Onko olemassakaan hoikkaa ja ei vetovoimaista?

rasvari--

Tähän loppuunkoluttuun aiheeseen vielä. Makumieltymyksiä on monia ja miehille keskimäärin tärkeämpää hyvä kroppa kuin naisille.

Jotkut aina välillä haluaa kyseenalaistaa tämän mutta on jo pidempään miettinyt että onko koskaan tullut vastaan hoikkaa naista joka ei näyttäisi hyvältä. Pystyykö kukaan näyttämään (vaikka kuvana) naista joka olisi hoikka, mutta silti jostain syystä ei haluttava? Ja hoikkana pidän naisia joiden painoindeksi suunnilleen välillä 18-20. Eihän nuo indeksit tarkkoja mutta jotain lukuja suuntaa antavaksi. Mutta toisaalta jos naisen painoindeksi tuolla välillä niin ainakin tähän saakka aina ollut silmää miellyttävää.

Sitten ihan toinen aihe olisi se kovasti ärsyttävä juttu että miksi lihoamista pidetään luonnollisena? Tuskin ihmisolentokaan alkuaikoina lihosi ja ikävuosia ei ollut laskettavissa kiloina. Luonnollisena pidettävää elämää elää lähinnä eläimet nykyään, mutta ei ne apinatkaan tule läskiksi.

Juu myönnän, että olen läskikammoinen urheilullinen mies.

12

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelimiehen kaveri

Kyllä voi. Aika usein kadulla näkee naisia, jotka takaa katsoen ovat todella hyvännäköisiä, mutta kun tulet lähemmäksi kasvot paljastavat että hän on 50 vuotta vanhempi kuin aluksi kuvittelit.

• ketjun aloittaja

Tulisikin tuollaisia vastaan enemmän kuin pari kertaa vuodessa. Nainen mikä kropaltaan takaapäin näyttää parikymppiseltä ja kasvoista näkee että ikää tullut niin on mitä viehättävin kun iästään huolimatta timmi.

Itse olen kolmekymppinen mies. Lyhyeen suhteeseen parasta seuraa olisi tuollainen timmi 40-50vuotias. Vakavaankin parisuhteeseen voisi harkita, mutta ikä siinä pieni miinus kun en tulevaisuudessa halua olla vanhustenhoitaja ja sitten pitäisi todennäköisesti laittaa uusintahaku taas käyntiin kun toinen kuolee.

• äikänopes

lihoa, ei lihota. Lihoi, ei lihosi.

• Oma teoriani on, että kun naiset ovat menneet miehistä ohi niin työllisyydessä kuin opinnoissakin niin painosta on tullut miehille tapa yrittää kontrolloida naisia koska missään muussa ei enää sitä pysty tekemään.

Aika heikolla perustalla tahtoo vaan sekin olla, koska todellisuudessa nimenomaan miehistä 2/3 (64 %) on ylipainoisia, naisista vain puolet (49 %).

Omassa tuttavapiirissäni on kaiken näköisiä ja kokoisia pariskuntia, tämä hysteerinen painokeskustelu tuntuu liittyvän vain nettideittailuun.

Itselleni muiden ihmisten paino on täysin merkityksetön asia. Tiedän minkä kokoinen mies minuun vetoaa parhaiten mutta muuten ei liikuta millaisia ihmisiä tuolla ulkona tai täällä netissä liikkuu. Riittää kun hallitsen omaa elämääni, ei ole tarvetta yrittää hallita muiden elämää.

• M50+

Aivan. Painokeskustelu liittyy erityisesti nettideittailuun. Kerronpa miksi.

Kun otin valintakriteeriksi hakuuni akateemisuuden JA itseäni vastaavan iän ja ruumiinrakenteen, sain vajaat 100 profiilia. Jos siis gradu jäi vähän kesken tai painoa on pari kiloa liikaa, niin voi voi. En edes lue profiilia. Tiedän hyvin ettei tutkinnoilla rakenneta parisuhdetta, mutta silmien ja tukan värin ja horoskooppimerkin käyttö rajaamiseen olisi vielä hullumpaa.

Sen verran katselin aidan toiselle puolelle, että huomasin, että raskastekoisemmat naiset eivät pidä kiinnostustani aitona.

Seuraavaksi luin profiilit ja aloin lähettämään viestejä. Ensimmäinen viesti ja ensimmäiset treffit. Muutama viesti lisää ja otin profiilini pois. Olen huomannut, että tällaisia viuhahtajia on myös naisissa.

Hassuinta netissä on se, etteivät raskastekoiset pysty löytämään toisiaan. Tähän johtopäätökseen palstan lukeminen johtaa.

• tää on tätä..
        M50+ kirjoitti:

Aivan. Painokeskustelu liittyy erityisesti nettideittailuun. Kerronpa miksi.

Kun otin valintakriteeriksi hakuuni akateemisuuden JA itseäni vastaavan iän ja ruumiinrakenteen, sain vajaat 100 profiilia. Jos siis gradu jäi vähän kesken tai painoa on pari kiloa liikaa, niin voi voi. En edes lue profiilia. Tiedän hyvin ettei tutkinnoilla rakenneta parisuhdetta, mutta silmien ja tukan värin ja horoskooppimerkin käyttö rajaamiseen olisi vielä hullumpaa.

