500kcal päivässä dieetti!

Mamma laihtuu!

Nyt viikon verran olen vähentänyt syömisiä ja huomenna aloitan dieetin, jossa syödään max. 500kcal päivässä ja paljon vettä.

Ikää 24 vuotta, paino 90kg ja pituus 172cm. Eli ylipainoa on paljon.

Aion jatkaa dieettiä 4 viikkoa, infoan tänne miten on mennyt. Täytyy muuten käydä ostamassa uusi vaaka, koska nykyinen on todella vanha ja en ole varma sen paikkaansapitävyydestä. Huomenna siis uusi vaaka :).

Dieetin jälkeen olen ajatellut alkaa karppaamaan, jottei kilot tulsi takaisin.

Kuka lähtee mukaan? :)

53

14332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mamma laihtuu!

      Kävinpä siis ostamassa uuden vaa'an, ja lukemahan oli peräti 93,2kg!! Huhhuh. Olen siis lihavempi kun ajattelin. No tästä ei voi mennä kun alas päin :).

      Oon syönyt tänään yhden banaanin. Illemmalla varmaan syön tonnikalapurkin tai kanaa.

      • NÖFFFFF

        Älä vaan ala karppaaman voit pitkällä juoksulla siinä vain saada aivoinfarktin. Ne hiilarisuositukset on syystä älä vaan aloita sellasta :))


    • laihdutan kans

      Hyvä, hyvä infoa tänne miten hyvin onnistuu, seurailen tätä ketjua. Ja jos päätätkin luovuttaa niin infoa siitäkin tänne, etten turhaa seuraile palstaa.

      • ap

        Kiva ku joku seurailee :).

        Söin kanaa vajaat 300g. Keitin maustetussa vedessä ja söin ikään kuin keittona. Otin myös ennen ruokailua puolikkaan shotin omenaviinietikkaa. Jotkut uskoo, että se nopeuttaa laihtumista, joten minäpä kokeilen. Juomana vichyä.

        Olo on hyvä, ei yhtään nälkä. Ajatukset on olleet kuitenkin aika paljon ruoassa. Mutta positiivisella tavalla. Mietiskelen kaikkea vähäkalorista, mutta täyttävää ruokaa, mitä saa nautiskella päivässä.

        Jostain syystä on jotenkin huono omatunto kun söin. Vaikka pysynkin siinä 500kcal/päivä. En tiedä miksi..


    • punnitsija

      Laskin kalorikulutuksesi ja sen mukaan elimistösi aktiivisuutena kevyt istumatyö/oleilua= 2045 kcal ja jos vielä lisää liikuntamääräsi niin kulutus olisi tuotakin suurempi mutta voit käydä itse laskemassa liikunnan kanssa kulutuksesi. BMI eli painoindeksisi on 30,4 eli sinulla huomattava ylipaino. Rasvaprosenttisi on 31%-38%. Nämä arvot sain laittamalla tietosi sivulle www.kalorilaskuri.fi kohtaan kalorikulutus. Sinulla on siis 1545 kcal/päivä. Sen mukaan laihtuisit viikossa n. 1,5 kg. 1000 kcal vajeella laihtuisit kilon viikossa vauhtia. Itse laihdutan 1000 kcal vajeella ja kilo viikossa on mennyt paino alaspäin. 7000 kcal= 1 kg rasvaa viikossa. Älä siis pidä huono omaatuntoa, kun saisit hyvinkin syödä sen 1045 kcal päivässä. OIkeastaan laihdutussuositus on se että syö vähintäänkin 1200 kcal/päivässä ja lisäksi yli 1000 kcal vajetta ei suositella. Mutta tsemppiä! ja kirjoittehan tänne niin seurailen.

      • punnitsija

        Kävin katsomassa sivulla www.kalorilaskuri paljon tuo 300 g kanaa on kaloreissa ja se on 565 kcal ja omenaviinietikassa on yhdessä ruokalusikallisessa eli 15 g:ssa kaloreita 20 kcal. Onks sulla talousvaakaa itselläsi?


      • ap
        punnitsija kirjoitti:

        Kävin katsomassa sivulla www.kalorilaskuri paljon tuo 300 g kanaa on kaloreissa ja se on 565 kcal ja omenaviinietikassa on yhdessä ruokalusikallisessa eli 15 g:ssa kaloreita 20 kcal. Onks sulla talousvaakaa itselläsi?

        Jes, lisää ihmisiä! Tuetaan toisiamme!

        Kiitos kun infosit nuista kaloreista yms, omatunto ei niin soimaa enää :)

        Siinä kanapaketissa minkä valitsin luki, että 110kcal/100g, eli 300g olis 330kcal. Niissä oli eroja :).

        Ei ole talousvaakaa, harkitsen hankkimista.

        Laittakaa jooko painot ja pituudet, niin minäkin pääsen seurailemaan teidän laihtumistanne :).

        Nyt pakko mennä nukkumaan, ajatus ei juokse enää..


      • punnitsija
        ap kirjoitti:

        Jes, lisää ihmisiä! Tuetaan toisiamme!

        Kiitos kun infosit nuista kaloreista yms, omatunto ei niin soimaa enää :)

        Siinä kanapaketissa minkä valitsin luki, että 110kcal/100g, eli 300g olis 330kcal. Niissä oli eroja :).

        Ei ole talousvaakaa, harkitsen hankkimista.

        Laittakaa jooko painot ja pituudet, niin minäkin pääsen seurailemaan teidän laihtumistanne :).

        Nyt pakko mennä nukkumaan, ajatus ei juokse enää..

        Juu ne paketin tiedot on oikeassa, en osannut oikealla hakusanalla hakea, kun en tiennyt sitä kanapaketin nimeä. Jos hankit talousvaa'an niin kannattaa hankkia sellainen, jossa ei ole sitä toimintoa, että vaaka sammuu itsestään jonkin ajan kuluessa esim. 20 sekuntia, siinä ei ajassa ei nimittäin kerkeä välttämättä kaikkea punnitsemaan.


      • ap
        ap kirjoitti:

        Jes, lisää ihmisiä! Tuetaan toisiamme!

        Kiitos kun infosit nuista kaloreista yms, omatunto ei niin soimaa enää :)

        Siinä kanapaketissa minkä valitsin luki, että 110kcal/100g, eli 300g olis 330kcal. Niissä oli eroja :).

        Ei ole talousvaakaa, harkitsen hankkimista.

        Laittakaa jooko painot ja pituudet, niin minäkin pääsen seurailemaan teidän laihtumistanne :).

        Nyt pakko mennä nukkumaan, ajatus ei juokse enää..

        Oho. Vaaka näytti nyt 90,3kg!! Join kyl eilen älyttömästi vettä ja vichyä, oliskohan nesteet lähteny liikkeelle?


    • punnitsija

      Tuu säkin ap mukaan tonne suurin pudottaja ryhmään, mäkin aion ottaa osaa siihen http://keskustelu.suomi24.fi/node/10776985
      Mä oon 169 cm pitkä ja painan 104,6 kg ja olen laihduttut nyt 2,2 kiloa (aloitin laihdutuksen kaksi viikkoa sitten) ja tarkoitus on pudottaa 44 kiloa.

      • ap

        Lähdin mukaan! Ehdottomasti!


    • ap

      Paino oli äsken katottuna 89,5kg. Miten näin nopeesti tippuu? Ehkä vaikutusta sillä, että tänään tuli viikko täyteen "vähemmän syömistä". Ja nestettä tietty myös.

      Söin aamulla pienen banaanin ja tunti sitten 2 Nutrilett Hunger Control patukkaa (tumma suklaa).Patukoista 432kcal ja pienestä banaanista varmaanki 80kcal, joten pikkasen meni yli 500kcal, mutta en ala itteeni siitä ruoskimaan.

      • ap

        En viittiny sitä omenaviinietikkaa ottaa, kun muutenki meni kalorit yli. Huomenna sitten. Ja vishyä on mennyt taas paljon alas. Varmaanki pari litraa..


    • punnitsija

      Olen oikealla tiellä, jos sulla olis kovempi itsekuri niin tuosta ei tulis mitään, koska 500 kaloria on niin vähän. Onnistut ihan varmasti!

      • ap

        Niin eipä eilen mennyt kun 12kcal yli viidensadan. Tänään sitten ajttelin syödä vaan kanaa. Tosin vasta illalla, koska syömisen jälkeen alkaa väsyttämään niin paljon :).

        Kertaakaa en ole epäilllyt ettenkö pystyisi tähän :).

        Paino äsken 88,9kg.


    • hoikaksi haluuva

      Mä laihduin puolessa vuodessa 30kg, 600-650kcal kuurilla. 100kg painosta 70kg painoon. Liikuin kyllä tosi paljon myös. Eli jos on perusterve voi laihduttaa normaalipainoon saakkakin tuolla tavalla. Terveystarkastuksessakin arvot näytti normaalii tuon jälkeen. Oon saman pituinen kuin sä ap. Mäkin lasken kalorit ruokapakkauksista ja sitten punnaan ruokavaa'lla. Koitan päästä 63 kiloon nyt aluksi. Siis laihdutan edelleen.

      • ap

        Onneksi olkoon, tosi hieno saavutus!

        Paljonko laihduit viikossa kun aloitit painonpudotuksen? Paino varmaan tippuu nyt hitaammin?

        Ainakin neljä viikkoa meinaan tällä 500kcal/päivä laihduttaa ja ehkä sitten kk:n päästä voisi nostaa tuohon 600-650? Toivoisin pääseväni joskus 60 kiloiseksi, mutta uskon olevani iloinen myös jos vaa'assa näkyisi 67-70kg.

        Mitä muuten syöt? Jos vaikka olis jotaki uutta ja hyvää :)..


    • hoikaksi haluuva

      Aluksi laihduin 3 kuukaudessa 20kg. Sen jälkeen pikkuisen hitaammin loput 10kg. Oikeastaan loput 10kg 2 kuukaudessa, koska sen jälkeen paino rupes jumittamaan. 6kk kohdalla painoin 70kg edelleen. Alimmillaan käväisi 69kg. Jollain viikoilla enkka oli viikossa keskimäärin 2kg,mut sitten hitaammin joskus. Alussa kyllä paino putoo nopeenpaa, koska ylipainoa enemmän, totta. Nykyään painan kumminkin 75kg, koska lihosin pikkuisen takaisin, kun tsessaava vaihe pääsykokeiden kanssa. Vedin silloin karkkii. Nyt lasken taas kaloreita ja lenkkeilen. Koitan päästä ensin takaisin 69-70kg painoon ja siitä sitten 63kg ois tavoite aluksi. Syön ihan tavallista kotiruokaa ja painotan kasviksiin. Kun tekee esim. muun ruuan kanssa ruokaisan, mutta kevyen salaatin saa ihan kukkuralautasellisen pienellä kalorilla. Tartuin sun ketjuun, koska vaikutit samanlaiselta laihduttajalta kuin mä :). Hyvin sullakin paino lähtenyt tippumaan. Lähen nyt lenkille, mut tuun tänne lukemaan lisää myöhemmin... Tsemppii!

      • ap

        Tsemppiä sullekin!

        Nyt olikin paino 90kg :(. Mutta ei kai tolla vaa'alla pitäis joka päivä hyppiäkkään. Malttais kattoo vaan kerran viikossa ni säästyis lievältä mielipahalta :).

        Mäkin liikuin aika paljon, ennen ku tulin tähän kokoon. Näiden kilojen kanssa on ikävä liikkua. Mutta toisaalta sillähän ne lähtis pois.

        Pitäis käydä hommaamassa vaaka ruokia varten.

        Joku sanoi jossakin, että jos on näin pienellä kalorimäärällä niin pitäis syödä kerran viikossa enemmän. Muuten paino ei laske niin nopeasti. Onkohan mitään perää? En uskalla kyllä kokeilla, ainakaan näin alussa.


    • punnitsija

      hoikaksi haluvava mitä kalorinlaskuohjelmaa käytät vai lasketko käsin? www.kalorilaskuri.fi voi käydä ilmaiseksikin laskemassa kaloreita kohdassa ilmainen ruokapäiväkirja.

    • hoikaksi haluuva

      Sun kannattais ap käydä kans lenkillä. Vaikka reipasta kävelyä 1-2h per kerta niin, että tulee hiki päälle sopivasti. Kyllä ylipainoisenakin jaksaa kävellä reippaasti, mäkin aloitin jo 100kg painossa kävelyn. Äsken tulin juuri 2h lenkiltä :). Kannattaa kans hankkii askelmittari, niin näet kalorikulutuksen. Tuo, että kannattas syödä yhten päivän enemmän juttu...se perustuu oletettavasti siihen, että et menis säästöliekille ja laihtuminen jumittus...mut mä totesin et en mä mennyt säästöliekille sillon kun ylipainoo oli vielä reippaasti,mut alle 70kg painossa mäkin oon epäillyt itellä säästöliekkii...vaikkakin normaalipainon puolella laihtuminen hidastuu muutenkin, kun kulutus on laskenut.

      Punnitsijalle: lasken pääasiassa ruokapakkausten perusteella kalorit. Esim. kun euroshopper pesunasoossi pakkauksessa lukee 100g valmisperunamuussii on 66 kcal, sit punnaan ruokavaal'la ja lasken. Mut, jos jossain pakkauksessa ei lue kaloreita, katson se finellistä netistä. Oon liian laiska merkkaa kaloreita mihinkään nettiohjelmaan, niin merkkaan vaan käsin vihkoon päivä kerrallaan monta kalorii oon syönyt. Mulle tuo on toiminut parhaiten..

      Juu täytän kans päivittäin vatsaa fun light mehuilla. Lähes kalorittomii nimittäin....

      • ap

        Joo kyl päivittäin tulee tehtyä ainaki yks tunnin vaunulenkki ja sit tietty semmost kevyen kevyttä liikkumista leikkipuistossa. Niin siis kun mulla on pikkulapsi :).

        Mutta meinasin enemmän liikkumista. Tosiaan voisin laittaa noihin lenkkeihin vähän enemmän vauhtia. Askelmittarin hommaan aivan varmasti. Josko huomenna kerkiäis.


    • hoikaksi haluuva

      Jos sun puhelinmalliin muuten käy, voit lataa kännykkään myös ilmaisen askelmittarin. Semmoinen kuin Sports Tracker =) Unohdin sanoo ekaks... Mulla on semmonen.

    • ap

      Joo eli tänään oon syönyt 430g kanaa (98kcal/100g) ja suunnilleen ruokalusikallisen verran riisiä. Taas huono omatunto syömisestä.

    • punnitsija

      Ei mitään huono omatuntoa kannata kantaa, saisit jopa vähän syödä jotakin herkkua. Itse syön päivittäin jotakin sokerillista, mutta pidättäydyn siinä etten riko vajeen rajaa. Sanotaanko näin, että sitten saat kantaa huonoa omatuntoa, jos annat kokonaan periksi tuossa laihduttamisessa. Niin kauan voit olla ylpeä ja kantaa hyvää omaatuntoa, kun et anna periksi.

    • hoikaksi haluuva

      Kannattaa syödä monipuolisesti. Mä liikuin tänään noin 600 kcal eestä. Oon syönyt nyt uunivihanneksii, 2 nakkii, broileripullii, omenaa, muroi maidolla. Nyt tasan 1000 kcal oon syönyt, elikäs oon plussalla vasta 400 kcal. Saan siis 600-650 kcal kuurilla syödä vielä tänään iltapalaksi ennen nukkumista 200-250 kcal jotain. Elikäs, tässä korostan tuota liikunnan vaikutusta laihdutuksessa. Sillon saa syödä enemmän, mutta käyttöön jää vain vähän kaloreita =)

      • ap

        Kyllä toki tiedän monipuolisen ruokavalion hyvät puolet ja liikunnan merkityksen painon pudotuksessa. Otan asian kerrallaan. Nyt totuttelen syömään niukasti - tai se kyllä ei tuota ongelmia. Välillä harmittaa vaan kun tulee huono omatunto vähästäkin mitä syön..mutta se menee ohi kuitenkin :).

        Normaalisti syön paljon kasviksia, vihanneksia ja marjoja, mutta nyt kun kalorimäärä on niin alhainen haluan syödä jotakin lempparia koko sen edestä. Varmasti menee ohi kun tähän tottuu.. Toivon ainakin :).

        Mielestäni liikun kohtuullisesti kun on tuo lapsi. Joudun myös lasta kanniskelemaan paikasta toiseen kehitysvamman takia. Hyvät puolet tuossa - läski sulaa :D. Mutta huomenna kuitenkin otan vaunulenkeille reippaamman asenteen.


        Punnitsija, en varmasti anna periksi! Joten yritän olla ylpeä itestäni ja kyllä oonki aina hetkittäin :).


    • hoikaksi haluuva

      Tsemppii =) vaunulenkit kyllä varmastikin hyvää liikuntaa, kun vaunujen työnnössä saa lihastreeniikin arobisentreenin lisäks, varsinkin jos isot ja painavat vaunut.

      • hoikaksi haluuva

        aerobisen jopa korjaus. Juu, mulla meni tänään kalorit 705 kcal,mut en viittinyt heittää jo murokupis punnattui iltapala muroi yhtää veks, kun maitokin jo seas. Ei tää niin millin tarkkaa :D


    • punnitsija

      Tuosta vaunulenkistä sitä, että kun olet tuolla 500 kcal dieetillä niin kannattaa laittaa kaiken ylimääräisen liikunnan kalorit ylös. Ja voit käyttää ne kalorit syömiseen. Muuten päivittäinen kalorimääräsi voi jäädä jopa 250 kcal, ja se on ihan liian vähän. Tuo 500 kcal on semmonen, että sen alle ei kannata kaloreita päästää.

    • punnitsija

      Tarkoitus ei varmaan ole että yrität totutella dieetilläsi pieniin ruokamääriin vaan pääasia on se että laihdut. Siksi suosittelen liikkumaan ja syömään liikunnalla kulutetut kalorit takaisin. Jos harrastat pelkkää kävelyä niin askel- tai sykemittarista ei ole merkittävää hyötyä, ei kyllä myöskään haittaa. Esim. sivustolla www.kalorilaskuri.fi pystyt laskemaan kävelemällä kuluttamasi kalorit, siellä on vaihtoehtona esim. rauhallinen kävely. (laihtuakseen ei tarvitse juosta, eikä hölkätä, riittää että kaloreja kuluu jollakin tavalla) kohdassa kalorikulutus.

    • punnitsija

      Miten tänään on mennyt?

      • ap

        Eilen ei niin hyvä päivä. Söin tonnikalasalaattia, mutta ystävän luona en osannut/halunnut kieltäytyä omatekoisesta pizzasta. Söin kaksi siivua. Eli kaksi liikaa. Niin ja pieni lasi punaviiniä.

        Mutta no worries at all! Tänään on uusi päivä!


    • hoikaksi haluuva

      Mä söin kans tänään pizzaa, mutta laskin kalorit. Kaupan metripizzaa 3 pientä palaa on keskimäärin 600 kcal, eli ei paljon :) riippuu toki pitsasta,mutta kumminkaan parissa pikkupalassa paljoa ei ole kaloreita. Vaaka näytti tänään 73,7, eli oon laihtunut =)

    • punnitsija

      ap ei tuommoinen kaada mitään että jos on pari pienpä pizzapalaa syönyt.tietysti olis hyvä että tietäis paljon niissä on kaloreita, mutta se vaatisi kaikkien aineksien punnitsemista mitä niihin paloihin on mennyt.

    • sorry vaan

      Tuskinpa tällä kovin isoa vaikutusta on, mutta sanonpa kuitenkin: tuollaisella dieetillä lopputulos on kehnompi kuin aloitustilanne. Laihdutettaessa onnistumista mitataan sillä, miten laihdutustulos on pysynyt vähintään 2-3 vuoden kuluttua. Kitudieetti johtaa pitkällä aikavälillä painon nousuun. .

      • ms

        Onko kokemusta vai "musta tuntuu tietoa"? Ei tarvitse vastata. Se painon pysyminen riippuu siitä miten syö dieetin jälkeen, vaikka laihdutat pienellä kalorivajeella, mutta dieetin jälkeen syöt liikaa, paino tulee takaisin.


    • punnitsija

      Syöminen on niin syöjästä kiinni onnistuuko laihduttamaan pysyvästi. Jos on kova syömään, ja paino on lisääntynyt kokoajan on hyvin todennäköistä että kun laihdutus loppuu niin syö itsensä takaisin. Jos syöminen on joskus ollut kovaa ja on jo oppinut syömään normaalisti niin silloin tulos on todennäköisesti pysyvä. Miten on mennyt nyt?

    • hoikaksi haluuva

      Mites projekti sujuu nyt ap?

    • hoikaksi haluuva

      Mun aamupaino oli viimeksi 73,5kg =) Jee! Mites muilla sujuupi?

    • punnitsija

      103 kg tänään

    • hoikaksi haluuva

      Sulla näyttää punnitsija olevan laihdutustiedot niin hyvällä mallilla, mitä oon seurannut kirjoituksiasi, että mä todella uskon sun potentiaaliin onnistuu ainakin tietojen perusteella.Liikutkin hyvin. Pitää vaan jaksaa pitää motivaatio yllä kuukausia, jos ei vuodenkin. Mikä on sun lopullinen tavoite?

    • löllön

      Hei en ihan kaikkea lukenut, mutta pohdliskelin, että ehtiikö sitä vielä mukaan porukkaan? :)

    • hoikaksi haluuva

      Mä en tiedä onko tässä ketjus enään ketään :o mut mä oon nyt laihtunut lisää. oon nyt 72kg :) Mä oon itse siirtynyt ketjuun jossa laihdutetaan viimeisiä kiloja. Löytyy tuolta laihduttajien tukiryhmä osiosta.

    • -hoikemmaksi-

      Hei! Minäkin olen pari päivää mennyt tällä 500 kalorin dieetillä, tavoite olisi 50 kiloa, johon on vielä n. 5 kiloa matkaa. Toistaiseksi paras dieetti mitä olen kokeillut. :)

    • mozzarellapizza

      Minnekä ovat hävinneet 500 kcal:n laihduttajat? Onko kroppa jo timmikunnossa?

      • protmkb+qóm

        Ehkä mieli meni mustaksi, aineenvaihdunta sekaisin, tuli repsahdus ja hälläväliä olo, suuri väsymys, kylmä, ummetus, iho-ongelmia, tukka lähti päästä. lihaksia lähti, mutta rasvaa ei, ym. Kaikki mahdollista noilla eväillä, sorry vaan! En käsitä, että monen vuoden aikana kertyneet läskit yritetään laihduttaa nopeasti pois. Se ei yksinkertaisesti ole ihmisen kemialle mahdollista. Lengingradin piirityksessä ihmiset saivat keskimäärin 750 kaloria päivässä, ja monet sairastuivat ja kuolivat ja kaikki taistelivat valtavan nälän kanssa huolimatta siitä, että aineenvaihdunta hidastui. Toivottavasti a.p. edes älysi syödä vitamiini- ja kivennäisainelisiä!


      • Entinen karkkihiiri
        protmkb+qóm kirjoitti:

        Ehkä mieli meni mustaksi, aineenvaihdunta sekaisin, tuli repsahdus ja hälläväliä olo, suuri väsymys, kylmä, ummetus, iho-ongelmia, tukka lähti päästä. lihaksia lähti, mutta rasvaa ei, ym. Kaikki mahdollista noilla eväillä, sorry vaan! En käsitä, että monen vuoden aikana kertyneet läskit yritetään laihduttaa nopeasti pois. Se ei yksinkertaisesti ole ihmisen kemialle mahdollista. Lengingradin piirityksessä ihmiset saivat keskimäärin 750 kaloria päivässä, ja monet sairastuivat ja kuolivat ja kaikki taistelivat valtavan nälän kanssa huolimatta siitä, että aineenvaihdunta hidastui. Toivottavasti a.p. edes älysi syödä vitamiini- ja kivennäisainelisiä!

        Tämän otsikoksi olisi sopinut "Mamma kuihtuu". Toivottavasti koettaa normaalilla järkevällä dieetillä (eli 500-300 vähemmän kaloreita kuin yleensä).


    • hyvin se sujuu

      syökää nyt ihmeessä enemmän!!! ei tuo ole terveellistä syodä noin vähän. jos haluatte laihtua niin vähennä hiilihydraatteja ja juo päivässä paljon vettä. kaloreita voisitte nostaa 1000-1400 kcl niin alkaa kuulostamaan järkevämmältä.
      en halua arvostella ketään mutta ajatelin kuitenkin kirjottaa tän. niin ja jos haluutte säästää lihaksia niin lisätkää proteinin saantia 1-2g rasvaton painokilo

      • ei huolta

        Kyllä ne kalorit helposti menee yli 1000, vaikka yrittää syödä alle 500, kokemusta on. Varsinkin jos liikkuu ja vaikka yritän syödä kerran illassa.


    • Kalorit kuntoon

      Taisi mamman dieetti jäädä tähän :) Naurettavan vähän on kyllä 500kcal päivässä. Sitä jaksaa tasan niin pitkään kun on motivaatiota eli juuri viikon - kaksi.

      Ketjun aloittajan viimeinen viesti oli että tuli otettua punkkua ja pitsaa joten oletan että siitä retkahti normaaliin ruokavalioon eikä viitsi siitä huudella. Ei se mikään häpeä ole, 500kcal päivässä dieetti on täysin järjetön.

      Jaksamisen kannalta kannattaa vaan viitsiä laskea se suuntaa antava kulutus ja syödä -500kcal niin jaksaa myös liikkua eikä tule tehtyä tällasia pyrähdyksiä missä aina omatuntoa kolkuttaa kun tuli syötyä 500kcal ja viikon päästä unohdetaan koko ruokavalio ja todetaan että ei ollu mun juttu.

    • Ellinoora195cm

      Itse laihdutin 500kcal dieetillä aikoinaan 30kg ( 90kg -> 60kg ) 3 kuukaudessa ja paino on pysynyt sen jälkeen n. 60kg:ssa jo pari vuotta, vaikka nykyään syön enemmän. Juju on siinä ettei palaa vanhoihin tapoihin takaisin joilla lihottiin ( päivittäiseen pizza-kebab-ruokavalioon ).

      Se että kaikki lihois takaisin on kateellisten puheita niitä kohtaan, jotka ovat laihduttaneet nopeasti ja onnistuneesti.

    • järkiintynyt

      En ymmärrä, että joku viitsii laihduttaa itseään jollain nälkä dieetillä. Eihän siinä ole järjen hiventäkään. Seuraamalla vähähiilihydraattista ruokavaliota, niin saa syödä reilusti ja hyvää ruokaa. Täytyy muistaa myös terveys. Ei noilla epämääräisillä nälkä dieeteillä saavuteta edes parempaa terveyttä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2102
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1654
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1331
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe