Aloitin paaston tänään. Jatkan kolme-neljä viikkoa. Enkä kerro kellekkään. Hähä, siinähän ihmettelee :).
Tintin pikku salaisuus
4
161
Vastaukset
- helloaloha
Tsemppiä sitten vaan! Ootko ennen paastoillut? Ja minkä mittaisia paastoja?
Päivitätkö tänne miten menee? Ekat päivät on aina vaikeimpia, varmasti tiedätkin sen :)- ap
Oon paastonnut vedellä noin viikon pari kertaa aiemmin. Nytkin olen ainaki alottanu vedellä, mutta meen huomenna ehkä hakemaan sitruunoita ja vaahterapalmusiirappia. Jotta sitruunamehupaastolle kai siirryn.
Aika fiilispohjasella menulla meen. Mua yleensä paaston toisena päivänä alkaa pyörryttää paljonkin ja en saa unta. Jos tulee tällanen fiilis, niin otan ehkä pienen laisn vaikka karpalomehua ennen nukkumaanmenoa.
Yleensä oon myös suunnitellut paastoa etukäteen ja valmistautunut siihen kunnolla henkisesti ja fyysisestikin pienentämällä annoskokoja jne. Nyt yhtäkkiä vaan aloitin, joten avoimin mielin katson miten menee.
Lähdetkö mukaan paastoamaan? :)
- helloaloha
Hyvältä kuulostaa :)
Harmi vaan, en voi nyt lähteä mukaan kun on kaikenlaista menoa, mutta syyspaaston olen suunnitellut pitäväni sitruunapaastolla elokuun puolivälissä.
Pitääkin ruveta seuraamaan tätä ketjua että miten sinulla paasto etenee, ehkä se auttaa minua valmistautumaan henkisesti tulevaan paastoon :) Itse oon paastonnut vasta 2 kertaa, molemmat sitruunamehupaastolla, ja muulle paastolle en enää ryhtyisikään.- ap
Äh, jotenkin jäänyt ne sitruunamahupaaston ainekset ostamatta. Vaihdan jossain vaiheessa siihen, siitä olen varma. Vedellä, vishyllä ja pienellä määrällä mehua olen tähän asti mennyt.
Lähtöpaino on peräti 94kg. Päätin, etten punnitse ollenkaan ennen kun paaston lopussa. Petyn vaan turhaan jos en olekaan pudottanut painoa viikossa sen vertaa mitä olen kuvitellut.
Kaikenkaikkiaan hyvä fiilis. Kasvoissa jo näkyy ero, kun ei ole mässännyt suolaista :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003645264- 182309
- 1972164
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu581017IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796