Oletko ajanut "pikkumaistissa" jollain ajoneuvolla?
Mikä rangaistus rattijuopolle?
89
70
Vastaukset
Normirangaistuksien lisäksi voisi olla jokin pakollinen osallistuminen johonkin tilaisuuteen jossa vaikka kerrottais ja näytettäisiin kaunistelematta minkälaista jälkeä rattijuopot saavat aikaiseksi. Miten niiden uhrien ja heidän läheisten elämä muuttuu jne, jne...
En ole koskaan ajanut pienessä maistissa autolla. Ihan ympäripäissään noin 5 kertaa.- itkos ensk
Eikö kukaan ole edes ajanut fillarilla "pienessä maistissa"?
- itkos ensk
Richartti kirjoitti:
No juu...vähintään pari kertaa kesässä tulee tuota harrastettua, samoin veneilyä.
Mukava, että edes joku tunnusti!
Polkupyörällä muutaman metrin, kun kaatusin. Talutin loppumatkan kiltisti kotiin. Kaatusin silti kävellessäkin pari kertaa pyörineen päivineen. :-)
- itkos ensk
Monet osaavat tuossa kunnossa kaatua pehmeästi, jopa pehmeämmin kuin selvinpäin.
- itkos ensk
itkos ensk kirjoitti:
Monet osaavat tuossa kunnossa kaatua pehmeästi, jopa pehmeämmin kuin selvinpäin.
Kaaduitko ketterästi?
itkos ensk kirjoitti:
Mä en kyllä osannut. Päässä vipotti ihan mahrottomasti eikä jalatkaan oikeen toiminneet. Sattukin polviin ja käsiin kun kaatusin pyörän pääle ja öljysoralle. Aika hullua ajella siinä kunnossa millään. Edesvastuutonta jopa itseä kohtaan.
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Mä en kyllä osannut. Päässä vipotti ihan mahrottomasti eikä jalatkaan oikeen toiminneet. Sattukin polviin ja käsiin kun kaatusin pyörän pääle ja öljysoralle. Aika hullua ajella siinä kunnossa millään. Edesvastuutonta jopa itseä kohtaan.
Mieli teki kuitenkin koittaa? Laastareillako selvittiin ja rikki menneillä nyloneilla?
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
En tosiaan. :-)
Asia tuli mieleen tuosta kissakuvasta;)
teevadit kirjoitti:
Niin ja lisättököön, etten ollut "pikkumaistissa" vaan ihan umpitunnelissa. Piti juoda muutama olut olutfestareilla, mutta imasin sitten hyvässä seurassa muutaman liikaa. Pääsin kyllä kotiin, mutta matka tuntui pitkälle. Parin kilsan matka.
itkos ensk kirjoitti:
Asia tuli mieleen tuosta kissakuvasta;)
Heh, en ollut sillon edes lihava. Normi kokoinen, ettei ollut ees pehmustetta liioin ympärillä. Ketteryydestä ei taas voinut puhua siinä koomassa. x-)
itkos ensk kirjoitti:
Mieli teki kuitenkin koittaa? Laastareillako selvittiin ja rikki menneillä nyloneilla?
Joo, kun fiketsulla sinne menin selvinpäin. Talutin esin pyörää, mut jossain kohtaa tuntui tylsälle taluttaa sitä. Sit kokeilin ajaa huonolla menestyksellä. Talutin sitten kuitenkin. Ei ollu nailoneita oli farkut jalassa. Ei tullu ees haavoja muistaakseni, kun kämmeniin pari pientä. :-)
Vyötärölaukusta levis kyllä puhelimet ja kaikki hilut tielle kun kaatusin. :-)teevadit kirjoitti:
Joo, kun fiketsulla sinne menin selvinpäin. Talutin esin pyörää, mut jossain kohtaa tuntui tylsälle taluttaa sitä. Sit kokeilin ajaa huonolla menestyksellä. Talutin sitten kuitenkin. Ei ollu nailoneita oli farkut jalassa. Ei tullu ees haavoja muistaakseni, kun kämmeniin pari pientä. :-)
Vyötärölaukusta levis kyllä puhelimet ja kaikki hilut tielle kun kaatusin. :-)Voi olla et käyrät sarvetkin jotain vaikutti ajoasentoon. ;-)
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Voi olla et käyrät sarvetkin jotain vaikutti ajoasentoon. ;-)
Ilmeisesti pyörässä vika;) Mahtoiko sääolosuhteilla ollut vaikutusta?
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Niin ja lisättököön, etten ollut "pikkumaistissa" vaan ihan umpitunnelissa. Piti juoda muutama olut olutfestareilla, mutta imasin sitten hyvässä seurassa muutaman liikaa. Pääsin kyllä kotiin, mutta matka tuntui pitkälle. Parin kilsan matka.
Ei tullut mieleen tilata taxia?
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Heh, en ollut sillon edes lihava. Normi kokoinen, ettei ollut ees pehmustetta liioin ympärillä. Ketteryydestä ei taas voinut puhua siinä koomassa. x-)
Kissahan tulee aina pehmeästi jaloilleen;)
itkos ensk kirjoitti:
Ilmeisesti pyörässä vika;) Mahtoiko sääolosuhteilla ollut vaikutusta?
Sää oli kesäisen kaunis ja yö aikaan. :-)
itkos ensk kirjoitti:
Ei tullut mieleen tilata taxia?
Ei herranen aika 2 km takia. :-)
Se olis ensin tullut keskustasta landelle noin 17 km ja poiminut mut kyytiin ja vienyt 2 km päähän kotiin. Kallista.itkos ensk kirjoitti:
Kissahan tulee aina pehmeästi jaloilleen;)
Kissa joo, mutten minä. Iän myötä varsinkin on tullut köntys. :-)
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Ei herranen aika 2 km takia. :-)
Se olis ensin tullut keskustasta landelle noin 17 km ja poiminut mut kyytiin ja vienyt 2 km päähän kotiin. Kallista.Kallista;) Polvet ruvella:(
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Sää oli kesäisen kaunis ja yö aikaan. :-)
Eikai aurinko häikäissyt;)
itkos ensk kirjoitti:
Eikai aurinko häikäissyt;)
Aurinko oli jo matalalla, ei häikäissyt. Kalja vaan tyhjässä päässäni hölksyi seinältä toiselle ja teki tepposet mulle. :-)
itkos ensk kirjoitti:
Kallista;) Polvet ruvella:(
Ei ollu polvet ruvella, käsissä vain muutama pieni naarmu. Polveen sattui vaan osuma pyörän runkoon ja öljysoraan, mutta iho pysyi ehjänä. :-)
Sitäpaitsi mähän join mun silloiset taskurahat siellä. Pusuilla ei ois taksi kuskannu mua kotiin. :-)
Sitäkin on joskus ehdotettu, muttei kelvannu.- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Ei ollu polvet ruvella, käsissä vain muutama pieni naarmu. Polveen sattui vaan osuma pyörän runkoon ja öljysoraan, mutta iho pysyi ehjänä. :-)
Sitäpaitsi mähän join mun silloiset taskurahat siellä. Pusuilla ei ois taksi kuskannu mua kotiin. :-)
Sitäkin on joskus ehdotettu, muttei kelvannu.Jäikö ainut kertaiseksi kokemukseksi? Oliko paikalla "yleisöä"? :P
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Aurinko oli jo matalalla, ei häikäissyt. Kalja vaan tyhjässä päässäni hölksyi seinältä toiselle ja teki tepposet mulle. :-)
Olit juonut ilmeisesti parittoman määrän juomia:P
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Kissa joo, mutten minä. Iän myötä varsinkin on tullut köntys. :-)
Harjoitus tekee mestarin...pehmeässä alastulossakin....taitaa vielä iäkkäämpänäkin:)
- Ratikkakuski (kok,)
teevadit kirjoitti:
Sitäkin on joskus ehdotettu, muttei kelvannu.Jazulin pappis valtiolle alkkis yksikönpäällikön Audi
ja molemmilta läppäri myös itkos ensk kirjoitti:
Olit juonut ilmeisesti parittoman määrän juomia:P
En kyllä laskenut montako join. Söin vielä valkoviinissä keitettyä hapankaalia ja makkaraa. Taisi mennä siideriäkin ja poltin tupakkaa, olokin oli seuraavana päivänä kuin olis jyrän alle jäänyt. Pää oli haljeta. :-/
Muistan että ei hetkeen tehnyt mieli kipata kuppia.itkos ensk kirjoitti:
Jäikö ainut kertaiseksi kokemukseksi? Oliko paikalla "yleisöä"? :P
No ei kännissä oleminen ollut jäänyt ainueksi kerraksi, eikä toopeilu kännissäkään. Kyllä mua yksi miestuttava sitten saatteli kotiin, kun tuli jonkun matkaa perässä ja näki että mun meno oli vähän kiemurtelevaa. :-)
Oli siinä kai ohikulkijoitakin. En kyllä muista miten paljon yleisöä oli. Yleensä jos olen humalassa koskaan ollut, sen aina joku muistaa. :-)
Mä en ole kaikista neutraalein toope humalassakaan.- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
En kyllä laskenut montako join. Söin vielä valkoviinissä keitettyä hapankaalia ja makkaraa. Taisi mennä siideriäkin ja poltin tupakkaa, olokin oli seuraavana päivänä kuin olis jyrän alle jäänyt. Pää oli haljeta. :-/
Muistan että ei hetkeen tehnyt mieli kipata kuppia.Ilmeisesti lopullisen sumentavan vaikutuksen teki rööki....menikö koko aski?
Aamun ensi röökii oli pahanmakuinen...seuraavana aamuna. Ratikkakuski (kok,) kirjoitti:
Jazulin pappis valtiolle alkkis yksikönpäällikön Audi
ja molemmilta läppäri myösVoi voi kun pappis myytiin jo 199- jotain. :-)
Moottoripyörää ei tartte multa valtion periä, mä olen käytännössä lahjoittanut sen jo mun isälle. :-) Kun en kerta itekään käytä.- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
No ei kännissä oleminen ollut jäänyt ainueksi kerraksi, eikä toopeilu kännissäkään. Kyllä mua yksi miestuttava sitten saatteli kotiin, kun tuli jonkun matkaa perässä ja näki että mun meno oli vähän kiemurtelevaa. :-)
Oli siinä kai ohikulkijoitakin. En kyllä muista miten paljon yleisöä oli. Yleensä jos olen humalassa koskaan ollut, sen aina joku muistaa. :-)
Mä en ole kaikista neutraalein toope humalassakaan.Sulta vaan lähti pyörä käsistä:P
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Voi voi kun pappis myytiin jo 199- jotain. :-)
Moottoripyörää ei tartte multa valtion periä, mä olen käytännössä lahjoittanut sen jo mun isälle. :-) Kun en kerta itekään käytä.Toi tasaa tilannetta:)
itkos ensk kirjoitti:
Ilmeisesti lopullisen sumentavan vaikutuksen teki rööki....menikö koko aski?
Aamun ensi röökii oli pahanmakuinen...seuraavana aamuna.Mä olen joskus ollut sellainen satunnaistupakoitsija. Vissinköhän noin vuoden olen sauhutellut suht yhteen putkeen ja sitten joskus randomisti sillon tällön. Nyt en kyllä ainuttakaan 2003 vuoden jälkeen. :-)
Rööki on aina pahaa, mut sillon kun sitä poltti sitä teki mieli pahasta mausta huolimatta. Humalassa kaverit poltti ja pyysin tietysti henkoset. No kyllä sekin päähän käy, jos ei alituiseen kisko. Käy joskus aamusin muutenkin, vaikka polttas ihan tavakseenkin.itkos ensk kirjoitti:
Harjoitus tekee mestarin...pehmeässä alastulossakin....taitaa vielä iäkkäämpänäkin:)
En nyt tiiä, meil yksi kissa kyllä on heikko koordinaatioltaan. Ei oo harkat tainnu tehä mitään. :-) Ootko nähnyt kun kissa putoo kylelleen pöydältä? Mä olen.
itkos ensk kirjoitti:
Sulta vaan lähti pyörä käsistä:P
Multa lähti joo pyörä käsistä kirjaimellisesti. :-D
Semmosta se on, kun kahjojen ei pitäs alkoholiin koskea ollenkaan.- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Mä olen joskus ollut sellainen satunnaistupakoitsija. Vissinköhän noin vuoden olen sauhutellut suht yhteen putkeen ja sitten joskus randomisti sillon tällön. Nyt en kyllä ainuttakaan 2003 vuoden jälkeen. :-)
Rööki on aina pahaa, mut sillon kun sitä poltti sitä teki mieli pahasta mausta huolimatta. Humalassa kaverit poltti ja pyysin tietysti henkoset. No kyllä sekin päähän käy, jos ei alituiseen kisko. Käy joskus aamusin muutenkin, vaikka polttas ihan tavakseenkin.Sehän hienoa, että olet päässyt siitä eroon:)
Ilma maistuu paremmalta kuin filtterin läpi hengitettynä:) - itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Multa lähti joo pyörä käsistä kirjaimellisesti. :-D
Semmosta se on, kun kahjojen ei pitäs alkoholiin koskea ollenkaan.Positiivista asiassa: pyörä tuli kotia ja sinä myös:)
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Enemmän kun hyvin. :-)
Turhat härvelit "hävitetty".
itkos ensk kirjoitti:
Sehän hienoa, että olet päässyt siitä eroon:)
Ilma maistuu paremmalta kuin filtterin läpi hengitettynä:)Vihasin tupakan hajua ja savua jo lapsena. Vanhemmat poltti ketjussa kumpikin ja sisällä niin asunnossa, kun autossakin. Mulla oli muutenkin aina migreeniä ja sitten se tupakan haju vielä siihin kiusaksi.
Ihmettelen että sen inhon jälkeen ylipäänsä itse koskaan sorruin laittamaan tupakkaa suuhun. Opettelin vasta päälle kaksikymppisenä polttamaan. Joku uhmaikä kai? Onneks sit hokasin ettei oo mun juttu ja silloinen miesystävä sanoi että pusut maistuu kamalan pahalle, kun pussaa tupakoitsijaa. Joten sehän loppu sit seinään se tapa. :-)- teewarit
teevadit kirjoitti:
Voi voi kun pappis myytiin jo 199- jotain. :-)
Moottoripyörää ei tartte multa valtion periä, mä olen käytännössä lahjoittanut sen jo mun isälle. :-) Kun en kerta itekään käytä.mjaah.....jossei enää ole ajokkia, on sentään nyt kirjallinen tunnustus poliisilla ja läppis takavarikoidaan ainakin elinkautinen
palstailukielto
Lapsen yliajamiseen riittää jo 1metrikin - itkos ensk
teevadit kirjoitti:
En nyt tiiä, meil yksi kissa kyllä on heikko koordinaatioltaan. Ei oo harkat tainnu tehä mitään. :-) Ootko nähnyt kun kissa putoo kylelleen pöydältä? Mä olen.
No en ole? Miten sille kävi?
itkos ensk kirjoitti:
Positiivista asiassa: pyörä tuli kotia ja sinä myös:)
No onneksi joo. Selvisin siltäkin reissulta hengissä kotiin. :-)
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Vihasin tupakan hajua ja savua jo lapsena. Vanhemmat poltti ketjussa kumpikin ja sisällä niin asunnossa, kun autossakin. Mulla oli muutenkin aina migreeniä ja sitten se tupakan haju vielä siihin kiusaksi.
Ihmettelen että sen inhon jälkeen ylipäänsä itse koskaan sorruin laittamaan tupakkaa suuhun. Opettelin vasta päälle kaksikymppisenä polttamaan. Joku uhmaikä kai? Onneks sit hokasin ettei oo mun juttu ja silloinen miesystävä sanoi että pusut maistuu kamalan pahalle, kun pussaa tupakoitsijaa. Joten sehän loppu sit seinään se tapa. :-)Se oli hienoa! Kertalaakista loppui;) Vaatii kuitenkin sisua lopettaa.
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
No onneksi joo. Selvisin siltäkin reissulta hengissä kotiin. :-)
Ja seuraavana aamuna pirteenä ylös;)
itkos ensk kirjoitti:
Turhat härvelit "hävitetty".
No turha ei oikeastaan, mutta ei tällä hetkellä inspiroi ajella. Faija taas on mielissään kun pikkunen poika, kun saa ajella Ninzalla ristiin rastiin kyliä. :-) Äispä vaan ei oikeen kyytiin pääse, kun katupyörän kyydissä ei oo muheen mamman niin rattosaa istuskella. Matkapyörä olis kahdelle kivempi.
Pitäähän eläkeläiselle joku nautinto suoda vanhoilla päivillään. Vanhemmille on aina kiva lahjottaa hyvää mieltä. :-)teewarit kirjoitti:
mjaah.....jossei enää ole ajokkia, on sentään nyt kirjallinen tunnustus poliisilla ja läppis takavarikoidaan ainakin elinkautinen
palstailukielto
Lapsen yliajamiseen riittää jo 1metrikinOnhan mulla auto. Mutta en ajele kännisä. :-) Toi fillarilla ajo oli ainutkertainen poikkeus. Onneksi mä olen nopea tyttö älyämään, kun joku juttu ei kannata.
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
No turha ei oikeastaan, mutta ei tällä hetkellä inspiroi ajella. Faija taas on mielissään kun pikkunen poika, kun saa ajella Ninzalla ristiin rastiin kyliä. :-) Äispä vaan ei oikeen kyytiin pääse, kun katupyörän kyydissä ei oo muheen mamman niin rattosaa istuskella. Matkapyörä olis kahdelle kivempi.
Pitäähän eläkeläiselle joku nautinto suoda vanhoilla päivillään. Vanhemmille on aina kiva lahjottaa hyvää mieltä. :-)Toi hyvä pointti ihan kaikille elämänohjeeksi viimeinen lauseesi. Ihan vaikkei antaisi mitään fyysistä tavaraakaan vaan henkistä hyvää;)
itkos ensk kirjoitti:
Se oli hienoa! Kertalaakista loppui;) Vaatii kuitenkin sisua lopettaa.
No ei oikeastaan vaadi, kun päätöksen. Faija poltti liki 40 vuotta ja lopetti sydäriin sen polttamisen. Oli tarpeeksi kova kipu ja lekuri sanoi ettei se terva ainakaan auta, jos suonet on tukossa. Niin ei tarttenut sen enempää faijalle asiasta tarinoida, kun loppu samantien. Minusta se on vaan päätöksen paikka.
Lipsuminen on ittensä huijaamista, niin tupakassa kun kaikessa muussakin addiktoivassa.- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Heh, pirteenä. Kyllä tosiaan...x-D
Sujuvasti klo 7.00 ylös....taisit vetää sikeitä puoleen päivään:P
itkos ensk kirjoitti:
No en ole? Miten sille kävi?
Önäshti ja nolostui. Nousi ylös ja pesi ittensä. :-)
itkos ensk kirjoitti:
Sujuvasti klo 7.00 ylös....taisit vetää sikeitä puoleen päivään:P
Taisin vetää sikeitä hela dagen. :-) Mulla krapulat kestää about 1-2 vuorkautta. helposti. Siiin yksi syy miksi mä en tykkää dokailla. Ei viiti maksaa ittensä kiduttamisesta.
itkos ensk kirjoitti:
Toi hyvä pointti ihan kaikille elämänohjeeksi viimeinen lauseesi. Ihan vaikkei antaisi mitään fyysistä tavaraakaan vaan henkistä hyvää;)
Njoo, kyllä se voi semmoiseksikin kai käydä, ohjeeksi. :-)
Mää nyt kuiteskin ajattelen, että jos ei itellä ole tarvetta niin annan sellaselle jolla on. Perhe nyt on sitten tietysti erityisasemassa silleen, ettei niiden tarvi jo maksettua mulle enää maksaa, kun puhutaan tollasista kalliimman luokan jutista kuten ajoneuvot. Jos vaan kelpaa. Ajatus oli ensin myydä pois se, mutta sit isukin silmät loisteli, että saisinko minä lainata sitä. Niin enhän mä sitten raatinut myydä sitä, vaan paapalle saa jäähä iloksi.
Saatanhan mä joskus sillä vielä huristella, en voi vannoa koska taas kärpänen puree. :-)- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Önäshti ja nolostui. Nousi ylös ja pesi ittensä. :-)
Hyvä kun ei satuttanut itseään:)
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
No ei oikeastaan vaadi, kun päätöksen. Faija poltti liki 40 vuotta ja lopetti sydäriin sen polttamisen. Oli tarpeeksi kova kipu ja lekuri sanoi ettei se terva ainakaan auta, jos suonet on tukossa. Niin ei tarttenut sen enempää faijalle asiasta tarinoida, kun loppu samantien. Minusta se on vaan päätöksen paikka.
Lipsuminen on ittensä huijaamista, niin tupakassa kun kaikessa muussakin addiktoivassa.Sulla on ryhtiä:)
- teewarit
teevadit kirjoitti:
Onhan mulla auto. Mutta en ajele kännisä. :-) Toi fillarilla ajo oli ainutkertainen poikkeus. Onneksi mä olen nopea tyttö älyämään, kun joku juttu ei kannata.
Shit otetaan se nahkamarakatti pantkiksi hyisen kylmään tyrmään
- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Njoo, kyllä se voi semmoiseksikin kai käydä, ohjeeksi. :-)
Mää nyt kuiteskin ajattelen, että jos ei itellä ole tarvetta niin annan sellaselle jolla on. Perhe nyt on sitten tietysti erityisasemassa silleen, ettei niiden tarvi jo maksettua mulle enää maksaa, kun puhutaan tollasista kalliimman luokan jutista kuten ajoneuvot. Jos vaan kelpaa. Ajatus oli ensin myydä pois se, mutta sit isukin silmät loisteli, että saisinko minä lainata sitä. Niin enhän mä sitten raatinut myydä sitä, vaan paapalle saa jäähä iloksi.
Saatanhan mä joskus sillä vielä huristella, en voi vannoa koska taas kärpänen puree. :-)Mistä sitä tietää vaikka sitten iäkkäämpänä uudelleen;)
itkos ensk kirjoitti:
Hyvä kun ei satuttanut itseään:)
Onpa tuo joskus pudonnut kaapin reunaltakin. Ei ihan ponnistuvoima piisannut ja ote lipes, niin tuli puisen sohvan käsinojalle että tössähti. Painu ihan hartiat kasaan pudotessaan pyllylleen. olin aika varma että nyt sattu rankaan ja pelästyin. Sillon se oli itsekin vähän hölmistynyt. Taisi vähän nytkäyttää. :-(
Se on meiän pikku kömpleys, niin ihana ja rakas katti.- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Taisin vetää sikeitä hela dagen. :-) Mulla krapulat kestää about 1-2 vuorkautta. helposti. Siiin yksi syy miksi mä en tykkää dokailla. Ei viiti maksaa ittensä kiduttamisesta.
Krapulassa menee päivä ihan hukkaan...hukkaan heitettyä aikaa ja vielä kippee olotila:(
itkos ensk kirjoitti:
Sulla on ryhtiä:)
Nojaa, jos mulla olis ryhtiä osaisin lopettaa tän nettailunkin. x-D
Taino ehkä tää ei vielä ole vaarantanut terveyttä...- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Onpa tuo joskus pudonnut kaapin reunaltakin. Ei ihan ponnistuvoima piisannut ja ote lipes, niin tuli puisen sohvan käsinojalle että tössähti. Painu ihan hartiat kasaan pudotessaan pyllylleen. olin aika varma että nyt sattu rankaan ja pelästyin. Sillon se oli itsekin vähän hölmistynyt. Taisi vähän nytkäyttää. :-(
Se on meiän pikku kömpleys, niin ihana ja rakas katti.No en yhtään kyllä epäile, että on tärkee:)
Hyvä hoito pitää paikat kunnossa:) itkos ensk kirjoitti:
Krapulassa menee päivä ihan hukkaan...hukkaan heitettyä aikaa ja vielä kippee olotila:(
Samaa mieltä, siksi en ehkä voi ihan tajuta miksi joku vapaaehtoisesti haluaa tuhlata päivänsä pökkyrään tai pahaan oloon hetken huvin takia. :-)
Sit jos ei tuu krapulaa sen ehkä vielä käsnää, mut joka saa krapulan ja haluu sen aina uudelleen, niin hetkonen..miks?- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Nojaa, jos mulla olis ryhtiä osaisin lopettaa tän nettailunkin. x-D
Taino ehkä tää ei vielä ole vaarantanut terveyttä...Tuskinpa vaarantanu. Liikenteen asiantuntija sanoisin, että hyvin sujuvasti täällä liikennnöit ja asiallisin jutuin.
itkos ensk kirjoitti:
Mistä sitä tietää vaikka sitten iäkkäämpänä uudelleen;)
Niiiiii, pyöräkin on sitten jo antiikkia. En kyllä usko, että jos tosiaan olen tässä jossain kohtaa pienen lapsen äiti(skeptistelen taas), että ihan heti haluan minkään prätkän selkään.
Menee kyl muksu etusijalle ja ehkä sit jopa hiukan se oma turvallisuuskin tulee entistäki tärkeemmäksi. En kuitenkaan elämää pelkäämään ala, mutta mopoillessa melkeen aina sattuu pahemman kerran jos johku rysäyttää. Toki kuolla voi vaikka kotona liukastumalla saippuaan.
Kotona oleminen vaatii rohkeutta, koska eniten ihmisiä taitaa vielläkin tilastojen mukaan kuolla tutussa ympäristössä ja kotona. Poikkes nyt aiheesta. :-)
Mut ehkä joskus vielä...- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Samaa mieltä, siksi en ehkä voi ihan tajuta miksi joku vapaaehtoisesti haluaa tuhlata päivänsä pökkyrään tai pahaan oloon hetken huvin takia. :-)
Sit jos ei tuu krapulaa sen ehkä vielä käsnää, mut joka saa krapulan ja haluu sen aina uudelleen, niin hetkonen..miks?Siinä täytyy olla jossain syvällä silloin asiat viturallaan:(
Ei hyvä itselle eikä lähiympäristölle(läheiset) teewarit kirjoitti:
Shit otetaan se nahkamarakatti pantkiksi hyisen kylmään tyrmään
SITÄ EN ANNA PANTIKSI!!!! >:-(
Elä ees yritä mitään jekkuja...mä olen heinähangon kanssa vastassa, jos joku tulee marakattia multa viemään. :-)
Enhän minä sitten pysty enää nukkumaan öitäni, jos toinen on viluissaan jossain tyrmässä. Kamalaa sydäntä särkevää. :'-( Ja mulla ei oo enää korvalehteä suupieleen yöksi..Eiiii.- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Niiiiii, pyöräkin on sitten jo antiikkia. En kyllä usko, että jos tosiaan olen tässä jossain kohtaa pienen lapsen äiti(skeptistelen taas), että ihan heti haluan minkään prätkän selkään.
Menee kyl muksu etusijalle ja ehkä sit jopa hiukan se oma turvallisuuskin tulee entistäki tärkeemmäksi. En kuitenkaan elämää pelkäämään ala, mutta mopoillessa melkeen aina sattuu pahemman kerran jos johku rysäyttää. Toki kuolla voi vaikka kotona liukastumalla saippuaan.
Kotona oleminen vaatii rohkeutta, koska eniten ihmisiä taitaa vielläkin tilastojen mukaan kuolla tutussa ympäristössä ja kotona. Poikkes nyt aiheesta. :-)
Mut ehkä joskus vielä...Aina on annettava kaikelle tilaisuus...oltava avoin. Mistä sitä tietää josko se ajoaikakin vielä tulee:) Pikkasen sitten hiljempata vauhtia:)
itkos ensk kirjoitti:
Siinä täytyy olla jossain syvällä silloin asiat viturallaan:(
Ei hyvä itselle eikä lähiympäristölle(läheiset)Noihan mäkin ajattelen, jos viina menee perheenkin edelle. Ongelmahan se tietysti on sille ihmiselle itselleenkin, vaikka rillumarei tuntuskin päissään harmittomalle ajankululle. Aina kännissä olevaa ihmistä on vaan pirun rasittavaa kattella.
Koskaan ei voi spontaanisti lähteä mihinkään, kun toinen on pierussaan. Ei voi ajaa autoa, ei pysy tolkuissaan. Eikä aina kännissä olevan apuunkaan voi luottaa, jos itellä ois joku hätä miten se räkänaamalla sua auttaa?
Tulee turvaton olo viinamäen miehen seurassa.- itkos ensk
itkos ensk kirjoitti:
No en yhtään kyllä epäile, että on tärkee:)
Hyvä hoito pitää paikat kunnossa:)Ja siihen kiintyy ja kissa on jopa enempikin kuin ihminen.
itkos ensk kirjoitti:
Tuskinpa vaarantanu. Liikenteen asiantuntija sanoisin, että hyvin sujuvasti täällä liikennnöit ja asiallisin jutuin.
Thanks. :-)
Toisten kanssa juttelu tuo ehkä mukavemman puolen esiin, kun toisten kanssa. ;-)- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Noihan mäkin ajattelen, jos viina menee perheenkin edelle. Ongelmahan se tietysti on sille ihmiselle itselleenkin, vaikka rillumarei tuntuskin päissään harmittomalle ajankululle. Aina kännissä olevaa ihmistä on vaan pirun rasittavaa kattella.
Koskaan ei voi spontaanisti lähteä mihinkään, kun toinen on pierussaan. Ei voi ajaa autoa, ei pysy tolkuissaan. Eikä aina kännissä olevan apuunkaan voi luottaa, jos itellä ois joku hätä miten se räkänaamalla sua auttaa?
Tulee turvaton olo viinamäen miehen seurassa.Tässä oon sun kanssa samaa mieltä. Kauheasti tuo kännäily lisääntynyt.
Jotkut juo salkullisen illassa ja aamulla töihin...ei omasta mielestä mitään ongelmaa:((
Suoraan töistä salkun noutoon:(( - itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Thanks. :-)
Toisten kanssa juttelu tuo ehkä mukavemman puolen esiin, kun toisten kanssa. ;-)Kehu tuli aiheesta sinne päin. Monella täällä jutut menee navan alle:((
itkos ensk kirjoitti:
Aina on annettava kaikelle tilaisuus...oltava avoin. Mistä sitä tietää josko se ajoaikakin vielä tulee:) Pikkasen sitten hiljempata vauhtia:)
Niipäs. Sen näkee sitten, kaikki menee jörjestyksessä vuorollaan. Niin kun menee, katsotaan minkä eteen laittaa. :-)
Sitten mietitään miten tästä eteenpäin. Niin kiva kun onkin turista, niin uni alkaa olla silmässä. Eli on varmaan hyvä mun painua pehkuihin taas vaihteeksi. :-)
Toivottelen sulle hyvää yötä ja nuku hyvin. Mikäli nyt aamulla töihin meet niin mukavaa työpäivää kanssa. :-)- itkos ensk
teevadit kirjoitti:
Niipäs. Sen näkee sitten, kaikki menee jörjestyksessä vuorollaan. Niin kun menee, katsotaan minkä eteen laittaa. :-)
Sitten mietitään miten tästä eteenpäin. Niin kiva kun onkin turista, niin uni alkaa olla silmässä. Eli on varmaan hyvä mun painua pehkuihin taas vaihteeksi. :-)
Toivottelen sulle hyvää yötä ja nuku hyvin. Mikäli nyt aamulla töihin meet niin mukavaa työpäivää kanssa. :-)Kiitti:) Hyvää yötä sinullekkin ja huomiselle voimia puuhasteluihin:)
- 2+9
teevadit kirjoitti:
Mut ehkä joskus vielä...Onnettomuuksien ajattelu voi olla hyvin ahdistavaa, jos ei tiedä, miten niiltä voi suojautua. Aikuinen lykkää helposti kaikki turvallisuuteen liittyvät asiat pelastusalan ammattilaisille ja viranomaisille, jolloin oman lähiympäristön riskit jäävät huomaamatta. "Kodin turvaopas" on tarkoitettu jokaisen suomalaisen turvaoppaaksi. Päähuomio on siellä, missä ovat suurimmat vaaratkin. Suomalaisia loukkaantuu ja kuolee tapaturmaisesti eniten kotonaan ja vapaa-ajan vietossa.
- teewarit
teevadit kirjoitti:
SITÄ EN ANNA PANTIKSI!!!! >:-(
Elä ees yritä mitään jekkuja...mä olen heinähangon kanssa vastassa, jos joku tulee marakattia multa viemään. :-)
Enhän minä sitten pysty enää nukkumaan öitäni, jos toinen on viluissaan jossain tyrmässä. Kamalaa sydäntä särkevää. :'-( Ja mulla ei oo enää korvalehteä suupieleen yöksi..Eiiii.HAAA
Jazulin heikoin lenkki löytyi JEEEEEE
Nyt Jazuli kuskaa minua vaikka thaikkulassa, kun pidän sitä
samperin nahkamarakattia hellästi sylissä ja annan yöksi viekkuun
;-) - teewarit
teewarit kirjoitti:
HAAA
Jazulin heikoin lenkki löytyi JEEEEEE
Nyt Jazuli kuskaa minua vaikka thaikkulassa, kun pidän sitä
samperin nahkamarakattia hellästi sylissä ja annan yöksi viekkuun
;-)Kieltämättä julmaa nahkamarakatille ja Jazulille
Tämä palsta on vaan kovettanut tunteeni ja sydämeni
http://www.youtube.com/watch?v=GwDSe-6cwIw
- .
Auto valtion omaisuudeksi mikäli oma. Ja jos ei ole, niin sitten oma auto jos sellainen on. Ja jos ei ole, niin auton arvo, jolla rötös tehtiin mätkyjä. Kolmen kerran sääntö vielä että kolmannesta tulee kunnolla poliiseilta turpaan.
- itkos ensk
Onko kukaan soutanut veneellä "simoissa"?
Soutuveneeseen mua ei saa simoissa kuin väkivalloin...
4,5 metristä moottorivenettä oon soutanut simoissa, kun bensa loppui kesken. Onneksi oli hyvä keli ja olutta mukana jano juomaksi
Oon mä sen verran ajanu, että kallonmurtuma muistoksi siitä jäi. En ajanu ennen sitä, enkä sen jälkeen. Onneksi kellekään muulle ei sattunu mitää.
- Ruåtsin Waltaa:.!1%#
.
Ruåtsin Wallan aikuinen tuomio: PÄÄ KATKI
. - tuomio.
Annetaan kaikille gasoa ja viinaa,
Sekä stereoihin Sabriinaa
Pistetään kaikki ovet tiukasti lukkoon,
Ikkunatkin tarkasti tuhritaan tukkoon,
Sadan vuoden päästä tarkastetaan tulos,
Ja kaikki rattijuopot kävelevät ulos. Rikulla oli aika hyvä ehdotus rattijuopon rangaistukseksi.
Olen ollut tankojuoppo (siis pyörä-) joskus alle 30v. Satunnaisesti vain, koska olen asunut kävelymatkan päässä kaupungin keskustasta..
Noh, Ruisrockiin tuli joskus 23sena mentyä fillareilla. Ja tultua takas.. Sillä seuraamukselle, että jouduin TYKSiin, leukaan tuli pari tikkiä.. Pieni näkymätön arpi tuntuu vieläkin.. Lähdin jotenkin liian vauhdikkaasti ja dramaattisesti liikkeelle, oli joku riidanpoikanen jonkun poikaystävä-kandidaatin kanssa..- Turun pormestari
ETTES HÄPPEE!!!!!
Maamme sivistyksen kehto, Turku
pahoittelee yybeen nuoruuden hurmassa tehtyjä hävyttömyyksiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1702071
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371455Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321154Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56902- 55846
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol250814Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20782Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58713Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis198634