paksut sisäreidet

need help!

kertokaa hyvii jumppaliikkeitä ja urheilulajeja jotka kiinteyttäis nimenomaan sisäreisiä..muuten oon hoikka mut sisäreidet on ongelma..=(

16

4330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hunajapupu

Winsor Pilates tehoo varmasti jos
      jaksat tehdä säännöllisesti!
      Myös ihan vaan lenkkeily jne. kuluttaa
      ylimäärästä, joten varmasti sitä sieltä
      sun ongelmapaikoistakin jossain vaiheessa
      alkaa lähtemään...

• minulle myös

mitä liikkeitä, ja miten???

• Tero

Se löysä siellä sisäreisissäsi on rasvaa, joka ei lähde kuin laihduttamalla. Rasvaa kun ei pysty kiinteyttämään.

Suosittelisin miinuskaloreita ja kuntosalia.

• Minä

Taas tuo Teron lempijuttu, että se löllö on rasvaa jne....

Kyllähän sen kaikki tietää, että löllö on rasvaa... mutta kun laihduttamalla ei pysty vähentämään sitä rasvaa vain sieltä reisistä....

Eli kokemusta omaavana voin kertoa, että ei tarvitse alkaa dieetille vaan kuntoilulla saa aikaiseksi myös jotain eli itse olen saanut ne sisäreisien löllöt kuriin kuntosalilla ja ihan kävelyllä. Käyn 5 kertaa viikossa tunnin kävelylenkillä joko sauvojen kanssa tai ilman. Lisäksi käyn 3 kertaa viikossa kuntosalilla. Kahdessa kuukaudessa olen jo saanut löllöjen suht hyvään kuriin.

T: samasta ongelmsta kärsinyt (painoindeksi 22)

• Tero
        Minä kirjoitti:

Taas tuo Teron lempijuttu, että se löllö on rasvaa jne....

Kyllähän sen kaikki tietää, että löllö on rasvaa... mutta kun laihduttamalla ei pysty vähentämään sitä rasvaa vain sieltä reisistä....

Eli kokemusta omaavana voin kertoa, että ei tarvitse alkaa dieetille vaan kuntoilulla saa aikaiseksi myös jotain eli itse olen saanut ne sisäreisien löllöt kuriin kuntosalilla ja ihan kävelyllä. Käyn 5 kertaa viikossa tunnin kävelylenkillä joko sauvojen kanssa tai ilman. Lisäksi käyn 3 kertaa viikossa kuntosalilla. Kahdessa kuukaudessa olen jo saanut löllöjen suht hyvään kuriin.

T: samasta ongelmsta kärsinyt (painoindeksi 22)

Kaikkihan sen tietävät, mutta kukaan ei tunnu haluavan sitä myöntää. Aina etsitään jotain ihmekonstia millä saisi jenkkakahvat tai löllöt sisäreisistä pois.

Jos et sattunut huomaamaan niin kuntosalia, ja liikuntaa ylipäänsä, suosittelen minäkin. Suuremmat lihakset kuluttavat enemmän. Ja lihasten kasvaessa se sisäreisissä oleva rasva ikäänkuin leviää suuremmalle alueelle. Ja näin syntyy tämä mielikuva kiinteytymisestä.

Mutta jos samalla syö jatkuvasti yli kulutuksensa ei se rasva lähde minnekään. Siksi suosittelen miinuskaloreita.

Muutenkin ruokavalio on se keskeisin tekijä. Jos se on pielessä ei kovakaan kuntoilu välttämättä auta.

• minä

Niinpä suosittelit kuntosalia, mutta sanoit, että läski ei lähde kuin laihduttamalla. Voit varmaankin myöntää, että rasvaa ei pysty paikallisesti laihduttamaan... eli jos on jo laiha niin siihen ei laihduttaminen auta jos sitä rasvaa on vain siellä sisäreisissä tai niin kuin monella naisella niin ojentajissa (ns. allit).

Kyllä se on niin, että tätä löysää voi kiinteyttää kuntosalilla ja liikunnalla... mielummin kuin alkaa laihduttamaan. Tuolla vinkillä voit saada laihat ihmiset anorektikoiksi. TOSI ON.

• Tero
        minä kirjoitti:

Niinpä suosittelit kuntosalia, mutta sanoit, että läski ei lähde kuin laihduttamalla. Voit varmaankin myöntää, että rasvaa ei pysty paikallisesti laihduttamaan... eli jos on jo laiha niin siihen ei laihduttaminen auta jos sitä rasvaa on vain siellä sisäreisissä tai niin kuin monella naisella niin ojentajissa (ns. allit).

Kyllä se on niin, että tätä löysää voi kiinteyttää kuntosalilla ja liikunnalla... mielummin kuin alkaa laihduttamaan. Tuolla vinkillä voit saada laihat ihmiset anorektikoiksi. TOSI ON.

"Niinpä suosittelit kuntosalia, mutta sanoit, että läski ei lähde kuin laihduttamalla."

Ei se rasva lähdekään kuin diettaamalla. Tämä on kylmä fakta jota et pysty kumoamaan.

"Voit varmaankin myöntää, että rasvaa ei pysty paikallisesti laihduttamaan... eli jos on jo laiha niin siihen ei laihduttaminen auta jos sitä rasvaa on vain siellä sisäreisissä tai niin kuin monella naisella niin ojentajissa (ns. allit)."

Jokaisella meistä on joku paikka missä se rasva on erittäin tiukassa. Miehillä useimmiten vatsa, naisilla alavatsa tai sisäreidet.
        Rasvaa ei pysty paikallisesti polttamaan, vaan se lähtee tasaisesti koko kehosta, siinä olet aivan oikeassa.
        Mutta ei se rasva lähde minnekkään vaikka kuinka kuntoilisit jos samalla syöt yli kulutuksesi. Eli jos siitä rasvasta haluaa eroon täytyy olla miinuskaloreilla. Olemme kuitenkin nyt kuntoilupalstalla joten oletan että suurin osa meistä tietää perusasiat siitä miten keho toimii.

"Kyllä se on niin, että tätä löysää voi kiinteyttää kuntosalilla ja liikunnalla... mielummin kuin alkaa laihduttamaan. Tuolla vinkillä voit saada laihat ihmiset anorektikoiksi. TOSI ON."

Rasvaa EI pysty kiinteyttämään. Piste.
        Rasva joko palaa tai sitä varastoituu. Ja lihas joko kasvaa tai pienenee. Ei ole olemassa mitään välimuotoja.
        Ota nyt helvetissä selvää perusasioista ennenkuin alat väittelemään päivänselvistä asioista.

• minä
        Tero kirjoitti:

"Niinpä suosittelit kuntosalia, mutta sanoit, että läski ei lähde kuin laihduttamalla."

Ei se rasva lähdekään kuin diettaamalla. Tämä on kylmä fakta jota et pysty kumoamaan.

"Voit varmaankin myöntää, että rasvaa ei pysty paikallisesti laihduttamaan... eli jos on jo laiha niin siihen ei laihduttaminen auta jos sitä rasvaa on vain siellä sisäreisissä tai niin kuin monella naisella niin ojentajissa (ns. allit)."

Jokaisella meistä on joku paikka missä se rasva on erittäin tiukassa. Miehillä useimmiten vatsa, naisilla alavatsa tai sisäreidet.
        Rasvaa ei pysty paikallisesti polttamaan, vaan se lähtee tasaisesti koko kehosta, siinä olet aivan oikeassa.
        Mutta ei se rasva lähde minnekkään vaikka kuinka kuntoilisit jos samalla syöt yli kulutuksesi. Eli jos siitä rasvasta haluaa eroon täytyy olla miinuskaloreilla. Olemme kuitenkin nyt kuntoilupalstalla joten oletan että suurin osa meistä tietää perusasiat siitä miten keho toimii.

"Kyllä se on niin, että tätä löysää voi kiinteyttää kuntosalilla ja liikunnalla... mielummin kuin alkaa laihduttamaan. Tuolla vinkillä voit saada laihat ihmiset anorektikoiksi. TOSI ON."

Rasva joko palaa tai sitä varastoituu. Ja lihas joko kasvaa tai pienenee. Ei ole olemassa mitään välimuotoja.
        Ota nyt helvetissä selvää perusasioista ennenkuin alat väittelemään päivänselvistä asioista.

Onnistuinko sohaisemaan arkaan paikkaan Tero
        kuin noin kimpaannuit?

• Tero
        minä kirjoitti:

Onnistuinko sohaisemaan arkaan paikkaan Tero
        kuin noin kimpaannuit?

Tietämättömien ihmisten kanssa kinastelu on rasittavaa. Sen sai taas huomata.

• mmmpop
        Tero kirjoitti:

"Olemme kuitenkin nyt kuntoilupalstalla joten oletan että suurin osa meistä tietää perusasiat siitä miten keho toimii."

Hih hih. Katsopas Tero ympärillesi ja päättele, kuinka moni tietää nuo perusasiat ;) Mehän oltais kaikki maailman ihmiset hoikkia kuin pajunvarsi jos nämä asiat olisivat selviä kaikille. Sen lisäksi kukaan ei myöskään kysyisi turhia kysymyksiä joissa pyydetään liikkeitä paksuille sisäreisille.

Hauska muuten tuo painoindeksijuttu. Mistä on tullut se oletus, että painoindeksi 22 on anoreksian rajalla? Vähän iästä ja ruumiinrakenteesta riippuen kaikki 18-20 välillä ovat "laihoja", 21-24 "normaalipainoisia" kunnes tullaan selvästi ylipainoisen rajalle siinä 24:n kohdalla. Myös itselläni löllöt lähti pois vasta tässä 20:n kohdalla enkä ole anorektinen vaan sopivan hoikka. Ja jos tähän nyt seuraavaksi vetoaa joku nainen ja väittää että "lihakset painavat enemmän kuin läski, se nostaa painoindeksiä" niin hohhoijaa, naisilla lihakset kasvavat kyllä olemattoman vähän kuntoilun myötä. On muuten paljon helpompi saada niitä lihaksia esiinkin kun ensin laihduttaa parit liikakilot pois.

