Ounasrinne asuinalueena?

Etelästä muuttava

Muutan Etelä-Suomesta Rovaniemelle ja minulle tarjottiin asuntoa ounasrinteeltä kerrostalosta. Onko alueena rauhallinen ja turvallinen?

22

3849

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,,,,,,,,,,

taitaa olla muutama kerrostalollinen mamuloisia ainakin...

• Etelästä muuttava

Sellaista olen kuullut ja suoraan sanottuna epäilyttää sinne muuttaminen...

• 9+5

Mistä talosta sinulle asuntoa tarjottiin, osa taloista ihan rauhallisia, eikä tämä Ounasrinne niin paha paikka ole kun annetaan ymmärtää. Kokeile niin huomaat, pääsethän pois jos tuntuu siltä.

• ei missään ni

älä kokeile et pääsee ikinä pois sieltä jos hyväksyt sen asunnon

• 11+11

Miten voit sanoa ettei pääse pois?? Kai ihmisillä on vapaus muuttaa minne haluaa ja milloin haluaa...

• 343344555

En kyllä itse muuttais ounasrinteen kerrostaloalueelle. Deeguja ja mamuja täynnä kyseiset talot. Omakotialue rauhallinen.

• 8+7

Ootko asunut siellä kun tiedät?

• efwg<eegq
        8+7 kirjoitti:

Ootko asunut siellä kun tiedät?

En. Mutta monta kaveria on siellä asunut ja näin asiat vaan on. Turha sitä alkaa kiistämään.

• vuokralle mihin vaan
        efwg<eegq kirjoitti:

En. Mutta monta kaveria on siellä asunut ja näin asiat vaan on. Turha sitä alkaa kiistämään.

Ok, taitaa sun kaverit olla sossun asiakkaita. Ne ei kuulemma myönnä tukea toiseen asuntoon jos sulla on passeli jo alla... tai on luottotiedot menny.

• 34324556
        vuokralle mihin vaan kirjoitti:

Ok, taitaa sun kaverit olla sossun asiakkaita. Ne ei kuulemma myönnä tukea toiseen asuntoon jos sulla on passeli jo alla... tai on luottotiedot menny.

Hyvä näkökulma, eli Ounasrinteellä asuu siis deeguja, mamuja ja sosiaalipummeja. Miksiköhän siellä on Rovaniemen halvimmat vuokrat? Juuri näiden syiden takia.

• *aputtajat

Taidat olla niin PÖPI,kun muutat etelästä tyhjään lappiin.!!!

Sama kait jos asutkin ounasrinteellä.........................###¤¤

• ..

kannattaa kysyä asuntoa Rovaniemen vuokra-asuntovälityksestä..

• ??

Minkälaista asuntoa haet, mistä lähtien, kauanko meinaat asua.. Onko talous kunnossa ?

• Etelästä muuttava

Vaatimuksena melkein kaikissa asunnoissa on vuoden määräaikaisuus, joten siinä olisi sitten kiinni. Saaruantieltä nyt tarjottiin asuntoa ja tarkoituksena olisi opiskella useampi vuosi ja sitten palata takaisin etelään. Haen kerrostalo tai rivitalo kaksiota, miksei yksiötäkin, rahaa säästössä hyvin, elokuun alusta lähtien tarvitsisin ja suurena miinuksena - löytyy pieni koira. Eli suurin ongelma tässä taitaa olla tuo kiire ja se, etten ehdi töiden takia katsomaan asuntoa lainkaan.

• ??

Paljonko olet ajatellut maksaa ?

• ei ikinä

En suosittele ollenkaan, asuin 10 vuotta ounasrinteellä ja olen enemmän kuin helpottunut kun olen sieltä pois päässyt. Ennen paikka oli mukava,mutta nyt kaiken maailman mamut,juopot yms ovat paikan asuttaneet. Minulla asuu muutama kaveri lähellä paikallista pubia ja he aina kertovat kuinka siellä taas on ollut käytävät veressä ja mamut ahistelee nuoria tyttöjä. Että ei missään nimessä ounasrinteelle! Paitsi jos sinulla on musta vyö karatessa ja asearsenaali kaapissa turvaa antamassa.

• Humpuukia tuo

Ei taas näitä "kaveri kertoi" juttuja...

• ei ikinä sinne...

Korkalovaara ka Ounasrinne ovat asuinalueiden pohjasakkaa Roissa. Alemmas ei pääse, fakta juttu.

• ,,,,,,,,,,,

Ounasvaara on vähän niinkuin Itäkeskus, outoa kulkijaa piisaa...

• Hipheip

Jaa, että tämmönen trolli :)
      Mistäs meinaat sen turvallisen ja rauhallisen asuinpaikan löytää? Kuusta?

• heiheap

Ounasvaaran kunta-asuntojen ympärillä on peseytynyt ikävää väkeä, juoppoja ja muita yhteiskuntaan huonosti sopeutuneita. Alueella tapahtuu kuulemma paljon väkivaltaa ja raiskauksia. Asuntojen arvo laskee koko ajan.

• exopiskelija

Unohda Oukka! Minne tahansa muualle Rolloon mutta ei sinne. mieluummin vaikka Korkalovaara.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      26
      2215
    2. Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi

Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy
      Maailman menoa
      16
      2163
    3. Huulitäytteet ja tekotisssit

Kylillä kulkiissa olen huomannut että tässäkin tuppukylässä on hameväki alkanut muokkaamaan ulkonäköään huulitäytteillä
      Suomussalmi
      163
      1782
    4. Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen

"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-8
      Sinkut
      224
      1283
    5. Drone-epäily Uudellamaalla

Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html
      Maailman menoa
      124
      1251
    6. Sait mut mies heikoksi

Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m
      Ikävä
      86
      1134
    7. Vauvat syntyvöät vihan lapsina?

Kyllä on pimeä oppi, ja olen ollut täydessä pimeydessä opillisesti, että pienet lapset syntyisivät paholaisen lapsina. O
      Luterilaisuus
      66
      1065
    8. Stefan Therman. Vakava syyte ja vankila uhkaa.

Nyt ei taida mies selvitä enää selityksillä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      934
    9. Unelma tilanne

Miten haluaisit, että tilanteenne etenisi tai miten toivoisit hänen lähestyvän sinua? Vai toimitko mielummin itse, jos j
      Ikävä
      70
      862
    10. Itsensä pidättely

Pidätteletkö tunteitasi tai itseäsi hänen aikanaan ja jos niin miksi?
      Ikävä
      80
      853
    Aihe