Longboard hakusessa.

likeaboss

Eli olis toi longboard hakusessa aloittelijalle. Jos jaksaisitte suositella hyviä merkkejä (joilta saa lautoja ihan kohtuu hintaan) ja kertoo merkkejä, joita kannatais välttää.
Itestä sen verran vielä, että olen 16 -vuotias tyttö (162cm / 55kg).
En tiedä vielä paljoakaan näistä jutuista, mutta kertokaa kaikkea tarpeellista ja ei-niin-tarpeellista tietoa lonkkareista.

Kiitti, jos jaksatte auttaa ja vastailla. :)

6

739

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jogu88

Itsellä on Longboard Birdhouse rasta ja hyvä on suosittelen en tiedä saako suomesta mutta tilasin itse amerikasta.Suosittelen!

• jappe18

Osta kunnollinen lauta ja hyvät osat, takuukin voimassa jos ostat suomesta. Ulkomailta tilatessa päälle lisätään rahti ja tulli sekä 24% veroa.

• 7+18

Warpin laudat ovat hyviä peruslautoja aloittelijoille, eikä hintakaan ole paha. Mitään kallista lautaa ei kannata aluksi ostaa jos ei niin paljon sitten kiinnostaisikaan. Itsellä on warp turati 38 ja hyvä peruslauta on, ihan stadiumista ostettu.

• exWarp

Warpia en lähtis harkitsemaan. Kaverilla kävi seuraavaa.Warpin dekki kesken laskun poikki ja rengas osu dekkiin. Tuli salaman nopea pysähdys ja ukko lensi katuun, ranne poikki.

Kiinnostus lajiin varmasti kuolee jos Warpin ostaa. Jos innostus jatkuu niin joutuu kuitenkin ostamaan uuden niin miksei samalla ostaisi kunnollista??

• ammu1

Miksi ostaisi samantien kalliin laudan? Jos sitten harrastus ei innostakkaan niin lauta jää joko lojumaan nurkkiin tai sen myy alihinnalla pois.

• lokiikkaa

Laadukas lauta ei jää nurkkiin pyöriin, sille on aina halukkaita ostajia. Huonoa käytettyä ei saa myydyksi edes halvalla eli loppupeleissä se koituu kalliiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      120
      2452
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      40
      1622
    3. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      653
      1066
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      993
    5. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      972
    6. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      98
      926
    7. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      885
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      81
      749
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      33
      736
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      71
      718
    Aihe