Perjantai ja 13.päivä?

yks päivä vaan

Miltä päivä aamusta vaikuttaa?

24

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstix

      Helkutin vaikee ja kankee herääminen:(

      • Kyöstix

        Myslit oli loppu ja heikko aamupala:(


    • Hiukan on huono olo, verensokeri laskennu liika als. Semmonen olo. Pitäs popsia jotain vaan en heti herättyäni pysty. Tulee ylös...

      • Kyöstix

        Jotain mehua tilkka ...tai sokeripala:)


      • Kyöstix kirjoitti:

        Jotain mehua tilkka ...tai sokeripala:)

        Jeps. :-)


      • Kyöstix
        teevadit kirjoitti:

        Jeps. :-)

        Sellainen pika-apu:) Mut nyt matkaan:((
        Koitahan pitää sokerit balanssissa:)



      • Kyöstix

    • Kyöstix

      Pitänee ajella varovaisemmin tuolla liikenteessä:(

    • onnenpäiväonpi

      Perjantai 13. on onnenpäivä.

      Ei mikään tuomiopäivä joka olisi jonkun nimipäivä kuten kummelin laulussa "tuomiopäivä" :)

    • deft

      Kun sitä on syntynyt perjantai kolmastoista, niin tämähän on selkeästi onnenpäivä. Tänä vuonna on ehtinyt jo useampikin perjantai 13. ehtinyt vierähtämään. Voi että kun onkin onnekas olo.....duh

    • Nooh, heti kun sain tarmon mennä leikkaamaan ruohon ja olin käynnistänyt leikkurin, alkoi ripsiä vettä.. Sitkeästi kuitenkin työntelin.. Mutta kun pääsin mäkikohtiin, oli pakko lopettaa.. Liian heikot käsivoimat märän ruohon leikkuuseen vastamäkeen.. :(

      Kun tulin sisälle alkoi heti seljetä..

    • haluan kuolla

      Toivon et tännään on se päivä jolloin jään auton alle

    • Normi päivä...aamuaerobinen sen jälkeen pari asiakasohjausta ja vähän illemmalla salille...

    • määmy

      Haikeelta, viikon verran ollu frendin dogi hoidossa ja illalla suosittu kesävieras poistuu keskuudestamme omistajansa kanssa :(

    • Hahmis

      Lauantai 14.

      Oletko valmistautunut ?

      • Niin ja tietysti se, kun osuu kuun 15. sunnuntaille... niin tulee tuo palkka 13..


    • Aamusta tuntui, että tänään sattuu jotaki. Ja niihän sitä sattuikin, ajoin kolarin ja vielä oma vika. Olen elämäni aikana ajanu varmaan 20-30 kolaria ja tämä oli eka kerta, että oli oma vika(ellei sitten satunnasia ulosajoja lasketa).

      Sain mä kyllä tänään Weberin kaasugrillinki ja vielä keittolevyllä.

      Kaikenlaasta uskomatoonta on sattunu tänää.

      • ..

        Miten sä mies ajat? Pitäiskö mennä autokouluun?
        n 30 kolaria ja ulosajot on erittäin paljon.


      • .. kirjoitti:

        Miten sä mies ajat? Pitäiskö mennä autokouluun?
        n 30 kolaria ja ulosajot on erittäin paljon.

        Kortti pos koko miäheltä. Aivan paska kuski.


      • teewarit
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Kortti pos koko miäheltä. Aivan paska kuski.

        Onnenpäivä oli, kun sain selville, miksi on tullut outoja puheluita ja postia Nigeriasta joistain suurista öljybisneksistä

        Sukulaiseni, jolla on melkein sama Email osoite onkin supertankkerin kipparina, enkä ole aikoihn kuulut mitään sen seikkailusta suurella mualimalla
        Nyt sain yhteyden ja selviää koko stoori


    • fear-jerker

      huhhuh:) horoskoopissakin sanottiin, että astun koirankakkaan.
      Onneksi selvisin eilisen piiloutumalla veskiin
      Täytyy ottaa vakavasti taikaenteet

    • Ihan perseestä.

      Olin tuntitolkulla pois ja palatesssani törmäsin heti jazuliin... Se on varmaan päivystänyt täällä koko illan...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      192
      2010
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      129
      1104
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      795
    5. 58
      786
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      33
      700
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe