On minun mielestä kaalikääryleet.
Ei sen takia, että ne maistuisivat mitenkään pahalta vaan sen takia, että niihin voi tukehtua.
Siis siihen kaaliosaan.
Hirvein perinneruoka
17
592
Vastaukset
- uusavutontako
Kunnon kaalikääryle on makea ja uuniintunut päältä.
Suosittelen ruuan paloittelemista, niin syöminen on helpompaa. - SIIRRY PILTIIN
ei tarvitse pureskella senkun lusikoi
- Yöök
Hirvein perinneruoka on piimävelli: haisee oksennukselle, ja maistuukin sille!
- Kuningas Yrjö 1
Missäs sitä saa?
- Luonnonsuolikaasu
Kuningas Yrjö 1 kirjoitti:
Missäs sitä saa?
Etelä-Pohjanmaalla sitä syödään.
- piimääjavelliä
Kun mä olin kakara (hyvin kauan aikaa sitten) niin välipalani koulusta tultuani oli yleensä piimää talkkunajauhoilla. Tämä paksu seos oli vain niin raikkaan ja hyvän makuista. Myöhemmin opin tekemään munakkaan ja siitä sitten kehittelin omia ruokiani välipalaksi koulun jälkeen.
- ibouihohh09
Kaalikääryleet on pa*kaa......
- +hymy
Mä oon huomannut, että hampaita voi käyttää ruuan pureskeluun! Ilman sitä toimintoa vois tukehtua vaikkapa näkkileipään..
- Herkkuruokaa
Kaalikääryleet on nam hyvän kastikkeen,perunoiden tai muusin ja puolukkasurvoksen
kera.Ei tule nyt mitään hirveää perinneruokaa mieleen,ehkä sellainen joka on
huonosti maustettu,jossa ei ole tarpeeksi mausteita.- BobCatti
Kaalikääryleet, varsinkin itsetehdyt puu-uunissa on herkkua viimeisen päälle.
Perinneruokien mausteet.. eiköhän ne olleet suola, pippuri ja laakerinlehti.
- meillä aina
ruoka kypsytetään astiassa joka laitetaan uuniin kypsymään.
- Oulun herkku
Rössypottu: verta ja läskiä perunoiden kera. Maistuu oksennetulle paskalle
- bjhikul¨öåä
Eli olet siis oksennettua kakkendaalia maistanut ?
- Dtrt
Meillä Turussa on kaalikääryleet nielty aina kokonaisena.
- Marjelie
Ne perinneruuat joihin on käytetty lihaa.
Kun syöt eläimen lihaa niin pistät ruumista suuhusi.- hygjikulp
Parempi syödä kuollutta eläintä kuin jotain hihhulipa*kaa......
- Imen parsaa
Hui jui. Pikku porkkana itkee, kun syöt siltä veljen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061162- 67990
Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies123982Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait267942Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka317909Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k507858Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768