Häiritseekö juoksuanne rintojen pomppiminen?

tuula-neiti

Minua häiritsee hirveästi jos rinnat pomppivat juostessa ja siksi tarvitsen kunnolliset ja tukevat juoksurintsikat vaikka rintani ovatkin pienikokoiset. Oikeastaan inhosin juoksua aika paljon ennen kuin löysin ensimmäiset kunnolliset juoksurintsikat Shock Absorberit. Nyt olen yrittänyt etsiä kaupoista uusia Absorbereita mutta tarjolla on joka paikassa vain isoja kuppikokoja (omakoko on A75). Mistähän johtuu ettei pieniä kokoja löydy mistään enää, ovatko niin kysyttyjä vai eivätkö kaupat ota niitä valikoimiinsa? Jos katselee kaduilla juoksevia naisia niin eikö suurin osa heistä ole juuri meitä pienirintaisia, harvoin näkee DD-kuppilaisen juoksulenkillä. Vai luullaanko etteivät pienet rinnat tarvitse juostessa tukevia liivejä? Eikö ketään muuta naista häiritse juostessa pomppivat rinnat siinä määrin että mieluummin vaikka lopettaa juoksuharrastuksen jos ei löydy kunnollisia juoksurintsikoita?

14

620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummotunneli

Olen toki mies, mutta pomppivat rinnat ei minua häiritse, päinvastoin

• eino maitomies

josku häritsee. kerran tuli tyttö vastaan juosten ja hänen ihanat d-kupin rinnat pmmppivat hurmaavasti . Jäin tuijottamaan ja juoksin lyhtypylvästä päin. Lievä aivotärähdys seurauksena. Jätti jälkensä minuun - tämä kirjoitus todistanee sen...

• tylleröinennenen

kyllähän se kieltämättä vähän häiritsee..

• törrööö

Ei häiritse, niitä on mukava katsella!

• urheilija

Häiritsee se melko paljon, mutta minulla itselläni oli alunperin sama ongelma. Kannattaa asioida intersportissa siellä ammattitaitoiset myyjät osaavat opastaa parhaiten:)

• molo joka hakee kolo

häiritsee, sillä kun kunnon ketunnenät tulee pomppien vastaan, haittaa erektioni rentoa menoani.

Mutta saa niitä tulla, ihanaaaa

• tukea tarvitaan

Miehenä on tietenken pakko todeta samaa kuin muutkin, että ei häiritse varsinkaan naisten pomppivat rinnat. Joskus on tullut vastaan rinnakkaita miehiä ja se jo melkein häiritsee.

Mutta tuo ongemasi on varmasti monelle tuttu. Lenkillä huomaa miten naiset usein pitää käsiään koukussa luonnottoman korkalla ja tukee käsivarsillaan rintojaan. Kun kädet ei pääse liikkumaan luonnollisesti, niin sitten koko yläkroppa vaappuu juoksun tahdissa. No tuokin menee hitaalla peruslenkillä, mutta nopeuden muuttaminen on mahdotonta, sillä tuota vaappumista ei voi tehdä hitaammin tai nopeammin, koska liike on lunnoton.

Eli kannattaa todella panostaa kunnolla tukeviin liiveihin, jotta voi kehittyä juoksussa. Pahinta on varmaan se että jos ehtii rutinoitua juoksemaan huonolla tyylillä, niin paremman tyylin opettelu voi olla työlästä. Liiviasiassa en valitettavasti osaa auttaa. Olen kuullut että jotku jopa sitovat rintansa jollain idealisitellä tms. sidoksella.

• Anonyymi

Kun katselee kahden tunnin tuntumaan maratonin juoksevia miehiä, heillä kädet ovat myös koulussa aivan kuin rintoihin kiinnitettyinä. He eivät roikota käsivarsia juostessaan

• Anonyymi

Ei haittaa. T. mies

• Anonyymi

onko löytynyt?

• Anonyymi

Minulla nuorena miehenä rinnat pomppivat, mutta eivät enää, olenkohan kiinteytynyt sittemmin vai mitä.

• Anonyymi

Tukka ei kiharru hikisinä öinä jos käyttää ryppyihin rasvaa samaan aikaan maatessa. Muilla kokemuksia....

• Anonyymi

Häiritsee kun lenkillä näen naisten pompoivia rintoja.

• Anonyymi

Munan pomppinen häiritsee kun hölkkään kommandona.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3065
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2133
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1719
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1587
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1331
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1311
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1226
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1180
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1137
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1031
    Aihe