SUOMALAISET FANIT ODOTTAVAT TAYLORIA SUOMEEN!
FINNISH SWIFTIES WAIT TAYLOR SWIFT !
Me suomalaiset fanit, jotka rakastamme Tayloria, haluamme hänet tänne? Eikö vain? Olisi mahtavaa jos Taylor saataisiin edes kerran Suomeen hänen mahtavan kiertueen kanssa!
Minä ja ystäväni järjestämme projektin "Finnish Swifties WAIT Taylor Swift" ja projekti järjestyy Facebookissa, täällä gosussa, Twitterissä ja Taylor Connectissa.
Jos haluat auttaa meitä, ja haluat että Taylor huomaa juuri MEIDÄT, ei muita maita, niin osallistu tähän keskusteluun, kirjoittamalla että haluat olla mukana.
Se tarkoittaa että sitoudut mainostamaan ja auttamaan keskustella twitterissä Taylorista! Ja nimenomaan twitterissä, että kirjoitat aina että olet Suomesta! Esim. kirjoita twiitti #FinnishfanswaitTaylor ja lähetä se hänelle! Niin pitää tehdä monta kertaa että meidät ihan oikeasti HUOMATAAN!
Kuka Taylor ON?
- Amerikkalainen Country/Pop laulaja Amerikassa. Hän on voittanut jopa Grammyjä.
Hän on suorastaan SUPERjulkkis amerikassa. Hän työstää jo 4 levyään parhaimmillaan.
Biiseissään hän kertoo omasta elämästään, mutta suurimmaksi oskaksi rakkaudesta, ystävistä & sydänsuruista.
AUTA MEITÄ SAAMAAN TAYLOR SUOMEEN, TWIITTAAMALLA HÄNELLE esim. FinnishWaitTaylor!
- Mutta jos twiittaat sinun täytyy myös olla valmis tulemaan hänen keikalleen, edes harkitsemaan sitä! Joudut sitoutumaan siihen.
ILMOITA SÄHKÖPOSTITSE MINULLE JOS OSALLISTUT, ETTÄ PYSTYN LAITTAMAAN NIMESI LISTAAN, OSALLISTUMINEN TARKOITTAA SITÄ ETTÄ _TWIITTAAT_ HÄNELLE! KIITOS
Sähk- [email protected] // kaikki tätä koskevat kysymykset otan vastaan tuohon sähköpostiin.
TAYLOR SWIFT SUOMEEN! TULE MUKAAN!caps
1
252
Vastaukset
- CountryMusicGirl
Olen samaa mieltä että Taylor on ihana laulaja mutta en aijo sitoutua mihinkään tai mitään :) En siis osallistu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2774722Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343050Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit452931Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k372899Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?771826Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061694Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281531- 621459
- 971322
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271222