Hei olen 12vuotias poika kengän koko 38-39
Elikkä mikä ekaks skeittilaudaks mieluusti varmaan complete ja hinta joku korkeintaan 150€
On semmonen sukka markettilauta josta nose aivan paskana eihän siitä mitää tuntumaaaa saaa!!!!
help :D
mikä ekaks skeittilaudaks???
7
133
Vastaukset
- Plan b is best
Plan b:een luadat on hyviä niinku myös asteen ,mutta 150 egee ei iha riitä jos haluut kunnon trukit ja renkaat.Eli kannattaa käyttää jotain 200 egee!!
- sama tyyppi
No joo on mul 400€ et ajattelin
Plan b:en dekin
Thunderin trukit
Spitfire renkaat ja laakerit
Mut mitkä ruuvit???
Ja kertokaa renkaist minkä kokoset ja kovuus. - sama tyyppi taas
sama tyyppi kirjoitti:
No joo on mul 400€ et ajattelin
Plan b:en dekin
Thunderin trukit
Spitfire renkaat ja laakerit
Mut mitkä ruuvit???
Ja kertokaa renkaist minkä kokoset ja kovuus.Vai kannattaako ostaa laminast asteen complete???????
- aste rules!
sama tyyppi taas kirjoitti:
Vai kannattaako ostaa laminast asteen complete???????
Kantii ostaa asteen complete :-)
- tääl taas
aste rules! kirjoitti:
Kantii ostaa asteen complete :-)
Oke eli mä ostan asteen completen ja sitku alkaa osat hajomaan ni sit vaa alkaa päivittää niit.
- tääl taas
tääl taas kirjoitti:
Oke eli mä ostan asteen completen ja sitku alkaa osat hajomaan ni sit vaa alkaa päivittää niit.
Ja mitä muuta kamaa täytyy ostaa laudan lisäks??? ;D
- SK8 23424
ite alotin plan b dekillä,indyn trukit(suosittelen) , spitfiren renkaat ja laakerit hyvin lähti trikit :) niin ja ruuveina mulla vissii oli indyn ruuvit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103291
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1092498- 242036
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s231562Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291540Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151465Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26957- 87942
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62866Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2799