Olisi kiva kuulla etenkin hyviä kokemuksia vaikka teidän suhteestä :) Miten tapasitte ja missä? Mistä teidän kaltaisia miehiä löytyy ? Tuntuu siltä että monet suomalaiset miehet pelkäävät lähestyä ja usein olettavat että kiinnostaa vaan oman maalaiset vaikka asia on päinvastoin :) Monet myös haluaa vaan tapailla ja kokeilla minkälaista on olla tumman naisen kanssa, todella ISO turn off eli te kunnolliset miehet, vastailkaa :)
Suomalaiset miehet, mitä mieltä olette afrikkalaisista naisista?
109
6634
Vastaukset
- 213321
Olen ollut aiemmin elämässäni suhteessa tummahipiäisen, oikein viehättävän neidon kanssa. Olin tosi nuori, mutta edes tuolloin ei ihonväri näytellyt oikeastaan mitään roolia meidän suhteessamme. Tiemme erosivat, mutta hyvät muistot jäivät.
"Mistä teidän kaltaisia miehiä löytyy ? "
Luulisin että vähän koulutetummista ja maailmaa nähneemmistä piireistä löytää helpoimmin ihmisiä, joille ihonväri ei ole mikään ASIA suuntaan tai toiseen. Ja nuoret nyt ovat nykyään muutenkin hyvin "kansainvälisesti" orientoituneita. Eli otetaan ihmiset ihmisinä. Joku musiikkimaku, harrastukset, maailmankuva tai muut vastaavat asiat ovat varmasti isompia juttuja parinvalinnassa kuin ihonväri. - Vaikeeta, vaikeeta..
Kyllä se mielikuva ainakin itsellä on, että mustat naiset on mustille miehille. Aika suuri prosentti ainakin stadin mustaihoisesta väestöstä on muslimeja. En panisi ollenkaan pahakseni tutustumista, mutta eipä noita tilanteita ihan koko ajan tule vastaakaan. Tuppaavat sitä paitsi olemaan varattuja jo heti teini-iän jälkeen...
- suomessasyntynytafro
Tosi jännää, itse pidän ajatusta siitä että tapailisin oman malaista todella outona, ehkä siksi kun olen täällä syntynyt ja kasvanut..ja useimmat tummat "veljet" pysyvät ihan perhe tuttavina enkä voisi kuvitellakaan alkavani tapailemaan heitä. :) Ja aika moni afrikkalais taustainen nuori nainen joka on täällä pidemmän aikaa asunut tai muuten vaan täällä syntynyt ajattelee samoin(suurin osa tuttavapiiristäni).
- 121426
suomessasyntynytafro kirjoitti:
Tosi jännää, itse pidän ajatusta siitä että tapailisin oman malaista todella outona, ehkä siksi kun olen täällä syntynyt ja kasvanut..ja useimmat tummat "veljet" pysyvät ihan perhe tuttavina enkä voisi kuvitellakaan alkavani tapailemaan heitä. :) Ja aika moni afrikkalais taustainen nuori nainen joka on täällä pidemmän aikaa asunut tai muuten vaan täällä syntynyt ajattelee samoin(suurin osa tuttavapiiristäni).
Eikös oma maasi ole Suomi, kun olet täällä syntynyt ja kasvanut? Vanhempasi ovat toki asia erikseen. Oletko viettänyt heidän synnyinmaassaan aikaa ja onko se sinulle tuttu?
- jatsarit
Eikä noi mustat tytöt ole kovin kiinnostuneita suomalaista miehistä. Pitävät suurilta osin suomalaisia miehiä juoppoina, rumina ja sulkeutuneina sekä sisäänpäinkääntynienä ihmisinä että huonostikäyttäytyvinä. Näyttävät tunteensa vain kännissä. Suomalaisten miesten seksuaaliset kyvyt myös nollatasoa, ainut mitä osaavat ovat sisääntyöntö ja ulosveto. Aloitus todennäköisesti provo suomimiehen taholta.
- 13+15
Aika usein näkyy kadulla afrikkalaistaustaisia naisia, ja täytyy sanoa, että huh huh...Siis hyvässä mielessä ;)
Tekisi kyllä mieleni tehdä tuttavuutta, mutta itselläni on nimenomaan tuo ennakko-oletus, että suomalaista sukujuurta olevat ei heitä niin kiinnosta. Mutta jos se ei pidä paikkaansa, niin hauska kuulla :)
Näin ateistina esim. juuri islaminuskoisuus mietityttäisi kyllä aika lailla, mutta sehän ei tietenkään ihonväriin liity.
Yksi juttu on tietysti se, että kolmeakymppiä lähestyvänä alan ehkä jo olla yli-ikäinen näille neitosille. Parikymppisissähän heitä lienee paljon enemmän kuin omassa ikäluokassani.- suomessasyntynytafro
Tietty harvemmin näkee somali-suomalais pariskunnan mutta kyllä monet Länsi Afrikkalaiset naiset seurustelee/ovat naimissa suomalis miehen kanssa :) Kannattaa vaan rohkeasti mennä juttusille, itse tykkään oma aloitteisista miehistä, ja olen itsekkin sellainen :) Ja ikä on pelkkää numeroita, tosin jos kyseinen nuori onkin ala-ikäinen niin silloin kannattaa jättää jutustelu kokonaan pois mutta itse aloin tapamaan 18 vuotiaana 28 vuotiasta eikä se häntä tai minua haitannut :)
- suomessasyntynytafro
Tietty harvemmin näkee somali-suomalais pariskunnan mutta kyllä monet Länsi Afrikkalaiset naiset seurustelee/ovat naimissa suomalis miehen kanssa :) Kannattaa vaan rohkeasti mennä juttusille, itse tykkään oma aloitteisista miehistä, ja olen itsekkin sellainen :) Ja ikä on pelkkää numeroita, tosin jos kyseinen nuori onkin ala-ikäinen niin silloin kannattaa jättää jutustelu kokonaan pois mutta itse aloin tapamaan 18 vuotiaana 28 vuotiasta eikä se häntä tai minua haitannut :)
*tapailemaan
- Afrikkalaisen Mies85
Olen ollut nyt naimisissa 3 vuotta afrikkalaisen naisen kanssa, yhdessä olemme olleet 4 vuotta ja meille syntyy ensi kuussa toinen lapsi.
Me tapasimme kun olin töissä Elisa Shopitissa, heh hän oli tullut 2 päivää aikaisemmin suomeen opiskelemaan. (Jälkeenpäin sain tietää, että hän opiskeli jopa samalla linjalla kuin minä). Mä rakastuin samantien ja pyysin häntä ulos kanssani. Hän on kristitty ja halusi tutustua paikalliseen kirkkoon, joten sunnuntai aamuna vein hänet paikalliseen kirkkoon jumalanpalvelukseen jonka jälkeen kävimme kahvilla.
Kulttuurierot suhteessamme ovat jo lähtökohdiltaan valtavat, mutta kun pystyy hyväksymään ne ja keskittymään olelliseen niin asia sujuu.
Olemme yhdessä kokeneet paljon jo, rasismia, köyhyyttä ja myös suvaitsevaisuutta.
Monikulttuurisessa suhteessa täytyy hyväksyä kumppanin kulttuuri myös, vaikka oma on tuttu ja turvallinen ja hänen vaikuttaisi omituiselta. Täytyy muistaa, että tilanne on sama hänen näkökulmasta.- suomessasyntynytafro
Oispa kaikki suomalaiset miehet noin rohkeita! :) Hyvää jatkoa vaan teille toisen lapsen kanssa :)
- etiiooopiiaa
Ihanaa kuulla. Minulla myös afrikkalainen mies. Olemme tutustuneet n. 10 vuotta sitten samassa työpaikassa ja asumme nyt yhdessä, niin tehneet jo vuodesta 2010.
Olemme joutuneet rasimin kohteeksi aika usein jopa päivittäin aiemmin, mutta nykyisin harvemmin. Miehet enimmäkseen ovat huudelleet peräämme kaikenlaista, mutta en välitä niistä mitään kunhan eivät päälle tule.
Kultturieroja meillä on yhteisessä kodissamme mm. kasvatuksesta, mutta muuten menee hyvin. Meillä molemmilla on lapsia edellisistä avioliitoista ja yhteisiä sellaisia ei ole. Meidän molempien lapset ovat jo aikuistumassa, joten saamme viettää paljon aikaa yhdessä. Olemme siis jo viiskymppisiä vanhuksia molemmat. Eipä siinä mitään, kun elämänkokemusta on jo muutenkin aiemmista liitoista, joten voimme vaan nauttia elämästä. - eliniänodote-erot
etiiooopiiaa kirjoitti:
Ihanaa kuulla. Minulla myös afrikkalainen mies. Olemme tutustuneet n. 10 vuotta sitten samassa työpaikassa ja asumme nyt yhdessä, niin tehneet jo vuodesta 2010.
Olemme joutuneet rasimin kohteeksi aika usein jopa päivittäin aiemmin, mutta nykyisin harvemmin. Miehet enimmäkseen ovat huudelleet peräämme kaikenlaista, mutta en välitä niistä mitään kunhan eivät päälle tule.
Kultturieroja meillä on yhteisessä kodissamme mm. kasvatuksesta, mutta muuten menee hyvin. Meillä molemmilla on lapsia edellisistä avioliitoista ja yhteisiä sellaisia ei ole. Meidän molempien lapset ovat jo aikuistumassa, joten saamme viettää paljon aikaa yhdessä. Olemme siis jo viiskymppisiä vanhuksia molemmat. Eipä siinä mitään, kun elämänkokemusta on jo muutenkin aiemmista liitoista, joten voimme vaan nauttia elämästä.Afrikassa viiskymppiset ovat vanhuksia, Suomessa eivät.
- etiiiiiooopiiiaaaa
eliniänodote-erot kirjoitti:
Afrikassa viiskymppiset ovat vanhuksia, Suomessa eivät.
No se oli vähän niinkuin vitsinä heitetty.
- ci dkjc ..
eliniänodote-erot kirjoitti:
Afrikassa viiskymppiset ovat vanhuksia, Suomessa eivät.
tykkään
- tumma nainen
Komppaan keskustelua aloittanutta naista. Itse olen parikymppinen afrikkalaistaustainen nainen, korkeakoulua käyvä ja koko ikäni Suomessa asunut.
Olen havainnut sen, että suomalaiset miehet ja hyvin varteenotettavat tapaukset olettavat meidän olevan joko varattuja tai "maanmiehillemme" suunnattuja, siis tää ei todellakaan pidä paikkaansa, olen itse tapaillut skandinavian miehiä. Olisi mukavampaa, jos asialliset kiinnostuneet miehet uskaliaammin lähestyisivät meitä. Pääkaupunkiseudulla ainakin ollaan aikaansa edellä monikulttuurisuudessa parin valinnassa.
Haluaisin kaikkia kuitenkin muistuttaa siitä, että Afrikka on maanosa, johon mahtuu lukuisia uskontoja, kulttuureja ja persoonia. Ihan niin kuin maailmalla yleensäkin, kuitenkin jo Suomessa asuvat koulutetut afrikkalaistaustaiset naiset omaavat hyvin suomalaisia kulttuurillisia ominaisuuksia ja tapoja. Meitä on moneksi.
Toisaalta, näitä palstoja lukee suurimmalta osin, joko monikulttuurisissa suhteissa olevat tai rasismia lietsovat. Kannustaisin kuitenkin teitä miehiä lähestymään rohkeasti, kyllä katsekontaktista ja kehonkielestä voi paljon päätellä, unohtamatta vasemman käden nimettömän varustusta. Itse etsin edelleen sopivaa seurustelukumppania. On ihanaa kuulla niistä parisuhteista, jotka onnistuu ja joille annetaan mahdollisuus hääalttarille asti.
Kerran sitä tässä eletään, mä en ainakaan aio jossitella.- Afrikkalaisen Mies85
"Pääkaupunkiseudulla ainakin ollaan aikaansa edellä monikulttuurisuudessa parin valinnassa." Me muuten asutaan noin 25000 asukkaan kaupungissa lapissa ;) Täällä on mun mielestä kyllä yllättävän monikulttuurista porukkaa, monikulttuurisia pareja tulee päivittäin vastaan.
- tumma nainen
Mähän oon positiivisesti yllättynyt. Jos totta puhutaan, niin en kyllä olis heti pohjolaa veikannu teiän sijainniks. Todella kiva kuulla tästä ja ennen kaikkea, kaikkea hyvää teille ja onnea perheenlisäyksestä!
- Afrikkalaisen Mies85
Kiitoksia molemmille teille...
- 18+29
Itse olen tapaillut monia niin Itä-Afrikasta kuin Länsi-Afrikkalaisia tyttöjä olessani Afrikassa töissä/opiskelemassa. Minulla ei ollut mitään preferenssiä mustia tyttöjä kohtaan, mutta helpommin tuli tapailtua mustia tyttöjä kun heitä nyt sattui olemaan noissa paikoissa enemmän kuin valkoisia. Suomessa taas seurustellut tietenkin suomalaisten tyttöjen kanssa, sillä en pahemmin ole täällä Afrikkalaisiin tyttöihin törmännyt. Somaleitahan täällä tietty on, mutta itse ollessani kristitty en voisi harkita seurustelevani vakavasti muslimin kanssa ellei sitten hänellä halua kääntyä kristityksi.
Pari vuotta nyt seurustellut Länsi-Afrikasta kotoisin olevan kristityn korkeastikoulutetun tytön kanssa ja hyvin menee. Tietenkin kulttuurierot ovat valtaisat eikä hän ole nähnyt mailmaa samalla tavalla kuin minä, mutta molemmat uskomme että rakkaus voittaa kuitenkin aina. Elämme toisiamme varten, emme muita. Uskoisin että Suomessa kasvaneet mustat tytöt ovat kuitenkin hyvin länsimaalaisia/suomalaisia, jolloin tuskin suuria ongelmia syntyy. Suomessa on tietenkin ennakkoluuloja ja rasismia, mutta enemmän vittuilua saa osakseen kyllä mielestäni enemmän Afrikassa kuin Suomessa ja ongelmat hieman erilaiset.
Olen täysin samaa mieltä Afrikkalaisen miehen kanssa siitä että toisen kulttuuri täytyy hyväksyä, vaikka se ei olisikaan täydellinen. Aivan kuten ei mikään muukaan kulttuuri. Jos tumman tytön kanssa haluaa toimivan suhteen on musta tärkeää oppia näkemään toinen nimenomaan naisena eikä mustana tai afrikkalaisena.- wobblaa
Ikävä kyllä mutta tuo uskonto on käsittämättömän ongelmallinen ihmisten päässä. Aivan kuin naispappeus, tasa arvoa ollaan muttei nainen kuitenkaan saa olla pappi.
Mielestäni erikulttuuristen suhteiden peruskivi on se että hyväksytään toisen erilaisuus ja uskonto muttei aleta omaa tuputtamaan toiselle, tai jos aletaan niin siitä ne ongelmat syntyy.
Ateistina minua ei vaivaa toisen usko lainkaan kunhan se ei hallitse meidän elämää ja tungeta pakolla minuun. Ainakin tähän asti on toiminut aasialaisen kumppanin kanssa, minusta tuntuu että he kunnioittavat enemmän toisten uskoa kuin länsimaalaiset.
- ei enää kiinnosta
Pari kaveria on ollut suhteessa afrikkalaisen naisen kanssa, mutta molemmat ovat pahasti pettyneet, itsekin kävin muutaman kerran ulkona toisen kaverin naisen siskon kanssa, mutta afrikkalaiset naiset eivät oikein ymmärrä reaaliteetteja, yrittävät nyhtää mieheltä kaiken, tai luulevat että raha kasvaa puissa.
- suomessasyntynytafro
Kyseessä oli varmaan afrikkalainen nainen joka oli tänne muuttanut eli ei siis syntynyt/kasvanut täällä? Olisi kiva jos tarkentaisit nimittäin kaikki minun tuntemani afrikkalaiset naiset jotka täällä ovat kasvaneet eivät ajattela noin.
- 18 + 29
Jeps, jopa yhden tapauksen pohjalta voi yleistää. Ihminen on usein sen kulttuurin tuote minkä keskuudessa hän on kasvanut. Ei minusta Suomssa kasvanut tyttö ole mikään tae kuitenkaan onneen, vaan usein ehkä koulutetulle miehelle koulutettu Afrikkalainen tyttö voi sopia paremmin kuin Suomessa kasvanut kouluja käymätön henkilö. En kuitenkaan usko että Suomalaiselle villi-ihmisille sopisi sitä vastoin Afrikkalainen villi-ihminen kun molempien kyky sietää ja ymmärtää erilaisuutta on rajallinen. Sitäpaitsi esim. Itä-Afrikassa kaupungeissa kasvaneet keski-luokan tytöt ovat jokseenkin yhtä länsimaalaisia kuin Suomessa, tietty Länsi-Afrikassa afrikkalainen kulttuuri on hyvässä ja pahassa vahvimmillaan.
Oon itsekin kyllä huomannut että Afrikkalaisissa yhteiskunnissa korostuu tietynlainen materialismi, mutta sitä esiintyy yhtä lailla Suomessakin. Joka paikassa on ihmisiä jotka kuvittelevat että raha tuottaa onnea ja rohkenen väittää että tuskin missään maassa naiset eivät pitäisi tärkeänä sitä että mies on edes jollain tasolla menestyvä ja pystyy huolehtimaan perheestään. Niissä maissa joissa puuttuu tasa-arvo ja naisten menestymistä yhteiskunnassa pyritään rajoittamaan on naisilla tietenkin suurempi intressi yrittää saada menestyvää miestä. Mitä ihmeellistä siinä nyt on? Ei tumma tyttö tai suomalainen tyttö ole itsessään todellakaan mikään onnen tae. Hyvän naisen valitseminen on vaativaa puuhaa ja usein tuuristakin kiinni, mutta kun on avoiminmielin liikkeellä voi löytää sen mitä haluaa.- suomessasyntynytafro
Siis Suomessa kasvanut kouluja käymätön afrikkalainen nainen vai? Yleensä kyllä Suomessa syntyneet ovat ne koulut käynneet ihan korkeakouluun asti (Länsi afrikkalaiset jotka itse tunnen)
- 18 + 29
Jos luet tarkkaan, niin en ottanut kantaa Suomessa syntyneiden afrikkalaisten tyttöjen koulutustaustaan vaan siihen että koulutetuille miehille sopii koulutettu nainen ja päin vastoin ja että sillä että missä on syntynyt on välillä toissijainen seikka.
- suomessasyntynytafro
Alright, oli vähän sekavaa mutta kiitos kun selvensit. Olen jossain määrin samaa mieltä kanssasi asiassa. Kiitos kun jaoit mielipiteesi asiaan !
- jbdkkldlssjgösp
itseleni, vaikken ole rasisti tumma nainen on turn off. mitä mustempi sen huonompi. ei vain kiihota. piste.
- suomessasyntynytafro
Kiitos kun jaoit mielipiteesi! Olisi voinut tarkemmin kuitenkin selittää..
- Ubermenschen
Olen rasisti ja rotutietoinen suomalainen mies, mutta silti on tultu tapailtua kahteen otteeseen paria afrikasta syntyisin olevaa naista.
Antaa melko hyvän kuvan joidenkin naisten selittämättömästä vetovoimasta.- Ubermenschen
En kannata mitään ideologiaa, ellei sitten 'etäisesti-kyynistä-mutta-eteenpän-suuntavaa-realismia' määritetä aatteeksi.
- 100%vai10%rasisti?
toisen rodun vihaaminen/erottaminen ei ole aina 100% rasismia!!! jos sä olisit todallakin rasisti, et ois ollut tummaihosen naisen kanssa. siinä sinun rasismissa tais olla katellisuus
- suomessasyntynytafro
Olisi hauska kuulla lisää hyviä/huonoja kokemuksia eli lisää vaan kehiin! Vastaan myös kysymyksiin jos niitä on :)
- lisää kysymyksiä
"mutta afrikkalaiset naiset eivät oikein ymmärrä reaaliteetteja, yrittävät nyhtää mieheltä kaiken, tai luulevat että raha kasvaa puissa. "
Kuinka pitkälle olet omaksunut/hyväksyt Suomen kulttuurin? Kieli on ilmeisesti toinen äidinkielesi? Mitä odotat suhteelta? Mitä olen seurannut ulkomaalaisten ja suomalaisten avioliittojen kariutumisen yleisin syy on erilaisista kulttuuritaustoista johtuvat toisistaan eroavat odotukset parisuhteesta. Esim Uudesta-Seelannista oleva katoliseen kirkkoon kuuluva nainen ja suomalainen luterilainen mies edustavat samaa länsimaisen kulttuurin aluetta ja ymmärtävät suurinpiirtein toisiaan.
Toinen on nämä ns. "kehitysmaa vaimot" kuten jotkut ilkeämieliset ihmiset kutsuvat enemmän tai vähemmän varakkaita "farangeja" metsästäviä thai naisia. Usein sitten tulee ero kun nainen löytää Suomessa varakkaamman "farangin". En sano etteikö noista suhteista osa onnistuisi ja että suomalaiset naiset eivät kiinnittäisi huomiota miehen varallisuuten. Kuitenkin suhteella on parhaat mahdollisuudet onnistua jos osapuolet ovat suurinpiirtein tasavertaisia. - mies32
lisää kysymyksiä kirjoitti:
"mutta afrikkalaiset naiset eivät oikein ymmärrä reaaliteetteja, yrittävät nyhtää mieheltä kaiken, tai luulevat että raha kasvaa puissa. "
Kuinka pitkälle olet omaksunut/hyväksyt Suomen kulttuurin? Kieli on ilmeisesti toinen äidinkielesi? Mitä odotat suhteelta? Mitä olen seurannut ulkomaalaisten ja suomalaisten avioliittojen kariutumisen yleisin syy on erilaisista kulttuuritaustoista johtuvat toisistaan eroavat odotukset parisuhteesta. Esim Uudesta-Seelannista oleva katoliseen kirkkoon kuuluva nainen ja suomalainen luterilainen mies edustavat samaa länsimaisen kulttuurin aluetta ja ymmärtävät suurinpiirtein toisiaan.
Toinen on nämä ns. "kehitysmaa vaimot" kuten jotkut ilkeämieliset ihmiset kutsuvat enemmän tai vähemmän varakkaita "farangeja" metsästäviä thai naisia. Usein sitten tulee ero kun nainen löytää Suomessa varakkaamman "farangin". En sano etteikö noista suhteista osa onnistuisi ja että suomalaiset naiset eivät kiinnittäisi huomiota miehen varallisuuten. Kuitenkin suhteella on parhaat mahdollisuudet onnistua jos osapuolet ovat suurinpiirtein tasavertaisia.Jos nimimerkki on "suomessasyntynytafro", niin mitäpä luulisit kulttuurin omaksumisesta ja hyväksymisestä?
- perinteen voima
mies32 kirjoitti:
Jos nimimerkki on "suomessasyntynytafro", niin mitäpä luulisit kulttuurin omaksumisesta ja hyväksymisestä?
Älä unohda perheen ja suvun merkitystä. Esim. muslimeilla seurustelu "vääräuskoisen kanssa" on ollut syynä kunniamurhiin Euroopassakin tai vähintään perhe karkoittaa tyttären.
- suomessasyntynytafro
Toinen on nämä ns. "kehitysmaa vaimot" kuten jotkut ilkeämieliset ihmiset kutsuvat enemmän tai vähemmän varakkaita "farangeja" metsästäviä thai naisia. Usein sitten tulee ero kun nainen löytää Suomessa varakkaamman "farangin". En sano etteikö noista suhteista osa onnistuisi ja että suomalaiset naiset eivät kiinnittäisi huomiota miehen varallisuuten. Kuitenkin suhteella on parhaat mahdollisuudet onnistua jos osapuolet ovat suurinpiirtein tasavertaisia.Enpäs oo vähän aikaan täällä käynyt mutta kivasti on mielipiteitä tullut kehiin!
Koen että olen aina jollain tavalla omaksunut Suomalaisen kulttuurin vaikka Afrikkalainen kulttuuri oli vahvasti osa arkeani kasvataessa. Tiedän etten tule ikinä joutumaan sellaiseen tilanteeseen jossa alkaisin Suomalaisen miehen kanssa seurustelemaan ja myöhemmin menemään hänen kanssaan naimisiin vaan papereitten takia koska olen itsekkin Suomen kansalainen( valinnan varaa minulla siis on ).
En osaa sanoa mitä tarkalleen suhteelta odotan paitsi että se kestäisi pitkään..varmasti monet muutkin toivovat samaa suhteiltaan. :) - etsivä löytää
Enpäs oo vähän aikaan täällä käynyt mutta kivasti on mielipiteitä tullut kehiin!
Koen että olen aina jollain tavalla omaksunut Suomalaisen kulttuurin vaikka Afrikkalainen kulttuuri oli vahvasti osa arkeani kasvataessa. Tiedän etten tule ikinä joutumaan sellaiseen tilanteeseen jossa alkaisin Suomalaisen miehen kanssa seurustelemaan ja myöhemmin menemään hänen kanssaan naimisiin vaan papereitten takia koska olen itsekkin Suomen kansalainen( valinnan varaa minulla siis on ).
En osaa sanoa mitä tarkalleen suhteelta odotan paitsi että se kestäisi pitkään..varmasti monet muutkin toivovat samaa suhteiltaan. :)No sinulla on sitten täydet mahdollisuudet saada haluamasi. No joo, myönnän että "suomiafro" naiset voivat olla hyvin kauniita suomimiehenkin silmään. Missä kuljeksivat vapaat vakiintumis haluiset kolmenkympin tietämillä olevat "suomiafro" naiset?
- Pikku Joulupukki
Toinen on nämä ns. "kehitysmaa vaimot" kuten jotkut ilkeämieliset ihmiset kutsuvat enemmän tai vähemmän varakkaita "farangeja" metsästäviä thai naisia. Usein sitten tulee ero kun nainen löytää Suomessa varakkaamman "farangin". En sano etteikö noista suhteista osa onnistuisi ja että suomalaiset naiset eivät kiinnittäisi huomiota miehen varallisuuten. Kuitenkin suhteella on parhaat mahdollisuudet onnistua jos osapuolet ovat suurinpiirtein tasavertaisia.Voi löytyikö se pikkuisen tyttökaveri ihan uudesta -Seelannista asti ja nyt on sit ihan vuosisadan tarina, sit pikku Pekka ihmettelee muutaman vuoden päästä, kun on lusikat lähteneet ulos, lue toi sun väkerryksesi uudelleen silloin suhteen kestävyydestä, kun kyseessä samaa länsimaista kulttuuria.
- Ei kokemuksia
eikä yleisesti ottaen kiehdo tehdä rotututkimusta. Kirjoitat niin hyvin suomea, että sinulla on suomalaisen miehen kanssa yhteinen kieli. Tämä auttaa pitkässä juoksussa ja itsellä ei tosiaan ulkomaalaisista naisista huonojakaan kokemuksia. Minkäikäinen olet ja kuinka kauan asunut suomessa?
- suomessasyntynytkauk
Monia kokemuksia on.
Suomessa tavattuja.
Ulkomailla työmatkoilla asuessa tavatuja.
Ulkomailla lomamatkoilla tavattuja.
Osa aivan hemmetin hienoja.
Osa ei niin niin hienoja.
Eipä ole heti ensimmäiseksi tullut ulkomailla tai Suomessa tullut kysyttyä, että onko sukusi jo pitkään asunut Amarikassa tai mistä olet Suomeen tullut. Ei ensimmäisiä kysymyksiä kuten ei ihon väri. Ihan sama jos ihon väri jne. erilainen kuin valtaväestöllä. Eka kysymys ei sukututkimukseen liittyvä. Ikinä.- mies32
Minua kyllä aina tuo sukututkimus kiinnostaa, joten pahoitteluni, että tulen olemaan juuristasi kiinnostunut. Tosin vanhemmiten ja enemmän ulkolaisia ja värillisiä tavattuani, olen oppinut vähän hillitsemään uteliaisuuttani tai ainakin sen esiintuomista.
- Antsu KM
Positiivisempi suhtautuminen afrikkalaisiin naisiin kuin vaikkapa afroamerikkalaisiin tai afrokaribialaisiin. Ainakin tapaamani afrikkalaiset opiskelijanaiset ovat olleet kiinnostavia, käytökseltään miellyttäviä, asiallisia ja perhearvoja kunnioittavia.
Mitä tulee ulkonäkökysymyksiin olen niitä suomalaismiehiä jotka pitävät afrikkalaisia naisia myös kauniina, viehättävinä ja puoleensavetävinä. Minulla ei ole ainakaan mitään sellaisia näkemyksiä jonka mukaan afrikkalaisista preferenssinä pitäisin vaaleahkoa, etiopialaismallista ihonväriä. Ehkäpä päinvastoin. Mitä tummaihoisempi, sitä kauniimpi.
Sosiaalisesti suosin hieman keskivertaista enemmän koulutettuja. Tuntuu että on enemmän "yhteistä puhuttavaa". Englanninkielen taito plussaa. - Pekka
Kerrotaan nyt omiakin kokemuksia kun kerran tänne eksyin. Olen parin viikon verran tapaillut parikymppistä afrikkalaista naista joka on asunut Suomessa pitkään. Täytyy sanoa että upea nainen ja väri on vain plussaa :) Aluksi oli hieman ennakkoluuloja mutta ne kyllä hävisivät nopeasti.
- Upeita ovat
Minun mielestäni afrikkalaiset ja myös muualta kotoisin olevat (esim. amerikkalaiset) mustat naiset ovat usein upeita, enkä siis tarkoita tätä missään "haluaisin vain kokeilla mustaa" -mielessä. Ja varmasti useimmat ovat oikeasti mukavia ja rakastettavia ihmisiä.
