Näyttää olympialaisissa olevan mukana kaikkien valtioiden joukossa yksi ei-valtiokin - Palestiina. Siis näennäisvaltio, joka ei perustu mihinkään historialliseen valtioon eikä kansaan, ja jonka asukkailla ei ole mitään omaa, erityistä historiaa, kieltä tai kulttuuria, koska siinä "maassa" ei asu mitään kansaa, ainoastaan transjordanialaisia ja heidän jälkeläisiään. Miksi olympialaisiin on otettu mukaan ei-valtio?
Mitä PALESTIINA tekee olympialaisissa?
20
367
Vastaukset
- Tosimies.
Ihan samaa ihmettelin, mutta terrorismilla on saavutuksensa.
- Häh?
Tätä ei pysty ymmärtämään kuin maapalloistamisen ja monikulttuuristamisen pohjalta. Normaalijärjellä ei.
- Tosimies.
Häh? kirjoitti:
Tätä ei pysty ymmärtämään kuin maapalloistamisen ja monikulttuuristamisen pohjalta. Normaalijärjellä ei.
Ennemmin Ahvenanmaaalla olisi oikeus edustaa luin palestiinalla jota ei edes ole.
- Häh?
Tosimies. kirjoitti:
Ennemmin Ahvenanmaaalla olisi oikeus edustaa luin palestiinalla jota ei edes ole.
Tosiaan, ahvenanmaalaiset ovat oma historiallinen, etninen, rodullinen, kulttuurinen ja kielellinen väestönosansa, joka elää eristyksessä omalla saarellaan, joten miksi ei... Kunhan ensin eroavat Suomesta omaksi valtiokseen, ettei tarvitse elättää.
- Tosimies.
Häh? kirjoitti:
Tosiaan, ahvenanmaalaiset ovat oma historiallinen, etninen, rodullinen, kulttuurinen ja kielellinen väestönosansa, joka elää eristyksessä omalla saarellaan, joten miksi ei... Kunhan ensin eroavat Suomesta omaksi valtiokseen, ettei tarvitse elättää.
Hyvä huomio, Suomi elättää heitä ja he saavat erivapauksia kuten tämä YLEvero jota edän ei,tarvitse maksaa.
Maksamatomuus on vain ruotsalaisuutta, ei muuta.
Ylen budjetista 20% menee ruotsinkileiseen ohjelmistoon ja nuo eivät muuta katso, joten oikeus olisi veloittaa heitä kaksinkertaisesti. - Häh?
Tosimies. kirjoitti:
Hyvä huomio, Suomi elättää heitä ja he saavat erivapauksia kuten tämä YLEvero jota edän ei,tarvitse maksaa.
Maksamatomuus on vain ruotsalaisuutta, ei muuta.
Ylen budjetista 20% menee ruotsinkileiseen ohjelmistoon ja nuo eivät muuta katso, joten oikeus olisi veloittaa heitä kaksinkertaisesti.Se 20% menee enemmistön kannalta hukkaan. Viiden prosentin vähemmistöä palvellaan 20 %:n osuudella YLE-budjetista. Ei sovi täyspäisen matematiikkaan eikä suhtellisuudentajuun. Ulos, ulos! Maassa maan kielellä tai maasta ulos.
- Tosimies.
Häh? kirjoitti:
Se 20% menee enemmistön kannalta hukkaan. Viiden prosentin vähemmistöä palvellaan 20 %:n osuudella YLE-budjetista. Ei sovi täyspäisen matematiikkaan eikä suhtellisuudentajuun. Ulos, ulos! Maassa maan kielellä tai maasta ulos.
Totta, noin minäkin ajattelen.
Jokaisen on kannettava oma kortensa kekoon, paskasakkia ei tule elättää.
Kuten palestiinalaisia. - tosi plusmies
Kaikkea voi itselleen ja toisille uskotella! Minun muistini mukaan palesttinlaisten perinteiseen kotiin tipautettiin keinotekoinen rakennelma, jonka ideat tulivat niiltä terroristeilta, jotka olivat terrorisoineen maata (Palestiina) ja sitä miehittäviä brittejä. Terroristien johtajista tuli sitten päälle pudotetun sanoisiko valtion johtajia; Jizak kiitti ja Hiram meni itkumuurille nyökyttelemään. Brittejä oli kiittäminen, sillä valtiohökötystä ei pudotettu taivaasta, vaan se laskettiin maihin brittien sotalaivojen ohi.
- supportPalestine
Kaikki tuki Palestiinalle, niin olympialaisissa, kuin sen ulkopuolisessa kamppailussa.
- Tosimies.
Ei ole palestiinaa,ei mitä tukea.
Vain paska arabiterroristilössi, tue sitä ole paskaa itsekkin. - supportPalestine
Tosimies. kirjoitti:
Vain paska arabiterroristilössi, tue sitä ole paskaa itsekkin.Israel on laittomasti perustettu sionisti terroristi valtio.
Johtajinaan maailman pahimmat rikolliset ja murhaajat.
Tuo tekopyhä maa, jota kutsutaan israeliksi, sillä ei ole mitään oikeutta olemassa ololleen ja se tulisi lopettaa kaikkien planeetan oikeamielisten ihmisten toimesta.
Israelin, tuon rikollis sionisti maan kaaduttua, rauha on vallitseva Lähi-Idässä, kuten myös koko planeetalla. - Hyödylliset idiootit
Siis terrorismissa.
Viherpunikki, juutalaisvainoaja ryss vai muslimi? - Tosimies.
Tosimies. kirjoitti:
Vain paska arabiterroristilössi, tue sitä ole paskaa itsekkin.Anteeksi että olen niin kiukkuinen, mutta mua tosiaan kyrpii kun somput raiskas mun susikoiran, ei kellään satu olemaan ylimääräistä?
- En todellakaan katso
Miettikääs, jos kaikki separatistiliikkeet, sellaisetkin joiden väki on muuttanut muista maista (vaikka nyt Euroopan lisääntyvä muslimiväestö tai Suomen rys... noh.. rysrysrys... Ei oikein lähe tänään...) saisivat tehdä saman.
Tuo olympia"liike" on täysi vitsi kuten YK:kin, muslimien ja neek asialla, sekä tietysti niissä työskentelevien ja kytkosryhmien bisnesten... - sxedrfgthyjuiko
Mixi tämä maaton khasaari-porukka "juutalaiset" saa osallistua Olympialaisiin, Pisrael ei ole mikään maa, vaan pakolaisleiri Palestiiassa
- Wikipedia.
Palestiinalaiset ovat arabeja, jotka elävät Palestiinassa tai joiden sukujuuret ovat peräisin alueelta. Palestiinalaisia on noin 9 395 000 (2001).
Vuonna 1968 palestiinalaisten kansalliskokous määritteli palestiinalaiseksi arabin, joka on asunut Palestiinassa ennen vuotta 1947 ja juutalaisen, joka on elänyt alueella ennen nykyistä sionismia seurannutta laajaa kansanvaellusta.
Palestiinan kansallisneuvosto, maanpaossa oleva palestiinalaisten parlamentti, julisti 15. marraskuuta 1988 Palestiinan valtion perustetuksi kokoontuessaan Algerissa, Algeriassa. Palestiinan itsenäisyyden on tunnustanut 114 valtiota.
Maantieteellisesti palestiinalaishallinnossa on kaksi aluetta: Välimeren rannalla olevaan Gazan alue ja Jerusalemin itäpuolelle levittäytyvä Länsirannan alue. Alueet ovat joko kokonaan palestiinalaishallinnon kontrollissa (noin 20 %), osittain palestiinalaisen hallinnossa ja Israelin armeijan kontrolloimana tai täysin Israelin hallussa.
http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Is-wb-gs-gh_v3.png - Masa555
Mitä ihmettä siellä tekee valtionterrorismia ja apartheidia (muuri) harrastava Israel, joka ei välitä paskan vertaa esim. YK:n päätöksistä.
USA tietenkin tukee, teki Israel mitä vaan törkeyksiä.- mnlljh
Apartheid koski ainoastaan Etelä-Afrikan rotusortoa.
- Isosetä
No, onhan siellä kisoissa yksi sellainenkin maratoonari, jolla ei ole maata lainkaan. Asuu USAssa, mutta ei ole sen kansalaisuutta. On alkujaan Sudanista, mutta haluaisi edustaa siitä erkaantunutta Etelä-Sudania, jolla ei kuitenkaan ole vielä olympialiittoa.
Näin ollen urheilee olympialipun alla. Mitähän soitetaan palkintopallilla, jos voittaa? - Entäs tää??
Enemmän mua ihmetyttää miksi Israel on mukana Euroviisuissa, EM-kisoissa (useissa eri lajeissa) jne.??
Mun mielestä tämä ns. valtio sijaitsee Välimeren eteläpuolella, kaikki muut ympäröivät maat kuuluvat/ovat Aasian maita/Lähi-Itää (Middle East englanniksi).
Israel pois Euroopan kisoista, olipa kyseessä urheilu-, kulttuuri- tai ihan mikä vaan kilpailu!
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170