Tuksuhan on kaunis!

ModelToy

Mitä olen katsellut uusimmista kuvista,niin hänhän on kaunis,hieman pyöreyttä,mutta onhan Idols-voittaja Diandrakin pyöreä..niin eipä vaan kukaan hauku hänen ulkonäköään ja sentään samalla alalla!!! Johannaa on haukuttu mitä kauheimmilla sanoilla nyt monta vuotta, että ihan katsoin aiheelliseksi kirjoittaa mielipiteeni ja antaa se tänne. En tullut kettuilemaan,eikä mitään muutakaan,kunhan pyydän: inhimillistä kohtelua jo Johannaa kohtaan,pieni ihminen hän on,herkkä ja itkee paljon,negatiivisen julkisuuden takia. Miettikääpä.Hän tuli julkisuuteen,koska halusi viihdyttää kansaa tanssien ja laulaen ja tähän on tultu,tässäkö palkka??? Olla ihmisten sylkykuppina. Mieti sinä ,herjaaja, oletko itse parempi ihminen,nouseeko egosi svääreihin,loukattuasi Johannaa.Mieti!

14

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jölli

Niin... Kun kattoo noita hänen synttäri/kesäkuvia niin ei tuo nyt oikeesti niin kamala ole mitä haukutaan. Silmistä näkee, että hänellä on mukavaa ja hymy on aitoa.
      Eikä tuota ylipainoakaan ole nyt niin paljon, että ryhävalaasta kävisi! Tavallisen suomalaisen 3-kybäsen naisen painossa :)

Helppohan se on vetää vitsiä jostain hikisistä baarikuvista, tuskin kukaan näyttää hehkeeltä 4. yöllä baari-illan jälkeen :D

• Ek

Silloin kun Johanna ei paljon meikkaa hän on ihan nätti,ja Juliasta on tullut kaunotar.

• sivusta seuraaja

Olen myös sitä mieltä että vaikka johannan käytöksessä on paljon kritisoimisen varaa, ei sitä tarvitse jatkuvilla lapsellisilla haukkumisilla osoittaa, sillä monet kommentit ovat tosi törkeitä.

Mutta puuttuisin tuohon ekaan komenttiin.. En nyt ihan vertaisi kuitenkaan Johannaa Diandraan. :) Diandraa ihaillaan koska on äärimmäisen lahjakas, ja mitenkään Johannaa haukkumatta on rehellisesti sanottava että Johannalla ei ole LAINKAAN laululahjoja, eivätkä he ole mitenkään edes samalla alalla. Ja varmasti voi odottaakin kriittisempää arvostelua ulkonäöstään mikäli työ tarkoittaa tissien näyttämistä baareissa, kun taas Diandra keskittyy siihen oikeaan lahjakkuuteen: laulamiseen. Joten pyydän, eipä sotketa Diandraa enää tähän, ovat kuin eri universumeista!!

Ja kyllä väkisinkin johkin blogeista saa sellaisen kuvan, että Johanna on melkoisen itserakas (mikä on siis eri asia kuin itsevarmuus), luulee itsestään liikoja ja ajoittain väheksyy muita, ja silti odottaa että häntä ei väheksyttäisi.Tämä vain rehellisenä huomiona.
      "Miettikääpä.Hän tuli julkisuuteen,koska halusi viihdyttää kansaa tanssien ja laulaen ja tähän on tultu,tässäkö palkka???" uskon että oikeasti taustalla oli ihan itserakas halu olla huomion kohteena. :)

Mutta silti, olen sitä mieltä että moni etääntyy asioiden ja tekemisen arvostelusta liikaa pelkkään agressiiviseen mollaamiseen ja haukkumiseen (kuten Johanna itsekin joskus) ja moinen käytös ei koskaan ole suotavaa.

Ja lopuksi: tsemppiä Jullelle, kyllä huomaa positiivisen muutoksen ja muutenkin näytit taas yhtä säteilevältä kuin ennen! :)

• Laardipallero

Naurettavaa verrata Diandraan. Diandra ei valehtele julkisuudessa painoaan tai mekkokokoaan. Hän ei esitä mitään itseään parempaa, vaan on lahjakas laulaja. Ei kenelläkään ole mitään syytä haukkua Diandran ulkonäköä.

• 3+?=kutonen

Jos sonnan kääräsee sifonkiin, niin siitähän tulee sifonkiin käärästy sonta. Se sisäinen rumuus nyt vaan tursuu pinnalle.

• Joojaeisitten

Olen aloittajan kanssa osin samaa mieltä, eri mieltä Didiin vertaamisessa. Johanna on saanut kyllä todellakin olla kansan sylkykuppina syyttään ja syystä. Mutta nyt on menty liian pitkälle,ymmärtäisin jos kyseessä on teinit,mutta kun ihan aikuiset naiset kehtaavat kirjoitella tosi rivoja ruokottomuuksia,jopa Johannan fb-kamuissa on paljon näätiä( näädät itse sanoneet) Niin mitä vittua sitä alkaa jonkun fb-kamuksi,jos aikoo vaan vittuilla? En puollustele Tuksun tyhmiä juttuja,mutta tympäisee jo ihmisten herja ja viha. Niinkuin tossa yläpuolellani oleva kirjoitus antaa näytteen: sifonkiin kääritty sonta :(

• Aliisa I.I.I.I.I

On aika kuluttavaa olla julkisuudessa,luulisin. Mihin ikinä meneekään,kaikki tunnistaa. Ok,Tuksu nauttii huomiosta,mutta ei kai sellaista ihmistä ookkaan,joka ei haluis olla välillä ihan vaan ittekseen,omissa oloissaan? Kyllä Tuksukin kaipaa omaa tilaa ja omaa rauhaa,välillä. Annetaan sen nyt olla. Ei revitä ihmistä enempää. Mun mielestä oli tyhmää näädiltä,lähteä tekemään rikosilmoituksia Tuksun lahjatoiveestaan,rahana. Kyllä mä olen nähnyt ihan paikallisessa lehdessä synttärikutsuja,jossa on tilinumero. Mitä outoa siinä on? Myös hääkutsussa toivomus rahalahjasta. Aivan normi käytäntöä,vaikkakaan ei ihan yleistä. Tuksu on kirjoitellut paljon palturia,silleen kieli poskessa ja kaikki on otettu tosissaan,jotkut näädät. Antaa tytön kirjoitella,kivaahan niitä pläjäyksiä on lukea,hupiahan se vaan on. Hyvää kesänjatkoa kaikille. Minä lähden nyt reissunpäälle,kotimaassa vaan kiertelen,perheen kanssa. En ole tuksu-fani,mutta kyllä hänen edesottamuksia tulee seurattua. Netissähän niitä on,harvemmin paperi-versioina.Moikka.

• vanha tapa

Itsekkin aloin ihmettelemään että onko rikos laittaa lehteen synttärikutsu tilinumeroineen, kun jopa paikallisen vaikuttajan kutsussa se näkyi olevan. Siis ovatko nämä myös syyllistyneen rikolliseen tekoon? Enpä usko, enkä usko että myöskään Tuksu olisi. Mutta jos asian haluaa niin kääntää ja nähdä niin silloinhan siitä tulee rikos. Olette te näädät ja kaltaisenne kyllä aikamoisia.

• ruutana
        vanha tapa kirjoitti:

Itsekkin aloin ihmettelemään että onko rikos laittaa lehteen synttärikutsu tilinumeroineen, kun jopa paikallisen vaikuttajan kutsussa se näkyi olevan. Siis ovatko nämä myös syyllistyneen rikolliseen tekoon? Enpä usko, enkä usko että myöskään Tuksu olisi. Mutta jos asian haluaa niin kääntää ja nähdä niin silloinhan siitä tulee rikos. Olette te näädät ja kaltaisenne kyllä aikamoisia.

Ja taas porukka meni tuksun vedätykseen.Pari asiaa suoraan,Tuksu ei osaa paskanlatia laulaa,"tanssi" on kävelyä ja kaatuilua kun ei ole rytmitajua. Kauneudesta sen verran että jumakauta valokuvat ei valehtele.Negatiivinen julkisuus:itse aiheutettu ja todella v i t t u m a i nen käytös takaa suosion,Huumeiden orja ja alkkis siihen päälle,kaksisuuntainen mielialahäiriö,väkivaltainen ja kun nämä niputtaa niin akka lähtee marraskuun istunnon jälkeeen lusimaan ehdotonta kakkua.PS:tullaan porukalla katsomaan istuntoa.

• Fanigilr

Todella siistin näköinen veronmaksaja.

• eivoivertaa

Julkkistyrkky Johanna vst. lahjakas, nuori laulajatar.

Kyllä, kummallakin on liikaa läskiä, mutta olennainen ero on, että toinen on lahjakas, nuori ja lupaava! Johanna on toki ollut myös nuori, nyt keski-ikää jo lähestyvä, mutta aina yhtä lahjaton ja äärimmäisen holtiton, niin raha-asioiden kuin ennenkaikkea eläinten pidon suhteen (koska lemmikit saavat rakastavan ja huolehtivan kodin? Kaapelihihnojen ja siidereiden sijaan oikeaa koiran ravintoa ja kohtelua? Kysyn vaan. Toivottavasti eläinsuojeluviranomaiset puuttuu asiaan.).

• Kyllä eläinsuojeluviranomaiset puuttuvat.

• whippijii

Miten niin puuttuvat? Onhan niitä,melkein joka kunnassa ,tirsk; suomen kieli on ihmeellinen esim. vastuuton - vastuut on-korvaamaton- korvaa maton- Ja sitten millä äänensävyllä asia sanotaan: käytä Johanna vähän viintä( houkutellaan ryyppäämään) Käytä Johanna vähän viintä!( toppuutellaan) OK ei kuulu asiaan,tuli vaan mieleeni, tuosta: kyllä eläinsuojeluviranomaiset puuttuvat, että niitä ei ole,hih. Glamuuria elokuuta vaan!!!!!

• sdfljkwedf

Johanna, lopeta itsesi kehuminen ja ota lääkkeesi, kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      155
      1957
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1876
    3. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1317
    4. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      1276
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1238
    6. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      427
      1176
    7. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      851
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      220
      721
    Aihe