Olen alkanut miettimään, kuinka paljon miehet valehtelevat naisilleen? Valehtelevatko kaikki joskus naisilleen, oli sitten kuinka luotettava ja kiltti tapaus? Voiko valehdella ns. rakkaudesta? Ei halua loukata toista kertomalla totuutta, kun asia ei ole ihan mikään vakava?
Itse löysin joskus miehen koneen sivuhistoriasta pornoa ja jotain linkkejä naisten käyttäjätunnuksiin, myös omiini. Olin vieras osiossa jota sain käyttää vapaasti. Selkeästi sivuhistoriasta huomasi, että niitä oli selailtu meidän aikana. En ikinä puhunut asiasta, mutta joskus parin vuoden päästä otin asian puheeksi muuten vaan. Mies kertoi, että aikoinaan kämppis varmaan selaillut niitä (paljon ennen meitä) ja naureskeli että ei ole mikään runkkari tms. Itsekin naureskelin, kunnes tajusin, että perkele valehteliko se? En ole ikinä ottanut selvää, olisko koneella muuta epäilyttävää, enkä todellakaan halua. En halua loukata toisen yksityisyyttä, vaikka joskus piinaakin ajatus. Tiedän, että jos jotain muuta löytäisin, menettäisin vain oman itsetuntoni.
Siitä nyt voisi vääntää kättä ikuisuuksiin onko porno ok vai ei. Kyse nyt ei vaan ollut siitä, vaan mietin, mistä muusta "viattomasta" mies voi valehdella? Jos mies sanoo esim. "ei tavatessamme ollut ketään muuta kuvioissa" niin onko se vale? Voiko kukaan olla viaton enkeli ja kertoa auliisti totuuden kaikesta, vaikka rakastaisikin enemmän kuin ikinä? Vai juuri siksikö valehdellaan, ettei suututtaisi toista? Voiko toiseen luottaa oikeasti ihan kaikessa?
Valehtelevatko kaikki miehet "pikku asioista"?
31
519
Vastaukset
- ...
Luulen, että vähän joka mies tekee tuota pikkuisien valheiden lasketteluja ja toiset valehtelee sitten vielä isomminkin.
Miehillä on useilla tapana "silottaa" juttuja, jottei ne ole niin dramaattisen kuuloisia kun ne uskovat naisen mielestä olevan. Todellisuudessa mies ajattelee että nainen ajattelee varmaan näin ja toimii sen mukaan, vaikka nainen ei ajatteliskaan niin kuin mies luulee naisen ajattelevan. Mutta kun on helpompaa luulla kun kysyä ja kertoa täysin tasoittelematta.- ...
Kehotan aina olemaan varautunut siihen, että joku päivä jostain voi pommi pudota niskaan. Ei etukäteen kuitenkaan kannata kauheesti kyräillä ja epäillä, jos ei aihetta ole. Mutta kokemuksesta tiedän, että jopa ne joita pitää ihan sika rehellisinä ja avoimina, pimittää sulta asioita joita olis hyvä olla pimittämättä.
Sit ne ikävät jutut joskus saattaa vaan nousta esiin, vaikka on kuinka koitettu tunkea niitä maton alle piiloon. Luottamus on kans sellainen kakspiippunen juttu, että voi joko luottaa tai epäillä kaiken aikaa. Mutta kumminkohan sitä jaksaa aina olla skeptinen? Ja hämärtyykö sitten se todellisuudentajukin kun aina epäilee ja pelkää pahinta? Yhtä hyvin todellisuudentaju voi olla kateissa liian sinisilmäiseltäkin, ihan yhtä hyvin. - ...
... kirjoitti:
Kehotan aina olemaan varautunut siihen, että joku päivä jostain voi pommi pudota niskaan. Ei etukäteen kuitenkaan kannata kauheesti kyräillä ja epäillä, jos ei aihetta ole. Mutta kokemuksesta tiedän, että jopa ne joita pitää ihan sika rehellisinä ja avoimina, pimittää sulta asioita joita olis hyvä olla pimittämättä.
Sit ne ikävät jutut joskus saattaa vaan nousta esiin, vaikka on kuinka koitettu tunkea niitä maton alle piiloon. Luottamus on kans sellainen kakspiippunen juttu, että voi joko luottaa tai epäillä kaiken aikaa. Mutta kumminkohan sitä jaksaa aina olla skeptinen? Ja hämärtyykö sitten se todellisuudentajukin kun aina epäilee ja pelkää pahinta? Yhtä hyvin todellisuudentaju voi olla kateissa liian sinisilmäiseltäkin, ihan yhtä hyvin.Ja pommilla tarkoitan nyt jotain sellaista asiaa mitä sinun naisena on vaikea kumppanistasi sulattaa. Mutta josta et mitään tiedä, vasta kun saat sen tietää.
- Logiikkaa
Riippuu siitä, onko nainen tungetteleva kusipää. Jos on, niin sellaiselle pitääkin valehdella.
Joo, kyllähän ne jostain nettipornosta valehtelee, jos niiltä alkaa kyselemään. Mut mitä järkeä tai kiinnostusta olis kysellä? Ihmisen yksityisasioita.
Tavallaan toikin "oliko muita kuvioissa".. Mitä väliä sillä jälkikäteen on,kun järkevästi ajattelee?
Voi ihmiseen silti luottaa,vaikka se valkoisia valheita joskus päästeliskin,välttääkseen toisen turhaa pahaa mieltä.- Kissanainen112
Kiitos vastauksista! Ensimmäinen suhteeni oli pelkkää valehtelua ja sainkin toisen kiinni aina valehtelusta. Olin kyllä todella vaikea teinityttö ja äärettömän mustasukkainen, että oli varmaan kestämistäkin. :) Kuin pommi taivaalta mut sitten jätettiin ja vaikka tästä on vuosia, niin jotenkin olen silti varautunut. En halua olla liian sinisilmäinen ja pomppia jossain pilvien päällä ... vaikka toisaalta haluisinkin?
Haluisin niin paljon elää siinä haavemaailmassa, että mies ei ikinä valehtelis mulle jne, mutta taidan vain valehdella itselleni ajattelemalla moista. Toisaalta jos tuon sanoisin toiselle, mähän suututtaisin sen! Ompa vaikeaa. Toiseen pitäisi luottaa 100%, mutta silti miehet silottelee asioita? Tosin ehkä parempi elää onnellisesti sinisilmäisenä, kuin olla varautunut kokoajan ja miettiä pahinta. Ehkä mies valehteli pornosta, mutta pitää vain toivoa, ettei tekisi mitään pahempaa ikinä. Muuten on ihan itse täydellisyys, kiltti hellä rakastava jne. Eikai kukaan voi olla täysin täydellinen sittenkään?- ...
Joo ei kukaan varmaan ole 100 % sen profiilin mukainen mitä päässään kuvittelee. Yllätyksiä voi aina tulla suhteessa kun suhteessa. Mut tuntosarvet saa olla ylhäällä, kunhan ei olis liian herkkä tuomitsemaan. Menneisiin asioihin on hyvä opetella kans suhtautumaan niin, että ne on olleet ja menneet. Tehtyä ei tekemättömäksi saa ja nykyhetki on nykyhetki. :)
Osata nauttia siitä tässä ja nyt. Pelokas ei kykene siihin, koska murehtii etukäteen entä jos se sittenkin ja jos ja jos...aika näyttää jos ja kun näyttää.
- määmy
Jos ihmiset oppis poistaa sivuhistorian, ei tulis murheita.
Periaattees, jos mies ei kävis nettisivuil mis alastomii/vähäpukuisii naisii. Voi miettii onks miehes jotain vikaa.
Pystyyks vieraskäyttäjä näkee ne sivut mitä koneen omistaja käyttää?- määmy
Sinänsä epäilen et jos mies on pitkään puuttees, hän kyl käyttää oman käden oikeutta helpottaakseen oloaan. Jotkut tietty voi elää selibaatis, jossain vaihees tulee kuitenki unisiemensyöksy ja lakanat kaipaa pesuu.
Eli, jos joku väittää, ettei oo himon iskies vetäny käteen. Häntä saattaa nolottaa asian myöntäminen ja siks valehtelee.
Aivojuttu, kandee lukee
http://www.tiede.fi/artikkeli/977/miehen_aivot_naisen_aivot
- Kissanainen112
Niin ... välillä sitä vaan miettii, että kuvitteleeko miehet, että nainen uskoo sinisilmäisesti kaiken mitä ne suustaan päästää? Entä pelkääkö miehet ihan yhtälailla, että puhuukohan se nainen nyt totta vai ei, vai eikö miehet vaan ylipäätänsä vaivaa itseään koko asialla? Että jos se nyt valehtelee tai pettää tai mitälie, niin seuraava koukkuun vaan?
