Aloitin paaston tänään. Jatkan kolme-neljä viikkoa. Enkä kerro kellekkään. Hähä, siinähän ihmettelee :).
Tintin pikku salaisuus
4
176
Vastaukset
- helloaloha
Tsemppiä sitten vaan! Ootko ennen paastoillut? Ja minkä mittaisia paastoja?
Päivitätkö tänne miten menee? Ekat päivät on aina vaikeimpia, varmasti tiedätkin sen :)- ap
Oon paastonnut vedellä noin viikon pari kertaa aiemmin. Nytkin olen ainaki alottanu vedellä, mutta meen huomenna ehkä hakemaan sitruunoita ja vaahterapalmusiirappia. Jotta sitruunamehupaastolle kai siirryn.
Aika fiilispohjasella menulla meen. Mua yleensä paaston toisena päivänä alkaa pyörryttää paljonkin ja en saa unta. Jos tulee tällanen fiilis, niin otan ehkä pienen laisn vaikka karpalomehua ennen nukkumaanmenoa.
Yleensä oon myös suunnitellut paastoa etukäteen ja valmistautunut siihen kunnolla henkisesti ja fyysisestikin pienentämällä annoskokoja jne. Nyt yhtäkkiä vaan aloitin, joten avoimin mielin katson miten menee.
Lähdetkö mukaan paastoamaan? :)
- helloaloha
Hyvältä kuulostaa :)
Harmi vaan, en voi nyt lähteä mukaan kun on kaikenlaista menoa, mutta syyspaaston olen suunnitellut pitäväni sitruunapaastolla elokuun puolivälissä.
Pitääkin ruveta seuraamaan tätä ketjua että miten sinulla paasto etenee, ehkä se auttaa minua valmistautumaan henkisesti tulevaan paastoon :) Itse oon paastonnut vasta 2 kertaa, molemmat sitruunamehupaastolla, ja muulle paastolle en enää ryhtyisikään.- ap
Äh, jotenkin jäänyt ne sitruunamahupaaston ainekset ostamatta. Vaihdan jossain vaiheessa siihen, siitä olen varma. Vedellä, vishyllä ja pienellä määrällä mehua olen tähän asti mennyt.
Lähtöpaino on peräti 94kg. Päätin, etten punnitse ollenkaan ennen kun paaston lopussa. Petyn vaan turhaan jos en olekaan pudottanut painoa viikossa sen vertaa mitä olen kuvitellut.
Kaikenkaikkiaan hyvä fiilis. Kasvoissa jo näkyy ero, kun ei ole mässännyt suolaista :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.575479- 934317
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3742562Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s711078Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3301028- 61843
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46816- 28803
Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja102789Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52779