Miittiavaukseni poistettiin, en tiedä miksi

Hämärän rajoilta

Olin juuri kirjoittanut kommentin tuohon ketjuun, kun se katosi - onneksi sain tekstin talteen, niin säästyy vähän vaivaa.

Jammailen siis tinapillini kanssa tänään 20.30 Helsingin Käpylän Taivaskalliolla, saa tulla tervehtimään (eikä tarvitse esitellä itseään tai edes sanoa olevansa palstalta - voi vain olla olevinaan satunnainen ohikulkija, enkä arvaa mitään). Ainakin lord.boredom vihjasi piipahtavansa paikalla.

Oikeastaan ei edes jännitä, ehkä siksi että arvioimani todennäköisyys Tylsyyden Lordin saapumiselle kommenttiensa jälkeen on vahvaa >0,9:n luokkaa, mutta mahdollisuus kenenkään muun ilmaantumiselle hänen lisäkseen putoaakin arviossani melko radikaalisti.

31

229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelen kovasti kyllä ketjun poistoa - ikään kuin moderaattorit eivät haluaisi minkään asteen yhteisöllisyyttä, vaan pelkästään palstan rajoissa kinastelevia nimimerkkejä, joilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa muualla.

      Kuten tuossa miittiketjusi häviämistä ihmettelevässä ketjussa sanottiinkin, myös minä olin havaitsevinani että samaan aikaan hävisi joukko muita ketjuja. Ne Hahmotelman haukkumiseen keskittyneet joutivatkin mennä, mutta ihan kuin olisi mennyt pari asiallistakin ketjua. Ihmeellistä touhua.

      • Eikun mitä, jäihän sinne yksi anti-Hahmotelma -ketjukin. Hyvää työtä modet.


      • ?????
        lord.boredom kirjoitti:

        Eikun mitä, jäihän sinne yksi anti-Hahmotelma -ketjukin. Hyvää työtä modet.

        Niin mikä?


      • sinäkö ne poistatit?
        ????? kirjoitti:

        Niin mikä?

        Pedofiili-ketju tietenkin.


    • että näin...

      Viestin poistamisen syyksi riittää se, että se on ilmoitettu asiattomaksi.
      Eivät moderaattorit katsele, että onko viestissä oikeasti jotain asiatonta, laiskoja paskoja kun ovat.

    • jotain hämärää

      Taas miittiketju poistettiin.. Miksi? Ehdin kommentoida jotain puolikasta raporttiinne, kun koko ketju oli jo poistettu. Ei helvetti ..sitä jotain sekopäätä, joka poisti äskeisen.


      Mutta raportoikaa tänne uudestaan, jos viestit sattuvat olemaan tallessa.. Tuskin. Mutta kuitenkin.

      • jotain hämärää

        Niin ja eniten mielenkiintoa herätti se paikalle saapunut poliisiauto (?).


      • jotain hämärää
        jotain hämärää kirjoitti:

        Niin ja eniten mielenkiintoa herätti se paikalle saapunut poliisiauto (?).

        Ja naurua siis myös..

        Mutta siis mitä vittua. Joku poliisi stalkkaamassa teitä? :----D Alan kyllä epäilemään jo saduksi.


      • ......

        En edes ehtinyt lukemaan sitä kokonaan, kun koko ketju poistettiin.


      • ...... kirjoitti:

        En edes ehtinyt lukemaan sitä kokonaan, kun koko ketju poistettiin.

        En valitettavasti jaksa kirjailla selostusta enää uudestaan, ja siitä tulisi joka tapauksessa vielä vähemmän spontaani kuin alkuperäisestä. Paremman kirjoittajan esiinastumista odotellessa keskityn repimään irti iloa epämääräisistä vihjauksista poliisiautoihin, jotka hämmentänevät hävitettyä miittiketjua lukemattomia palstalaisia.


      • .....
        lord.boredom kirjoitti:

        En valitettavasti jaksa kirjailla selostusta enää uudestaan, ja siitä tulisi joka tapauksessa vielä vähemmän spontaani kuin alkuperäisestä. Paremman kirjoittajan esiinastumista odotellessa keskityn repimään irti iloa epämääräisistä vihjauksista poliisiautoihin, jotka hämmentänevät hävitettyä miittiketjua lukemattomia palstalaisia.

        No nyt ainakin hämmennyin. Oliko se poliisiauto jotain sarkasmiasi, kun en ehtinyt lukemaan loppuun?


      • Joku vajukki oli
        ..... kirjoitti:

        No nyt ainakin hämmennyin. Oliko se poliisiauto jotain sarkasmiasi, kun en ehtinyt lukemaan loppuun?

        ilmiantanut alkuperäisen viestiketjun poliisille ja poliisi tulkitsi hieman väärin sen pillijutun?


      • ....
        Joku vajukki oli kirjoitti:

        ilmiantanut alkuperäisen viestiketjun poliisille ja poliisi tulkitsi hieman väärin sen pillijutun?

        Ei kai sentään?


      • Hämärän rajoilta
        jotain hämärää kirjoitti:

        Ja naurua siis myös..

        Mutta siis mitä vittua. Joku poliisi stalkkaamassa teitä? :----D Alan kyllä epäilemään jo saduksi.

        Poliisiautolle on kolme todistajaa - ja varmaan virkavalta voisi vahvistaa auton käyneen siellä, jos sitä osaisi kysyä oikealla tavalla oikeasta paikasta.

        Ihan mukavasti siis meni aika tarinoidessa, välillä puhaltelin pilliin. Kumpikin tapaamistani henkilöistä oli aika pitkälti sellainen kuin odotinkin, eikä tämä ollut ympäripyöreä kohteliaisuuslausuma. (Toivon etteivät hekään harrasta sellaisia, jos minua kuvaavat tänne.)

        Tosiaan taivas meni pilveen ja alue tyhjeni ihmisistä välittömästi aloitettuamme, mikä on vääjäämätön seuraus, kun niin paljon charmia valtaa yhden kallion - muiden on väistyttävä säilyttääkseen edes itsetuntonsa rippeet. (Pilveä tarvittiin, jotta me emme olisi häikäisseet aurinkoa.)

        Keskustelut liikkuivat laajalla skaalalla, mitä helpotti se, että yksi asia meitä yhdistää, joka on meille hyvin tärkeää: kellään ei ollut inttijuttuja kerrottavaksi, vaikka yksi oli kyseisen laitoshoidon läpi käynytkin! Ai niin, ja tarjosihan palstakin yhteisiä puheenaiheita.

        Naiset eivät näyttäytyneet; luultavasti poloisten jalat pettivät alta ja sydämiä heikotti jo sen verran kaukana, etteivät he ehtineet edes likinäkökenttääni asti.


      • ..... kirjoitti:

        No nyt ainakin hämmennyin. Oliko se poliisiauto jotain sarkasmiasi, kun en ehtinyt lukemaan loppuun?

        Ylempänä onkin jo toinen näkökulma miittiin, mutta tarkennan silti: poliisiauto ei ollut sarkasmiani, vaan ihan oikeasti sellainen paukahti sinne melkein heti miitin alettua.


      • Voi kun sinäkin
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Poliisiautolle on kolme todistajaa - ja varmaan virkavalta voisi vahvistaa auton käyneen siellä, jos sitä osaisi kysyä oikealla tavalla oikeasta paikasta.

        Ihan mukavasti siis meni aika tarinoidessa, välillä puhaltelin pilliin. Kumpikin tapaamistani henkilöistä oli aika pitkälti sellainen kuin odotinkin, eikä tämä ollut ympäripyöreä kohteliaisuuslausuma. (Toivon etteivät hekään harrasta sellaisia, jos minua kuvaavat tänne.)

        Tosiaan taivas meni pilveen ja alue tyhjeni ihmisistä välittömästi aloitettuamme, mikä on vääjäämätön seuraus, kun niin paljon charmia valtaa yhden kallion - muiden on väistyttävä säilyttääkseen edes itsetuntonsa rippeet. (Pilveä tarvittiin, jotta me emme olisi häikäisseet aurinkoa.)

        Keskustelut liikkuivat laajalla skaalalla, mitä helpotti se, että yksi asia meitä yhdistää, joka on meille hyvin tärkeää: kellään ei ollut inttijuttuja kerrottavaksi, vaikka yksi oli kyseisen laitoshoidon läpi käynytkin! Ai niin, ja tarjosihan palstakin yhteisiä puheenaiheita.

        Naiset eivät näyttäytyneet; luultavasti poloisten jalat pettivät alta ja sydämiä heikotti jo sen verran kaukana, etteivät he ehtineet edes likinäkökenttääni asti.

        olet sympaattinen. Mistä saataisiin sinulle(kin) nainen? Olet nimittäin LordBoredomin ohella se toinen tämän palstan vakikirjoitta, jolle todella toivoisin onnea ja rakkautta elämään. Okei, toki kaikille muille myös, mutta HR:lle erityisesti.


      • ....
        Joku vajukki oli kirjoitti:

        ilmiantanut alkuperäisen viestiketjun poliisille ja poliisi tulkitsi hieman väärin sen pillijutun?

        No joo, en jaksa uskoa, että joku sekopää ehdottaisi täällä miittiä, esiintyisi kahtena persoonana (en ole ollut täällä kovin kauaa, ja epäilin vähän aikaa LB:n ja HR:n olevan sama henkilö) ja sitten sepittäisi jotain poliisiautosta - kai se sitten on uskottava. Jotenkin vaan tosi omituista ja sairasta, että joku on poliisille ilmoitellut. Mutta myös hupaisaa.


      • ....
        Voi kun sinäkin kirjoitti:

        olet sympaattinen. Mistä saataisiin sinulle(kin) nainen? Olet nimittäin LordBoredomin ohella se toinen tämän palstan vakikirjoitta, jolle todella toivoisin onnea ja rakkautta elämään. Okei, toki kaikille muille myös, mutta HR:lle erityisesti.

        No mikset sinä vaikka sitä antaisi? Rakkautta siis?


      • ..
        lord.boredom kirjoitti:

        Ylempänä onkin jo toinen näkökulma miittiin, mutta tarkennan silti: poliisiauto ei ollut sarkasmiani, vaan ihan oikeasti sellainen paukahti sinne melkein heti miitin alettua.

        Tuliko poliisi nettivinkin perusteella tsekkaamaan että minkälaisia pedofiilinamusetäkouluampujia siellä on?


      • asdasdsadasdasdasdas
        lord.boredom kirjoitti:

        Ylempänä onkin jo toinen näkökulma miittiin, mutta tarkennan silti: poliisiauto ei ollut sarkasmiani, vaan ihan oikeasti sellainen paukahti sinne melkein heti miitin alettua.

        Jollain palstalaisista hakupäällä ja pakoilee virkavaltaa. Poliisit kävivät sitten varmuuden vuoksi tarkastamassa onko kyseinen henkilö paikalla.


      • Miten käyttäydytte??
        asdasdsadasdasdasdas kirjoitti:

        Jollain palstalaisista hakupäällä ja pakoilee virkavaltaa. Poliisit kävivät sitten varmuuden vuoksi tarkastamassa onko kyseinen henkilö paikalla.

        Minkä näköisiä te olette jos poliisit tulee piknikille kiertelemään?


      • .....
        Joku vajukki oli kirjoitti:

        ilmiantanut alkuperäisen viestiketjun poliisille ja poliisi tulkitsi hieman väärin sen pillijutun?

        Niin tai siis se vajukki tulkitsi hieman väärin sen pillijutun? Sitä kai tarkoitat?

        Todennäköisin syy on, että joku halusi sabotoida iltaanne.. En tiedä kuka.


      • Vissiin
        Miten käyttäydytte?? kirjoitti:

        Minkä näköisiä te olette jos poliisit tulee piknikille kiertelemään?

        aika hämärän näköisiä.


      • Ymmärtääkseni
        Vissiin kirjoitti:

        aika hämärän näköisiä.

        Hämärä on komea viikinki ja Lordi moottoripyöräjengiläisen näköinen miehekäs äijä.


      • XD

      • ...
        XD kirjoitti:

        http://www.iltalehti.fi/uutiset/201207230100308_uu.shtml

        Katsos heti nettimiitingin jälkeen jäi kiinni.

        Et tainnut lukea kuin otsikon: "epäillään ahdistelleen 10-vuotiasta tyttöä Lappeenrannasta Helsinkiin matkalla olleessa linja-autossa kesäkuussa."


      • varma tiato
        Ymmärtääkseni kirjoitti:

        Hämärä on komea viikinki ja Lordi moottoripyöräjengiläisen näköinen miehekäs äijä.

        Hämärä on John Lennon tyyppinen hintelä boheemi.


      • ....
        Ymmärtääkseni kirjoitti:

        Hämärä on komea viikinki ja Lordi moottoripyöräjengiläisen näköinen miehekäs äijä.

        Kuvittelin Lordin nörtimmäksi.


      • ...............
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Poliisiautolle on kolme todistajaa - ja varmaan virkavalta voisi vahvistaa auton käyneen siellä, jos sitä osaisi kysyä oikealla tavalla oikeasta paikasta.

        Ihan mukavasti siis meni aika tarinoidessa, välillä puhaltelin pilliin. Kumpikin tapaamistani henkilöistä oli aika pitkälti sellainen kuin odotinkin, eikä tämä ollut ympäripyöreä kohteliaisuuslausuma. (Toivon etteivät hekään harrasta sellaisia, jos minua kuvaavat tänne.)

        Tosiaan taivas meni pilveen ja alue tyhjeni ihmisistä välittömästi aloitettuamme, mikä on vääjäämätön seuraus, kun niin paljon charmia valtaa yhden kallion - muiden on väistyttävä säilyttääkseen edes itsetuntonsa rippeet. (Pilveä tarvittiin, jotta me emme olisi häikäisseet aurinkoa.)

        Keskustelut liikkuivat laajalla skaalalla, mitä helpotti se, että yksi asia meitä yhdistää, joka on meille hyvin tärkeää: kellään ei ollut inttijuttuja kerrottavaksi, vaikka yksi oli kyseisen laitoshoidon läpi käynytkin! Ai niin, ja tarjosihan palstakin yhteisiä puheenaiheita.

        Naiset eivät näyttäytyneet; luultavasti poloisten jalat pettivät alta ja sydämiä heikotti jo sen verran kaukana, etteivät he ehtineet edes likinäkökenttääni asti.

        Mitäs vttua? Joku paranoidista skitsofreniaa sairastava feministisumo pistänyt nettivinkkiä? :----------DDDDDDDDDDD HR:n ja LB:n lastenraiskauskulkue ei siis koskaan saanut tuulta alleen, koska poliisi tuli heti paikalle. Aina kaikki pilataan.


    • .....

      En minäkään.

    • kiva että jotkut edes miittasivat ja heillä oli mukavaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe