minkä kokoinen lauta mun kannatas ostaa? ku mul on 40-42 kokonen jalka ja mul on ollu 7.5 ja 7.75 lauta, kaverit ainaki sanoo et kannatas vrm ostaa jo 8.0 mut aattelin viel kysyy ja oon sen takii ostamas uutta lautaa ku mun entinen kräkkäs :(
mut meinasin sitäki et eikö isompaan lautaan oo leveempii trukkeja? ja mun trukit tuli semmoses 7.5 completes nii aatteli et jos ostaa 8.0 nii ostaa uudet leveemmät trukit?
minkä kokoinen lauta mun kannatas ostaa?
2
169
Vastaukset
- 7.75sk8
osta 7.75
- Sopusuhtainen
Se on ihan siitä kiinni, mihin on tottunu jos tykkäät vetää pienemmäl dekil nii osta pieni tai jos pidät isommista niin osta iso. Ja joo eli mitä isompi lauta sitä isommat trukit niin, että laudasta tulee sopusuhtainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83393395Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2192959Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy612460Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1771530Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har181359Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään581336Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j14965- 61962
- 90907
- 20844