Niin, kertokaa ny kaikki himo urheilijat miten saada hyvä perse!? Mitä liikkeitä kantsis tehdä kuntosalilla, auttaako lenkkeily? Oon 18v tyttö, ja ihan hukassa perseeni kanssa.. Mulla on itsetuntokin lopahtanu kun mikään ei tunnu auttavan. Kyykkyjä mun on ihan turha alottaa kun innostus loppuu heti. Mulla on siis tapana innostua kaikista asioista mut sitten sen suorittaminen jää siihen.. I DON'T KNOW WHAT TO DO :(
MITEN SAADA HYVÄ PERSE!?
12
1183
Vastaukset
- asennetta peliin
ei muuta ,ku mcdonaldsiin syömään hamppareita lisä majoneesilla:) kyl se kyykky olis paras tapa saada peppu kuntoon;) reipas kävely on kans hyvä! ruokavalio kuntoon =) supistelet persposkia yhteen sekin tehoo,jos ei jaksa salilla käydä:D tää on sit ihan huumorii;)
- zeinheri
Yksi hyvä tapa reenata takapuolta on kävellä portaita (Ylöspäin). Voit myös nousta jonkun tukevan laatikon tai jos mahdollista niin steppilaudan päälle.
Myös kävely auttaa hyvin.
Suosittelen kuuntelemaan hyvää musaa samalla kun reenaa niin ei välttis tunnu niin tylsältä. - onneton :(
Eli siis Pispalan portaita kiipeemään. :D Mut kumpi vaikuttaa enemmän hölkkääminen vai reipas kävely?
- vcxvcxxxvcxvcvx
Jos ei pää kestä pitkäjänteistä treeniä niin turha edes aloittaa. Ensin pää kuntoon ja sitten voi alkaa miettimään treenejä. Kyykyillä se perse tulee.
Todennäköisesti perseesi siis jää latteaksi. - 14+17
bodypump
- kylän isoin perse
askelkyykky on paras! ja suorin jaloin maastaveto! hyviä on myös kyykky yhellä jalalla ja ihan normi kyykyt. sitten myös semmonen liike että meet penkin eteen seisomaan ja nouset siihen penkille, eli niinku nousis korkeita portaita, tuntuu sekin hanurissa. ylämäkijuoksu on myös hyväksi. tai käypi kävelykin jos ei tykkää juosta.
- kohtuus kaikessa
jalkaprässit
- peelo1
paljon on pispalassa portaita rajaportilta tahmelan k-kauppaan? Ps. muuten vaan kiinnostunut.
- huonokunto
Liikaa...
- 9+2
Shut up and squat!
Askelkyykky on paras perseliike mitä tiedän. Sen lisäksi leveät takakyykyt syvältä, prässi leveällä ja syvältä sekä suorin jaloin maastaveto. Näitä kun hinkkaa niin kyllä se alkaa siellä takana näkymään.
Jollei em. liikkeet maistu niin sitten luistelu, porraskävely tai sprintit. Mutta sanotaan, että kaikki ne hyväpeppuiset naiset joita olen salilla nähnyt tekevät kyllä ainakin mainitsemiani liikkeitä.
Pepun ryhti on aivan eri luokkaa kun sitä lihasta treenataan kovaa. Ylimääräiseen läskiin ei auta kuin laihdutus, jos se oli ongelma. - Eikuulusulle
Kyykkyjä
- kjvkjvnkjj
Kyykky pohjista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6799429Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603626Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4712470- 1381496
- 371493
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl141373Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091332- 941217
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h661171Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää791087