Tapasin viimme alku keväänä miehen eräällä deitti sivulla. Muutaman viikon juttelun jälkeen tapasimme minun luona. Ollaan nyt tavattu ruhtinaalliset neljä kertaa. Miehen juttujen ja tekojen perusteella hän saattaisi olla ihastunut minuun. Katsoin syvällä mielenkiinnolla onko kyseinen mies viellä deittisivulla. Noh, kyllä se on ja vielä kahdella profiililla. En oikeen tiiä mitä mun pitäis ajatella, tää asia vaivaa mua kuitenki aika paljon. Tiedän hänen tavanneen ainankin 6 naista mahdollisesti useammankin mun lisäks kyseiseltä deittisivustolta, en tiedä tapaileeko enään. Edettiin jo eka tapaamisessa kiihkeään sexiin.. Haluaisin tietää mitä kyseinen mies musta ajattelee tai haluu. Olisiko kellään mitään hyviä neuvoja mitä mun pitäisi tehdä? Ja jos kukaan ei vielä tekstistä ole huomannut tai arvannut niin olen kurviani myöten ihastunut kyseiseen mieheen.
Kyllä, olen mustasukkainen ja tiedän että miehellä on oikeus olla deittisivulla vielä kun emme edes seurustele. Olenhan itsekkin sielä vielä mutta en sentään toisia miehiä tapaile, mulla kun ei ole tapana tapailla montaa miestä samaan aikaan.
Mahtaako olla varsinainen pelimies..
10
765
Vastaukset
- olet panopatja
Tollanen mies haluu vain seksii ja sai sitä sinulta heti. Saa varmasti myös muilta koska jos kerran on siellä deitti sivuilla. Ei tollaset miehet pysty itoutumaan seurusteluun. Voi ehkä luvata seurustella mut samalla sillä on muitakin jota tapailee. Ei ole luotettava mies.
- OO_O
Minä kutsuisin sinua patologiseksi valehtelijaksi. Sekin on mielenterveydenhäiriö jo itsessään.
- ?????????????
????????????????Perustele..
- Jessus sentään
Vois jeesus, pitääkö vielä kysyä?! Anna omaisuutesi ja mahdolliset pernintösi jo kättelyssä ja koet aineen häviämisen ihmeen....... Juma olaanko me naiset noin idootteja? Vastaus: näköjään. Ei muuta kun ikuista rakkautta teille, varmasti olet hänelle se ainut ja oikea.
- Eteenpäin!
Hyvä tämän viestiketjun aloittaja.
Siirry mitä pikimmin eteenpäin. Kyllä sinä sen oikean vielä löydät. Tuo kaveri ei sellainen sinulle ole! - tarpeet ei kohtaa
En tiedä mistä ikäluokasta on kyse mutta keski-iän ylittäneet naiset ovat kovin haluttomia seksiin niin silloin on hyvä kun on useampi treffikohde.
- keski-ikäinen nainen
Ei pidä paikkaansa. Keski-ikäiset ja sen yli naiset tietävät, mitä haluavat. Seksi on ihanaa, sua vaan pelottaa, ettet pysty meitä tyydyttämään.
- voivoivoivoivoivoivo
Kannattiko heti panna? Mies sai mitä halusi. Etsii koko ajan uutta panoseuraa. Sori.
- skraga8
Jos teillä ei ole suhdetta niin et voi odottaa toiselta mitään. Jos haluat tietää jotain hänestä niin kysy äläkä luule. Luulemisella on suhteita pilattu paljon.Jos munkkia haluaa niin deittipaikat on väärä paikka niitä löytää. Ei kovin hyvä olla mustis ihmisen menneisyydestä.
- nainen_55
Minkä näköinen kaveri, anna tuntomerkki ja vaikka etunimi, olenko mahdollisesti törmännyt samaan kaveriin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1384330Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3342169Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik32044Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481871- 1061790
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4561770Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4791604MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar571429Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4761330Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441316