Onko pikeepaidassa jotain vikaa?

pikeepaitamies

Luin naisten turn off listoja ja pari mainitsi pikeepaidat. Mitäv ikaa niissä muka on? Voisko joku nainen selittää.

36

2843

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä, mutta itsellän on aina vaisto kieltänyt laittamasta niitä päälle.

      • Meinasin itseasiassa kerran mustan moisen paidan ostaa. Rinnassa pieni bändin logo. Olisin varmasti kantanut sitä tyylikkäästi, mutta kun koot oli loppu, niin jäi ostamatta.


    • elitismiä

      Sopii eliittiurheiluun, kuten tenniskentälle ja purjeveneeseen.

    • .............

      Keski-ikäisen golfarin tyyliä. Vältä parhaasi mukaan. Jopa pahempi kuin vyölaukku.

      • pikeepaitamies

        Siis mitä? Pikeepaitahan on samaan aikaan rento ja urheilullinen, mutta kuitenkin hiukan aikuisempi vaatekappale kuin o-aukkoinen puuvillateepaita. Onko muka junttia?


      • .............
        pikeepaitamies kirjoitti:

        Siis mitä? Pikeepaitahan on samaan aikaan rento ja urheilullinen, mutta kuitenkin hiukan aikuisempi vaatekappale kuin o-aukkoinen puuvillateepaita. Onko muka junttia?

        Jos katsot, miltä näyttää naisen päällä, niin saat perspektiiviä. http://nitima.com/images/1760_07540_anna-t-paita_copy_1105_b74.jpg

        Eikö imekin täydellisesti kaiken seksikkyyden pois noinkin sievästä naisesta? Todella hyvin pystyy huonontamaan mahdollisuuksiaan pikee-paidalla.


      • nainennnnnnnnn
        ............. kirjoitti:

        Jos katsot, miltä näyttää naisen päällä, niin saat perspektiiviä. http://nitima.com/images/1760_07540_anna-t-paita_copy_1105_b74.jpg

        Eikö imekin täydellisesti kaiken seksikkyyden pois noinkin sievästä naisesta? Todella hyvin pystyy huonontamaan mahdollisuuksiaan pikee-paidalla.

        Loistava esimerkki. Käytän pikeepaitaa, kun haluan olla epäseksikäs, huomaamaton ja asiallinen.


      • rwhrwsged
        ............. kirjoitti:

        Jos katsot, miltä näyttää naisen päällä, niin saat perspektiiviä. http://nitima.com/images/1760_07540_anna-t-paita_copy_1105_b74.jpg

        Eikö imekin täydellisesti kaiken seksikkyyden pois noinkin sievästä naisesta? Todella hyvin pystyy huonontamaan mahdollisuuksiaan pikee-paidalla.

        Ei kai sen pikeepaidan funktio olekaan tuoda tissejä mahdollisimman lähelle tuijottajia. :D


      • .............
        rwhrwsged kirjoitti:

        Ei kai sen pikeepaidan funktio olekaan tuoda tissejä mahdollisimman lähelle tuijottajia. :D

        Sen funktio on tuossa yläpuolellasi hyvin selitettynä.


      • mies_vm86_
        ............. kirjoitti:

        Jos katsot, miltä näyttää naisen päällä, niin saat perspektiiviä. http://nitima.com/images/1760_07540_anna-t-paita_copy_1105_b74.jpg

        Eikö imekin täydellisesti kaiken seksikkyyden pois noinkin sievästä naisesta? Todella hyvin pystyy huonontamaan mahdollisuuksiaan pikee-paidalla.

        Loistava esimerkki muuten. Enää pikeetä ei mun päällä nähdä. Joskus satunnaisesti olen pikeitä käyttänyt.


    • tsirppynen

      Ehkä pikeepaidassa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta nyt kun asiaa ajattelen, assosioin pikeepaidan seuraavaan kokonaisuuteen:

      -mustat farkut
      -farkkujen alle tungettu pikeepaita
      -pyöreä vatsakumpu (oliko pakko korostaa sitä tunkemalla paita pöksyihin...)
      -ohuet maantienväriset hiukset, pottakampaus ja ilmälasit

      Jos pikeepaitaa näkisi enemmän hyvännäköisten miesten yllä, mielikuva saattaisi muuttua.

      • pikeepaitamies

        Pidän pikeepaitaa farkkujen päällä. Juuri siksi se on niin hyvä, että se asettuu tyylikkäästi farkkujen päälle, toisin kuin tavalliset kauluspaidat.


      • Mies1985

        Harvalla nuorella ihmisellä on harmaat eli tien väriset hiukset.


    • ~c~

      Ei se este ole, jos mies on muuten kiinnostava. Mutta ei siitä apuakaan ole, jos on kahden vaiheilla. Ja miksi? Siitä puuttuu seksi täysin.

    • N27V.

      Aika karsee ja aikansa elänyt vaatekappale. Ei katukäyttöön tyylikkäälle miehelle. Kuuluu kategoriaan juntti-einari etelän matkaaja ostaa kun halvalla saa. Ei ei ei ei ja ei.

      No, eihän se pikee paita (ehkä) miestä pilaa mutta ei kyllä pisteitä nostakaan.

    • mietityss

      ei mua pikeepaita häiritsisi yhtään. Mutta tuleehan siitä sellainen mielikuva, että tänään on "tietoisesti" ajateltu laitettavan pikeepaita päälle. Eli jos miehellä on kauluspaita, pusero tai teepaita, niin siitä ei tule mielikuvaa, että mies on "suunnitellut" päivän asukokonaisuuden. Ehkä se ei ole niin rento valinta kuin teepaita tai kauluspaita, se on se "parempi" teepaita päällä.

    • ...................

      Enpä ole aikaisemmin kuullutkaan moista väittämää. Enemmän tyyliä pikeepaidassa ainakin on tavallisessa t-paidassa ja joidenkin täytyy jo asemansa puolesta pukeutua asiallisesti, mikä tarkoittaa kesällä joko lyhyttä kaulus- tai pikeepaitaa. :)

    • jkjhkjhkjhkh

      http://dressmann.com/fi/index.asp?id=35305

      No mitäs mieltä naiset on noista lyhythihaisista t-paidoista? Aika paljon noita näkee miesten päällä kesällä, siis jos ovat naisen kanssa jossain kaupungilla. Vai onko enemmän juhlavaate??

      • jhkjhkjhjkh

        Siis kauluspaidoista eikä t-paidoista tarkoitin...


      • jhkjhkjhkj

      • pikeepaitamies
        jhkjhkjhkj kirjoitti:

        esim

        http://www.stiletto.fi/image_view.php?name=5/tn_Esprit_Casual_Kauluspaita_04dy_pop_che_01.jpg

        Noissa paidoissa on se vika, että jos ei satu olemaan vartalomallilta erittäin hoikka ja erittäin pitkäselkäinen, niin paitaa ei voi pitää housujen päällä. Normaalikokoisella ihmisellä nuo paidat lepattavat perskannikoiden alaosaan asti. Todellakin ainoastaan hoikka ja pitkäselkäinen voi ottaa noista paidoista itselleen sopivan kokoisen ja jättää sen farkkujen päälle eikä silti lepata perskannikan päällä. Naiset käyttävät tunikoita mutta miehet ei.


      • ,,,,,,,,,,,,,

      • pikeepaitamies

      • ,,,,,,,,,,,,,
        pikeepaitamies kirjoitti:

        Sanoppa mistä saa tuollaisia paitoja mutta sen pituisella helmalla että sitä voi pitää housujen päälläkin.

        H&M ehkä? En itse harrasta vaateostoksia juuri ollenkaan, mutta tuoltahan saa pääasiassa kaikenlaista slim fit -kamaa.


      • pikeepaitamies
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        H&M ehkä? En itse harrasta vaateostoksia juuri ollenkaan, mutta tuoltahan saa pääasiassa kaikenlaista slim fit -kamaa.

        H&M vaatteet ovat vääränmuotoisia minulle. Minulla on vähän mahaa niin H&M vaatteet ottaa heti kiinni.


      • Misu<3
        pikeepaitamies kirjoitti:

        H&M vaatteet ovat vääränmuotoisia minulle. Minulla on vähän mahaa niin H&M vaatteet ottaa heti kiinni.

        Helman lyhentäminen on todella helppoa. Myös jotkut liikkeet tekevät muokkauksia omiin vaatteisiin pientä maksua vastaan.


    • 1916

      kun katsoo nyt matsia niin federer on kyl tyylikkäämpi ja uhkaavampi (nainen saattaa nähdä seksikkäämpänä saman asian?) kuin t-paitainen murray. se on kuin joku junnujannu

    • pikeepaita on ihan hyvä paita. Kait mä olen joskus hengaillu liikaa golfkentillä kun en keksi mitään vikaa.

    • Armani mani

      Armanin pikeepaita on erittäin miellyttävä ja tyylikäs asuste. Jos joku ei moisesta tykkää niin omapa on häpeänsä. Ja naisillehan tuo paita kertoo että sen kantajalla on pätäkkää sen verran ettei tarvitse halpahalleista ostaa vaatteita.

      • 7

        mitä hienommat vaatteet, sitä tyhjäntoimittajampi kaveri kyseessä yleensä


    • ja sit mä kävin...

      Naisille kaikki asiat voi olla törn offeja riippuen täysin näiden itseään täynnä olevien olentojen sekopäisestä mielialasta. Myötäilemällä ja muovautumalla sopivasti kaikkeen paskaan mitä ne suoltaa voi mahdollisesti joskus päästä pois törn off listalta hetkeksi.

      • 3+1

        Lähiö-Hilfigereitä kukaan käytä, ei enää. Joku Fred Perry, Ben Sherman (ovat todella vanha merkki, siitä huolimatta) on tyylikäs.


    • pikeepaita = homous

      Mauttomia vaatekappaleita, mielummin nussisin rikkinäistä pulloa kuin vetäisin sen päälle. Jos joku on niin vitun tyhmä jätkä pukemaan sellaisen päälle niin ei sellainen edes ansaitse naista.

      • tuota-------

        homot ei tietääkseni haluukaan naista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1915
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1700
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      78
      1573
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1432
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      311
      1369
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1202
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1019
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      1007
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      906
    Aihe