Olen katsellut thomanilta bugera vahvistimia ja olisi hyvä päästä kokeilemaan. eli jos joku tietää missä on bugeran jälleenmyyjä niin voisi ilmoittaa
Missä päin suomea on bugera jälleenmyyjä???
lost???
1
244
Vastaukset
- Guitarforever_
Maahantuoja lienee Into luthman
INTO LUTHMAN OY
Phone: 358 207983540
Fax: 358 207983545
[email protected]
Myyjäliikkeitä on ainakin:
Soundstore
St.Paulssound
Powersound
Oulunsoitinjatarvike
Mksmedia
Diskoland
Saat itse luvan katsoa millä paikkakunnalla noi on ja et edes kertonu missä itse asut mutta luulis noista löytyvän ja ainahan voit laittaa tuon Into Luthmanille sähköpostia ja kysyä mikä on lähin jälleenmyyjä niin pääset ehkä pienemmällä etsimisellä ja vaivalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645616Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204257Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1702227
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1231774- 951377
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988