Mistä yhdenillan juttuja naiselle?

neuvokaa noviisia

Kertokaahan, mistä Helsingissä löytäisi parhaiten yhdenillanjuttuja 35 v naiselle? Mahdollisimman hyvännäköisistä miehistä, (ja saavat olla myös ulkomaalaisia). Paikat eivät ole tuttuja sielläpäin, joten vinkatkaa.

Entä miten pitäisi toimia käytännössä? Baarissa istuminen ei ole luontevaa, yökerhoon ei voine mennä yksin. Onko terassilla istuskelu tarpeeksi tyrkyllä oloa, tuleeko kukaan edes juttelemaan? Käytännön vinkkejä kaivattaisiin siis, kiitos etukäteen!

14

2139

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tomioakso

Tee profiili 24 suomeen ja sano, että etit vain seksiseuraa.

Onneksi olkoon sulla on nyt 1000 uutta viestiä. Vaihtoehtoisesti voit mennä alastonsuomi.comiin. Onneksi olkoon sulla on nyt 3000 uutta viestiä.

Jos kysyy noin tyhmää kysymystä, niin taitaa olla joko henkisesti vajaa tai trolli.

• no niin 37

Mä voin antaa mun osoitteen niin täältä saat yhden yhen illan jutun. tai vaikk amonen illan jutun jos haluut.

• Sitten voit etsii maksulisen miehen. niitäkin kuulema on olemassa.

• kybernee

Ei kyllä suomalaiset miehet koske tikullakaan tuommoseen naiseen, jota ei haittaa jos mies on ulkomaalainen.

• hmm?

Mitä mitä? Ulkomaalaiset miehet ovat suomalaismiehiä parempia, sori kulti :-)

• Uusavuttomuus

Huipussaan.
      Vedä vaikka housut nilkkoihin keskellä katua,eikö siihen joku pian tule tökkimään.

• envy''

haha, mahdankoha mäki 35-vuotiaana kysyä apua suomi24-palstoilla miten saada munaa kaduilla :Dd.D.d
      hmm, ainiin! en. =)

• lifemocker

olet nainen...eli - IHAN MISTÄ VAAN!

• 3 3

Kirjastosta

• Laidy6

Miksi yhden illan juttuja ? Mitä hienoa on käydä hotellissa nussimassa vento vieraan miehen kanssa ja odottaa että hän seksin jälkeen käskee sinua häipymään maksamastaan huoneesta kiroillen ja haukkuen sinut pystyyyn? en voi ymmärtää sinua...

• j vöwdvsdonv

Niinkö sinulle on aina käynyt? Sä et sitten vain osannut antaa.. ;DDD

• nainen vastaa mlfdlm

"Miksi yhden illan juttuja ? Mitä hienoa on käydä hotellissa nussimassa vento vieraan miehen kanssa ja odottaa että hän seksin jälkeen käskee sinua häipymään maksamastaan huoneesta kiroillen ja haukkuen sinut pystyyyn? en voi ymmärtää sinua..."

Dah, no jos mä haluan seksiä ja on hyvännäköinen mies saatavilla. EIvät kaikki naiset kaipaa mitään romantiikkaa ja rakkautta, en minä ainakaan. Ja yleensä se oln minä, joka heitän ne miehet ulos yöllä. En tosin tilaa niille taksia.

• pane mua

Aaaaaah

• yks mies vaan

Kyllä kait terve ja kohtuullisen näköinen ja luontoinen nainen miehen saa milloin vain.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      119
      2725
    2. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      215
      1129
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1121
    4. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      40
      1035
    5. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      6
      1021
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      951
    7. 36
      926
    8. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      914
    9. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      123
      883
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      837
    Aihe