mitähän maksaa hyvä sammenmäti kotimainen
sammen mäti
9
595
Vastaukset
- tukkoa tiskiin
Lauhdealtaista kotoisin olevaa mätiä alkaa vasta saada ja hinnaltaan se on samaa tasoa kuin muiden maiden vastaava mäti, kaviaari.
- aito sammenmäti
maksaa maltaita mutta värjättyä kirjolohen mätiä saa pilkkahintaan
- namia on kyllä
Aidosta mädistä on kyse. suomalaista tulee nyt noin 30kg ja ensivuonna jo yli 100kg, joten tuotanto ei vielä päätä huimaa, hinta on kyllä kohdallaan.
Miksi sitä halvalla myytäisikään, koska aina menee markkinoille, mikä pystytään tuottamaan. - maltaita kultasuoni
- Mätitahnaa
Mikä ihme siinä mädissä on, kun siitä maksetaan älyttömiä summia.
Minua ainakin kuvottaa kaikenlainen mäti.
Paistetuissa muikuissa jos mätiä sattuu olemaan, niin en minä sitä kyllä syö.
En söisi. vaikka saisi maailman kalleinta mätiä maistaa.
Jotenkin vaan mäti ei ole meikäläisen mieleen. - ei kaikki voikaan
No sinä et selvästi ole ruokaihmisiä, suun makunystyrät on tuohesta, niin silloin jää monet herkut syömäti.
- Särkijärvi
Kalat ovat parhaita mätinä
- Anonyymi
abraham
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit605775KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2274473Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182478Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222416Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91318Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671290Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191131- 911086
- 1021069
- 621003