kysyn täältä:
Miten onnistuu kuningatarhillon tekeminen kaupasta ostetuista pakastevadelmista? Mustikoita näetsen saa ilmaiseksi, mutta tässä ei nyt ole lähistöllä villejä vadelmapuskia, joista saisi litraa tai puolta vadelmia poimittua. Kaupan vadelmathan ovat mitä ilmeisimmin ulkomaisia ja ne kehoitetaan ennen käyttöä kuumentamaan. Juu, hillo kuumennetaan - totta kai - mutta kun ohjeitten mukaan ensin annetaan mehustua pari tuntia sillään mustikoitten kanssa sekaisin. No, lopulta kuitenkin kuumennetaan. Joo, tämä osa kysymyksestä taitaa olla tyhmä, mutta pääkysymys: Onnistuuko pakastevadelmien ja kerättyjen tuoreiden mustikoiden sekoitus hillona?
Niin, kannattaa tietty kokeilla pienellä määrällä - niin kuin on aikomuskin. Mutta kun tota mustikkaa on nyt kerättynä ja pakastekaappiakaan en omista, vaan olen jääkaapin pakastavaan pakastuslokeroon muutaman litran nyt laittanut. Ja vielä olis ja himoittas mennä kerään lisää mustikoita.
säilöntäosasto on erikseen, mutta kun se aika hidaskäyntinen,
onko vastausta?
1
146
Vastaukset
- minä vastaan ite.
Juu, nyt on kokeiltu. Hiukan jäi kyllä veteläksi hillosokerilla kun purkkiin laitoin. Saa nähdä hyytyykö siitä sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1618398KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4467512Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei743854Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521543590Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1123019Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään542685- 1262036
Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv372021Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231873Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811540