Mitä mieltä olette, uusien perunoiden kanssa Oivariini vai oikea voi?
Oivariini vs voi
12
801
Vastaukset
- Sampo_81
No kyllähän tuo oikia voi kuuluu suomalaiseen kesään.. ei nuita EU-ohjattuja lisääaineita vaan orikinaalia voita
- Modelgirl93
siis kuka muka syö enää perunaa, ihan sikkenä hiilareita??!
- Ritva
Kyllä sanoisin, että molemmat. Arkisin Oivariinia ja viikonloppuisin voi sitten herkutella oikealla voilla.
- c",)
Oikea voi ei jostain syystä maistu minulle.. Oivariini on avain onneen! ;-)
- KALLE
V'ttu mitä urpoja täällä... keskustelee jostain rasvoista... hohhoijaa ADA ja MILJA
- KALLE
:D
- Ratkaisua kaipaava
Onko tämä joku lapsellisten tyttöjen pila? Olen pettynyt, toivoin jo, että vihdoin tämäkin asia saatiin yleiseen keskusteluun. Itse en rohjennut aloittaa keskustelua.
- kari_69
Oikeaa voita eikä mitään naisten hömpötyksiä
- voita ei mikään voit
Ehdottomasti ja ainoastaan suomalaista voita, jos vielä sellaista runsassuolaista saa niin aina parempi. Eikä mitään kedon liukasteita.
- Jos vielä viitsii
tehdä itse tilli-,sipuli-,persija-,valkosipulivoita ja siitä sipasee kuuman potunpäälle niin avot.Siihenkun olisi vielä kunnon kylmää kirnupiimää ja lämmintä ruisleipää sekä suola muikkuja tai siikaa silloin olisi päivä pelastettu
- Ei mitään rasvaa
Peruna menee alas ilman mitään turhia rasvojakin ja on ihme jos ei mene.
- voihan ne
syödä raakanakin ilman keittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1742037
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851479Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821404Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta111167Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391057Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210983- 42898
- 96844
- 85815
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49775