Rehellisistä nettiprofiileista

MMMMMiesmmmmmmmm

Olisi hauska jos jostain syystä kaikki nettiprofiilit olisivat rehellisiä.

Itsehän kerron profiilissani pitäväni matkustelusta, ruuanlaitosta, teatterista, musikaaleista, ulkona syömisestä, urheilemisesta, minulla on urheilullinen kroppa ja en tupakoi. Olen huumorintajuinen. Tämä kaikki on totta.

Toisaalta jätän kertomatta nikotiiniriippuvuudesta, siitä että töiden jälkeen en useinkaan jaksa kuin maata sohvalla ja katsoa televisiota, en aina jaksa kommunikoida iltaisin vaan pidän hiljaisista hetkistä ja tarvitsen yksin olemista annoksittain. Turhaudun melkein välittömästi jos toinen valittaa jostain, oli se sitten ruoka tai joku toinen ihminen esim. töissä jne. Inhoan siivoamista vaikka pidänkin siisteydestä, mutta toimenpiteenä se on aina yhtä ikävää. En ole kovin aktiivinen tutustumaan ihmisiin jos kemiat eivät kohtaa, en esim. jaksa ystävystyä appiukon kanssa jos hän ei ole ihmisenä kiinnostava. En ylipäätään koe yhteyttä vanhempien miesten kanssa, naisten kanssa taas kommunikointi sujuu tosi hyvin ja he ovat mielenkiintoisempia iästä riippumatta. Huumorintajuni on sellainen että nauran eniten omille vitseilleni, se toisaalta saa toisenkin nauramaan.

Olen henkisesti tosi vahva ja se saa naiselle helposti tunteen että olen hallitsevampi osapuoli. Tämä ei tosin minua haittaa tietenkään ja ei useimpia naisiakaan. En tarkoita sitä että määräilisin tai olisin ilkeä, vaan se on sellainen henkinen juttu. Olen voittajatyyppiä eikä mua oikeastaan nujerra mitään. Jos mietitte parisuhdetta missä nainen nalkuttaa ja valittaa kaikesta ja mies on kynnysmatto niin minä en ole se mies.

Niin ja se tulee mieleen että jätän asian helposti tekemättä jos huomaan että tekemisestä aiheutuisi stressiä. Olen todella mukavuudenhaluinen ja keskityn aika paljon asioihin joista nautin. Jos jokin asia tuntuu negatiiviselta teen aika paljon töitä sen neutraloimiseksi. Olen esim. päättänyt palkata siivoojan käymään säännöllisesti vaikka asun suht. helposti siivottavassa kolmiossa. En ole pessyt ja vahannut autoani 2 vuoteen, mutta onneksi on satanut niin paljon että se näyttää siedettävältä ;)

Mulla on aika kova mielenkiinto koskettelua kohtaan ja en voisi kuvitella naista joka ei pidä koskettelusta. En juurikaan siedä EI - sanaa, loukkaannun siitä :)

Olen jonkinverran turhamainen vaatteiden suhteen, tulee hyvä fiilis kun löytää jonkin sopivan vaatteen itselleen. Yksi tärkeimmistä kuntosalilla käymisen motiiveista on se että näyttää hyvältä, vaikka profiilissani vannonkin endorfiinien nimeen.

Niin, näillä mennään. Minkäs teet. Haen toisen mukin kahvia.

27

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • safsfdsfsdfsd

      Kuulosta minusta aika ikävältä, itsekeskeiseltä ja turhamaiselta ihmiseltä, mutta meitä on niin monenlaisia, ja kaikki eivät tykkää samoista asioista :)

      • MMMMMiesmmmmmmmm

        Ikävä en ole, ajatusmaailmalta joskus itsekeskeinen kun tulee pohdittua asioita. Eihän tälläistä aloitusta olisi syntynyt jos en ajattelisi itseäni, kysehän oli kuvitellusta profiilistani. Toisaalta asetan kyllä perheen tai ystävien edun omani edelle, tosi lojaali kyllä olen. Rakastan kyllä itseäni, se on totta. Mutta ei voi rakastaa muita jos ei rakasta itseäänkin.


    • sini32

      Jaahas, musta taas aloittaja kuullostaa oikein mielenkiintoiselta mieheltä, hänessä on vastusta ja itse tykkään vahvoista miehistä. Ja ennenkaikkea rehellinen. Mä voin hakea sulle kolmannen kupin kahvia.

      • MMMMMiesmmmmmmmm

        Joo, rehellisyys oli teemana tällä kertaa. Kiitos kahvista :)


    • Lisää kahvia?

