kysyn täältä:
Miten onnistuu kuningatarhillon tekeminen kaupasta ostetuista pakastevadelmista? Mustikoita näetsen saa ilmaiseksi, mutta tässä ei nyt ole lähistöllä villejä vadelmapuskia, joista saisi litraa tai puolta vadelmia poimittua. Kaupan vadelmathan ovat mitä ilmeisimmin ulkomaisia ja ne kehoitetaan ennen käyttöä kuumentamaan. Juu, hillo kuumennetaan - totta kai - mutta kun ohjeitten mukaan ensin annetaan mehustua pari tuntia sillään mustikoitten kanssa sekaisin. No, lopulta kuitenkin kuumennetaan. Joo, tämä osa kysymyksestä taitaa olla tyhmä, mutta pääkysymys: Onnistuuko pakastevadelmien ja kerättyjen tuoreiden mustikoiden sekoitus hillona?
Niin, kannattaa tietty kokeilla pienellä määrällä - niin kuin on aikomuskin. Mutta kun tota mustikkaa on nyt kerättynä ja pakastekaappiakaan en omista, vaan olen jääkaapin pakastavaan pakastuslokeroon muutaman litran nyt laittanut. Ja vielä olis ja himoittas mennä kerään lisää mustikoita.
säilöntäosasto on erikseen, mutta kun se aika hidaskäyntinen,
onko vastausta?
1
112
Vastaukset
- minä vastaan ite.
Juu, nyt on kokeiltu. Hiukan jäi kyllä veteläksi hillosokerilla kun purkkiin laitoin. Saa nähdä hyytyykö siitä sen enempää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614408KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523251Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492524Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?522485- 1092207
- 241893
- 231652
- 301616
- 1611494
- 361265