Mitä mieltä olette, uusien perunoiden kanssa Oivariini vai oikea voi?
Oivariini vs voi
12
834
Vastaukset
- Sampo_81
No kyllähän tuo oikia voi kuuluu suomalaiseen kesään.. ei nuita EU-ohjattuja lisääaineita vaan orikinaalia voita
- Modelgirl93
siis kuka muka syö enää perunaa, ihan sikkenä hiilareita??!
- Ritva
Kyllä sanoisin, että molemmat. Arkisin Oivariinia ja viikonloppuisin voi sitten herkutella oikealla voilla.
- c",)
Oikea voi ei jostain syystä maistu minulle.. Oivariini on avain onneen! ;-)
- KALLE
V'ttu mitä urpoja täällä... keskustelee jostain rasvoista... hohhoijaa ADA ja MILJA
- KALLE
:D
- Ratkaisua kaipaava
Onko tämä joku lapsellisten tyttöjen pila? Olen pettynyt, toivoin jo, että vihdoin tämäkin asia saatiin yleiseen keskusteluun. Itse en rohjennut aloittaa keskustelua.
- kari_69
Oikeaa voita eikä mitään naisten hömpötyksiä
- voita ei mikään voit
Ehdottomasti ja ainoastaan suomalaista voita, jos vielä sellaista runsassuolaista saa niin aina parempi. Eikä mitään kedon liukasteita.
- Jos vielä viitsii
tehdä itse tilli-,sipuli-,persija-,valkosipulivoita ja siitä sipasee kuuman potunpäälle niin avot.Siihenkun olisi vielä kunnon kylmää kirnupiimää ja lämmintä ruisleipää sekä suola muikkuja tai siikaa silloin olisi päivä pelastettu
- Ei mitään rasvaa
Peruna menee alas ilman mitään turhia rasvojakin ja on ihme jos ei mene.
- voihan ne
syödä raakanakin ilman keittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3412936Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011463- 1081291
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841282Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991275Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581215- 481125
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi781027Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24931- 33837