Miltä päivä aamusta vaikuttaa?
Perjantai ja 13.päivä?
24
95
Vastaukset
- Kyöstix
Helkutin vaikee ja kankee herääminen:(
- Kyöstix
Myslit oli loppu ja heikko aamupala:(
Hiukan on huono olo, verensokeri laskennu liika als. Semmonen olo. Pitäs popsia jotain vaan en heti herättyäni pysty. Tulee ylös...
- Kyöstix
Jotain mehua tilkka ...tai sokeripala:)
- Kyöstix
teevadit kirjoitti:
Jeps. :-)
Sellainen pika-apu:) Mut nyt matkaan:((
Koitahan pitää sokerit balanssissa:) Kyöstix kirjoitti:
Sellainen pika-apu:) Mut nyt matkaan:((
Koitahan pitää sokerit balanssissa:)Työniloa!
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwrel&NR=1&v=_Ks0geHHFY0- Kyöstix
teevadit kirjoitti:
Työniloa!
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwrel&NR=1&v=_Ks0geHHFY0Kiitti! Pärjäilehän sinäkin:) Tuolla biisillä menee päivä joutuin;)
- Kyöstix
Pitänee ajella varovaisemmin tuolla liikenteessä:(
- onnenpäiväonpi
Perjantai 13. on onnenpäivä.
Ei mikään tuomiopäivä joka olisi jonkun nimipäivä kuten kummelin laulussa "tuomiopäivä" :) - deft
Kun sitä on syntynyt perjantai kolmastoista, niin tämähän on selkeästi onnenpäivä. Tänä vuonna on ehtinyt jo useampikin perjantai 13. ehtinyt vierähtämään. Voi että kun onkin onnekas olo.....duh
Nooh, heti kun sain tarmon mennä leikkaamaan ruohon ja olin käynnistänyt leikkurin, alkoi ripsiä vettä.. Sitkeästi kuitenkin työntelin.. Mutta kun pääsin mäkikohtiin, oli pakko lopettaa.. Liian heikot käsivoimat märän ruohon leikkuuseen vastamäkeen.. :(
Kun tulin sisälle alkoi heti seljetä..- haluan kuolla
Toivon et tännään on se päivä jolloin jään auton alle
Normi päivä...aamuaerobinen sen jälkeen pari asiakasohjausta ja vähän illemmalla salille...
- määmy
Haikeelta, viikon verran ollu frendin dogi hoidossa ja illalla suosittu kesävieras poistuu keskuudestamme omistajansa kanssa :(
- Hahmis
Lauantai 14.
Oletko valmistautunut ? Aamusta tuntui, että tänään sattuu jotaki. Ja niihän sitä sattuikin, ajoin kolarin ja vielä oma vika. Olen elämäni aikana ajanu varmaan 20-30 kolaria ja tämä oli eka kerta, että oli oma vika(ellei sitten satunnasia ulosajoja lasketa).
Sain mä kyllä tänään Weberin kaasugrillinki ja vielä keittolevyllä.
Kaikenlaasta uskomatoonta on sattunu tänää.- ..
Miten sä mies ajat? Pitäiskö mennä autokouluun?
n 30 kolaria ja ulosajot on erittäin paljon. .. kirjoitti:
Miten sä mies ajat? Pitäiskö mennä autokouluun?
n 30 kolaria ja ulosajot on erittäin paljon.Kortti pos koko miäheltä. Aivan paska kuski.
- teewarit
relaxed_eyes kirjoitti:
Kortti pos koko miäheltä. Aivan paska kuski.
Onnenpäivä oli, kun sain selville, miksi on tullut outoja puheluita ja postia Nigeriasta joistain suurista öljybisneksistä
Sukulaiseni, jolla on melkein sama Email osoite onkin supertankkerin kipparina, enkä ole aikoihn kuulut mitään sen seikkailusta suurella mualimalla
Nyt sain yhteyden ja selviää koko stoori
- fear-jerker
huhhuh:) horoskoopissakin sanottiin, että astun koirankakkaan.
Onneksi selvisin eilisen piiloutumalla veskiin
Täytyy ottaa vakavasti taikaenteet - Ihan perseestä.
Olin tuntitolkulla pois ja palatesssani törmäsin heti jazuliin... Se on varmaan päivystänyt täällä koko illan...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522