Eli minkä merkkiset osat lautaan?
Ajattelin hankkia
- plan b:en laudan
- spitfire renkaat
- spitfire laakerit
- thunder trukit
Laittakaa omia ehdotuksia, malli ja laittakaa myös kauppa
(haluaisin että osat on aina samasta kaupasta)
minkä merkkiset osat lautaan??
12
181
Vastaukset
- warponparas
- warp
- warp
- warp
- warp- skeitti mummo need help
No warp sen mäkin tiiään!!!!!!!
- skeitti mummo need help
Haluaisin että osat ovat suomesta mutta ei raha pulaa mul on nyt 400€ mut haluisin et se hinta jää alle 200€ xD
- skeitti mummo need help
Ei ***** mitää warppiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s€ 0n halpa ****
- vastatkaa
skeitti mummo need help kirjoitti:
Ei ***** mitää warppiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! s€ 0n halpa ****
Vastatkaa
- skeitti boy
thunderin trukit ja spitfire laakerit ja renkaar o hyvät ja dekkinä joku häppy hour tai lice se toimii ihan perkeleen hyvi ku itekki käytän tollasta ja en haluis vaihtaa :)
- jou män
muute hyvä mut vaihtaisin dekin happy houriin se on kevyt ja kestävä sekä iha siistiki ja halpa ainaki laminasta ite kato käytän tällästä
- happy hour dekki
- spitfire renkaat
- spitfire laakerit
- thunder trukit
ja tässä se kauppa! ---> http://www.lamina.fi - Skate boika
Thunderin Trukit girl dekki bones reds laakerit
I need help!!!
Eli oon just alottanu tän lajin ja vanha dekki kräkkäs joten suurin ongelma on että minkä kokone lauta kun kengän koko on 37-38
Apua jo nopeesti pliis!- SKATE aksu
Mulla on sweet skateboards dekki thunderin Trukit spitfiren renkaat ja bones reds laakerit se on hyvä setti
- ryan sheckler
Thanks for the support and don´t forget to check out my channel and donate money to the Sheckler foundation.
- jooooooooooooooooo
dekki:plan b
trukit.thunderit.venturet tai independit
laakerit:spitfiret tai bonesit
renkaat:spitfiret
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281498- 371411
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi255961Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei195948- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818