kysyn täältä:
Miten onnistuu kuningatarhillon tekeminen kaupasta ostetuista pakastevadelmista? Mustikoita näetsen saa ilmaiseksi, mutta tässä ei nyt ole lähistöllä villejä vadelmapuskia, joista saisi litraa tai puolta vadelmia poimittua. Kaupan vadelmathan ovat mitä ilmeisimmin ulkomaisia ja ne kehoitetaan ennen käyttöä kuumentamaan. Juu, hillo kuumennetaan - totta kai - mutta kun ohjeitten mukaan ensin annetaan mehustua pari tuntia sillään mustikoitten kanssa sekaisin. No, lopulta kuitenkin kuumennetaan. Joo, tämä osa kysymyksestä taitaa olla tyhmä, mutta pääkysymys: Onnistuuko pakastevadelmien ja kerättyjen tuoreiden mustikoiden sekoitus hillona?
Niin, kannattaa tietty kokeilla pienellä määrällä - niin kuin on aikomuskin. Mutta kun tota mustikkaa on nyt kerättynä ja pakastekaappiakaan en omista, vaan olen jääkaapin pakastavaan pakastuslokeroon muutaman litran nyt laittanut. Ja vielä olis ja himoittas mennä kerään lisää mustikoita.
säilöntäosasto on erikseen, mutta kun se aika hidaskäyntinen,
onko vastausta?
1
174
Vastaukset
- minä vastaan ite.
Juu, nyt on kokeiltu. Hiukan jäi kyllä veteläksi hillosokerilla kun purkkiin laitoin. Saa nähdä hyytyykö siitä sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656