Mitä mieltä olette, uusien perunoiden kanssa Oivariini vai oikea voi?
Oivariini vs voi
12
1001
Vastaukset
- Sampo_81
No kyllähän tuo oikia voi kuuluu suomalaiseen kesään.. ei nuita EU-ohjattuja lisääaineita vaan orikinaalia voita
- Modelgirl93
siis kuka muka syö enää perunaa, ihan sikkenä hiilareita??!
- Ritva
Kyllä sanoisin, että molemmat. Arkisin Oivariinia ja viikonloppuisin voi sitten herkutella oikealla voilla.
- c",)
Oikea voi ei jostain syystä maistu minulle.. Oivariini on avain onneen! ;-)
- KALLE
V'ttu mitä urpoja täällä... keskustelee jostain rasvoista... hohhoijaa ADA ja MILJA
- KALLE
:D
- Ratkaisua kaipaava
Onko tämä joku lapsellisten tyttöjen pila? Olen pettynyt, toivoin jo, että vihdoin tämäkin asia saatiin yleiseen keskusteluun. Itse en rohjennut aloittaa keskustelua.
- kari_69
Oikeaa voita eikä mitään naisten hömpötyksiä
- voita ei mikään voit
Ehdottomasti ja ainoastaan suomalaista voita, jos vielä sellaista runsassuolaista saa niin aina parempi. Eikä mitään kedon liukasteita.
- Jos vielä viitsii
tehdä itse tilli-,sipuli-,persija-,valkosipulivoita ja siitä sipasee kuuman potunpäälle niin avot.Siihenkun olisi vielä kunnon kylmää kirnupiimää ja lämmintä ruisleipää sekä suola muikkuja tai siikaa silloin olisi päivä pelastettu
- Ei mitään rasvaa
Peruna menee alas ilman mitään turhia rasvojakin ja on ihme jos ei mene.
- voihan ne
syödä raakanakin ilman keittämistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658