoittaa, että kulttuuri-imperialismi toimii. Vahvempi henki syö heikomman, niin että heikompi alkaa jäljittelemään vahvempaa.

Olet ownattu nyt jo ihan kirjaimellisesti.

Run, Forest, run.

• Owned you are
        ja vieläkin jaksat kirjoitti:

Naamapalmua pukkaa 4real. "En ollutkaan tosissani".

Olet kyllä niin tsoukki jätkä, että oukki doukki.

• ....
        Ownattu olet kirjoitti:

Ei onnistu enää, pikku idioottini. Kiukkuinen solvaamisesi (senkin ruma naamainen kakkapylly) on vain lisätodistetta omalle lapselliselle idiotismillesi. Anna tulla lisää vain. Kyllä tänne lisätodisteet aina kelpaa tyhmyydestäsi. Katsotaan, että uskallatko mennä enää nukkumaan, kun nöyryytyksesi muisto kummittelee pitkin yötä.

se, että kaikki on sallittua, ei millään tavalla loogisesti kumoa sitä, että huomautin idiotismistasi. Päinvastoin.

Mitä enemmän kirjoitat, sitä tyhmemmältä vaikutat. Kannattaisi lopettaa jo, olet nimittäin jo aika lähellä Gaussin käyrän vasenta laitaa.

• .....
        Ownaan sut kirjoitti:

Olet Voittaja luuseriudessa. "En jaksanut lukea kun minua nöyryytetään ihan kympillä". Taisit kuitenkin lukea kun vielä kommentoit. Hehee. Ketähän se mahtaa ärsyttää, että ensin yritää ilkkua jotain välilihajuttuja kuin suurikin ihmisen anatomian guru ja sitten puhuu itsensä totaalisesti pussiin ja nyt on nolona lähdössä pois "kun en enää jaksa lukea".

Olet ownattu niin kympillä, että parempi juosta pitkälle ja kauas, koska huomenna et enää halua muistella nöyryytystäsi.

Muista, että itse aloitit tämän. Saitpahan pikku opetuksen, pikku pökäleeni. Hehee.

Missähän kohtaa puhuin itseni pussiin? Olet kyllä totaalinen tampio. En tiennyt, että noin yksinkertaisia ihmisiä onkaan.

• .....
        Owned 4life kirjoitti:

No öhöö, en minäkään yrittänyt argumentoida, kunhan yritin saada sinut vastailemaan viimeiset pari tuntia elämästäsi näihin minun provoiluihini.

Huomasitko miten hienosti ironisoin sinua. Yrität imitoida mestarityyliäni kommenttisi loppuosassa. Se tarkoittaa, että kulttuuri-imperialismi toimii. Vahvempi henki syö heikomman, niin että heikompi alkaa jäljittelemään vahvempaa.

Run, Forest, run.

Ei edelleenkään kannata käyttää käsitteitä, joita ei ymmärrä. Tämä nimimerkille "Owned 4life".

• ....
        Ownaan sut kirjoitti:

Ja älä muuten tule taas väittämään ironiaksi. Ei onnistu enää, ei.

• Owned 5life
        ..... kirjoitti:

Ei edelleenkään kannata käyttää käsitteitä, joita ei ymmärrä. Tämä nimimerkille "Owned 4life".

Olet jo niin ownattu, että nämä jatkojuttusi on jo noloja. Aiotko jatkaa jonnekin neljään asti? Olet jo niin kyykyssä, ettei mitään rajaa, sillä "täällähän kaikki on sallittua".

• Ownattu poju olet
        .... kirjoitti:

se, että kaikki on sallittua, ei millään tavalla loogisesti kumoa sitä, että huomautin idiotismistasi. Päinvastoin.

Mitä enemmän kirjoitat, sitä tyhmemmältä vaikutat. Kannattaisi lopettaa jo, olet nimittäin jo aika lähellä Gaussin käyrän vasenta laitaa.

Ad hominem Ad hominem Ad hominem Ad hominem Ad hominem Ad hominem

Tässä viestisi sisältö. Parempi yritys ensi kerralla.

• ....
        Owned 4life kirjoitti:

Run, Forest, run.

Ei tuo i win you lose - minä mestari, sinä looseri-shitti ole mikään sinun keksintösi. 7-vuotias pikkuserkkuni harrastaa samaa. Ja sinä vielä puhut lapsellisuudesta. Ja ilmeisesti vielä ei-ironisesti. Huvittavaa.

• Ownattu olet
        .... kirjoitti:

Ja älä muuten tule taas väittämään ironiaksi. Ei onnistu enää, ei.

Huh, hahmotelmako siellä? Täällähän kaikki on sallittua. Ei tämä ole argumentti, joten tätä ei voi kumota, olet tyhmä ja kiveksesi ovat vaalenpunaiset.

(Tämä oli muuten ihan oikeasti ironiaa ja parodiaa sinun kommenteistasi.)

Projisoit poika aika rankalla kädellä, mutta tuo "ite oot kun sieltä päin tuulee" juttu ei kanna kovin pitkälle, kun vastatuuli on myötäinen. Yrität provota minulta jonkin heiton, johon voisit iskeä, kun et osaa luovuttaa. Olet jo hävinnyt koko väittelyn noloilla ilkkumisillasi, ad hominemeillasi ja lopulta vielä tuolla "täällä on kaikki sallittua" heitollasi, että millään kirjoittamallasi ei ole enää mitään uskottavuutta, ja kyllä myönnän edelleen, että luulin vain naisen pilluperseen siltaa välilihaksi. Ja olen ihan vitun ylpeä siitä. Olen älykkäämpi sinua, koska korjaan systeemiäni.

• ....
        Ownattu poju olet kirjoitti:

Ad hominem Ad hominem Ad hominem Ad hominem Ad hominem Ad hominem

Tässä viestisi sisältö. Parempi yritys ensi kerralla.

En viitsi edes luetella sinun ad hominemiesi määrää, menisi ikä ja terveys, ja päätin nyt ottaa ei-lapsellisen asenteen. Ensimmäisessä virkkeessäni oli kyllä ihan looginen väite.

Minun ad hominemini ovat sentään totta.

• Hoh hoijjaa
        .... kirjoitti:

En viitsi edes luetella sinun ad hominemiesi määrää, menisi ikä ja terveys, ja päätin nyt ottaa ei-lapsellisen asenteen. Ensimmäisessä virkkeessäni oli kyllä ihan looginen väite.

Minun ad hominemini ovat sentään totta.

Mut hei. Kaikkihan on sallittua täällä.

Jos ad hominemisi olisi totta, niin surkaustuneet kivekseni kasvaisi perseestäni, tai jotain vastaavaa. Hoh hoijaa, ressukka. Vieläkö jaksat? Olet jo nolannut itsesi niin totaalisesti, että on ihme että häpeät sitä noin paljon, vaikket kirjoita edes nimimerkillä.

• ....
        Owned you are kirjoitti:

Naamapalmua pukkaa 4real. "En ollutkaan tosissani".

Olet kyllä niin tsoukki jätkä, että oukki doukki.

"Naamapalmua pukkaa 4real. "En ollutkaan tosissani". "

Jos tuo oli mulle, niin en ikinä sanonut että "en ollut tosissani". Itse asiassa tuo väite vain kertoo tyhmyydestäsi. Sanoin vain, että tämä ei ole väittely, eikä tässä ollut yhtään argumenttia, koska ei ollut mitään väittelyn aihetta (paitsi se, oletko sinä nolo jätkä, mistä ei tarvitse väitellä, koska kaikki tietävät, että olet). "Ironiset" (ironia on taitolaji, jota sinä et hallitse) kirjoituksesi ovat valitettavan läpinäkyviä ja paljastavat valitettavasti todellisen, melko alhaisen, älykkyysosamääräsi. Tiesin heti, missä teit virheen, ja missä kohtaa olet tosissasi, ja sinä vielä elelet harhaluuloissasi, että en ymmärrä tai näe sitä. No, ehkä harhoissa on hyvä elää.

• You lose, fuck face
        .... kirjoitti:

Ei tuo i win you lose - minä mestari, sinä looseri-shitti ole mikään sinun keksintösi. 7-vuotias pikkuserkkuni harrastaa samaa. Ja sinä vielä puhut lapsellisuudesta. Ja ilmeisesti vielä ei-ironisesti. Huvittavaa.

Blaablaablaa. Tämä oli jo niin laiska heitto, etten jaksa edes kommentoida tämän enempää. Olet selvästi "out of your water", eli siis taistelet hyttysenä raskaassa sarjassa, joten sinuna menisin jo nukkumaan, vai ajattelitko tehdä tästä jonkun "kumpi luovuttaa ensin" -tyyppisen todella kypsän väittelyn.

Minulla on viimeinen kalja menossa joten olet sikäli vahvoilla, mutta en aloittaisi voiton juhlintaa vielä, koska olet nolannut itsesi jo niin totaalisesti, että vaaditaan jo pikkuhiljaa jotain muuta kuin noita "olet pienikiveksinen pikkuveljeni" -tyylin heittoja, että jaksaisin haukotusta enempää sinuun reagoida.

• ....
        Hoh hoijjaa kirjoitti:

Mut hei. Kaikkihan on sallittua täällä.

Jos ad hominemisi olisi totta, niin surkaustuneet kivekseni kasvaisi perseestäni, tai jotain vastaavaa. Hoh hoijaa, ressukka. Vieläkö jaksat? Olet jo nolannut itsesi niin totaalisesti, että on ihme että häpeät sitä noin paljon, vaikket kirjoita edes nimimerkillä.

Luuloissa on hyvä elää. Nyt puhuttiin kuitenkin noista edellisistä ad hominemeistani, ja ne ovat totta.

• ownattu olet
        .... kirjoitti:

"Naamapalmua pukkaa 4real. "En ollutkaan tosissani". "

Jos tuo oli mulle, niin en ikinä sanonut että "en ollut tosissani". Itse asiassa tuo väite vain kertoo tyhmyydestäsi. Sanoin vain, että tämä ei ole väittely, eikä tässä ollut yhtään argumenttia, koska ei ollut mitään väittelyn aihetta (paitsi se, oletko sinä nolo jätkä, mistä ei tarvitse väitellä, koska kaikki tietävät, että olet). "Ironiset" (ironia on taitolaji, jota sinä et hallitse) kirjoituksesi ovat valitettavan läpinäkyviä ja paljastavat valitettavasti todellisen, melko alhaisen, älykkyysosamääräsi. Tiesin heti, missä teit virheen, ja missä kohtaa olet tosissasi, ja sinä vielä elelet harhaluuloissasi, että en ymmärrä tai näe sitä. No, ehkä harhoissa on hyvä elää.

Huomaan miten olet tehnyt tästä jo kunnia-asian itsellesi. "Tämä nettiväittely pitää voittaa, en luovuta, en!!". Koomista. Kyllä tuo sinun "argumentointi" on juuri sitä itseään, eli paskapuhetta. Mitähän olet viimeiset 15 viestiä kirjoitellut? Ad hominemia tyyliin "olet pienikiveksinen idiootti" tai puolustellut itseäsi tyyliin "ei nämä ole argumentteja". Huh huh. Jos olet alle 20v. niin ymmärrän vielä juttusi, mutta muussa tapauksessa suosittelen, että katsot syvälle peiliin ja mietit älyllisen rehellisyyden käsitettä. Mut hei: "täällähän kaikki on sallittua", joten keep on trollin'

• hohhoijaa...
        Ownattu olet kirjoitti:

Huh, hahmotelmako siellä? Täällähän kaikki on sallittua. Ei tämä ole argumentti, joten tätä ei voi kumota, olet tyhmä ja kiveksesi ovat vaalenpunaiset.

(Tämä oli muuten ihan oikeasti ironiaa ja parodiaa sinun kommenteistasi.)

Projisoit poika aika rankalla kädellä, mutta tuo "ite oot kun sieltä päin tuulee" juttu ei kanna kovin pitkälle, kun vastatuuli on myötäinen. Yrität provota minulta jonkin heiton, johon voisit iskeä, kun et osaa luovuttaa. Olet jo hävinnyt koko väittelyn noloilla ilkkumisillasi, ad hominemeillasi ja lopulta vielä tuolla "täällä on kaikki sallittua" heitollasi, että millään kirjoittamallasi ei ole enää mitään uskottavuutta, ja kyllä myönnän edelleen, että luulin vain naisen pilluperseen siltaa välilihaksi. Ja olen ihan vitun ylpeä siitä. Olen älykkäämpi sinua, koska korjaan systeemiäni.

Olet kyllä aika paljon typerämpi kuin eatme, joten oletukseni oli kyllä vähän hölmö. Ainakin minä myönnän tämän erehdykseni ja olen siis Oikeamielinen Sankari.

I win win win win x 100 0000000000 ja You Lose x 1 00 000000000, taukki. Et ymmärrä meitsin coolia ironiaa.

(Loppu parodiaa, alku totta.)

• öwnd
        .... kirjoitti:

Luuloissa on hyvä elää. Nyt puhuttiin kuitenkin noista edellisistä ad hominemeistani, ja ne ovat totta.

Ai mitkä "edelliset ad hominet"? Olet heittänyt niitä jo niin monta että en ole pysynyt laskuissa.

Voisit nyt pikku hiljaa heittää jotain substanssia kehiin sen sijaan että räksytät täällä vain pelastaaksesi "kasvosi" (todella "ironinen" ajatus sikäli kuin pistejonolla mitään kasvoja on).

Sinun kommenttisi ei edelleenkään tarjoa muuta kuin "olet tyhmä pienikiveksinen kakkapää". Minun ei tarvitse kuin osoittaa viestiesi argumenttivirheet ja lapsellisuus niin olet kyykyttänyt sinut taas huolella. Ime huolella pitkää munaani, olet ansainnut sen, nöyryytetty pikku pojuni.

• Öööööö
        hohhoijaa... kirjoitti:

Olet kyllä aika paljon typerämpi kuin eatme, joten oletukseni oli kyllä vähän hölmö. Ainakin minä myönnän tämän erehdykseni ja olen siis Oikeamielinen Sankari.

I win win win win x 100 0000000000 ja You Lose x 1 00 000000000, taukki. Et ymmärrä meitsin coolia ironiaa.

(Loppu parodiaa, alku totta.)

Ihan oikeasti nyt. Ketä enää yrität vakuuttaa? Please, sano etten se ole minä. Koska ei jaksa enää. Jotain kuviteltua yleisöäkö? Veikkaan, että näin on.

Voisitko kirjoittaa jotain muuta kuin tuota ad hominem kakkaasi. Ai niin, eihän tuo "olet tyhmä, juttusi ovat väärässä" ole mikään argumentti. No ei se varmaan olekaan, mutta tyhmää läppää se on silti.

Ei jaksaisi näin teini-ikäistä juttua täällä yötä myöten kirjoitella, mutta kun saan jotain outoa tyydytystä kun huomaan, miten paniikissa olet siellä. Pistä vielä vähän lisää jotain "olet pienikiveksinen kakkapää" -osaston kamaa, koska tykkään just sellaisesta ja meen niinku ihan solmuun ku joku sillee mulle sanoo.

• own sitä own tätä
        ownattu olet kirjoitti:

Huomaan miten olet tehnyt tästä jo kunnia-asian itsellesi. "Tämä nettiväittely pitää voittaa, en luovuta, en!!". Koomista. Kyllä tuo sinun "argumentointi" on juuri sitä itseään, eli paskapuhetta. Mitähän olet viimeiset 15 viestiä kirjoitellut? Ad hominemia tyyliin "olet pienikiveksinen idiootti" tai puolustellut itseäsi tyyliin "ei nämä ole argumentteja". Huh huh. Jos olet alle 20v. niin ymmärrän vielä juttusi, mutta muussa tapauksessa suosittelen, että katsot syvälle peiliin ja mietit älyllisen rehellisyyden käsitettä. Mut hei: "täällähän kaikki on sallittua", joten keep on trollin'

Lopeta jo toi ininä.
        Et selvästikkään sisäistänyt ollenkaan lukemaaksi tai sitten et oikeasti ymmärtänyt. Ei tyhmän kanssa jaksa loputtomiin "VÄITELLÄ", joten taidan tosiaan lopettaa tähän. (Mistä me muuten "väiteltiin"? - oli muuten retorinen kysymys, ei tarvitse vastata) Olet kyllä liikuttava tapaus.

Pakko tosin vielä kerran jatkaa tuota lapsellista sössötys-linjaasi: ensimmäisen ad hominemin laitoit sinä. Minä sanoin vain "vitsiäsi" huonoksi, mutta se ei ollut ad hominem.

• .....
        Öööööö kirjoitti:

Ihan oikeasti nyt. Ketä enää yrität vakuuttaa? Please, sano etten se ole minä. Koska ei jaksa enää. Jotain kuviteltua yleisöäkö? Veikkaan, että näin on.

Voisitko kirjoittaa jotain muuta kuin tuota ad hominem kakkaasi. Ai niin, eihän tuo "olet tyhmä, juttusi ovat väärässä" ole mikään argumentti. No ei se varmaan olekaan, mutta tyhmää läppää se on silti.

Ei jaksaisi näin teini-ikäistä juttua täällä yötä myöten kirjoitella, mutta kun saan jotain outoa tyydytystä kun huomaan, miten paniikissa olet siellä. Pistä vielä vähän lisää jotain "olet pienikiveksinen kakkapää" -osaston kamaa, koska tykkään just sellaisesta ja meen niinku ihan solmuun ku joku sillee mulle sanoo.

"Voisitko kirjoittaa jotain muuta kuin tuota ad hominem kakkaasi"

Mitä haluat minun kirjoittavan? Eihän tässä ollut mitään väittelyn aihettakaan. Mutta sinä selvästi yrität koko ajan voittaa väittelyssä, jota ei edes ole. Aika säälittävää.

Huvittavaa myös kuinka arvostelet minua ad hominemeista, vaikka itse suollat niitä solkenaan. Hieman paradoksaalista. Mutta se, ettet ole maailman loogisin ihminen, tuli kyllä selväksi aikoja sitten.

Menet kyllä välilihoinesi (ainiin, unohdin, sinullahan ei sitä ole) niin solmuun oikeasti, että päästän sinun kärsimyksestäsi ja lopetan nyt for real.

• ohho

Oletpa muuten jaksanut multiplussailla omia juttujasi.

• you make me laugh
        ..... kirjoitti:

"Voisitko kirjoittaa jotain muuta kuin tuota ad hominem kakkaasi"

Mitä haluat minun kirjoittavan? Eihän tässä ollut mitään väittelyn aihettakaan. Mutta sinä selvästi yrität koko ajan voittaa väittelyssä, jota ei edes ole. Aika säälittävää.

Huvittavaa myös kuinka arvostelet minua ad hominemeista, vaikka itse suollat niitä solkenaan. Hieman paradoksaalista. Mutta se, ettet ole maailman loogisin ihminen, tuli kyllä selväksi aikoja sitten.

Menet kyllä välilihoinesi (ainiin, unohdin, sinullahan ei sitä ole) niin solmuun oikeasti, että päästän sinun kärsimyksestäsi ja lopetan nyt for real.

Olet tyyppiesimerkki nettitrollista. Kaikki tuntomerkit täyttyy. Suollat ad hominemia toisensa perään ja puolustelet lapsellisia trollailujasi sanomalla, että "ei nämä ole argumentteja, joten ei näitä voi kumota, sitä paitsi kaikki on täällä sallittua".

Minä puutun sinun kirjoituksiisi, sinä yrität puuttua minun persoonaani, jota et tavoita. Siinä on meidän välinen ero. Ja siinä syystä minä voitan, aina uudelleen.

Olet ownattu pikku poju, suu pullollaan namuisaa kyrpääni.

I win.

• I WIN, I*M WINNER!
        own sitä own tätä kirjoitti:

Lopeta jo toi ininä.
        Et selvästikkään sisäistänyt ollenkaan lukemaaksi tai sitten et oikeasti ymmärtänyt. Ei tyhmän kanssa jaksa loputtomiin "VÄITELLÄ", joten taidan tosiaan lopettaa tähän. (Mistä me muuten "väiteltiin"? - oli muuten retorinen kysymys, ei tarvitse vastata) Olet kyllä liikuttava tapaus.

Pakko tosin vielä kerran jatkaa tuota lapsellista sössötys-linjaasi: ensimmäisen ad hominemin laitoit sinä. Minä sanoin vain "vitsiäsi" huonoksi, mutta se ei ollut ad hominem.

Noiden "kivekset kasvaa perseestäsi" juttujen jälkeen en hirveästi yrittäisi selitellä ettei ad hominemia ole tullut paljon kirjoiteltua. Olet jo niin nolo tapaus, että kaikki itsesi epätoivoiset puolustelut vain lisää todisteita epätoivoisesta painikoinnistasi.

Anna kun tiivistän älyllisen antisi tähän ketjuun: ad hominem ad hominem ad hominem ad hominem ad hominem, ei tämä ole argumentointia joten ei tätä voi kumota, ad hominem ad hominem ad hominem ad hominem ad hominem, ei tämä ole mikään väittely, joten ei tätä voi kumota, ad hominem ad hominem ad hominem.

You LOSE, loser.

• hipster douchebag
        ohho kirjoitti:

Oletpa muuten jaksanut multiplussailla omia juttujasi.

ironisesti, totta kai.

• ...
        you make me laugh kirjoitti:

Olet tyyppiesimerkki nettitrollista. Kaikki tuntomerkit täyttyy. Suollat ad hominemia toisensa perään ja puolustelet lapsellisia trollailujasi sanomalla, että "ei nämä ole argumentteja, joten ei näitä voi kumota, sitä paitsi kaikki on täällä sallittua".

Minä puutun sinun kirjoituksiisi, sinä yrität puuttua minun persoonaani, jota et tavoita. Siinä on meidän välinen ero. Ja siinä syystä minä voitan, aina uudelleen.

Olet ownattu pikku poju, suu pullollaan namuisaa kyrpääni.

I win.

Voi pientä.. Olen tavoittanut sen jo aikoja sitten.

• Yea right
        hipster douchebag kirjoitti:

ironisesti, totta kai.

Niinpä tietysti.

Ultimate goalini oli ärsyttää sinua ja onnistuin siinä sataprosenttisesti. U may win some day but this time I WON.

• Me best, you worst
        Yea right kirjoitti:

Niinpä tietysti.

Ultimate goalini oli ärsyttää sinua ja onnistuin siinä sataprosenttisesti. U may win some day but this time I WON.

Ultimate goalisi oli ilkkua lapsellisesti, mutta koska osoitin lapsellisuutesi suutuit siitä ja kirjoitit koko perjaintai-illan vastakommentteja joissa et tehnyt muuta kuin haukuit vastakirjoittajaa.

Jos kisa käytiin lapsellisuudesta, niin voitit todellakin. Luuseri.

• ....
        Me best, you worst kirjoitti:

Ultimate goalisi oli ilkkua lapsellisesti, mutta koska osoitin lapsellisuutesi suutuit siitä ja kirjoitit koko perjaintai-illan vastakommentteja joissa et tehnyt muuta kuin haukuit vastakirjoittajaa.

Jos kisa käytiin lapsellisuudesta, niin voitit todellakin. Luuseri.

Tiedän kyllä ultimate goalini hieman paremmin kuin sinä, mutta sen saavuttaminen oli kyllä lapsellisen helppoa.

"Jos kisa käytiin lapsellisuudesta, niin voitit todellakin."
        Voi nyyh, en kai sentään. Sinä taisit voittaa senkin tittelin tosikkomaisella provosoitumisellasi, tuplaplussailuilla ja tuplamiinusteluillasi, lapsellisilla ad hominemeillasi ja noilla typerillä win win win you lose sucker-jutuillasi.

Turhaan enää vänkäät vastaan: olet jo osoittanut typeryytesi varsin hyvin.

• Winner takes it all
        .... kirjoitti:

Tiedän kyllä ultimate goalini hieman paremmin kuin sinä, mutta sen saavuttaminen oli kyllä lapsellisen helppoa.

"Jos kisa käytiin lapsellisuudesta, niin voitit todellakin."
        Voi nyyh, en kai sentään. Sinä taisit voittaa senkin tittelin tosikkomaisella provosoitumisellasi, tuplaplussailuilla ja tuplamiinusteluillasi, lapsellisilla ad hominemeillasi ja noilla typerillä win win win you lose sucker-jutuillasi.

Turhaan enää vänkäät vastaan: olet jo osoittanut typeryytesi varsin hyvin.

Trolli. Syytät minua siitä mitä itse teet. "Lapselliset ad hominemit", kuten esim. kirjoituksesi surkastuneista kiveksistäni? Kukahan se tässä lapsellinen on. Win win loser loser juttuni ovat onnistuneet ultimate goalissani eli sinun ärsyttämisessäsi. Et pysty lakkaamaan vastaamasta viesteihini, joissa osoitan kerta kerran jälkeen typeryytesi. Tunnet kunniasi loukatuksi ja yrität peittää häpeälliset omat kirjoittelusi vastatrollailulla.

Turhaan enää vänkäät vastaan. Lapsellliset viestisi on ketjussa ja pysyy kaikkien luettavissa.

I win, loser.

• elä matki
        Winner takes it all kirjoitti:

Trolli. Syytät minua siitä mitä itse teet. "Lapselliset ad hominemit", kuten esim. kirjoituksesi surkastuneista kiveksistäni? Kukahan se tässä lapsellinen on. Win win loser loser juttuni ovat onnistuneet ultimate goalissani eli sinun ärsyttämisessäsi. Et pysty lakkaamaan vastaamasta viesteihini, joissa osoitan kerta kerran jälkeen typeryytesi. Tunnet kunniasi loukatuksi ja yrität peittää häpeälliset omat kirjoittelusi vastatrollailulla.

Turhaan enää vänkäät vastaan. Lapsellliset viestisi on ketjussa ja pysyy kaikkien luettavissa.

I win, loser.

Et voi olla oikeasti noin yksinkertainen ja epälooginen ja omia virheitäsi huomaamaton tapaus? Jos jatketaan tuota lapsellista "en mä oo lapsellinen, sä oot!!! sä alotit!!!" - tyyliäsi, niin muistutan, että sinä kyllä aloitit niillä "ad hominemeilla" (edelleenkään termi ei sovi tähän keskusteluun, mutta antaa olla tämän kerran kun sen monta muutakin kertaa olen antanut olla). Se tarkoittaa vain sitä, että minä onnistuin sinun ärsyttämisessäsi.

U may win, but I won.

• winner is me
        elä matki kirjoitti:

Et voi olla oikeasti noin yksinkertainen ja epälooginen ja omia virheitäsi huomaamaton tapaus? Jos jatketaan tuota lapsellista "en mä oo lapsellinen, sä oot!!! sä alotit!!!" - tyyliäsi, niin muistutan, että sinä kyllä aloitit niillä "ad hominemeilla" (edelleenkään termi ei sovi tähän keskusteluun, mutta antaa olla tämän kerran kun sen monta muutakin kertaa olen antanut olla). Se tarkoittaa vain sitä, että minä onnistuin sinun ärsyttämisessäsi.

U may win, but I won.

Itsehän sinä minua matkit. Minä ensimmäisenä syytin sinua ad hominemeista, kun kirjoittelit kiveksistäni asiattomia ja lapsellisia loukkausyrityksiäsi. Olet jokaisessa viestissäsi yrittänyt haukkua minua sen sijaan että kirjoittaisit mitään asiapitoista. Olet niin häpeissäsi noloista kirjoitteluistasi ("kaikkihan on sallittua", "surkastuneet perseestä kasvavat kiveksesi") että nyt yrität vain kääntää takkia ja matkit minua.

Trollailutaktiikkasi on läpinäkyvää, ja todisteena siitä että olen oikeassa on kirjoitustesi lisäksi se että pysty lopettamaan viesteihini vastaamista. Olen onnistunut ärsyttämään sinua (vaikkei se ole ultimate goalini) osoittaessani lapsellisuutesi ja trollailusi (ultimate goalini).

Olet hämmentynyt ja nyt yrität puolustella itseäsi vaikka olet jo hävinnyt surkean kamppailusi. Olen älyllisesti ylivertainen ja parempi kirjoittaja. Leikkikenttätaktiikkasi ovat naurettavia yksinkertaisuudessaan. Kohta varmaan väität, että minä olen kirjoitellut sinun kiveksistäsi. Trollailusi on alkeellista ja läpinäkyvää. You lose.

• Winner
        elä matki kirjoitti:

U may win, but I won.

Jo pelkästään se että myönnät päämääräksesi vain minun ärsyttämiseni (mutta silti kirjoittelet tänne useita tunteja ja kymmeniä viestejä, koska olet niin nolosti tappiolla) todistaa että olet lapsellinen, jos nyt yhtään lisää todisteita tarvittaisiin.

• .....
        winner is me kirjoitti:

Itsehän sinä minua matkit. Minä ensimmäisenä syytin sinua ad hominemeista, kun kirjoittelit kiveksistäni asiattomia ja lapsellisia loukkausyrityksiäsi. Olet jokaisessa viestissäsi yrittänyt haukkua minua sen sijaan että kirjoittaisit mitään asiapitoista. Olet niin häpeissäsi noloista kirjoitteluistasi ("kaikkihan on sallittua", "surkastuneet perseestä kasvavat kiveksesi") että nyt yrität vain kääntää takkia ja matkit minua.

Trollailutaktiikkasi on läpinäkyvää, ja todisteena siitä että olen oikeassa on kirjoitustesi lisäksi se että pysty lopettamaan viesteihini vastaamista. Olen onnistunut ärsyttämään sinua (vaikkei se ole ultimate goalini) osoittaessani lapsellisuutesi ja trollailusi (ultimate goalini).

Olet hämmentynyt ja nyt yrität puolustella itseäsi vaikka olet jo hävinnyt surkean kamppailusi. Olen älyllisesti ylivertainen ja parempi kirjoittaja. Leikkikenttätaktiikkasi ovat naurettavia yksinkertaisuudessaan. Kohta varmaan väität, että minä olen kirjoitellut sinun kiveksistäsi. Trollailusi on alkeellista ja läpinäkyvää. You lose.

Säälittävää. Etkö tosiaan näe mitään sisäistä ristiriitaa seuraavan tyyppisessä lauseessa?:

"Lopeta jo nuo lapselliset ad hominemisi, fuck face"

Et tietenkään, koska olet mitä olet. Antaa olla.

Voin kyllä poistua "näyttämöltä" ja antaa sinun luulla, että poistuin häviäjänä. Luulossa on varmaan niin hyvä elää.

Sinulla on selvästi pakkomielle sanoa viimeinen sana, siksi päätin vielä vähän jatkaa ärsyttämistäsi. Se on niin lapsellisen (pun intended) helppoa.

Ei minun trollailuani kyllä olisi mitenkään edes tarvinnut osoittaa, mutta sinulla *raks raks raks* se kesti ilmeisesti vähän kauemmin. Ja olihan se huvittavaa, että muka mestari-ironikkona selvensit kämmiäsi, joka oli jo kaikille selvä.

Toisaalta en tiedä miksi lopettaisin. Tämä on nimittäin aika hauskaa.

• ....
        Winner kirjoitti:

Jo pelkästään se että myönnät päämääräksesi vain minun ärsyttämiseni (mutta silti kirjoittelet tänne useita tunteja ja kymmeniä viestejä, koska olet niin nolosti tappiolla) todistaa että olet lapsellinen, jos nyt yhtään lisää todisteita tarvittaisiin.

Ai että ihan lapsellinen, voi nyyh.. Sinähän et sitä missään vaiheessa missään nimessä ollut (sarkasmia).

• I win
        .... kirjoitti:

Ai että ihan lapsellinen, voi nyyh.. Sinähän et sitä missään vaiheessa missään nimessä ollut (sarkasmia).

Annoin sinulle opetuksen. Aloit ilkkumaan virheellisesta luulostani liittyen anatomisiin nimityksiin. Olisin antanut asian olla, mutta päätit ilkkua asiasta vielä lisää, joten annoin sinulle opetuksen. Kutsuin sinua idiootiksi, ihan oikeutetusti, koska kirjoitit idioottimaisia asioita. Jatkoit lapsellista kirjoitteluasi tuntikausia kirjoittaen mm. surkastuneista kiveksistäni jotka kasvavat persreiästäni. Minä en missään vaiheessa ole tuollaisiin mauttomuuksiin sortunut. Sen sijaan osoitin rehellisyyteni ja selkärankani myöntäessäni alkuperäisen erehdykseni. Tästä sait lisää vettä lapselliseen myllyysi ja jatkoit ilkkumista, koska "ultimate goalisi" oli vain minun ärsyttämiseni. Et onnistunut ärsyttämään minua, mutta annoin sinulle kunnollisen opetuksen ja onnistuit itse ärsyyntymään, kun osoitin lapsellisuutesi toistuvasti.

Älä itke. Tänään on uusi päivä.

• Winner!
        ..... kirjoitti:

Säälittävää. Etkö tosiaan näe mitään sisäistä ristiriitaa seuraavan tyyppisessä lauseessa?:

Voin kyllä poistua "näyttämöltä" ja antaa sinun luulla, että poistuin häviäjänä. Luulossa on varmaan niin hyvä elää.

Sinulla on selvästi pakkomielle sanoa viimeinen sana, siksi päätin vielä vähän jatkaa ärsyttämistäsi. Se on niin lapsellisen (pun intended) helppoa.

Ei minun trollailuani kyllä olisi mitenkään edes tarvinnut osoittaa, mutta sinulla *raks raks raks* se kesti ilmeisesti vähän kauemmin. Ja olihan se huvittavaa, että muka mestari-ironikkona selvensit kämmiäsi, joka oli jo kaikille selvä.

Myönnät siis olevasi lapsellinen trolli. Voittoni on nyt täydellinen. Saat hieroa välilihaani, koska olen armollinen johtaja.

• Bow down, bitch
        ..... kirjoitti:

Olet nyt aika nöyryytettyä poikaa. Miltä tuntuu? Varmaan aika nöyrältä, vaikka yrität esittää ylpeää, kuten nöyryytetyillä pikkupojilla on tapana.

• ....
        I win kirjoitti:

Annoin sinulle opetuksen. Aloit ilkkumaan virheellisesta luulostani liittyen anatomisiin nimityksiin. Olisin antanut asian olla, mutta päätit ilkkua asiasta vielä lisää, joten annoin sinulle opetuksen. Kutsuin sinua idiootiksi, ihan oikeutetusti, koska kirjoitit idioottimaisia asioita. Jatkoit lapsellista kirjoitteluasi tuntikausia kirjoittaen mm. surkastuneista kiveksistäni jotka kasvavat persreiästäni. Minä en missään vaiheessa ole tuollaisiin mauttomuuksiin sortunut. Sen sijaan osoitin rehellisyyteni ja selkärankani myöntäessäni alkuperäisen erehdykseni. Tästä sait lisää vettä lapselliseen myllyysi ja jatkoit ilkkumista, koska "ultimate goalisi" oli vain minun ärsyttämiseni. Et onnistunut ärsyttämään minua, mutta annoin sinulle kunnollisen opetuksen ja onnistuit itse ärsyyntymään, kun osoitin lapsellisuutesi toistuvasti.

Älä itke. Tänään on uusi päivä.

Aika koomista.

• olen paras
        .... kirjoitti:

Aika koomista.

Eikö olekin? Olet itsesi paras parodia. Yksisanaiset vastauksesi älyllisesti ylivertaiseen haasteeseeni osoittaa, että yrität painia liian raskaassa sarjassa. "Liikuttavaa", "Aika koomista".

• ...
        olen paras kirjoitti:

Eikö olekin? Olet itsesi paras parodia. Yksisanaiset vastauksesi älyllisesti ylivertaiseen haasteeseeni osoittaa, että yrität painia liian raskaassa sarjassa. "Liikuttavaa", "Aika koomista".

Valitettavasti ne eivät osoita mitään tuollaista. Vaan sitä että tekstisi ovat juuri sitä mitä sanoin: niin mykistävän typerää settiä, ettei sitä voi (tai viitsi) kommentoida kuin yhdellä tai kahdella sanalla. MOT

• you lose, once again
        ... kirjoitti:

Valitettavasti ne eivät osoita mitään tuollaista. Vaan sitä että tekstisi ovat juuri sitä mitä sanoin: niin mykistävän typerää settiä, ettei sitä voi (tai viitsi) kommentoida kuin yhdellä tai kahdella sanalla. MOT

Hämmennyksesi paistaa ulkoavaruuteen asti. Et kykene vastaamaan asettamaani älylliseen haasteeseen. Tanssi piruetteja ympärilläsi ja jaan nöyryytyksiä toisensa perään. Ei sinun minua tarvitse vakuutella mistään, tiedän jo mikä olet. Trolli joka kompastui omiin jalkoihinsa yrittäessään tanssia mestarin kanssa.

• ...
        you lose, once again kirjoitti:

Hämmennyksesi paistaa ulkoavaruuteen asti. Et kykene vastaamaan asettamaani älylliseen haasteeseen. Tanssi piruetteja ympärilläsi ja jaan nöyryytyksiä toisensa perään. Ei sinun minua tarvitse vakuutella mistään, tiedän jo mikä olet. Trolli joka kompastui omiin jalkoihinsa yrittäessään tanssia mestarin kanssa.

Sinä et taida siis oikeasti edes tajuta, millaisen pellen olet itsestäsi tehnyt. Hyvä niin.

Tuo älyllinen haaste oli varmaan ironiaa.

• P0wned
        Owned 4life kirjoitti:

Run, Forest, run.

"Juokse, Metsä, juokse"? :D

• Välilihapiirakka
        ... kirjoitti:

Sinä et taida siis oikeasti edes tajuta, millaisen pellen olet itsestäsi tehnyt. Hyvä niin.

Tuo älyllinen haaste oli varmaan ironiaa.

Ei jeesus sentään, hankkikaa huone. Tai menkää muuten vain muualle toisianne trollaamaan.

• Hämärän rajoilta

Oma huumorini ainakin on aika mieserityistä. Mikserissä huumoriprojektini rekisteröityneistä seuraajista 94 prosenttia on miehiä (otanta on pieni mutta silti paljon puhuva).

Tässä ketjussa esitettiin aiemmin hieno kolmijako mustasta huumorista, eli

1. hallittu musta huumori
      2. pelkkä ilkeys ja loukkaavuus mukamas mustana huumorina
      3. musta huumori keinona sanoa asioita, joita ei muuten voisi

Itse ainakin huomaan sortuvani näihin kaikkiin, eikä aina edes jaksa tavoitella pelkkää ykköstä. Enkä ole ainoa; ammattilaisillekin käy niin. Aussisarja Chaser's War on Everything oli parhaimmillaan nerokas ja iso osa sketseistä ja piloista meni ykköskategoriaan. Välillä kuitenkin lipsahti, esimerkiksi tämä sketsi on puhtaasti kakkososastoa ainakin herkkänahkaisempien mielestä: http://www.youtube.com/watch?v=mZw2Z7LJqxw Kakkoskategoria on siitä antoisa, että yleensä sen harrastamisen jälkeen seuraa niin pahoja ylilyöntejä järkyttyneiden vastaanottajien reaktioissa, että SE alkaa olla jo aidosti hauskaa. Mielestäni "Eulogy Song" http://www.youtube.com/watch?v=hLVsIpejFgM taas on yhdistelmä ykköstä ja kolmosta: oivaltavaa ja mustaa huumoria, jonka keinoin samalla voidaan sanoa tiettyjä ilk... öh, faktoja, joita ei muuten voisi (esim. lausunto Lady Dianasta lienee totuudenmukaisempi kuin mikään postuumi tai elinaikainenkaan jeesustelu "sydänten prinsessasta").

Mitä itseironiaan tulee, ainakin omalla kohdallani se on toiminut. Monet nettikamunaiset ovat siitä pitäneet ja nauttineet siitä - ja ennen kuin sanotte mitään, he kyllä olisivat vain kamunaisia ilman itseironiaakin (tai eivät välttämättä edes sitä). Niksi on siinä, että itsensä vähättely viedään niin pitkälle, ettei kieltä poskessa voi olla huomaamatta, vaikka juttujen viljelijä olisi oikeastikin vähän surkea tapaus. Havainnollistetaan tunnetulla musiikkiesimerkillä: jokin Suurlähettiläiden "olen niin onneton, ei autossani ole edes nastoja talvella" ei vielä riitä, sillä kyseisen yhtyeen kontekstissa tätä voi pitää yhtä hyvin tahattoman huonona kielikuvana kuin nerokkaana itseironiana. Siksi kertomusten yksinäisyydestäni pitää olla sitä luokkaa, että toisinaan menen ravintolaan ja teeskentelen tukehtuvani, jotta joku tulisi tekemään Heimlichin otetta ja saisin edes joskus halauksen.

• Valitettavasti

"Mitä itseironiaan tulee, ainakin omalla kohdallani se on toiminut. Monet nettikamunaiset ovat siitä pitäneet ja nauttineet siitä - ja ennen kuin sanotte mitään, he kyllä olisivat vain kamunaisia ilman itseironiaakin (tai eivät välttämättä edes sitä). Niksi on siinä, että itsensä vähättely viedään niin pitkälle, ettei kieltä poskessa voi olla huomaamatta, vaikka juttujen viljelijä olisi oikeastikin vähän surkea tapaus. Havainnollistetaan tunnetulla musiikkiesimerkillä: jokin Suurlähettiläiden "olen niin onneton, ei autossani ole edes nastoja talvella" ei vielä riitä, sillä kyseisen yhtyeen kontekstissa tätä voi pitää yhtä hyvin tahattoman huonona kielikuvana kuin nerokkaana itseironiana. Siksi kertomusten yksinäisyydestäni pitää olla sitä luokkaa, että toisinaan menen ravintolaan ja teeskentelen tukehtuvani, jotta joku tulisi tekemään Heimlichin otetta ja saisin edes joskus halauksen. "

No, paljonkos pillua on sitten irrnnout tuolla huumorilla?

Ainakaan minä en väittänyt etteikö naiset nauraisi mustalle huumorille tai itseironialle, mutta sen avulla kyllä naisesta tulee pian vain se kamu eikä muuta.

• Valitettavasti

"Mitä itseironiaan tulee, ainakin omalla kohdallani se on toiminut. Monet nettikamunaiset ovat siitä pitäneet ja nauttineet siitä - ja ennen kuin sanotte mitään, he kyllä olisivat vain kamunaisia ilman itseironiaakin (tai eivät välttämättä edes sitä). Niksi on siinä, että itsensä vähättely viedään niin pitkälle, ettei kieltä poskessa voi olla huomaamatta, vaikka juttujen viljelijä olisi oikeastikin vähän surkea tapaus. Havainnollistetaan tunnetulla musiikkiesimerkillä: jokin Suurlähettiläiden "olen niin onneton, ei autossani ole edes nastoja talvella" ei vielä riitä, sillä kyseisen yhtyeen kontekstissa tätä voi pitää yhtä hyvin tahattoman huonona kielikuvana kuin nerokkaana itseironiana. Siksi kertomusten yksinäisyydestäni pitää olla sitä luokkaa, että toisinaan menen ravintolaan ja teeskentelen tukehtuvani, jotta joku tulisi tekemään Heimlichin otetta ja saisin edes joskus halauksen. "

No, paljonkos pillua on sitten irrnnout tuolla huumorilla?

Ainakaan minä en väittänyt etteikö naiset nauraisi mustalle huumorille tai itseironialle, mutta sen avulla kyllä naisesta tulee pian vain se kamu eikä muuta.

• Ovatko antaneet pillua?

Vai vain kavereiksiko ovat ryhtyneet

• TOTTUHUS

Noi jaottelut oli ihan yksioikoisen hevonvitusta revitty - tasoja kun on monia ja niitä voi mennä päällekäin useita samaan aikaan...tarvii vaan samanmielisen tai fiksun ihmisen jotta sanoma menee perille...liian usein!

Mutta totta on ettei naisille kannata uhriutua vähäänkään edes leikkimielessä, se on totaalinen TURN-OFF!!!

• asdjvkcoriawopi

Kyllä ne naiset mielummin haluaa Nick Offermanin näkösen miehen, joka ei turhia puhele ja vitsaile :D

• Black humour

Musta huumori ei ehkä uppoa naisiin, mutta musta jokin kyllä uppoaa syvällekin... if you know what I mean ;)

• vai epätoivoinen?

Kumpaakohan suokupuolta mahtoi olla se joka poisti tänään aloitukseni? :)

• Kauniimpaasukupuolta

Sori vaan kun pilaan sun ilon, mutta kyllä mä vaan ymmärrän mustaa huumoria ja "harrastan" sitä itsekin :P

• Saatat olla oikeassa, itse tulee kyllä tipultua itseään dissaavaa huumoria jonkusen verran ihan niin kuin teen täälläkin välillä.

• Nauran paljon

Minuun uppoaa ainakin, mutta huumorintajuni on muutenkin jokseenkin kiero.

• Ai kalu vai?

Jos mies on ns. naisten naurattaja

• jaaha.
        Ai kalu vai? kirjoitti:

Jos mies on ns. naisten naurattaja

Niin. Kalupa tietysti. Siitähän täällä juuri keskusteltiin.

• Naiset eivät

pidä tylsistä miehistä. Mies joka osaa nauraa ja pelleillä on kiva.

• Naiset nauravat

vain tosi tylsille, kliseisille, jutuille. Vähänkään "vinonpi" huumori ei naista naurata. Ironia ja sarkasmi ovat miesten juttuja, eikä niitä kannata harrastaa naisten kuullen. Naisten mielestä ne eivät ole hauskoja.

• badabuum - tshhh
        Naiset nauravat kirjoitti:

vain tosi tylsille, kliseisille, jutuille. Vähänkään "vinonpi" huumori ei naista naurata. Ironia ja sarkasmi ovat miesten juttuja, eikä niitä kannata harrastaa naisten kuullen. Naisten mielestä ne eivät ole hauskoja.

Monien naisten ongelma on juuri huumorintajun puute.

• Tosikoita ovat
        Naiset nauravat kirjoitti:

Mulla on tosi omituinen huumorintaju ja olen huomannut että miehet ne vasta tosikkoja ovatkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      2525
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      203
      1190
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      113
      1091
    4. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      389
      940
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      299
      923
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      100
      896
    7. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66