Entä haittaako miehiä naisen pornon katselu, vai voisko se olla vaan hyvä asia? :D Mites sitten pelkkien alastomien miesten katselu, mitä tunteita se herättää? Tai ylipäätänsä jos joku nainen ei saa silmiään irti kadulla kävelevistä miehistä.
Entä mitä jos saisit selville, että sillä naisella olikin muuta vispilänkauppaa suhteen alkutaipaleella? Kai miehetkin nyt jotain tuntee/miettii!? :) Vai eikö niitä vaan yksinkertaisesti muka kiinnosta? Jos näin on, toivon että olisin syntynyt mieheksi!- Kissanainen112
Siis en katsellut koneen omistajan sivuhistoriaa, vaan VIERAS osion. :) Tullut ilmeisesti kiire pornoa katsomaan. :/ Ilmeisesti tämä entinen kämppis olikin sitä käyttänyt joskus aikoinaan, mutta ei ollut mitenkään mahdollista että olis silloin noita sivuja katsellut (ei ollut enää silloin kämppis eivätkä pitäneet yhteyttä oikein muutenkaan). Alempana näkyi meinaan sellasia sivuja, mitä oltiin miehen kanssa yhdessä katsottu, nää pornolinkit olivat näiden YLÄpuolella, eli selkeästi meidän aikana. Niinhän ne linkit sinne kasaantuu, tuoreimmat on ylempänä. Mies vaan sanoi, että kämppis varmaan katsellut mun kuvia ja niitä muita sivuja. :D Hieno hätävalhe ...
- ...
Hyviä kysymyksiä, toivotaan että joku tai jotkut miehet voisi asiaa valaista vastauksillaan. :)
Joskus tuntuu, ettei miehet murehdi asioita etukäteen kuten me naiset. Ne osaa elää enemmän hetkessä ainakin parisuhdetta ajatellen. Voi ne muita juttuja etukäteen stressata ja vatvoa, jos meneekin päin peetä. Kyllä varmaan mieskin oikeen naiseen tykästyneenä etukäteen hiukan jännittää, jos jokin juttu tuleekin kiilaksi väliin. Onhan nekin mustasukkaisiakin ja reviiritietoisia. ;)
Usein tuntuu että miehet ei asioita vaan vatvo, se tapahtuu siinä ja nyt sitten jos joku on tullakseen tiensä päähän syystä tai toisesta. Mutuja. - siis,
Kissanainen112 kirjoitti:
Siis en katsellut koneen omistajan sivuhistoriaa, vaan VIERAS osion. :) Tullut ilmeisesti kiire pornoa katsomaan. :/ Ilmeisesti tämä entinen kämppis olikin sitä käyttänyt joskus aikoinaan, mutta ei ollut mitenkään mahdollista että olis silloin noita sivuja katsellut (ei ollut enää silloin kämppis eivätkä pitäneet yhteyttä oikein muutenkaan). Alempana näkyi meinaan sellasia sivuja, mitä oltiin miehen kanssa yhdessä katsottu, nää pornolinkit olivat näiden YLÄpuolella, eli selkeästi meidän aikana. Niinhän ne linkit sinne kasaantuu, tuoreimmat on ylempänä. Mies vaan sanoi, että kämppis varmaan katsellut mun kuvia ja niitä muita sivuja. :D Hieno hätävalhe ...
minne linkit kasaantuu? Mun sivuhistoriassa linkit on aakkosjärjestyksessä osoitteensa mukaan. Mutta varmaan ne sulla on aikajärjestyksessä kasaantuneet.
- Kissanainen112
Mutta ilmeisesti yhdellekään miehelle ei riitä se oman naisen katselu, vaikka seksiä olis joka päivä? Vaikea ite ymmärtää, kun tulis huono omatunto jos kuolaisin antaumuksella jotain alastonta kehoa ja vielä fantasioihin tekeväni tyypin kanssa jotain ... Mutta meinaako se miehen pornon/alastomien muijien katselu sitä, että omassa naisessa olis jotain vikaa/vaihtaisi mieluusti sellaiseen? Joskus olis vaan mukava ymmärtää tota miehistä maailmaa.
Ei se sitä tarkoita eikä ole riippuvainen seksin määrästä. Se vaan on sellainen tapa, jota mies harrastaa jos/kun siihen on aikaa ja mahdollisuus.Monille aika harvoin, jos on töitä ja paljon muuta tekemistä ja parisuhdekin.
- määmy
Miehen ja naisen seksielämä on erilaiset. Siinä mis mies haluaa näkökokemuksen nainen aistikokemuksen. Eli suurinosa miehistä harrastaa seksii silmät auki, mikäli on valoisaa. Koska katse siittimen liimmumises sisään ulos nostaa kiihotusta. Naisista suurin osa taas pitää silmät kii, aistiakseen seksin.
Joidenkin väitteen mukaan, jos mies seksin aikana pitää simmut kii, hän fantasioi jostain toisesta naisesta. - ...
Voi se joskus jollekin ollakin pakopaikka omaa rumaa akkaa, katsella niitä kauniimpia kuvaruudulta tai livessä. Mutta mutuilen taaskin, että se on vaan useimmalle miehelle seksuaalisten impulsien ja ärsykkeiden ruokkimista. Eikä suinkaan hyi yök oksetus, kun mun akkani on niin kauhee. Tai että haluis vaihtaa yhtikäs mihinkään.
Jos sulla on nälkä sä alat silmilläs hakemaan näkökenttään ruokaa, joka tyydyttäis sen nälän. Mikä maistuis siihin nälkään hyvälle ja sit kun se nälkä on ruokittu fantasiaan hetkeksi uppoamalla...se on taas maha täys sitä herkku sillä kertaa. :) Vähän kuin kaupassa kuljet vatsa tyhjänä. Tulee mielitekoja.
Tänään näyttää kermakakku maukkaalle, huomenna se voi olla kinkku. ;)
Hahaa mitä vertauskuvia. Luulenpa vaan et miehet on enemmän silmän kautta saatavien ärsykkeiden stimuloitavissa, kun me useimmat naiset. Nyt ne harrastaa seksiä tuossa kuvaruudussa..haa herää halut. Ehkei välttis aina edes se nainen eikä se mies vaan se akti. Eli luulen ettei suinkaan aina ja pelkästään ole henkilöistä tai niiden ulkokuorestakaan kii se, että joku porno kiinnostaa.
Se pornoilu vaan herättää miehessä seksuaalisia viboja..se mitä siinä tehdään ja tapahtuu? Niin naisissakin muutes.
Saatan taas olla ihan väärässäkin, mutta esitinpä taas oman mietteeni asiasta. - ...
määmy kirjoitti:
Miehen ja naisen seksielämä on erilaiset. Siinä mis mies haluaa näkökokemuksen nainen aistikokemuksen. Eli suurinosa miehistä harrastaa seksii silmät auki, mikäli on valoisaa. Koska katse siittimen liimmumises sisään ulos nostaa kiihotusta. Naisista suurin osa taas pitää silmät kii, aistiakseen seksin.
Joidenkin väitteen mukaan, jos mies seksin aikana pitää simmut kii, hän fantasioi jostain toisesta naisesta.Kyllä täytyy sanoa, että itsekin harrastan seksiä aina silmät auki ja haluan nähdä mm. miehen vartalon joka antaa mulle kiihoketta. x)
Minäkin kaipaan näkökokemusta, jonka kautta aistikokemuskin tuntuu vahvemmalle. Näkökokemus ruokkii aisteja. - ...
... kirjoitti:
Voi se joskus jollekin ollakin pakopaikka omaa rumaa akkaa, katsella niitä kauniimpia kuvaruudulta tai livessä. Mutta mutuilen taaskin, että se on vaan useimmalle miehelle seksuaalisten impulsien ja ärsykkeiden ruokkimista. Eikä suinkaan hyi yök oksetus, kun mun akkani on niin kauhee. Tai että haluis vaihtaa yhtikäs mihinkään.
Jos sulla on nälkä sä alat silmilläs hakemaan näkökenttään ruokaa, joka tyydyttäis sen nälän. Mikä maistuis siihin nälkään hyvälle ja sit kun se nälkä on ruokittu fantasiaan hetkeksi uppoamalla...se on taas maha täys sitä herkku sillä kertaa. :) Vähän kuin kaupassa kuljet vatsa tyhjänä. Tulee mielitekoja.
