Sisäisesti kaunis on rumien naisten keksintö

T:Se saatanan komea

No kyllä täällä treffeillä on, paljon rumia jotka luulevat itsestään liikoja...
Lihavia,Muodokas??? Pyöreä ??? Mikä lie mutta nämä rumat ja haisevat miehet ovat kehuneet kaikkia kauniiksi niin nillä on noussut pissa päähän???
Pidän itseäni melko komeana ja kuulenkin siitä live mailmassa aika usein.
Tein proffan kokeilu mielessä..??
Jo alkoi tulla kaiken näköisiltä rumiluksilta viestiä, tuutin täydeltä ja eivät todellakaan kestäneet pakkeja ,joten torjuin heidän kun alkoi tulla ****** postiluukusta.
Siis helvetin kauheita rumiluksia joilla luki profiilissa kaunis,nätti,söpö.....muodokas...
Joten jo viikon päästä poistin profiilin.....ja jätin treffi saitin....ja vastaus kysymykseen KYLLÄ SISÄNEN KAUNEUS ON RUMIEN KEKSINTÖ::::100%

11

366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miksi olet katkera?

      "Sisäisesti kaunis on rumien naisten keksintö"

      Ei ole. Vaikka olisi kuinka hyvännäköinen mutta päässä ei liikkuisi mitään, niin ei sellaisen ihmisen kanssa, ei miehen eikä naisen, voisi pidempiaikaista suhdetta kuvitellakaan. Tai ehkä korkeintaan toinen samanlainen voisi, jolla ei myöskään liikkkuisi korvien välissä mitään.

      • näin se menee!

        Olet harvinaisen oikeassa!


      • Itse saatana..
        näin se menee! kirjoitti:

        Olet harvinaisen oikeassa!

        Katkeruus kasvattaa luonnetta, miksi mun pitäisi kaikkien rumiluksien antaa imeä mun jerkkua.En saatana anna...


      • Siitä puhe mistä...
        Itse saatana.. kirjoitti:

        Katkeruus kasvattaa luonnetta, miksi mun pitäisi kaikkien rumiluksien antaa imeä mun jerkkua.En saatana anna...

        Hehee :D Jos sulle ois ollut imijöitä tyrkyllä niin ei tarttis olla noin katkera, taitaa katkeruus kummuta sieltä kun ei naiset, ei rumat eikä kauniit, suostu sun kikulias imeskelemään. Enkä ihmettele, katkeruus maistuu pahalle, hyhhyh.


      • mä olen saanu pesää
        Siitä puhe mistä... kirjoitti:

        Hehee :D Jos sulle ois ollut imijöitä tyrkyllä niin ei tarttis olla noin katkera, taitaa katkeruus kummuta sieltä kun ei naiset, ei rumat eikä kauniit, suostu sun kikulias imeskelemään. Enkä ihmettele, katkeruus maistuu pahalle, hyhhyh.

        Mun kullia imetään kilpaa ja satun jonkun huolimaan,voi kun sä tietäisit.Mä oon ainoastaan siksi katkera kun nykynaiset on niin helppoja..Sovitaan juttuja ja niistä ei pidetä kiiinni..


    • hah,haa.

      Olet sairas- sulla ei ole kullia.

      • Buhaahaaa...

        Ja sä kateellinen paska ha,haa raukkis..


    • akatar64

      taitaa ola niin, että haiset pahalle, etkä pese hampaitasi...etkä oo edes komee..vaan oot rumilus...en halua sun kullias

      • NAAMAKUIN NAULAPUSSI

        Kuka helvetti haluaa jonkun vanhan akan haisevaa vaginaa ,ei kukaan ime akka itseäsi!! Ja onko joku, kysynyt sinulta jotain..SENKIN SILLIPILLU.


    • kielipoliisi hah

      Opettele kirjoittamaan.

    • todella kaunis

      Rumaa naista ei olekkaan,kaikki ovat omalla tavallaan kauniita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe