Maapallon kansat rakentaa tulevaisuudessa laservaloaluksia, joiden sisällä voimme elää luonnonlakien mukaan ajattomassa paratiisissa. Laservaloaluksen sisällä on ydinvoimalaitos, joka tekee sähköä. Aluksen koko voi olla jopa kilometrin, mutta sen liike ja viestintä perustuu lasertekniikkaan. Puhuttaessa laservalon ominaisuuksista oleellista on huomata, että sähkölaitteen ulkopuolella säteilyn tiheys B on sama lukuarvo kuin laservalon nopeus a jumalan luonnonlaeissa F = m*a ja
a = B*4,2*i*r.
Laservaloa voidaan tehdä pumppaamalla vaikkapa heliumkaasusta, jolloin aluksen ympärille muodostuu laservalosäteily. Siitä annan esimerkin
a = 2,5 ms (mustan aukon nopeus)
B = 179 g/m(3) (heliumkaasun tiheys)
4,2*i = 1,39*10(-8) tai painovoimavakio on 0,0000 0001 39
r = 1*10(6) m (mustan aukon säde).
Laservaloaluksen voima on sen sijaan yhtälöissä
F = 2,5*10(10) g (voima)
m = 1*10(10) g (laservaloaluksen massa)
a = 2,5 ms (aluksen nopeus).
Koska aluksen nopeus on nyt sama kuin laservalolla, meidän jalat on aluksen sisällä maassa. Mustien aukkojen keskeltä emme voi nähdä esimerkiksi tähtien valoa, sillä laservalon tiheys B on sähkölaitteen ulkopuolella sama lukuarvo kuin nopeus a. Väri on jumalan sekundaariominaisuus. Toisaalta tärkeää on huomata se, ettei jumalan luonnonlaeissa ole aikaa eikä sielunlaissa pahuutta, joten sen takia taivaan ihmiset ei tule maapallolle. Ja kaukoputkissa näemme vain mustan
aukon, mustan pilkun.
Luku 28 Laservaloalukset luonnonlaeissa
19
335
Vastaukset
- perämela
no mutta jos tulee paha lentsu kesken laservalomatkan ja apeteekki on kiinni mitäs sitten ?!
a) Kysymys ei ole ajallisesta matkasta vaan ikuisesta elämästä ns. mustien aukkojen keskellä.
http://www.seasky.org/celestial-objects/black-holes.html
b) Taivaassa ei ole lukittuja ovia, ei tarvita aikaa eikä edes rahaa.Jumalan luonnonlakien perusteella alkuihminen oli herra dinosaurus.
- Raptorilaumat
kaikkien kimpussa. Suuret koneet apuna.
Mutta ei hätää: laaserkuituyhteys ilman langattomuutta on pelastus. - Kännykkäsäteily
voi sekoittaa pään ?
- alfa123om
Onhan noita jo näkynyt. Tai itse asiassa ne ovat näkymättömiä, mutta kuudes tai seitsemäs aisti aistiin ne ikään kuin eräänlaisena aukkona taivaalla.
Totuus on jopa pahojen paras ase; sillä on koraanin mukaan olemassa sopimus, että paha saa viedä mukanaan jokaisen, joka on pahempi kuin tuo paha.
Siksi nuo näkymättömät alukset eivät ole täysin näkymättömiä. Ne luovat ympärilleen pilviharsosta peitteen peittääkseen näkymättömyytensä, mutta tuo pilviharso muistuttaa muodoltaan avaruusalusta.
Olen saanut muutaman hienon valokuvan näkymättömistä avaruusaluksista, jotka ovat kätkeytyneet avaruusaluksen muotoisen pilven taakse. Eli kuvia noista erikoisen muotoisista pilvistä. Ne on jo täällä!!! alfa123om kirjoitti:
Onhan noita jo näkynyt. Tai itse asiassa ne ovat näkymättömiä, mutta kuudes tai seitsemäs aisti aistiin ne ikään kuin eräänlaisena aukkona taivaalla.
Totuus on jopa pahojen paras ase; sillä on koraanin mukaan olemassa sopimus, että paha saa viedä mukanaan jokaisen, joka on pahempi kuin tuo paha.
Siksi nuo näkymättömät alukset eivät ole täysin näkymättömiä. Ne luovat ympärilleen pilviharsosta peitteen peittääkseen näkymättömyytensä, mutta tuo pilviharso muistuttaa muodoltaan avaruusalusta.
Olen saanut muutaman hienon valokuvan näkymättömistä avaruusaluksista, jotka ovat kätkeytyneet avaruusaluksen muotoisen pilven taakse. Eli kuvia noista erikoisen muotoisista pilvistä. Ne on jo täällä!!!Etsikää taivaan totuuksia sielunlaissa myös peilinne takaa. Juuri ajan ja pahuuden takia ulkoavaruuden ihmiset eivät tule tälle planeetalle.
- havahtunut
Mikään laser valo ei voi synnyttää ajattomuutta, koska se on aikaa ja materiaa
Henkisesti ihmisenkin elämä on ajatonta, mutta kehityksen kautta materiasta syntynyt ego sielu, ei voi olla ajattomuudessa , vaikka
elämämme sitä on.
Kun materia syöksyy mustaan aukkoon. niin se muuttuu ajattomaksi energiaksi, koska silloin päättyy myös aika.
Alunperin ihminen eli tuossa ajattomuudessa henkisesti, mutta
egon kehittymisen jälkeen hän jäi ajan vangiksi, ja elää siinä
Mistä muuten tuhansia vuosia sitten eläneet ihmiset tiesivät,
ettå aurinkokunta kiertää linnnunradan keskuksen ympäri
ja ja sillä on näkymätön keskusaurinko eli musta aukka, jonka
tutkijat ovat nyt löytäneet.
Ihmisen luonnollinen henkinen tila on tuo ajattomuus, mutta
ajatuksen kehittyminen materiasta, joka oli hyvä asia, mutta ajatuksen tietämättään synnyttämä ego virhe, joka syntyi
syyn ja seurauksen tuloksena kun ihminen vei tuon ajatuksen
ajattomalle alueelle joka synnyti sinne ajallisen keskuksen, jonka ylläpitäjäksi elättäjäksi ajatus joutui
Ihminen voi nykyäänkin elää ajatomassa henkisessä tilassa, mutta se vaatii egon hylkäämistä, mutta se voi tapahtua vain ymmärtämällä kaiken tuon, että miten ja miksi tuo ego sielu on syntynyt ja miksi, se seuraa meitä psykologisena perimänä
Jos ihminen aikoo selviytyä elävänä täällä maapallolla, niin
hänen on ymmärrettävä kaikki tuo sillä henkisesti jälkeenjääneenä, ihminen voi tehdä tekoja jotka luonnon lain mukaan johtavat sen itsetuhoon Sielunlaissa minä havahduin huomaamaan, että sinä olet mielenterveyspotilas.
Dear reader, if you believe me you will never die.
Ulkoavaruuden hyvät ihmiset nauravat maapallon pahoille ja tyhmille yksilöille. Näin ollen vain pikkuporvaristo haaveksii ufoja ja Herran (Jeesuksen) paluuta.
Ulkoavaruudessa ei ole ufoja vaan lukematon määrä ihmisiä.
Allah, jumala, god tms. ei asu lompakossa, eli myös raha on pahuutta!
Esimerkiksi ufot ovat vain rahanarvoisia satuja, ei todellisuutta.
- älä ehdotakaan
Mites lomamatkalle Lappiin kesäisin käy?
No, näinhän siinä käy.
http://www.youtube.com/watch?v=m5iSeEkpBiEIf you believe me, you'll never die.
http://www.youtube.com/watch?v=3xwyZvcViE0&feature=relatedJos uskot minua, et koskaan kuole.
http://www.youtube.com/watch?v=YNlBrJkvzg0
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838