Tänään näyttää kermakakku maukkaalle, huomenna se voi olla kinkku. ;)
Hahaa mitä vertauskuvia. Luulenpa vaan et miehet on enemmän silmän kautta saatavien ärsykkeiden stimuloitavissa, kun me useimmat naiset. Nyt ne harrastaa seksiä tuossa kuvaruudussa..haa herää halut. Ehkei välttis aina edes se nainen eikä se mies vaan se akti. Eli luulen ettei suinkaan aina ja pelkästään ole henkilöistä tai niiden ulkokuorestakaan kii se, että joku porno kiinnostaa.
Se pornoilu vaan herättää miehessä seksuaalisia viboja..se mitä siinä tehdään ja tapahtuu? Niin naisissakin muutes.
Saatan taas olla ihan väärässäkin, mutta esitinpä taas oman mietteeni asiasta.Tai voihan se olla, että kliimaksin lähestyessä tulee mieleen, että laukeenpa tohon pilluun. Näin suoraan sanoen. Se siinä juuri hekumaisen hetkellä uppoaa hetkeksi siihin näkökentän herkkuun ja fantsuun?
Mielikuvitusleikki ja vatkaava nyrkki. ;)
- Kissanainen112
Hmh okei. Eikö sitä pornoa katsellessa sitten ajatella että "ompa hyvännäköinen muija". ? Vai onko se vain apuna että tulis nopeammin? Jopa itse olen katsonut pornoa, mutta se oli sinkkuna. Se oli vain "tukena" fantasioihin, en kuolannut siinä esiintyvää miestä (on muuten rumia ja likasia miehiä niissä!) saati sitten sitä naista. :D Se itse "homman" katselu siinä oli juttu. Tosin en silti olis katsonut esimerkiksi lihavien pornoa tai muuta ei niin esteettistä. Onko sama miehilläkin? Että katsoo sitä vaan sen "homman takia", ei niinkään sen naisen. Toivooko mies, että olis itse sen videon miehen tilalla pökkimässä, vai voiko joku ajatella jopa oman naisensa siihen pornomuijan tilalle?
Jokatapauksessa, kun sen pornolinkin miehen sivuhistoriasta löysin, mietin että ompa ruma nainen ja aika tökerökin video :D Siis oli sellainen "likaisen" näköinen, rinnat A kuppia ja videokin tais olla melkeen kotitekosta ja tökeröä. Siksi mietin, että oltiinko sitä kateltu vaan jotain mikä nyt ekaks eteen sattui, sen kummemmin miettimättä että ompa kaunis muija. - ~cissi~
Miehet on niin huonomuistisia ja muutenkin pihalla aivan kaikesta joka hetki, että on täysin mahdotonta ja irrelevanttia yrittääkään selvittää, mikä siitä kaikesta paskasta on varsinaista valetta. Unohda koko juttu.
Tuskin löytyy tästä maasta pariskuntaa, mikä ei jossain vaiheessa olisi toisilleen valehdellut.
Kuvan naista ei kuolata, siitä yksinkertaisesti etsitään seksuaalista kiihoketta, varsinkin käteenvedossa.
Toiselle se on kasvot, ensimmäiselle rinnat, kolmannelle takamus, neljännelle sääret, viidennelle sukkahousut jne.
Sitten on heitä, jotka käyttävät kaupan myyntiluetteloa. Yleisimmät Anttila ja Ellos.
Mustasukkaisuus on se suurin pelko. Tuttu täti seurusteli yhden miehen kanssa ja tuli ero. Seuraava nainen miehen elämässä vaati, ettei pidä minkäänlaista yhteyttä tuttuun tätiin tai muuten ei hyvä heilu. Kyllä mies on tätiin yhteydessä, eikä kerro sitä kihlatulleen. Kihloihin mies meni vastahakoisesti, jotta nainen uskoisi miehen rakastavan häntä.- ..........!
Mytomaniaa sairastavia kutsutaan mytomaaneiksi ja usein myös patologisiksi valehtelijoiksi.
Eräs patologisen valehtelun muoto on Münchhausen-syndrooma, jossa sairaalapotilas on tuntevinaan fyysistä kipua ja valittaa siitä saadakseen huomiota.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Mytomania
http://fi.wikipedia.org/wiki/Münchhausenin_oireyhtymä
että näin... - gffggffgf
Naiset vasta osaa valehdella kaikesta mahdollisesta miehelleen.
Enpä muista koska mun olis viimeksi pitäny akalle valehrella. Eres mitään valakoosia valheita.
Kaikki miehethän runkkaa, kattoo pornoa, pelaa uhkapelejä ja ryyppää. Jos mies ei näitä muka tee niin silloin on jotakin vialla. Joko on tosi paha akka tai miehellä on lähteny mopo käsistä.
>Voiko toiseen luottaa oikeasti ihan kaikessa?
Toiseen luottaminen ei muuten sitten ole sitä jatkuvaa paskan niskaan kaatamista.Valehtelu menettää merkityksensä, kun saa kokemusta elämästä ja ihmisistä. Kun oma elämänkatsomus laajenee siitä mustavalkoisesta totuudesta. Sitä oppii antamaan painoarvoa "tärkeämmille" asioille.
En sano, etteikö valehtelu voisi loukata, mutta kun tietää, miksi ihmiset valehtelee ja mistä, niin se lakkaa "haittaamasta" ja osaa katsoa ihmistä sellaisena kuin se on. Valehtelu ei tee pahaa ihmistä, ihminen on paha jos se on paha.- Kissanainen112
Hmh okei. :) Mutta kai jossain menee kuitenkin raja? Vaikka olis kuinka paljon elämänkokemusta, eikai kukaan anna anteeksi IHAN kaikkea? Vai?
Itsellä on kai vielä niin vähän elämänkokemusta, että sana valehtelukin saa kananlihalle. Joskus sitä vain miettii, mistä on oikeudenmukaista pahoittaa mielensä ja mistä ei. Tai varmaan jokainen ihminen on kuitenkin erilainen ja jokainen pahottaa mielensä mistä nyt lystää.
Mietin vain, pitäiskö mun sanoa, että tiedän että mies valehteli mulle kyseisestä asiasta (vaikka nyt pornon katselusta) vai antaa vain asian olla ja teeskennellä, että uskon kaiken sinisilmäisesti. :) Tuskimpa kuitenkaan myöntäis mitään siinä pelossa että oikeasti pahoittaisin mieleni.
Mua muuten rasittaa nuo tietyt stereotypiat: "Kaikki miehethän runkkaa, kattoo pornoa, pelaa uhkapelejä ja ryyppää. Jos mies ei näitä muka tee niin silloin on jotakin vialla. Joko on tosi paha akka tai miehellä on lähteny mopo käsistä."
Ai aivan kaikki miehet tekevät näitä asioita ja jos eivät tee, niin ovat jotenkin luonteeltaan vammaisia? Kuka edes olisi tuollasen miehen kanssa, joka selkeästi ja näkyvästi tekee noita kaikkia? Kysynpähän vain? :D
Sitäpaitsi katoin tossa pari pornopätkää ihan vaan siks, että voin ajatella että ompahan mullakin joku pikku salaisuus. :D Tosin siitä tiedosta varmaan mies innostuis eikä varmasti olis paha asia. Ellei olis just jotain homopornoa. :D- Kissanainen112
Ja jos on niin paha akka että pitää olla tossun alla, niin MIKSI IHMEESSÄ joku mies viettää tän muijan kanssa aikaa?? Lopettakaa se valitus ja olkaa sitten yksin. ! :) Helppoa. Vai eikö se muija nyt NIIN paha ollukaan. ;)
Kyllästyttää vaan kuunnella noita valituksia kamalista akoista jotka ei muka anna tehdä mitään yms. Onhan niitä, mutta kuka pakottaa olemaan niiden kanssa?
- khkjhjhkjh
Onneksi olen sinkku.
- riuttala76
No itse oon kolmesti avoliitossa asunut ja oon päätynyt siihen et enää en sellaista naista edes huoli joka täyttä uskollisuutta vaatii saati naista joka hermostuisi pornon katsomisesta. Edellisen avovaimon kanssa meni tosi hyvin kun oli vapaa suhde ja molemmat harrasti seksiä muidenkin kanssa asiaa salaamatta. Se nyt vaan yksi päivä sit kyllästyi mun kovaan pilven poltteluun ja siihen et sen mielestä oltiin kuin kämppäkavereita. Tuskin enää kaunista naista löydänkään, kun tulee kerrottua rehellisesti heti nekin asiat joita ei ehkä pitäisi paljastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901955
- 1131053
- 1091035
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32633ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174556Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482