Jo. Tunkion fasepookiin on laitettu kuva "Koiralle koti " -sivustolta. Kuvan on laittanut parasystäväjaauttaja rahapula- hädässäkin (?) Maxxx xxxxxx. Kuvassa on todella pahan näköinen yorkshiren terrieri, jolla toinen silmä puhjennut ja turkki yhtä takkua.
Kuvan tekstissä vedotaan pentutehtailijoihin ja kerrotaan "koiran suulla" miltä tuntuu kipu, nälkä, synnytys, pelko ja häkki, joka on pentutehtailijaomistajien ainoa koti koirille. Häkki! Tekstissä:
Hei…tiedätkö, kuka olen? Olen puhdasrotuinen yorkshirenterrieri. Olen pahoillani, että näytän tältä. Ehkä et tunnistanut minua. On vaikeaa näyttää nätiltä, kun joutuu koko ajan synnyttämään pentuja, kun joutuu elämään lian keskellä eikä kuk................
Olen synnyttänyt jo ainakin sata pentua...."
----------------------------------------------------------------------------
Tuollaisilta pentutehtailijoilta c -luokan julkimot ja muut köyhät ostavat pentukoiria. Välittämättä koirien kivusta.
Jo. Tunkion parasystäväjaauttaja rahapula- hädässäkin -eli kuvan linkittänyt tyyppi toteaa koko tarinasta ja kuvasta näin:
"Hei tuohan muistuttaa ex-miestäsi Artoa"
Tukiainen antaa jutun olla sivuillaan kai siksi, että luultavasti hauskakin vitsi hänen mielestään. Haukkua entistä miestään typerän ystävänsä kanssa---- rääkätyllä koiran kuvalla! On per****** sairas huumori molemmilla! Tekeekö viina ja pillerit noin sairasta huumoriakin vielä ?
Tuksun ja kaverinsa pila eläinrääkkäyksestä ?
29
382
Vastaukset
- nappipellet
Ei V***** ! SEKOPÄITÄ !
- Pam pam diapam
Viina ja pillerit todellakin saavat ihmisen sekaisin
- ei terveen kirjoissa
Heittää nyt zoukkia rääkätyn eläimen kuvalla siis? Hoitoon perkele molemmat
- sikoja !!!!!!!
ei tervejärkisiä, kumpikaan
- molemmat koppiin
siis hulluja vittu
- 222222 SIKAA
molemmat koppiin kirjoitti:
siis hulluja vittu
Tuo jeppe, joka laittanut kuvan, on täys idiootti. Ihan vietävissä oleva taukki. Kunhan saa kuuluisuutta The Valaan seurassa niin ihan "santuissa " taas. Ala-arvoinen pila totta helv*vetissä!
Yrittää olla hyvää pataa, mutta julkisuus vain mielessä.
- että synttäri-kuva ?
On ihmisiä joilla on jonkun verran ns älyä. Sitten on niitä, joilla on sitä enenmmän. Tämä Tuksu on jostain marsista ja eläinrääkkäyksestä pilaa tekevä ihminen ei ole ihminen ollenkaan.
- terveempi ku Tunkki
Minä en uskalla edes kurkata koko kuvaa. Ajatuskin kuvottaa. Mites muuten Viljo? Siitähän piti tulla selvitystä ihan seiskaan. Kyllä sekin koira sai äärimmäistä tuskaa tuntea.
- taas kerran J T
äläs muuta sano.hemmetin ihmishirviöitä nämä näköjään
- kennelistä
Koirat pois tollasilta, ovat liian huonolla hoidolla.
- Trimmaaja.
Älkää kantako huolta,asia on jo vireessä. Koirat lähtee!
- Tunkio itse ?
Onko tää Tunkion oma tai jonkun sen kaverin ?
Onko täällä ketään sellaista, joka olisi jutellut Johannan ja Julian koirien pidosta eläinsuojelueläinlääkärin kanssa? Mä sillä vaan kysyn, etten sotkeudu ja aiheuta suotta ylimääräistä hommaa ko. viranomaisille.
- Uhkailee jatkuvasti
Johanna on laittanut fb hensä, että häntä suojelee "liivijengi"....Ja esim noi jätkät ketkä tuolla Varkaudessa nyt. Siksi minäkään en uskalla olla tuon h*ll**n kanssa tekemisissä.
- En tiedä-vet inte
Uhkailee jatkuvasti kirjoitti:
Johanna on laittanut fb hensä, että häntä suojelee "liivijengi"....Ja esim noi jätkät ketkä tuolla Varkaudessa nyt. Siksi minäkään en uskalla olla tuon h*ll**n kanssa tekemisissä.
Ei siinä liivipojatkaan auta,jos selviää että on tehnyt jotain laitonta. Mitä tulee tuksun fc:hen,niin kaippa hän tahalleen provosoi näätiä,luulen. Ja nauttii suunnattomasti,kun tehoaa. Luulen. Nii että olisko paras se, ettei kukaan kommentoisi...en tiedä,kertokaa viisaammat. Joka tapauksessa kaikki julkisuus loppuu aikanaan,miten..empä tiedä sitäkään.En.
- jag vet, Jag tror
En tiedä-vet inte kirjoitti:
Ei siinä liivipojatkaan auta,jos selviää että on tehnyt jotain laitonta. Mitä tulee tuksun fc:hen,niin kaippa hän tahalleen provosoi näätiä,luulen. Ja nauttii suunnattomasti,kun tehoaa. Luulen. Nii että olisko paras se, ettei kukaan kommentoisi...en tiedä,kertokaa viisaammat. Joka tapauksessa kaikki julkisuus loppuu aikanaan,miten..empä tiedä sitäkään.En.
Ei tuon kahelin kohdalla julkisuus lopu siihen, että lopetamme kommentoinnit. TUO OLIO KUN TEKEE OIKEASTI MITÄ VAAN, SIIS IHAN MITÄ VAAN, ETTÄ PYSYY OTSIKOISSA. Niin kuin olemme lukeneet, ei ex-rouva välitä edes laista ja sen rikkomisesta. Moraalia ei yksinkertaisesti ole tainnut olla koskaan.
Mutta mennäkseni otsikkoon, on todella typerä pila. Järjettömän järjetön pila. Ei tervettä tosiaan. provosoi tai ei. Ja vain ei-terve provosoi rääkättyjen eläinten kustannuksella. - Viina vie
jag vet, Jag tror kirjoitti:
Ei tuon kahelin kohdalla julkisuus lopu siihen, että lopetamme kommentoinnit. TUO OLIO KUN TEKEE OIKEASTI MITÄ VAAN, SIIS IHAN MITÄ VAAN, ETTÄ PYSYY OTSIKOISSA. Niin kuin olemme lukeneet, ei ex-rouva välitä edes laista ja sen rikkomisesta. Moraalia ei yksinkertaisesti ole tainnut olla koskaan.
Mutta mennäkseni otsikkoon, on todella typerä pila. Järjettömän järjetön pila. Ei tervettä tosiaan. provosoi tai ei. Ja vain ei-terve provosoi rääkättyjen eläinten kustannuksella.Viina ja yksinäisyys pysäyttää. Näättehän, nytkin synttärit vain toisten julkkistyrkkyjen kanssa jossain tavis-mökillä, jos tuohonkaan uskominen. Missä yritysjohtaja-rakas U tai numerolehti tai muu oikea glamour ??????????????
- Prinsessan alamäki
Uhkailee jatkuvasti kirjoitti:
Minä taas epäilen, että nuo "liivijengiläiset" eivät pidä siitä, että heidät yhdistetään Puksuttimeen. Ei ne kaverit halua saada hankaluuksia jonkun sekakäyttäjän sekoiluista. Toisekseen ne ovat sellaista sakkia, että niitä ei palveluteta. Tuksun tyylin tuntien Tuksu vaatii niiltäkin kuninkaallisin elkein jatkuvasti jotain palveluksia ja vaivaa muutenkin jollain mitättömällä asialla. Kuten kaikki Tuksun kaveritkin ovat varmasti lopen kyllästyneitä prinsessan vaatimuksiin, joten uskon, että myös liivijengiläiset eivät tunne minkäänlaista tarvetta alkaa puolustamaan tollasta sutturaa, mikä aiheuttaa vaan pelkkää harmia.
Fiksut liivijengiläiset voisivat päinvastoin keskustella Tuksun kanssa siitä, että se itse ymmärtäisi luopua koiristaan. On sielläkin eläinystävällistä porukkaa, jotka eivät hyväksy koirien huonoa kohtelua.
- Ei heru enää
Tuksu on kateellinen ja katkera, kun Seiska ei maksanut sille synttärimatkaa, kuten Martinalle maksoi. Seiskakin on huomannut, että Tuksu ei enää tuota ja jos jotain tuottaa, niin hyvin kyseenalaista julkisuutta lehdelle, joten mitäpä herunnan lopettanutta kannattaa enää sponssata. Ja sekös Tuksutinta sapettaa.
- 9-päivää
Ahaa, näinkö siinä on käynny? Seiskassa tulivat järkiin,hih sanon minä. Varmaan nuo ihmispoloiset nauraisivat sille Kissan tappo filmillekkin,minkä yksi kusipää Mäki sukunimeltään teki ja myi sen vielä jollekkin taiteiden museolle tms ja sai siitä 20000markkaa. Tää on kuulkaa sairas yhteiskunta,osin!!! Että tuo Tuksu jaksaakin yllättää vielä ja vielä, ainavaan. Mitä vielä? Luojan kiitos, ettei sille ole siunaantunut lapsia, huh!
- lapsia tulossa
9-päivää kirjoitti:
Ahaa, näinkö siinä on käynny? Seiskassa tulivat järkiin,hih sanon minä. Varmaan nuo ihmispoloiset nauraisivat sille Kissan tappo filmillekkin,minkä yksi kusipää Mäki sukunimeltään teki ja myi sen vielä jollekkin taiteiden museolle tms ja sai siitä 20000markkaa. Tää on kuulkaa sairas yhteiskunta,osin!!! Että tuo Tuksu jaksaakin yllättää vielä ja vielä, ainavaan. Mitä vielä? Luojan kiitos, ettei sille ole siunaantunut lapsia, huh!
kahta lasta kovasti tuo typsykkä haluaa, vain mies puuttuu (lue:elättäjä)
- Meryann
No voi elämä taas mitä paskaa tännekkin on kirjoitettu! Tiedoiksenne vaan, että Johanna ei rääkkää mitään eläintä!!!!!! Johanna RAKASTAA eläimiä jo pienestä pitäen. Kun te raukat ette tiedä koko totuutta,niin spekuloitte ja kiihoitatte ihmisiä ryhtymään toimeen!!! Sehän on laitonta! Ottakaa vaan yhteys eläinsuojeluvalvojaan, siitä vaan! Mutta nyt lopetatte aikuiset? ihmiset perättömät valheenne,ennenkuin Johanna suuttuu todella! Johannalla on pitkä pinna ja hän kestää todella paljon,mitä tulee häneen itseensä julkisuuden henkilönä.
- 19+6
"Johanna RAKASTAA eläimiä"
Johannan rakkaus on vaan niin rajua että siihen voi jopa kuolla! siksi eläimet on viisainta takavarikoida ja sijoittaa ihmisille jotka HUOLEHTIVAT eläimen muistakin TARPEISTA kuin halipulasta.
Viljo parka vammautui Johannan rajusta rakkaudesta... - MAMMACIIITA ?
19+6 kirjoitti:
"Johanna RAKASTAA eläimiä"
Johannan rakkaus on vaan niin rajua että siihen voi jopa kuolla! siksi eläimet on viisainta takavarikoida ja sijoittaa ihmisille jotka HUOLEHTIVAT eläimen muistakin TARPEISTA kuin halipulasta.
Viljo parka vammautui Johannan rajusta rakkaudesta...Luepa otsokko! Tönkijän kaveri vertaa rääkätyn eläimen ulkoanäköä Artoon ! Lue ennekin tulet aukoo, Meryann ja sano Tönkijälle, että se on Suomen vihatuin loismatojulkkis!
Ja siis mitä tapahtuu kun Johanna Mia Mari Tukiainen suuttuu ? Soittaa seiskaan, että saa pari satkua ryyppyrahaa, otsikolla; Nyt Tuksu sai tarpeekseen! : Niinkö ?
Sillä eihän sillä köyhällä ole enää varaa lakimieheen ja julkinen puoli (sosku maksaa)ei ota vastaan kun kyseessä itse aiheutettu huono julkisuus, eli oma vika. Mieti sitä.
Ihanko mamacita itse ? - kysymysilmanvastaust
Missä Viljo? Mitä Viljolle tapahtui? Jos Viljo on kunnossa, niin ei luulisi olevan ylivoimaista kertoa stooria.
Laardipallero valehteli jopa siitä, että antaisi valaistusta Viljon kohtaloon.
Ihminen, joka rakastaa eläimiä ei dumppaa sairasta koiraa eikä lopetuta siksi, että hoito on kallista.
- Koivuliemi P
Meryanni on Tusku itte tai Juuliva,hah hah. Mitä julkkiksia,roikkua nyt taviksien netissä.
- kasvattaja
Tuksun rakkaus koiriinsa tarkoittaa sitä lukemani perusteella, että ne puetaan hörhelöihin ja viedään katukahvilaan näytille, jossa sitten kaikki amerikkalaiset valokuvaavat niitä. Nämä jutut sitten myydään ahneuksissaan Seiska-lehdelle.
Koiran välttämättömimmästä, eli säännöllisestä lenkittämisestä en ole vielä nähnyt sanaakaan. Vaikka koira on pieni kooltaan, se vaatii aivan yhtä lailla säännöllistä liikuntaa luonnossa aamuin illoin ja joka päivä. Toivottavasti nämä Tuksun tissinjatkeet otetaan parempaa huostaan pikimmiten. - Miten on?
Voiko synttäreitä viettää ilman alkoholia, vastatkaa viisaammat.
- nolla tilillä
Voi. Silloin kun on persaukinen. Silloin kun ruokarahakin pitää kerjätä synttärilahjana fbuukissa. Niin tulee kuivat synttärit. ja ensi vuonna ne meneekin sitten jo velaksi The Suurella.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511903
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131826Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391674- 1061250
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228- 851208
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4121110- 62889
- 49841
- 50836