      Jos tuo kaikki kävisi ilmi profiilistasi ja ikäsi puolesta mulle passaisit, niin taatusti ottasin yhteyttä :)

    • NNNNNnainen ;)

      On se ihan totta, että ihan kaikkea ei silloin kandee paljastaa ainakaan heti, jos on aitoa halua tavata joku. Se tuntuisi tosi vaivalloiselta, jos toinen pläjäyttäisi kaikkein pahimmat erakko/sika/nega/itsekkyys-puolensa esiin :D :D

      Mutta kaikissa ihmisissä on vikoja ja ärsyttävyyksiä. Jos ei sitä kestä, on sit vissiin oltava yksin :D Ja toisaalta: silloin kun toinen ihminen vaikuttaa liian hyvältä ollakseen totta, hän ei koskaan marise ja on aina juuri kuten haluat, on syytä kysyä itseltään eikö se uskalla olla oma itsensä sinun kanssa? Monet ihmiset ovat toisille mieliksi, koska pelkäävät niin paljon yksin olemista. Itse en haluaisi olla suhteessa niin että toinen ei voi olla rennosti kuka on. Ei se ole aito parisuhde, vaan valta-suhde.

      Aloittajan kirjoitus kuulosti ihan mielenkiintoiselta ja hymyilytti, uskon että useimmat miehet ovat hyvin samanlaisia. Osa on ehkä vaan opetettu tekemään, tai kokevat kohtuuliseksi riesaksi tehdä myös sellaisia asioita, joista eivät pidä. Se on sitten eri asia voiko noin järkähtämättömällä suhtautumisella toisiin "päästä" onnelliseksi osapuoleksi parisuhteeseen. No, kaikkia ei ole siihen luotukaan ja moni on oikeasti tarpeeksi onnellinen yksinkin. No worries siis!

      Kahvi-kippis!

      • MMMMMiesmmmmmmmm

        Kiva kuulla :)


    • MMMMMiesmmmmmmmm

      Kiitos mukavasta viestistä. Toisaalta olen kyllä parisuhteessa joustava ja sopeutuva, enkä esimerkiksi vaadi että mun kanssa pitäisi olla asioista samaa mieltä. Joitain tosi tärkeitä juttuja on, kuten tuo että negatiivisuuden ja turhasta valittamisen suhteen on aika lailla nollatoleranssi. Tiedostan kyllä elämänvaiheen jonka aikana tälläinen nollatoleranssi on syntynyt, kait se taitaa olla jonkinlainen heikkouskin joka on päässyt syntymään.

      Mukavuudenhalu on aika tärkeä tekijä siihen että vältän asioita joista en pidä. Mukavuudenhalu on syntynyt mulle olosuhteiden pakosta, en ole aina ollut tälläinen. Olen käynyt elämässäni monesta eri osatekijästä johtuneen stressaavan vaiheen läpi josta opin sen että täytyy oppia kuuntelemaan itseään tarkemmin.

      Alkoi viehättämään ajatus että teen jollekin seuranhakupalstalle profiilin johon oikeasti kirjoitan täydestä sydämestäni. Outohan siitä tulee mutta en juuri muutenkaan usko netistä löytyvän sitä oikeaa. Netin kautta seuranhaussa on paljon potentiaalia mutta se menetetään kun kaikki ovat niin sosiaalisia, huumorintajuisia ja rehellisiä ;)

