Vähäsokerisempaa mehua

hm?_

Olin aivan pöyristynyt kun aloin vertailla mehujen sokerimääriä. Olen tähän mennessä ostanut Rainbowin jne. halpojen merkkien mehuja, joissa mainostetaan olevan vain hedelmän omaa sokeria. Rainbowin appelsiinimehussa sokeria on 20 g/100 g.

No sain tossa testattavaksi Hopottajat-palvelun kautta God Morgonin Bifido-mehua eli tätä:

http://godmorgon.com/bifido/fi/

Tuon mehun pääpointti on se, että se sisältää probioottisia bakteerjea, joiden luvataan tekevän hyvää vatsalle. Vatsavaikutuksia en ole vielä huomannut, koska olen juonut vasta 1,5 purkkia eikä mulla ole mitään vatsaongelmia juuri ollut. Mutta se sokerin määrä: God Morgonissa sokeria on vain 9 g/ 100g eli yli puolet vähemmän. Maku on kuitenkin tosi hedelmäinen.

Osaako joku viisaampi kertoa, miten mehussa, jossa sanotaan olevan vain hedelmän omaa sokeria, voi olla noin paljon enemmän sokeria kuin tuossa Rainbowin mehussa on? En ole aikaisemmin omaa tyhmyyttäni katsonut noita sokerimääriä tarkkaan, koska olen luottanut siihen, että mehu ei ole mikään sokeripommi, jos siinä ei ole lisättyä sokeria, mutta erot voivat näköjään olla aikamoiset.Mutta miksi? Mitä mehuja te muuten juotte (jos siis juotte niitä).

2

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no jummar

Miksi pitää juoda mehuja? Ei ymmärrä. Kraanasta tulee hyvää vettä.

• juissi is good

Kokeile Juissin mehuja joissa lukee sokeriton. Mulla menee hyvin alas. En oo sit siitä varma että onko oikeesti terveellisempää kun muut mutta kokeile nyt ainakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      90
      7286
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3851
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3460
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2582
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      2518
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      40
      2393
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      129
      2309
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2209
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      19
      1943
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1902
    Aihe