kokeillut sitä ja millä tuloksella;)
Keilailu. Mielipiteesi lajista ja oletko
10
104
Vastaukset
- Kyöstix
Juu kokeiltu on. No kaatojakin tuli ja monta keilaakin jäi heitoilla pystyyn. Ei mikään voimalaji.
Todella mukavaa hommaa sanoisin, vaikka en kovin montaa kertaa keilannut olekaan. Kivaa vaikka ei osaisikaan.
- määmy
Hohtokeilailu on hauskaa, mukavan porukan kans.
Kaato ja päivä -ajoista on jo aikaa. Se oli hieno viikonloppu :>
300 pistettä on mahdollinen kahteen sarjaan.Silloin joskus kun kävin työttömyysjuttuja palkatta, mentiin joskus keilaamaan. Huono puoli siinä ettei jaksaisi koko tuntia heitellä palloa yksin.
- ...
tylsä laji
- keilailua joo
Olen kokeillut ja vaihtelevin tuloksin. Ihan jees, jos ei mikään mun leipälaji.
- ...
Hohtokeilailu on kivaa kaveri porukalla.samalla voi ottaa pikkusen kuppia ja jauhaa psakaa.
- deft
Hieno laji. Tarpeeksi muuttujia ja sunnuntaikeilaajana saa valittaa myös varusteista jos ei heitto kulje.
Mä keilaisin huomattavasti enemmän, mikäli täällä asuinkaupungissa olisi enemmän mahdollisuuksia keilata sarjamaksulla, eikä aina vain niin että kello tikittää taustalla (hintakin voisi toki olla halvempi).
Oma ennätys on 227, sarjan keskiarvo on muistaakseni 180. Mukavaa puuhaa. Sen verran harvoin tulee tosin kokeiltua että mun lahjoilla satasen tuloksesta voi jo iloita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2412751- 1011154
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1231131Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581005Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717917- 58905
- 63851
- 130830
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto238825