Sen verran katselin aidan toiselle puolelle, että huomasin, että raskastekoisemmat naiset eivät pidä kiinnostustani aitona.

Seuraavaksi luin profiilit ja aloin lähettämään viestejä. Ensimmäinen viesti ja ensimmäiset treffit. Muutama viesti lisää ja otin profiilini pois. Olen huomannut, että tällaisia viuhahtajia on myös naisissa.

Hassuinta netissä on se, etteivät raskastekoiset pysty löytämään toisiaan. Tähän johtopäätökseen palstan lukeminen johtaa.

pitäis perustaa oma palsta raskastekoisille-olen akateeminen, 50,mutta iso nainen.Isot miehetkin etsii usein pieniä siroja naisia,esimerkki mies 110kg haki 47-55kiloista.Just...

• timmi mies

"Oma teoriani on, että kun naiset ovat menneet miehistä ohi niin työllisyydessä kuin opinnoissakin niin painosta on tullut miehille tapa yrittää kontrolloida naisia koska missään muussa ei enää sitä pysty tekemään."

Entisenä plösönä ja nykyään paljon urheilevana ja hyväkuntoisena miehenä täytyy todeta, että tuo on huono teoria. Kyse ainakaan minulla parinhaussa ei ole se, onko ylimääräistä vai ei tai että yrittäisin kontrolloida naisia, vaan yritän löytää kumppania, jolla on samat arvot ja elintavat kuin itselläni. Vaikka ymmärränkin, miten mukava on mässyttää hyviä ruokia ja laiskotella (tein noin monta vuotta!), plösöksi en silti enää halua, koska voin paremmin terveillä elintavoilla.

• ketjun aloittaja

kyllä miehet edelleen tienaa enemmän. Koulut ei miehiä kiinnosta mutta työnteko silti. Totta että painoindeksiin pohjautuen miehet on lihavampia. Minunkin painoindeksi on siinä 25 tienoilla. Vähän alle, mutta yleensä niillä naisilla jotka kelpuutan on painoindeksi alle 20. Kaikki naiset aina sanovat että olen vietävän hoikka. Joskus joku sanoo lihaksikkaaksi, mutta siitä lienee yhtäläinen käsitys ollut aina että läskiä ei ole. Sen sijaan yllättävänkin usein naiset sanovat että pari lisäkiloa läskin muodossa olisi enemmänkin positiivista kehossani. Ja jos katsoo naisten miesihannetta nettideiteissä niin aika paljon niitä kiloja toivotaan. Mutta totta sekin että keskimäärin niin miehet kuin naiset on nykyään lihavia. Siitä ei pääse mihinkään ja kukaan ei sitä näillä sivuilla olekaan yrittänyt kiistää.

Itse olen korkeasti koulutettu. Ei minua koulut kiinnostaneet, mutta hankein koulutuksen jotta on näyttöä työelämään. Naisia kiinnostaa koulunpenkillä istuminen jo sinänsä.

Miehet vain haluava hyväkroppaisen ja ei siinä sen kummallisempaa teoriaa taustalla

• läsk

Kyllähän se niin on että yleensä hoikka nainen on seksikäs. Itse tykkään eniten liikunnallisista naisista joilla on kiinteä vartalo ja jotka eivät ole aivan luuviuluja.

Lihava nainen taas ei ole hyvännäköinen ei sitten millään.

Luonnollisuudesta en tiedä mutta eihän itsensä lihottamisessa ole mitään järkeä. Se on terveyshaitta ja pilaa ulkonäön.

• syvällinen analyysi

Mitäs luonnotonta siinä lihomisessa on? Kyllähän monet eläimetkin lihovat, monet jopa lihottavat ihan tarkoituksella. Nimittäin sellaiset, jotka keräävät vararavintoa loppu kesästä ja syksyllä, jotta selviävät paremmin talven yli. Eiköhän se ihmisenkin lihominen ole ihan vastaavasta perua. Tosin nykyihmisillä, kun ruokaa saa lähes rajatta aina, niin ne läskit sitte eivät kulu koskaan pois, jos asian eteen ei mitään tee.

Mitä taas hoikkiin ja vetovoimaisiin tulee, niin kyllä minä olen ainakin kohdannut moniakin hyvin luotaantyöntäviä naisia vaikka hoikkia ovat olleetkin. Pelkkä hoikkuus kun ei vielä ainakaan mulle kesää tee, vaan jos luonnoltaan on täys paskiainen, niin ei siinä ruumiinrakenteella ole mitään väliä.

Naisten on kyllä paljon helpompaa näyttää vastakkaisen sukupuolen silmissä hyvältä, kuin mitä se miehille on.

• Nykypäivän meininki

Niin, nykyihmisillä kun ruokaa on ns. rajattomasti, on itsensä hoikkanapiäminen ooitus mielen lujuudesta ja siksi statusta nostattava tekijä. Liikalihavuus on tietty terveysriski myös, siksi se ei ole positiivinen asia nykypäivänä...

• M1978

Sellainen jonka kasvot ja muutkin piirteet ovat aika miesmäiset.

Julkisuudesta löytyy esimerkkejä, mutta en nimeä tähän ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      93
      6085
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      333
      5755
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      56
      4929
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      324
      3756
    5. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2285
    6. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      136
      2202
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      106
      1303
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      10
      1033
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      159
      902
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      56
      763
    Aihe