Tarkoittaako se sitä, että juustoa laitetaan sekä päällysten alle että päälle vai mitä?
Kun aina väitellään siitä, pitääkö juuston olla päällysten alla vai päällä.
Minun mielestäni alla.
Tuplajuusto?
11
2246
Vastaukset
- Macberto
Linkkejä yllä-alla-väittelyihin:
http://www.google.fi/search?q=pizza toppings under or over - pizza vero
Tällainen tuplajuusto kuuluu jenkkien pizzalogiaan. Ja näkyyhän se kansan keskipainossa. Seuraavaksi hylätään pizzaleipä tyystin ja tehdään pohjakin juustosta: triplajuusto.
Napolilaisessa pizzassa ei usein ole edes juustoa ja jos on, on se pieninä läimäreinä osana toppingia ja aina tomaattikastikkeen päällä. - 17+7=24
En tiedä haluatko ohjeita vai todistaa että sinun kysymyksesi oli sinulle täysin oikea vastaus.
- Macberto
Luetun ymmärryksestä voisi sinullekin olla elämässäsi hyötyä.
Siis: Tarkoittaako tuplajuusto pizzassa sitä, että juustoa laitetaan sekä päällysten alle että päälle?
Jos vain jommalle kummalle, niin minun mielestäni juusto tulee päällysten alle. Mielipiteitä tuosta voisi tietenkin tähän keräillä. - Anonyymi
Macberto kirjoitti:
Luetun ymmärryksestä voisi sinullekin olla elämässäsi hyötyä.
Siis: Tarkoittaako tuplajuusto pizzassa sitä, että juustoa laitetaan sekä päällysten alle että päälle?
Jos vain jommalle kummalle, niin minun mielestäni juusto tulee päällysten alle. Mielipiteitä tuosta voisi tietenkin tähän keräillä.Mnusta taas juusto tulee täytteiden päälle koska jotkut täytteen kuivuvat liikaa uunissa niin eivät oo sitten hyvää kun puuttuu koskeus ja makukin kans häviää niin silloin on sama kuin söis hiekkaa lautaselta. jos teen itse pizzaa nii kaikki täytteet juuston alle pistän tai jos joku muu tekee niin sanon aina pizzan lisukkeet juuston alle kiitos tai saa kuulla kunniansa kuka tahansa pizzan tekijä minulta.
- kjkjkjkjkjkjkjkjk
Tuplajuusto tarkoittaa sitä että juustoa on tuplamäärä. Se ei liity siihen onko se päällä vai alla.
- pizzaavailämpöistälä
Pizzan ja lämpöisen leivän välillä on ero, ken sen tietää niin ymmärtää.
- skruidari
mehmet heittää tuplamajoneesit sinne sun tänne,ihan miten sattuu ja mielen mukaan!
- Anonyymi
Ei todellakaan. aina hienosti kaikki on laitettu :D
- Anonyymi
Mitä laatua juusto on
Saako mitä tahansa - Anonyymi
Sama kai se on onko juusto alla vai päällä kun ne kuitenkin mahassa menevät sekaisin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172403
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42776
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694