Kertokaan joku hyvä sytymäpäivä lahja 30v naiselle parisuhteessa ollaan vasta oltu reilu : 1kk joku sellainen olisi kiva mistä jäisi joku muistokin kaulakoru? tms?
Mitä 30v naiselle syntymäpäivä lahjaksi?
12
1995
Vastaukset
- mies neuvoo
1. Ryppyvoidetta
2. Rikkaimuri
3. Kuntosalikortti
4. Lubrea - 14+3
Ei korua, se on kiusallista vastaanottajalle ellet tiedä 100% varmasti mistä hän pitää.
Leffa- ja ravintolailta.- ~c~
Pöh, naiselle koru on aina hyvä lahja. Kyllähän aloittaja jo tietää, minkälaisen naisen kanssa on ja minkälainen koru tälle sopii.
Miehillä on enemmän esteettistä silmää kuin naisilla (sen takia ne viehättyykin naisista eikä miehistä). ~c~ kirjoitti:
Pöh, naiselle koru on aina hyvä lahja. Kyllähän aloittaja jo tietää, minkälaisen naisen kanssa on ja minkälainen koru tälle sopii.
Miehillä on enemmän esteettistä silmää kuin naisilla (sen takia ne viehättyykin naisista eikä miehistä).Kuukauden tuntemisen jälkeen tuntee naisen maun? Itse en ostaisi koruja edes lähimmille ystävilleni vaikka olen tuntenut heidät vuosia.
Ei tuossa vaiheessa kannata vielä miettiä siltä pohjalta että "jää joku muistokin". Mieluummin elämyslahja ja sekin voi olla ihan vaatimaton tyyliin em. leffa ja päivällinen tai esimerkiksi samppanjapicnic.- ~c~
simasuuneiti kirjoitti:
Kuukauden tuntemisen jälkeen tuntee naisen maun? Itse en ostaisi koruja edes lähimmille ystävilleni vaikka olen tuntenut heidät vuosia.
Ei tuossa vaiheessa kannata vielä miettiä siltä pohjalta että "jää joku muistokin". Mieluummin elämyslahja ja sekin voi olla ihan vaatimaton tyyliin em. leffa ja päivällinen tai esimerkiksi samppanjapicnic.Mä pidän miehistä jotka uskaltaa ostaa korun. Päivällisiä ja piknikkejä tulee ilman merkkipäiviäkin, varsinkin suhteen alkuvaiheessa. Ei kyse ole naisen mausta (joka voi olla huono), vaan siitä, että mies ostaa sellaisen joka hänen mielestään sopii naiselle.
Lahjoissa on aina riskinsä. Se vaan pitää ottaa jos meinaa lahjan antaa. Liian varma lahja on tylsä.
- golsol
Minusta lahjakortii johonkin ihanaan hemmotteluhoitoon toimii aina. Paljon erilaisia vaihtoehtoja löytyy mm. täältä: http://www.elamyslahjat.fi/lahjat-kategorioissa/kauneushoidot-lahjat
- 564465466
Tosi monesti miehet otaa niitä ihan kamalia sydämmen muotoisia koruja.. tai muuten halvannäköisiä rihkamia, joita ei edes kaulassa halua pitää.
Suunnittele hyvä mieluisa pävä, elokuvan ja illallisen kera. Lahjaksi voit vaikka viedä hänet yllätyksenä korukauppaan ja sanot vasta siellä korukaupassa että saa valita itselleen mieluisan korun jonka sinä hänelle kustannat. Ja tottakai sINUN kuuluu laittaa se hänen kaulaan siellä kaupassa. Hemmottelulahjakortti (hieronta, kosmetologi tms.)
- itekin kohta 30 v.
Itse en ainakaan pahemmin koruista välitä enkä oikein ole mikään hieronta/kosmetologi ihminen... Tiedätkö mistä naisesi pitää (esim. musiikki, harrastuspuoli, keräileekö jotain)? Eihän lahjan välttämättä tarvi olla mikään kallis jos siinä on ajatusta mukana ja lahja on mieluisa.
- xxoxx
Itse sain 30v lahjaksi paljonkin koruja, koska niistä pidän :) jokainen niistä oli suht "erikoinen", eli ei siis mitään tusinakamaa, jonkalaisia on jokaisella vastaantulijalla. Sitten sain alkoholia, hajuvettä, erään harrastukseeni liittyvän jutun, johon oli panostettu ns. tuunaamalla se itse minunlaiseksi ja kovana lätkäfanina sain leijona-pelipaidan ja tietysti pinkkinä, koska se on toinen lempiväreistäni :) . Minä tykkäsin, muistot jää monesta.
- 30vmummo
ei ainakaa korttia missä sanotaan "Onneksi olkoon, mummo!" :D
- Taskuvirveli
Tämmönen:
http://www.kultaseni.fi/kauppa/hopeakorut/103-k.html
Ja jos tuo sana on liian imelä, niin tuollaisen saa ihan millä sanalla tahansa. Vaikka emäntä, muru, hottis, beibe... mikä nyt sitten onkin juuri se teidän sananne.. :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241