Häiritseekö juoksuanne rintojen pomppiminen?

tuula-neiti

Minua häiritsee hirveästi jos rinnat pomppivat juostessa ja siksi tarvitsen kunnolliset ja tukevat juoksurintsikat vaikka rintani ovatkin pienikokoiset. Oikeastaan inhosin juoksua aika paljon ennen kuin löysin ensimmäiset kunnolliset juoksurintsikat Shock Absorberit. Nyt olen yrittänyt etsiä kaupoista uusia Absorbereita mutta tarjolla on joka paikassa vain isoja kuppikokoja (omakoko on A75). Mistähän johtuu ettei pieniä kokoja löydy mistään enää, ovatko niin kysyttyjä vai eivätkö kaupat ota niitä valikoimiinsa? Jos katselee kaduilla juoksevia naisia niin eikö suurin osa heistä ole juuri meitä pienirintaisia, harvoin näkee DD-kuppilaisen juoksulenkillä. Vai luullaanko etteivät pienet rinnat tarvitse juostessa tukevia liivejä? Eikö ketään muuta naista häiritse juostessa pomppivat rinnat siinä määrin että mieluummin vaikka lopettaa juoksuharrastuksen jos ei löydy kunnollisia juoksurintsikoita?

13

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mummotunneli

Olen toki mies, mutta pomppivat rinnat ei minua häiritse, päinvastoin

• eino maitomies

josku häritsee. kerran tuli tyttö vastaan juosten ja hänen ihanat d-kupin rinnat pmmppivat hurmaavasti . Jäin tuijottamaan ja juoksin lyhtypylvästä päin. Lievä aivotärähdys seurauksena. Jätti jälkensä minuun - tämä kirjoitus todistanee sen...

• tylleröinennenen

kyllähän se kieltämättä vähän häiritsee..

• törrööö

Ei häiritse, niitä on mukava katsella!

• urheilija

Häiritsee se melko paljon, mutta minulla itselläni oli alunperin sama ongelma. Kannattaa asioida intersportissa siellä ammattitaitoiset myyjät osaavat opastaa parhaiten:)

• molo joka hakee kolo

häiritsee, sillä kun kunnon ketunnenät tulee pomppien vastaan, haittaa erektioni rentoa menoani.

Mutta saa niitä tulla, ihanaaaa

• tukea tarvitaan

Miehenä on tietenken pakko todeta samaa kuin muutkin, että ei häiritse varsinkaan naisten pomppivat rinnat. Joskus on tullut vastaan rinnakkaita miehiä ja se jo melkein häiritsee.

Mutta tuo ongemasi on varmasti monelle tuttu. Lenkillä huomaa miten naiset usein pitää käsiään koukussa luonnottoman korkalla ja tukee käsivarsillaan rintojaan. Kun kädet ei pääse liikkumaan luonnollisesti, niin sitten koko yläkroppa vaappuu juoksun tahdissa. No tuokin menee hitaalla peruslenkillä, mutta nopeuden muuttaminen on mahdotonta, sillä tuota vaappumista ei voi tehdä hitaammin tai nopeammin, koska liike on lunnoton.

Eli kannattaa todella panostaa kunnolla tukeviin liiveihin, jotta voi kehittyä juoksussa. Pahinta on varmaan se että jos ehtii rutinoitua juoksemaan huonolla tyylillä, niin paremman tyylin opettelu voi olla työlästä. Liiviasiassa en valitettavasti osaa auttaa. Olen kuullut että jotku jopa sitovat rintansa jollain idealisitellä tms. sidoksella.

• Anonyymi

Kun katselee kahden tunnin tuntumaan maratonin juoksevia miehiä, heillä kädet ovat myös koulussa aivan kuin rintoihin kiinnitettyinä. He eivät roikota käsivarsia juostessaan

• Anonyymi

Ei haittaa. T. mies

• Anonyymi

onko löytynyt?

• Anonyymi

Minulla nuorena miehenä rinnat pomppivat, mutta eivät enää, olenkohan kiinteytynyt sittemmin vai mitä.

• Anonyymi

Tukka ei kiharru hikisinä öinä jos käyttää ryppyihin rasvaa samaan aikaan maatessa. Muilla kokemuksia....

• Anonyymi

Häiritsee kun lenkillä näen naisten pompoivia rintoja.

• Anonyymi

Munan pomppinen häiritsee kun hölkkään kommandona.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2453
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      917
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      137
      872
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      851
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      796
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      704
    Aihe