    • sini32

      Siitä vaan, itse ainakin voisin ottaakin yhteyttä, eipä tulisi yllätyksiä. Ja ajatelin jopa itsekin uudenlaista lähestymistapaa, tosin välillä tuntuu ettei miehet siltikään lue profiilitekstejä. Esim jos haen keskutelutaitoista miestä, niin treffeillä vastapäätä istuu täysin tuppisuu tai vastaukset joka asiaan on joo tai ei. Kai siltä väliltäkin pitäis jotain löytyä. Siis keskustelutaidolla nyt lähinnä tarkoitan miestä joka osaa perustella mielipiteensä, siis jos nyt ylipäätään on mielipide asiaan. Ja siis fiksulla miehellä samaa asiaa. Oon myös vahva nainen, omaan aika koviakin mielipiteitä mutta tykkään jos joku ne joskus kyseenalaistaa, antaa toisen näkökulman ja ylipäätään ajateltavaa. Mutta usein keskustelu loppuu siihen kun vastaus on niin joo. Tai ihan vaan jo käytännön asioita, joskus olis kiva kun mies sanois että nyt hiljaa nainen, mä määrään. En vaan ole sellaista miestä vielä tavannut joka mulle henkisesti pärjäisi. Aina ne jotenkin jää tossun alle. Vaikken ketään sinne halua. Ja silti mäkin haluaisin joskus olla nainen, jolla on mies talossa joka joskus laittaa mut ns.ojennukseen. Ja miellelläni haluaisin käpertyä sen miehen syliin ja tuntea oloni turvalliseksi. Olen omatoiminen, selviän renkaiden vaihdosta, saan naulat seinään, lamput kattoon ja ajan nurmikon ja leikkaan pensasaidan. Siivoan, pesen pyykit ja olen loistava kokki. Olen monille miehille kauhistus, kun ne koittaa kolmen sentin ruuvilla saada lehtitelineeni pysymään kiviseinässä. No en viitsinyt sanoa ettei se siinä pysy, annoin yrittää. Ja alashan se tuli jonka sitten korjasin. Olen kuitenkin naisellinen, nautin kaikesta kauniista ja pukeudun naisellisesti, viihdyn koroissa. Oon miellyttämisenhaluinen ja nautin romantiikasta. Ei mun kanssa pärjää jos on tossukka tuppisuu, joka ei osaa mitään, ja kaikki on ihan samaa. Profiilistani ei todellakaan tule todellisuus selville, mutta joo voisin sitä todellakin korjailla, ehkä ne vastauksetkin olisi toisenlaisia. Annoit ajattelemisen aihetta. Ja tarjoaisin teetä ja paahtoleipää, alkaa olla aika myöhä kahvin juontiin ?

      • Kummallista

        "...joskus olis kiva kun mies sanois että nyt hiljaa nainen, mä määrään .... haluaisin joskus olla nainen, jolla on mies talossa joka joskus laittaa mut ns.ojennukseen."

        Lue Anna Kontulan Tästä äiti varoitti -kirja; sinut on kuvattu siellä. :)
        Tuota ojennetuksi tulemisen tarvetta voi kyllä katsoa kaipuuna vanhemman ja lapsen suhteeseen... Vai voiko?


      • sini32
        Kummallista kirjoitti:

        "...joskus olis kiva kun mies sanois että nyt hiljaa nainen, mä määrään .... haluaisin joskus olla nainen, jolla on mies talossa joka joskus laittaa mut ns.ojennukseen."

        Lue Anna Kontulan Tästä äiti varoitti -kirja; sinut on kuvattu siellä. :)
        Tuota ojennetuksi tulemisen tarvetta voi kyllä katsoa kaipuuna vanhemman ja lapsen suhteeseen... Vai voiko?

        Kiitos vinkistä, pitääpä lukea, mutta voisitko silti avata mulle sillä aikaa analyysin minusta :)

        Ojennuksella tarkoitin sitä että edellisissä miessuhteissani minä olen aina ollut se henkisesti vahvempi, olen elättänyt, pitänyt huolta ja vetänyt perässäni.

        Oon elänyt ja nyt tiedän mitä haluan. Ja mihin en tyydy.


      • 3+3

        "...joskus olis kiva kun mies sanois että nyt hiljaa nainen, mä määrään .... haluaisin joskus olla nainen, jolla on mies talossa joka joskus laittaa mut ns.ojennukseen."

        Tätä asiaa kyllä ihmettelen. Samaan asiaan törmännyt aina silloin tällöin naisten puolelta. Miksi sinut pitää laittaa ojennukseen? Etkö kykene siihen itse? Ei parisuhde ole mikään tilanne, jossa ihmisiä laitetaan ojennukseen. Parisuhteessa puhalletaan yhteen hiileen ja toimitaan yhdessä niin, että kummallakin olisi hyvä olla ja myöskin yhteiselo olisi mahdollisimman mutkatonta. Erimielisyyksiä toki aina väistämättä tulee, mutta niistä mielellään selvitään yhteisesti hoitamalla. Itse en pystyisi arvostamaan naista, joka näkisi tarvetta sille, että minun pitäisi jotenkin määräillä ja laittaa naista ojennukseen. Kokisin, että tällainen ihminen ei ole sinut itsensä kanssa, jos kaipaa tällaisia kummallisia asioita kumppanin puolelta. Sellaisen ihmisen kanssa en voisi kuvitella suhdetta. Parisuhde ei ole minulle mikään taistelutantere, jossa katsotaan kumpi on toista vahvempi.


      • sini32
        3+3 kirjoitti:

        "...joskus olis kiva kun mies sanois että nyt hiljaa nainen, mä määrään .... haluaisin joskus olla nainen, jolla on mies talossa joka joskus laittaa mut ns.ojennukseen."

        Tätä asiaa kyllä ihmettelen. Samaan asiaan törmännyt aina silloin tällöin naisten puolelta. Miksi sinut pitää laittaa ojennukseen? Etkö kykene siihen itse? Ei parisuhde ole mikään tilanne, jossa ihmisiä laitetaan ojennukseen. Parisuhteessa puhalletaan yhteen hiileen ja toimitaan yhdessä niin, että kummallakin olisi hyvä olla ja myöskin yhteiselo olisi mahdollisimman mutkatonta. Erimielisyyksiä toki aina väistämättä tulee, mutta niistä mielellään selvitään yhteisesti hoitamalla. Itse en pystyisi arvostamaan naista, joka näkisi tarvetta sille, että minun pitäisi jotenkin määräillä ja laittaa naista ojennukseen. Kokisin, että tällainen ihminen ei ole sinut itsensä kanssa, jos kaipaa tällaisia kummallisia asioita kumppanin puolelta. Sellaisen ihmisen kanssa en voisi kuvitella suhdetta. Parisuhde ei ole minulle mikään taistelutantere, jossa katsotaan kumpi on toista vahvempi.

        Asia ehkä tuli ilmaistua väärin. Tasa-arvoisuutta toki kaipaan siihen parisuhteeseen. Oonhan mäkin valmis siihen uhraamaan kaikkeni.

        Ei se parisuhde mikään taistelutanner olekaan vaan se että toisellakin on tahtoa yhteiseen hyvään, tehdä kaikkensa sen eteen että molemmilla on hyvä olla, eikä niin että miehestä tulee joku josta täytyy pitää huolta. Joten edelleen haluan miehen joka joskus sanoo että mä määrään nyt. Olen vahva luonteeltani, ei mun kanssani pärjää mitkään jokotai miehet tai jotka kriisin keskellä pistää pään pusikkoon ja olettaa että minä hoidan kaiken kuntoon. Vaan että minäkin voin olla joskus heikko.


    • ....................

      Profiilihan on enemmän mainos, jossa oikeaoppisesti otetaan esille positiiviset asiat, mutta kuitenkin toivon mukaan totuudessa pysyen. Sen jälkeen toki voi ottaa vähemmän mairitteleviakin ominaisuuksia viestittelyyn ja näin ainakin on usein omalla kohdalla käynytkin, puolin ja toisin. Viitsisinköhän edes tavata sellaista, joka tuntuu olevan kaikin puolin täydellinen. Ehkä uteliaisuudesta. :)

    • Hurraa!

      Viime viikkoina deitti-/sinkut-ketjuun on ilmestynyt näitä kirjoittajapiirien miehiä... Hyvää lausetta, epätavallista rehellisyyttä. Että wau kai sitten.

    • Mä yritin vaihteeksi laittaa ihan rehellistä deittiprofiilia peliin. Ihan noin pitkälle en kyllä mennyt kuin aloittaja. Mutta en olekkaan kirjoittajapiirien naisia. :D

      • duoh, siis aina olen perusasioista ollut rehellinen. tällä kertaa vaan laitoin vähä eri asioita profiiliin.


      • Piiri pieni pyörii
        glittergirl kirjoitti:

        duoh, siis aina olen perusasioista ollut rehellinen. tällä kertaa vaan laitoin vähä eri asioita profiiliin.

        Miksiköhän ihmiset hakevat ylipäätään näitä kirjoittajapiirien naisia/miehiä? Eihän parisuhteessa kuitenkaan eletä viestien välityksellä. Toisilla on parempi taito ilmaista itseään kirjallisesti ja toisilla taas suullisesti. Itse valitsisin ehdottomasti jälkimmäisen.


      • Piiri pieni pyörii kirjoitti:

        Miksiköhän ihmiset hakevat ylipäätään näitä kirjoittajapiirien naisia/miehiä? Eihän parisuhteessa kuitenkaan eletä viestien välityksellä. Toisilla on parempi taito ilmaista itseään kirjallisesti ja toisilla taas suullisesti. Itse valitsisin ehdottomasti jälkimmäisen.

        Mä tykkään lukea hyvin kirjoitettua tekstiä. Mutta parisuhteessa olisi tietysti parempi jos osaisi ilmaista itseään suullisesti.


      • keukeu..............
        glittergirl kirjoitti:

        Mä tykkään lukea hyvin kirjoitettua tekstiä. Mutta parisuhteessa olisi tietysti parempi jos osaisi ilmaista itseään suullisesti.

        Eihän ne toisiaan sulje pois että osaa kirjoittaa tai keskustella. Ei se ole joko tai.


      • Piiri pieni pyörii
        keukeu.............. kirjoitti:

        Eihän ne toisiaan sulje pois että osaa kirjoittaa tai keskustella. Ei se ole joko tai.

        Minulla on kyllä kokemusta ihmisistä, jotka ovat kirjoittamisessa todella hyviä, mutta muuten "tuppisuita".


    • 17+1

      Ei kai profiilissa ole tarkoitus koko pakkia tyhjentää? Tutustuminen kannattaa aloittaa vasta tapaamisesta.

    • vääntöä

      Jotkut ei saa paperille mitään järkevää aikaan, vaikka mitenpäin vääntäisi.
      Minulla pää pursuaa ajatuksia, mutta kun ne pitäisi kirjoittaa ylös, niin ei tule
      mitään. Tavatessa olen seurallinen ja puhelias.

      Tämä asia vaikeutti profiilin tekoa, tokihan tiedän millainen olen ja ne asiat piti
      saada jotenkin esille, ettei olisi tuntunut tökerölle. Siinä sitten vetvoin, että
      mitä kannattaa, tai ei kannata kertoa, jotta erottuisi jotenkin muista..Vaikeaa
      oli ja meni koko päivä.

      Mutta rehellinen pitää olla, kun valheet paljastuu joka tapauksessa. Miksi
      huijata ketään treffeille asti.

    • lainelaku1

      jebou t:laku

    • Aika oikealla tiellä

      Olisi tuo ainakin minusta todella positiivista vaihetelua kaiken keskelle. Erottuisi ja ne joille se on vastenmielistä jättäisivät vastaamatta ketä ei haittaa varmaan vastaisi.

      Pitäisin miestä varmaan hyvin voimakkaana persoona ja osan löysin musta sarkasmin piiriin.

      Aikuisen naisen tunnustus, paljon on itsessä vikaa kun oikeasti vain se oikea ja sopiva kelpaa. Miehessä on pakko olla särmää ja laiskottaa alkaa etsimään. Katsotaan rauhassa jos sattuu elämään ja jos ei satu ollaan yksin.

      Parempi kuule kertoa millainen oikeasti on, pelaamisen ja pelleilyn voi jättää kersoille. Säästää aikaa ja energiaa.

    • aaarghapuu

      Aina ei ole samanlainen.
      Kirjoitin profiilini ollessani sosiaalisemmalla tuulella ja nyt tuntuu siltä kuin valehtelisin itsestäni asioita profiilissani.
      En ole montaakaan profiilissani mainittua asiaa tehnyt viimeisen puolen vuoden aikana. Mies jota tapailen tällä hetkellä saattaapi tosiaankin luulla minun luoneen tahallani illuusion itsestäni... täytynee kysäistä mitä mieltä hän on.

    • Mitäs sanotte?

      Mitenhän kävis, jos kertoisin näitä elämäni tosiasioita rehellisesti treffi-ilmoituksessa:

      - diagnosoitu persoonallisuushäiriö ja muitakin mielenterveysongelmia taustalla
      - välit poikki äitiin
      - velkoja ulosotossa
      - papilloomavirus ja herpes, kerran sairastettu klamydia ja yksi abortti (HPV:n sain jommalta kummalta raiskaajaltani, jotka veivät neitsyyteni ollessani 18-vuotias ja herpeksen ex-mieheltäni, jolla se oli jo tutustuessamme, mistä tosin en tiennyt ennen kuin puhkesi mulle)
      - peräpukama
      - voimakas karvoitus, mm. karvainen p*rse ja rinnoissa kasvaa karvoja
      - aknearpia (ei erotu kuvista) ja joskus näin aikuisenakin finnejä
      - roikkuvat tissit
      - sottapytty, eli koti usein epäsiisti (yleensä ei likainen, mutta tavarat hujanhajan)
      - laiska laittamaan ruokaa

      Saattaa noita olla muitakin, mutta ei nyt tule mieleen enempää. Toisaalta olen myös iloinen, kiltti, hellä, huolehtivainen (ihmisistä ja eläimistä), fiksu, pärjännyt koulussa ja työelämässä ja ehkä jotain muutakin hyvää, mitä ei nyt tule mieleen. Mutta miinuksen puolelle vetää pahasti silti varmaan ulkopuolisten silmissä. Eipä mulla ole treffi-ilmoitustakaan missään. Eikä tule. Tiedän, että mua ei kaivata parisuhdemarkkinoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe