Elikkäs olis haluja laitella puttigreeni takapihalle, mutta miten se tapahtuisi? Oikeasta nurmesta haluaisin sen ja riittäisi semmoinen kohtuullinen, jossa nurmi olisi 10mm tai vähän alle, mitään hirveän rullivaa greeniä en tarvitse. Eli greeni tulisi enemmänkin lähestymislyöntien harjoitteluun ja ehkä puttailuunkin. Toki tiedostan että greeni vaatisi kuitenkin melkein jokapäiväistä hoitoa. Jos jollain on kokemusta tai kultaisia vinkkejä, niin olen kiitollinen jos jaatte ne kanssani.
Terveisin: Lähipelin harjoittelun tarpeessa oleva:)
Puttigreeni takapihalle?
5
1752
Vastaukset
- Golfporo
Minusta posliini on parempi kuin tuollainen sänki reiän ympärillä.
- Anonyymi
Ainoa järkevä vaihtoehto kotiin
www.nordicturf.fi- Anonyymi
Näin se taitaa olla.
- Anonyymi
Nordic turffille myös ääni täältä.
- Anonyymi
No me Håkanin kanssa päätettiin kans kokeilla greeniä. Hyvä siitä tuli, vaikka ensin vähän arvelutti. Päätetyiin me kuitenkin lopulta leikata sängeksi, kun niin rehotti kolon ympärillä. Sitten aloitettiin ekaksi lähestymislyöntien harjoittelulla ja vähitellen päästiin puttailuunkin. Kyllä se Håkanin greeni vaatiikin nyt melkein jokapäiväistä hoitoa! Kohta pitää pyytää mailapojat auttamaan, sitten puttaillaankin ihan vuorotellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1401745- 401658
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091154Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771107- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888