Harmi vaan, että Suomessa on niin kovin vähän afrikkalaisia tai ulkomaalaisen taustan omaavia ylipäänsä. Helsingissäkin näkyy katukuvassa usein mustia miehiä ja somalialaisia, mikä on ihan jees, mutta harvemmin mustia naisia.
Ylipäänsä Suomi olisi parempi paikka, jos täällä olisi enemmän ulkomaalaisia ja ihmiset ylipäänsä olisivat avarakatseisempia.- Somalinaisetko
eivät muka ole mustia;)
- Mikäköhän
mahtaa olla turvapaikanhakijoiden sukupulijakauma? Ei taida tasa-arvo toteutua.
- Rotu Petteri
Entä sitten? Miten se tähän liittyy? Mikä on suomalaisten ukkojen ja akkojen pulijakauma? Toteutuuko siinäkään tasa-arvo? Miksi ei?
- Wt KL.M
Suomeen pitäisi saada enemmän afrikkalaisia naisia. He ovat minun preferenssini.
- moccacalu
Ei kiitos. Ei afrikkalaisia miehiä eikä naisia Suomeen.
- Ja kuubalaisia
Jos Helsinkiin saataisiin 50 000 kuubalaista naista, tämäkin saatanan hautausmaa voisi herätä eloon.
Ja ilman yletöntä, typerää viinan kittaamista.
- suomessasyntynytafro
Kukkuu :)
- pragmaatikon kanta
Kun kalu alkaa seisomaan paatuneimmallakaan skinillä ei ole väliä minkä värinen nainen on. En naisen värillä ole merkitystä jos on muuten mieleen sillä pillu ja tissit löytyvät niin valkoisilta, mustilta kuin keltaisilta naisilta .
- elämänrealisti
pragmaatikon kanta kirjoitti:
Kun kalu alkaa seisomaan paatuneimmallakaan skinillä ei ole väliä minkä värinen nainen on. En naisen värillä ole merkitystä jos on muuten mieleen sillä pillu ja tissit löytyvät niin valkoisilta, mustilta kuin keltaisilta naisilta .
Pillu on niin valkoisen, mustan kuin keltaisenkin miehen rakkain paikka.
- 363
Kunnollinen mies vastaa suoraan kysymykseen suoraan: yrjö tulee käymään...
- Kari vm. 1967
Mustat naiset ovat aivan ihania. Heillä on erityisen hyvin kehittynyt esteettisyyden, kauneuden taju. Osaavat laittaa tukkansa ja vaatteensa äärimmäisen viehättävästi.
- Lapin-jätkä
En mie ole koskaan mitään kylttiä nahny joka ilmoittas missä se raja kulkee.
Pitänee kysyä tutuilta onko ne nähny moista.
Siis onhan tummat emännät eksoottisia ;).
Tuo jalkavaimo puhe on höpö pöpöä. Ei suomalaiset, jotka oli vielä 100-vuotta sitten torpan keisareita pidä jalkavaimoja.
Onnellisia tuntuvat olevan pari-suhteessa. - tavis-pekka
Itse olisin kovastikin kiinnostunut seurustelemisesta kiltin ja kivan mustan tytön kanssa, mutta olen kyllä pannut merkille sen että jos valkoiselle suomalaiselle naiselle kiltti mies on enemmänkin kaveri, niin mustalle naiselle kiltti mies on totaalinen turn off.
Asun helsingissä, joten olen jo lähes 20 vuoden ajan nähnyt niin kaduilla, ravintoloissa kuin työpaikoillakin useita eri tummia naisia, ja heistä yksikään ei edes vilkaise minuun päin. Aasialaisista naisista muutama on hymyillyt minulle kauniisti, mutta mustat naiset kohtelevat minua kuin ilmaa.
Suomalainen nainen on ainut joka on lähestynyt minua kaikkein aktiivisimmin, joten olen saanut kyllä hyvin vahvan vaikutelman siitä ettei mustia naisia kiinnosta valkoinen suomalainen mies lainkaan. Tästä syystä en viitsi suotta häiritä heitä, kun tietää että pakit tulee jokatapauksessa.- hmm4
"Kiltin kivan mustan tytön kanssa."
Ei ne kuule mitään kilttiä suomalaista miestä halua, vaan kunnon afrikkalaista meininkiä. Uskon, että olet liian kiltti ja tylsä tulisellle afronaiselle ellei se ole jostain uskonnollisista piireistä.
Kerroppa mitä mielenkiintoista yleensäkin on jossain ns. kiltissä miehessä? Kuka nainen paitsi aasialainen, on kiinnostunut kilteistä ja aina-valmiina olevista miehistä.
Tummissa naisissa on sen verran enemmän luonetta kuin missään, että älä edes viitsi vaivautua yrittämään niitä. Keskity vaan aasian helppoihin naisiin, ne ei ole kovin kranttuja ulkonäkösi suhteen, vaan haluavat jossain vaiheessa vain tietää paljon sulla on rahaa pankkitilillä. - suomla
hmm4 kirjoitti:
"Kiltin kivan mustan tytön kanssa."
Ei ne kuule mitään kilttiä suomalaista miestä halua, vaan kunnon afrikkalaista meininkiä. Uskon, että olet liian kiltti ja tylsä tulisellle afronaiselle ellei se ole jostain uskonnollisista piireistä.
Kerroppa mitä mielenkiintoista yleensäkin on jossain ns. kiltissä miehessä? Kuka nainen paitsi aasialainen, on kiinnostunut kilteistä ja aina-valmiina olevista miehistä.
Tummissa naisissa on sen verran enemmän luonetta kuin missään, että älä edes viitsi vaivautua yrittämään niitä. Keskity vaan aasian helppoihin naisiin, ne ei ole kovin kranttuja ulkonäkösi suhteen, vaan haluavat jossain vaiheessa vain tietää paljon sulla on rahaa pankkitilillä.Vain valkoista miestä fanaattisesti inhoava suomalainen feministi voi kirjoittaa noin vihamielisen vastauksen.
Juuri sinunkaltaistesi suomi-naisten takia todella toivon että kaikki suomalaiset naiset pakkonaitettaisiin muslimi-miehille jalkavaimoiksi ja suomalaiset miehet ottaisivat vaimon aasiasta.
Aloittaja kysyy mitä mieltä miehet ovat mustista naisista. Vastaan että en halua heitä koska he palvovat vain väkivaltaisia raiskaajia. En ole raiskaaja enkä väkivaltainen, joten en halua miesvihaa täynnä olevaa valkoista enkä mustaa naista.
- suomessasyntynytafro
Pitkästä aikaa täällä taas ! :)
- etsintää
Missä ovat 29-35 vuotiaat sinkut "suomiafro" naiset:)?
- suomessasyntynyttahv
ai missä ?
- t3t34t
suomessasyntynyttahv kirjoitti:
ai missä ?
Minä tiedän tapauksen jossa musta nainen ja valkoinen mies kirjoittelivat toisilleen netissä ilman että kumpikaan tiesi minkä värinen toinen on. Kumpikin on läntisestä teollisuusmaasta ja kristittyjä. Pariskunta kiinnostui toisistaan niin paljon että tapasivat ja sitten lopulta seurustelun jälkeen menivät naimisiin.
- suomessasyntynytafro
etsintää kirjoitti:
Missä ovat 29-35 vuotiaat sinkut "suomiafro" naiset:)?
Itse en kuulu tohon ikäryhmään joten en osaa sanoa, voisin kuitenkin kuvitella että ihan normi paikoissa missä suomalaisetkin. :)
- Boom bass
Olen suomalainen mies ja suhtautuminen afrikkalaisiin ja aasialaisiin naisiin on hyvin myönteinen ja toivoisin heitä lisää tänne suomeen.
Ja mikä ettei myös elämänkumppaniksi ihan hyvin voisi ajatella ulkomaalaista naista.
Mietin vain sitä, että missä afrikkalaiset sinkkunaiset vapaa-aikaansa viettävät.
Tietenkin päivisin he ovat varmaan opiskelemassa tai töissä.
Ainakin kaupassa heitä näkee silloin tällöin ja ehkä varmemmin iltapäivän jälkeen, kun palaavat kotiin ja käyvät ruoka ostoksilla.
Täällä ainakin näkee afrikkalaisia ostoksilla paikallisessa Lidl marketissa ja siellä käy aika monesta eri kansallisuudesta ihmisiä ostoksilla.
Iltaisin kaduilla ei kyllä paljon afrikkalaisia naisia näy, joten onko niin, että he kokoontuvat viettämään iltaa muiden kaupungissa asuvien afrikkaalisten kanssa, jolloin eivät tarvise olla yksikseen.
Olisipa rohkeutta lähestyä afrikkalaista naista, kun oon senverran ujo luonteeltani, etten uskalla lähestyä juuri ketään naista, koska oletan, että saan taas pakit, kun muutaman kerran olen ollut treffeillä ja oon saanu aina pakit.
Olisin kyllä otettu, jos afrikkalainen nainen tulis jutteleen mulle suomalaiselle miehelle, niin ei varmaan koskaan tuu tapahtumaan, mutta sitä toivon. - Ei oikein iske tulta
Minua ei kyllä kiinnosta mustat tai erittäin tummat naiset. Sellainen suomalainen brunette on ok ja miksi ei vaikka joku ulkomaalainenkin mutta että joku tropiikin tyttö, kiinalainen tai thaimaalainen. Ei oikein iske ei sitten niin millään. Ennen melkein mikä tahansa jotenkin normaali suomalainen harmaavarpunen tai "Justiina".
Jos afrikkalaisista pitäisi jotain kaunista sanoa, niin se on ehdottamasti takamus ja sen muoto mutta vastaavia löytyy kyllä suomalaisillakin joskin ovat harvinaisempia näkyjä. Pahimpia piirteitä ulkonäöllisesti afrikkalaisessa taas ovat kikkarapää, silmät, pusuhuulet ja koko leukavärkki sekä usein tikkumaiset sääret. Jotenkin ikä alkaa käsittääkseni painaa myös kovin nuorena.
Kauniita tummia naisia vaikuttaisi olevan erityisesti Intiassa, arabimaissa ja entisen Neuvostoliiton eteläisissä osissa ja yleensä kauneimmat näistä ovat oman kansansa keskuudessa keskimääräistä vaaleampia joskin suomalaisittain tummia.- Italodonna on
kaunein päällä maapallon...
- tsippadii tsappadaa
Jälleen oli se aika vuodesta, kun maailman kauneimmat naiset katsastettiin, jälleen kerran kauko aasian kauneus voitti, filippiinat ovat brassien, venezuelan ohella menestyneimpiä kauneuskilpailuiden saralla. 100 miljoonan joukosta löytyy uskomaton määrä naiskauneutta,. Ylempänä oleva nimimerkki on kirjoituksineen metsässä, kuin lumiukko, yhdessä varpustensa kanssa.
- Maailman feikeimmät
tsippadii tsappadaa kirjoitti:
Jälleen oli se aika vuodesta, kun maailman kauneimmat naiset katsastettiin, jälleen kerran kauko aasian kauneus voitti, filippiinat ovat brassien, venezuelan ohella menestyneimpiä kauneuskilpailuiden saralla. 100 miljoonan joukosta löytyy uskomaton määrä naiskauneutta,. Ylempänä oleva nimimerkki on kirjoituksineen metsässä, kuin lumiukko, yhdessä varpustensa kanssa.
Mielenkiintoista, että edellä mainitut maanosat ovat suurimmat kauneusteollisuuden ja plastiikkakirurgian kuluttajia...
- tsippadii tsappadaa
Maailman feikeimmät kirjoitti:
Mielenkiintoista, että edellä mainitut maanosat ovat suurimmat kauneusteollisuuden ja plastiikkakirurgian kuluttajia...
Maanosat ? Huh..Siis vedät johtopäätöksenä, että koska Kiinassa sekä Koreassa kauneuskirurgia jyllää, niin tämä koskisi Filippiinejä myöskin? Siksi veditkin reilusti maanosan mukaan, koska tiesit itsekkin, että juuri Filippiineillä se kauneuskirurgia ei jyllääkkään. Semmoista se on, ku pitää alkaa vihjaileen perättömiä;)
No sinua mukaillen Euroopassa jyllää kauneuskirurgia :D Onhan kolmen kärjessä 2 euroopan maata.
http://www.tohtori.fi/?page=5252827&id=9735243 - Ei oikein iske tulta
tsippadii tsappadaa kirjoitti:
No tarkoitin noin keskimääräisesti. Kauniita löyty joka maasta mutta ne eivät välttämättä aina kovin edusta omaa kansaansa ulkonäöllisesti.
Aasiasta löytyy muuten paljon puoliksi tai ainakin osittain eurooppalaisia juuri kauneusalalta. Usein erottuvat edukseen ja ovat vähän isompiakin. Vaikka kuinka ylistäisit Kauko-Idän naisia, ovat ne ainakin minun mielestäni pieniä ja pienirintaisia silmistä nyt puhumattakaan. - Minun mielipiteeni
Ei oikein iske tulta kirjoitti:
No tarkoitin noin keskimääräisesti. Kauniita löyty joka maasta mutta ne eivät välttämättä aina kovin edusta omaa kansaansa ulkonäöllisesti.
Aasiasta löytyy muuten paljon puoliksi tai ainakin osittain eurooppalaisia juuri kauneusalalta. Usein erottuvat edukseen ja ovat vähän isompiakin. Vaikka kuinka ylistäisit Kauko-Idän naisia, ovat ne ainakin minun mielestäni pieniä ja pienirintaisia silmistä nyt puhumattakaan.Minun mielestäni Suomalainen nainen on yhtä leveä, kuin pitkäkin, kuten Leevikin aikoinaan lauloi, pohkeet yleensä paksut. Silmät tihrusilmät, ja syvällä kallon sisällä. Hiukset luonostaan maantienväriset, nenä semmoinen perunamainen. Lantiota ei erot, ja tässä suurin syy miksi ei menestytä kauneuskisoissa.
- näin on näreet!
Mustat naiset ovat kauniita. Ja jos jätetään laskuista pois aina joukon mukana tulevat huijarit niin suurin osa edustaa moraaliltaan parempia arvoja kuin useimmat suomalaiset naikkoset.
- tulipa kokeiltua
Kauniita ovat monet heistä, ylväs ryhti, upea vartalo, tietyllä tavalla maanläheisiä. Yhden kanssa seurustelleena voin sanoa että eivät ole helppoja nakkeja, seurustella piti pitkään ennen kuin suloihin pääsi tarkemmin tutustumaan. Mentaliteetti poikkeaa huomattavasti täkäläisistä siskoista, ovat epäluuloisia, mustasukkaisia ja omahyväisiä. Lisäksi äärimmäisen ylpeitä ja turhamaisia. Tämä nainen syntynyt ja kasvanut Afrikassa, mutta asunut kauan suomessa. Vaatii pitkää pinnaa, jotta jaksaa tosissaan. Itse en jaksanut.
- olet riistäjä
olette kuin karkki pikkulapselle-aivan uusi kokemus ja siitähän miehet mielellään jopa maksavatkin.
rahakkaamat miehet myös tapaavat teitä enemmän,yökerhoissa,klubeilla ym sekä pystyvät enemmän tarjoamaan teille mitä tarvitsette-rahaa,vaatteita,kosmetikkaa,kuljetusta,autoa,ym rahallistakin tukea
Tavallisista duunareista teille ei varmaakaan jää paljoonkaan käteen mutta ei ole uutta että viette
ruaan perheelliseltä ja lapselta
Mitä vielä haluat suomalaisilta-kaiken mitä suomi on verellä ja kyyneleillä saanut maksetuksi ja ansainnut oikeanmukaisesti? - eee
Kyllä kiinnostaa tosi paljon Afrikkalaiset ja Lähiidän naiset, Niitähän tapaa busseissa, metroissa, kaupoissa mutta kumminkin alitajunnassa on tieto siitä että ne on jo varattuja vaimoja, joten jokin iskeminen julkisilta paikoilta olisi jo suoritus jo sinänsä.
- Valssari
Olen tietenkin väärä mies vastamaan kysymyksesi, koska en ole moneen vuoteen edes asunut Suomessa, mutta uskon silti määrätyistä poliitttisista suuntauksista huolimatta, että suurin osa meistä pitää ihmiset ihmisenä, hällä väliä minkä värinen iho sattuu olemaan. Itselläni on nykyisin onnistunut olemaan tummaihoisia naisia lähinaapurina ja takaan että hienompia ihmisiä saa hakemalla hakea.
- klyhlkyh
Mutta sinullahan on väriin kohdistuva yleistys, etkä lainkaan huomaa ettet kohtele yksilöitä yksilöinä.
Vain se joka ei edes muista mistä hänen tuttunsa ovat alkujaan kotoisin on lähes täysin vapaa rasismista.
- meitsi
Ei sillä värillä ole mitään väliä. Ja jos on niin suosittelen opiskelemaan. Ja aloittajalle : olet hieno nainen
- suomessasyntynytafro
kiitos kommentista :)
- sepi tampereelta
Olen syvästi rakastunut Suomessa asuvaan Afrikasta tulleeseen yh-naiseen. Hän on ehtinyt omaksua suomalaisen kulttuurin ja tavat, suomenkielen taito hänellä on kohtuullinen, ja hänellä on suomessa hankittu hyvä koulutus ja työ. Olisin täysin valmis ottamaan hänet puolisokseni. Ongelmia kuitenkin on. Parisuhteesta ja suhteen tilasta puhuminen on hänelle erittäin vaikeaa. Tuntuu että afrikkalainen yhteisö on monesti tärkeämpi kuin suhteeseen täysillä panostava puolisokandidaatti. Seurustelua meillä on takanamme puolisen vuotta. Nainen tuntuu olevan erittäin kiinni, mutta toisaalta pitävän etäällä. Itse olen tunteistani varma vaikka vientiä olisi myös kantaväestön piirissä. Kulttuuriin liittyviä konflikteja on jonkin verran, mutta ylitsepääsemättömiä ne eivät ole. Tuttavapiirini mielestä itse olen ns. Good catch, hyvin koulutettu kunnollinen mies. Sanoisin että afrikkalaiset naiset eivät juuri poikkea esim. suomalaisista muuten kuin että pitävät itsestään ja ulkonäöstään parempaa huolta, ja ovat korostetun naisellisia. Miehellä on ehdottomasti oltava hyvä itsetunto, ja herrasmiesmäiset käytöstavat, jos aikoo vakavaa suhdetta. Tasa-arvokäsitys afrikkalaisilla naisilla poikkeaa sikäli, että mies on ehdottomasti aina se, joka maksaa ulkonakäynnit. Niille, jotka kuvittelevat, että afrikkalaiset ovat jotenkin kevytkenkäisiä sanoisin että turha luulo, ainakaan ei voi yleistää. Pahin vika omassani taitaa olla taipumus omistamisen haluun ja mustasukkaisuuteen.
- Epäloogista on
tarinasi ja samalla epäuskottavaa...
- Naisenvapaus
Olen käynyt Marokossa ja Tunisiassa ja siellä miehillä oli todellakin herrasmiessäännöt hallussa. Paikalliset miehet auttoivat lastenvaunujen työnnössä kun huomasivat etten yksinäni kyennyt niitä työntämään vaikeiden esteiden takia, miehet avasivat mulle oven, jopa kauppakassejakin pyydettiin kantamaan ovelle saakka ja mies ojensi kädenkin kun nousin bussin penkiltä tai autosta kun mies avasi auton oven. Nuissa maissa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi. Tämän jälkeen suomalainen mies jää kakkoseksi. Ihmettelen suomalaisia naisia. Miksi he eivät halua olla miehilleensä todellisia prinsessoja? Tunisialaisissa ja marokkolaisissa perheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja joita suojellaan rasituksilta ja kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Suomalaisissa perheissä tytöt kasvatetaan supernaisiksi joiden pitäisi pärjätä kaikessa tai muuten on heikko. Koen vain olevani vapaampi kun mun ei tarvitse ottaa suurta vastuuta kuten miesten.
- Raaka_-_Watson
Naisenvapaus kirjoitti:
Olen käynyt Marokossa ja Tunisiassa ja siellä miehillä oli todellakin herrasmiessäännöt hallussa. Paikalliset miehet auttoivat lastenvaunujen työnnössä kun huomasivat etten yksinäni kyennyt niitä työntämään vaikeiden esteiden takia, miehet avasivat mulle oven, jopa kauppakassejakin pyydettiin kantamaan ovelle saakka ja mies ojensi kädenkin kun nousin bussin penkiltä tai autosta kun mies avasi auton oven. Nuissa maissa nainen saa tuntea itsensä prinsessaksi. Tämän jälkeen suomalainen mies jää kakkoseksi. Ihmettelen suomalaisia naisia. Miksi he eivät halua olla miehilleensä todellisia prinsessoja? Tunisialaisissa ja marokkolaisissa perheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja joita suojellaan rasituksilta ja kohdellaan kuin kukkaa kämmenellä. Suomalaisissa perheissä tytöt kasvatetaan supernaisiksi joiden pitäisi pärjätä kaikessa tai muuten on heikko. Koen vain olevani vapaampi kun mun ei tarvitse ottaa suurta vastuuta kuten miesten.
No niin tulihan varsinainen oksennus. Kun ASUIN Marokossa niin näin sitä touhua joka päivä läheltä.
Lähes kaikki expat naiset joilla oli lapsia valittivat sitä että minnekään ei voinut mennä kun kaikki paikat olivat täynnä jos jonkinlaista ahdistelijaa ja runkkaria. Jos nainen istui puistonpenkillä lastenvaunujen kanssa kirjaa lukien niin jo oli muslimit puskissa runkkaamassa.
Mitä tulee marokkolaisiin naisiin niin järestään inhoavat marokkolaisia miehiään. Suurin osa on pakkonaitettu ja siksi pettävät miehiään aina kun vaan tilaisuus sallii.
Miehet lorvivat kahviloissa ja huorataloissa.
Kaikenkaikkiaan ovat sellaisia pieniä kääpiöitä mutta luulevat olevansa isojakin miehiä.
Helvetin heikkoja ja naisellisia oikeassa elämässä.
Säälittäviä.
- Felix Onnellinen
Afrikkalaiset parempi kuin karibialaiset ja afroamerikkalaiset. Viimeksi mainitut ovat myös epäluotettavampia. Afrikkalaisilla naisilla on myös arvomaailma parempi kuin länsimaalaisilla mustilla naisilla.
- Kaikki yleistykset
ovat typerien ihmisten laatimia.
Stereotypia syntyy jo siitä, että jokin asia on 20% jotenkin, ei enempää...
- kale1
En hyväksy sekarotuiseen yhdyskuntaan johtavia ratkaisuja. Siitä ei ole hyviä kokemuksia missäänpäin maailmaa.
- Paitsi että
USA on rotujen sulatusuuni ja maailman rikkain maa.
Olet tyhmempi kuin kukaan voisi kuvitellakaan... - BLack Power?
Paitsi että kirjoitti:
USA on rotujen sulatusuuni ja maailman rikkain maa.
Olet tyhmempi kuin kukaan voisi kuvitellakaan...Toivon todella, että uskot oikeasti USAn rikkauksien olevan seurausta mustan väestön roolista Uudella mantereella.
- kongorocks
Kongolaiset neidot on upeita.
- karppa5
Itsellä nigeriasta kotpisin oleva vaimo. 8v yhteistä taivalta takana.
- religion person
Minullakin 10 avioliitto vuotta takana ihanan ja kauniin nigrialaisen miehen kanssa. Meillä nyt kaks lasta. Love and peace.
- afrikan jamppa
suurimmat ongelmat afrikkalaisen naisen kanssa seurusteluun liittyvät siihen, mistä löytää kunnollinen nainen. aika monet eli suurin osa on liikkeellä dollarinkuvat silmissä. jos joku haluaa maksaa, ei siinä mitään, mutta ei kannata pettää itseään. olen itse törmännyt neljään afrikkalaiseen naiseen, joista kolme oli rahan perässä ja yksi työssäkäyvä nainen. rahan perässä kulkijat alkavat aika pian kysellä rahaa mitä kummallisimpiin menoihin alkaen kynsien laitosta, puhelinkuluihin, ruokaan yms yms. tasapuolisia nämä suhteet eivät ole missään mielessä. omissa kokemuksissani myös seksi on ollut mukana kuvioissa jopa ensimmäisistä treffeistä alkaen. jos joku nyt halajaa afrikkalaista naista itselleen, niin kehoitan harkitsevaisuuteen ja varovaisuuteen.
- suomi-kongo
Hei suomessasyntynytafro.oletko vielä täällä?haluisin alkaa kirjoittelemaan kanssasi.olen suomalainen nainen joka on ihastunut kongolaiseen mieheen ja käytännön vinkkejä kaipaisin.
- Normi meininkiä
3 vuotta somalinaisen kanssa takana ja hyvin menee. En ole muslimi ja avovaimo on sitä vain kulttuurellisista syistä sekä voidakseen olla kunniallinen perheensä silmissä. 1 yhteinen lapsi (poika).
Somaliperheissä/suvuissa on eroja, toiset osaavat erottaa maallisen ja uskonnollisen näkökulman toisistaan. - Blackchickwhiteguy
Moi, jos tarjontaa olisi enemmän niin veikkaisin että suomalainen nainen olisi helisemässä vaatimustensa kanssa. Oma heilani on sambiasta ja aivan uskomaton ero kulttuureissa afrikan eduksi. Pahimmat ongelmat verrattuna suomityttöihin/thainaisiin loistavat poissaolollaan. Ei alko/peli/uskottomuusongelmia läheskään siinä määrin kuin ed. Mainituissa. Voi poijaat mistä on jäänyt paitsi... Tervetuloa meille koskavaan!
- hohhoijaaah
Mistä vitusta sinä tiedät toisten uskottomuus, peli ja alko ongelmat?
- Eräkettu
On tullu nussittua.
Ihan pantavan näkösiä löytyy.. - minulla-ei-muuta
USA:ssa mustaihoisten naisten ja valkoihoisten miesten avioliitot ovat huomattavasti vakaampia kuin valkoisten keskinäiset liitot. Avioerotodennäköisyys 10 ensimmäisen avioliittovuoden aikana 44% pienempi kuin valkoisten liitoissa. Sen sijaan mustien miesten ja valkoisten naisten liitoissa avioerotodennäköisyys oli 108% korkeampi kuin valkoisten liitoissa ja 94% korkeampi kuin mustien keskinäisissä liitoissa.
USA:ssa ainakin avioliiton suurin ristitekijä on valkoinen nainen. Myös aasialaisten miesten ja valkoisten naisten liitoissa avioerotodennäköisyys oli 58% korkeampi kuin valkoisten keskinäisissä liitoissa. Sen sijaan aasialaisten keskinäiset liitot olivat USA:ssa kaikkein vakaimmat (yli puolta vähemmän avioeroja kuin valkoisten liitoissa). - Meikäläinenkö
Itellä sama ei tohdi tummalla naiselle edes miettiä puhumista vaikka mieli tekis mutta pelästyä tätä ulkokuori jo niin että ei viitti edes yrittää toki en tiedä kannattaako edes lähtee yrittää kun elopaino 115kg ja nahkakuula pää
- Nononono
Naimisiin vaan äkkiä ei väliä kenen kanssa ja äkkiä maha pystyyn.. Ongelmia ongelmia
- kysymyksiä
heittäkääpä näiden vaimojenne bmi luku kehin niin päästään jyvälle akanoista ja muista kertoa myös onko pilluamputoitu eli tuleeko nuollessa lihanretkuja suuhun
- Raaka_-_Watson
Moisia ongelmia on lähinnä muslimimaissa
- Anonyymi
missä afr. maassa urheilullisemmat tiimalasivartalon omaavat naiset? ghanassako...
- Anonyymi
Eikös afrikkalaisilla oo paljon isommat vehkeet? Pieni/keskimittanen ”se” ei kelpaa edes suomalaiselle naiselle niin vielä vähemmän sitä uskoo mahiksiinsa tumman naisen kanssa. Ja ennen kun tänne tullaan muuta väittämään niin monet haukut asiasta kuulleena puhun kokemuksesta. Suominaisten kohdalla siis, muista ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Eiköhän sekin ole jo nykypäivänä r*sismia jos mies on eurooppalainen ja vaimo sen ulkopuolelta. Turha tässä on mitään alkaa teeskentelemään. Siis virallisten linjausten ja poliittisen korrektiuden mukaan se menee noin. Todellisuus voi olla aivan muuta eli sitä että kyse on kahden ihmisen välisistä aidoista tunteista. Minähän en välitä pätkääkään siitä mikä on asioiden laitojen virallisten linjausten mukaista. Olen eurooppalainen mies ja sillä sipuli. Voinen paljastaa sen että lempinaiseni ovat lähtökohtaisesti itämaisia. Poikkeuksia yleissääntöön löytyy tietysti aina. En aio silti hakea vaimoa esim. jostain kehitysmaasta toisin kuin monet juntit tekevät.
- Anonyymi
En ole koskaan ollut afrikkalaistaustaisen naisen kanssa, mutta haluaisin kyllä olla. Kauniita naisia.
- Anonyymi
Lähtökohtaisesti ovat rumia, haisevat pahalle ja lihavuus monelle ongelma.
Ei riitä rahat elättää sellaista.
Sama noihin tuolta tulleisiin miehiin, ei kovin moni menesty täällä pohjolassa.
Suomalaiseset naisetkin ovat ihan joo kivoja, jos ei ole historiaa tummahipiäisistä..
Mutta uraputki edellä mennään ja huomataan oma markkina arvo menneeksi sitten 40v +-, ei tullut tehtyä lapsia ja monella alkaa olla jo olla myöhäistä.
Sekä suominaisten tasovaatimukset! Eivät näköjään koske tummia, mutta taitaa olla se alavarustelu tärkeintä.
Ihan vi..u sama, mutta minä en miehenä tällaisia naisia hyväksy.
Siellä niitä löytyy vino pino treffisivustioilta! - Anonyymi
asuin puoli vuotta afrikassa. hyvät kokemukset: en kommentoi
Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821500- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886