• Muuri
        Tero kirjoitti:

"Rasvaa EI pysty kiinteyttämään. Piste"

Kyllä pystyy ja etenkin treenamaton hieman löysä nainen sen huomaa nopeasti. Pienikin lihasmassan lisäys sinne "alleihin" tai sisäreisiin saa kiinteytymistä tapahtumaan silmin nähden.

Teoriassa voisi ajatella saman rasvan leviävän suuremman kummun päälle ja nahankin kiristyvän.

Ongelman tässä vain on se että suurin osa naisista ei suosta treenaamaan kunnolla kun ne pelkää lihaksia. Ne haluaa kiinteyttää eikä tajua että kiinteytys on sama asia kuin lihasmassan kasvatus.

• Muuri
        Muuri kirjoitti:

Kyllä pystyy ja etenkin treenamaton hieman löysä nainen sen huomaa nopeasti. Pienikin lihasmassan lisäys sinne "alleihin" tai sisäreisiin saa kiinteytymistä tapahtumaan silmin nähden.

Teoriassa voisi ajatella saman rasvan leviävän suuremman kummun päälle ja nahankin kiristyvän.

Ongelman tässä vain on se että suurin osa naisista ei suosta treenaamaan kunnolla kun ne pelkää lihaksia. Ne haluaa kiinteyttää eikä tajua että kiinteytys on sama asia kuin lihasmassan kasvatus.

Tero taisi tuolla aiemmin sanoa juuri tuon mitä minä äsken ...

• Tero
        Muuri kirjoitti:

Ai että rasvaa pystyisi kiinteyttämään? Sinulla on ollut ihan hyviä neuvoja täällä yleensä kun olen seurannut, joten älä nyt ala puhua soopaa.

Niinkuin itsekin tuossa sanoit tämä mitä kutsutaan "kiinteytymiseksi" johtuu lihasmassan kasvusta. Kun lihas kasvaa sama rasvamäärä ei näytä yhtä suurelta. Mutta ei se rasva mihinkään kiinteydy, sitä on edelleen aivan yhtä paljon ja se on edelleen aivan yhtä "löysää".

Kuten jo aikaisemmin sanoin. Lihas kasvaa tai pienenee. Ja rasva varastoituu tai sitä palaa. Näille ei ole olemassa välimuotoja.

Tuo mitä sanoit naisten treenaamisesta pitää kyllä valitettavasti paikkansa. Juuri sen vuoksi ei pitäisi käyttää koko sanaa "kiinteytys". Sellaista kun ei periaatteessa ole edes olemassa.

• löllöt pois

SIIS, mitä liikkeitä kannattaa tehdä esim. kuntosalilla, ja miten millä laitteella???????????
      Autaakko esim. polven koukistus painojen kanssa mahallaan ja istuenkuntosalilaitteella????

Antakaa nyt niitä vinkkejä....! Painoindeksi myös 22, mutta löysää sisäreisissä..ruokavalio ok.

• minä

Kokeile kuntosalilla vaikka jalkaprässiä se auttaa myös sisäreisiin. Lisäksi lähentäjiä/loitontajia kannattaa harjoitella. Itse teen toistoja yleensä noin 10-12 ja 3 sarjaa. Painot kannattaa kokeilla itselleen sopivaksi.

Myös ihan kävely ja pyöräily on hyväksi koettuja.

Itse harjoittelen kuntosalilla 3 kertaa viikossa ja tämän lisäksi kävelen noin 5-6 kertaa viikossa tunnin lenkin. Myös joskus menen fillarilla sinne kuntosalille, joten siitä tulee lisäksi fillarointia noin 7-8 kilometriä.

Olen toukokuun lopulla aloittanut tämän treenin ja nyt alkaa jo näkyä tuloksia. Ruokavaliota en ole muuttanut ollenkaan muuta kuin vähän lisäämällä sitä, koska liikun enemmän niin kulutan myös enemmän. Eli noin 3 kuukauden kuluttua viimeistään pitäisi jo jonkinlaista tulosta alkaa näkymään.

• ~sun

Muokkaus-jumppatunnilla opittua: Makaa selälläsi lattialla ja nosta jalat ylös. Siitä auot sivulle jalat suorina ja yhteen tuodessa painat hiukan käsillä sisäreisistä vastaan. Joko vuorotellen alas-ylös tai joustaen alhaalla 3-ja ylös. Jalkoja ei tarvi aukaista kovin paljoa. Ei tunnu paljon miltään tehdessä, mutta seuraavan päivänä kyllä! :) Toinen variaatio on samassa asennossa koukistaa polvet, pitää jalkaterät yhdessä polvia hiukan ylempänä ja availla polvia tässä asennossa. Vaikea näitä on selittää, mutta toivottavasti ymmärsit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe