Olen ollut murkkuikäisenä Suomen Luonnon tilaaja-lukija ja aika hyvä biologiassa.
Siksi osaan lukea merkkejä ja nyt tuntuu, että olisin nähnyt täällä eteläisessä merenläheisessä metsärikkaassa paikassa nallen samoilumaata.
Koska tiet ovat pahasti liikennöityjä, en mene kovinkaan kauas omalta tontilta.Kuitenkin olen hoksannut että liian kesyyntynyt karhu (tai susi) voisi kiinnostua siitä, että mitäs minä täällä oikein teen!
Minulla on paljon metsämansikoita sadossa ja toivon, ettei karhu niitä tulisi taloihin etsimään, onko totta, että liian pelokas siihen on?
Kiitos Juuso-karhulle joka on teettänyt itsestään videon KarhuTVlle!
vienkö karhulta marjasatoja?
Nancy
1
96
Vastaukset
Vastahan Muhoksella karhu pihalla oli roskapönttöjä tonkinut keskellä päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1012751Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2071727- 1171638
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois421519Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641272Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻841078- 571014
- 83987
- 45897
- 62869