Käytättekö kypärää skeitatessa tai lonkkaillessa?
Kysyn tätä erityisesti lonkkaajilta.
Käytätkö kypärää?
8
1474
Vastaukset
- imhetteliä
Kyllä totta kai! Osta hieno kypärä niin oikein haluat pitää sitä päässä!
- Xavic
Kaaduin eilen kaverin lonkalla mäessä, pää edellä asfalttiin, mut onneks ei tullu mitään ku oli lippis ja kypärä päässä! :)
- kypärä päähän
Mä en käytä en vaa jotenki rupee ahistaa ku o potta pääs mut haluisin käyttää mut en vaa pysty. Käyttäkää ihmeessä kypärää!!!!!!!
- jahassssss
en käytä
- swäg
Joo. Tutulta murtu kallo ilman kypärää. Ei se iso vaiva oo.
- ihh
Käytän :)
- Dan Rock
Käytän kypärää aina, varsinkin kun ~11 vuoden tauon jälkeen olen käytännössä aloittelijan tasolla. Minimivarustukseni on kypärä rannesuojat, yleensä laitan myös kyynärsuojat ja jos oikein viitseliäiselle päälle satun niin myös polvisuojat. Kypärän käyttö kannattaa, sen tuomat hyödyt ovat sanomattakin selvät.
- Anonyymi
Siis sehän on itsestään selvyys että sitä pitää käyttää ja pitää myöntää että en välillä käytä mutta käyttääkää sitä kypärää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818