No kyllä täällä treffeillä on, paljon rumia jotka luulevat itsestään liikoja...
Lihavia,Muodokas??? Pyöreä ??? Mikä lie mutta nämä rumat ja haisevat miehet ovat kehuneet kaikkia kauniiksi niin nillä on noussut pissa päähän???
Pidän itseäni melko komeana ja kuulenkin siitä live mailmassa aika usein.
Tein proffan kokeilu mielessä..??
Jo alkoi tulla kaiken näköisiltä rumiluksilta viestiä, tuutin täydeltä ja eivät todellakaan kestäneet pakkeja ,joten torjuin heidän kun alkoi tulla ****** postiluukusta.
Siis helvetin kauheita rumiluksia joilla luki profiilissa kaunis,nätti,söpö.....muodokas...
Joten jo viikon päästä poistin profiilin.....ja jätin treffi saitin....ja vastaus kysymykseen KYLLÄ SISÄNEN KAUNEUS ON RUMIEN KEKSINTÖ::::100%
Sisäisesti kaunis on rumien naisten keksintö
11
376
Vastaukset
- Miksi olet katkera?
"Sisäisesti kaunis on rumien naisten keksintö"
Ei ole. Vaikka olisi kuinka hyvännäköinen mutta päässä ei liikkuisi mitään, niin ei sellaisen ihmisen kanssa, ei miehen eikä naisen, voisi pidempiaikaista suhdetta kuvitellakaan. Tai ehkä korkeintaan toinen samanlainen voisi, jolla ei myöskään liikkkuisi korvien välissä mitään.- näin se menee!
Olet harvinaisen oikeassa!
- Itse saatana..
näin se menee! kirjoitti:
Olet harvinaisen oikeassa!
Katkeruus kasvattaa luonnetta, miksi mun pitäisi kaikkien rumiluksien antaa imeä mun jerkkua.En saatana anna...
- Siitä puhe mistä...
Itse saatana.. kirjoitti:
Katkeruus kasvattaa luonnetta, miksi mun pitäisi kaikkien rumiluksien antaa imeä mun jerkkua.En saatana anna...
Hehee :D Jos sulle ois ollut imijöitä tyrkyllä niin ei tarttis olla noin katkera, taitaa katkeruus kummuta sieltä kun ei naiset, ei rumat eikä kauniit, suostu sun kikulias imeskelemään. Enkä ihmettele, katkeruus maistuu pahalle, hyhhyh.
- mä olen saanu pesää
Siitä puhe mistä... kirjoitti:
Hehee :D Jos sulle ois ollut imijöitä tyrkyllä niin ei tarttis olla noin katkera, taitaa katkeruus kummuta sieltä kun ei naiset, ei rumat eikä kauniit, suostu sun kikulias imeskelemään. Enkä ihmettele, katkeruus maistuu pahalle, hyhhyh.
Mun kullia imetään kilpaa ja satun jonkun huolimaan,voi kun sä tietäisit.Mä oon ainoastaan siksi katkera kun nykynaiset on niin helppoja..Sovitaan juttuja ja niistä ei pidetä kiiinni..
- hah,haa.
Olet sairas- sulla ei ole kullia.
- Buhaahaaa...
Ja sä kateellinen paska ha,haa raukkis..
- akatar64
taitaa ola niin, että haiset pahalle, etkä pese hampaitasi...etkä oo edes komee..vaan oot rumilus...en halua sun kullias
- NAAMAKUIN NAULAPUSSI
Kuka helvetti haluaa jonkun vanhan akan haisevaa vaginaa ,ei kukaan ime akka itseäsi!! Ja onko joku, kysynyt sinulta jotain..SENKIN SILLIPILLU.
- kielipoliisi hah
Opettele kirjoittamaan.
- todella kaunis
Rumaa naista ei olekkaan,kaikki ovat omalla tavallaan kauniita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984