Onko pikeepaidassa jotain vikaa?

pikeepaitamies

Luin naisten turn off listoja ja pari mainitsi pikeepaidat. Mitäv ikaa niissä muka on? Voisko joku nainen selittää.

36

3378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En tiedä, mutta itsellän on aina vaisto kieltänyt laittamasta niitä päälle.

      • Meinasin itseasiassa kerran mustan moisen paidan ostaa. Rinnassa pieni bändin logo. Olisin varmasti kantanut sitä tyylikkäästi, mutta kun koot oli loppu, niin jäi ostamatta.


    • elitismiä

      Sopii eliittiurheiluun, kuten tenniskentälle ja purjeveneeseen.

    • .............

      Keski-ikäisen golfarin tyyliä. Vältä parhaasi mukaan. Jopa pahempi kuin vyölaukku.

      • pikeepaitamies

        Siis mitä? Pikeepaitahan on samaan aikaan rento ja urheilullinen, mutta kuitenkin hiukan aikuisempi vaatekappale kuin o-aukkoinen puuvillateepaita. Onko muka junttia?


      • .............
        pikeepaitamies kirjoitti:

        Siis mitä? Pikeepaitahan on samaan aikaan rento ja urheilullinen, mutta kuitenkin hiukan aikuisempi vaatekappale kuin o-aukkoinen puuvillateepaita. Onko muka junttia?

        Jos katsot, miltä näyttää naisen päällä, niin saat perspektiiviä. http://nitima.com/images/1760_07540_anna-t-paita_copy_1105_b74.jpg

        Eikö imekin täydellisesti kaiken seksikkyyden pois noinkin sievästä naisesta? Todella hyvin pystyy huonontamaan mahdollisuuksiaan pikee-paidalla.


      • nainennnnnnnnn
        ............. kirjoitti:

        Jos katsot, miltä näyttää naisen päällä, niin saat perspektiiviä. http://nitima.com/images/1760_07540_anna-t-paita_copy_1105_b74.jpg

        Eikö imekin täydellisesti kaiken seksikkyyden pois noinkin sievästä naisesta? Todella hyvin pystyy huonontamaan mahdollisuuksiaan pikee-paidalla.

        Loistava esimerkki. Käytän pikeepaitaa, kun haluan olla epäseksikäs, huomaamaton ja asiallinen.


      • rwhrwsged
        ............. kirjoitti:

        Jos katsot, miltä näyttää naisen päällä, niin saat perspektiiviä. http://nitima.com/images/1760_07540_anna-t-paita_copy_1105_b74.jpg

        Eikö imekin täydellisesti kaiken seksikkyyden pois noinkin sievästä naisesta? Todella hyvin pystyy huonontamaan mahdollisuuksiaan pikee-paidalla.

        Ei kai sen pikeepaidan funktio olekaan tuoda tissejä mahdollisimman lähelle tuijottajia. :D


      • .............
        rwhrwsged kirjoitti:

        Ei kai sen pikeepaidan funktio olekaan tuoda tissejä mahdollisimman lähelle tuijottajia. :D

        Sen funktio on tuossa yläpuolellasi hyvin selitettynä.


      • mies_vm86_
        ............. kirjoitti:

        Jos katsot, miltä näyttää naisen päällä, niin saat perspektiiviä. http://nitima.com/images/1760_07540_anna-t-paita_copy_1105_b74.jpg

        Eikö imekin täydellisesti kaiken seksikkyyden pois noinkin sievästä naisesta? Todella hyvin pystyy huonontamaan mahdollisuuksiaan pikee-paidalla.

        Loistava esimerkki muuten. Enää pikeetä ei mun päällä nähdä. Joskus satunnaisesti olen pikeitä käyttänyt.


    • tsirppynen

      Ehkä pikeepaidassa itsessään ei ole mitään vikaa, mutta nyt kun asiaa ajattelen, assosioin pikeepaidan seuraavaan kokonaisuuteen:

      -mustat farkut
      -farkkujen alle tungettu pikeepaita
      -pyöreä vatsakumpu (oliko pakko korostaa sitä tunkemalla paita pöksyihin...)
      -ohuet maantienväriset hiukset, pottakampaus ja ilmälasit

      Jos pikeepaitaa näkisi enemmän hyvännäköisten miesten yllä, mielikuva saattaisi muuttua.

      • pikeepaitamies

        Pidän pikeepaitaa farkkujen päällä. Juuri siksi se on niin hyvä, että se asettuu tyylikkäästi farkkujen päälle, toisin kuin tavalliset kauluspaidat.


      • Mies1985

        Harvalla nuorella ihmisellä on harmaat eli tien väriset hiukset.


    • ~c~

      Ei se este ole, jos mies on muuten kiinnostava. Mutta ei siitä apuakaan ole, jos on kahden vaiheilla. Ja miksi? Siitä puuttuu seksi täysin.

      • sexiiiiiiiiiiiiii

        Näin:

        http://static.iltalehti.fi/tanssi/ttttuiskuJOB_tn.jpg


    • N27V.

      Aika karsee ja aikansa elänyt vaatekappale. Ei katukäyttöön tyylikkäälle miehelle. Kuuluu kategoriaan juntti-einari etelän matkaaja ostaa kun halvalla saa. Ei ei ei ei ja ei.

      No, eihän se pikee paita (ehkä) miestä pilaa mutta ei kyllä pisteitä nostakaan.

    • mietityss

      ei mua pikeepaita häiritsisi yhtään. Mutta tuleehan siitä sellainen mielikuva, että tänään on "tietoisesti" ajateltu laitettavan pikeepaita päälle. Eli jos miehellä on kauluspaita, pusero tai teepaita, niin siitä ei tule mielikuvaa, että mies on "suunnitellut" päivän asukokonaisuuden. Ehkä se ei ole niin rento valinta kuin teepaita tai kauluspaita, se on se "parempi" teepaita päällä.

    • ...................

      Enpä ole aikaisemmin kuullutkaan moista väittämää. Enemmän tyyliä pikeepaidassa ainakin on tavallisessa t-paidassa ja joidenkin täytyy jo asemansa puolesta pukeutua asiallisesti, mikä tarkoittaa kesällä joko lyhyttä kaulus- tai pikeepaitaa. :)

    • jkjhkjhkjhkh

      http://dressmann.com/fi/index.asp?id=35305

      No mitäs mieltä naiset on noista lyhythihaisista t-paidoista? Aika paljon noita näkee miesten päällä kesällä, siis jos ovat naisen kanssa jossain kaupungilla. Vai onko enemmän juhlavaate??

      • jhkjhkjhjkh

        Siis kauluspaidoista eikä t-paidoista tarkoitin...


      • jhkjhkjhkj

      • pikeepaitamies
        jhkjhkjhkj kirjoitti:

        esim

        http://www.stiletto.fi/image_view.php?name=5/tn_Esprit_Casual_Kauluspaita_04dy_pop_che_01.jpg

        Noissa paidoissa on se vika, että jos ei satu olemaan vartalomallilta erittäin hoikka ja erittäin pitkäselkäinen, niin paitaa ei voi pitää housujen päällä. Normaalikokoisella ihmisellä nuo paidat lepattavat perskannikoiden alaosaan asti. Todellakin ainoastaan hoikka ja pitkäselkäinen voi ottaa noista paidoista itselleen sopivan kokoisen ja jättää sen farkkujen päälle eikä silti lepata perskannikan päällä. Naiset käyttävät tunikoita mutta miehet ei.


      • ,,,,,,,,,,,,,

      • pikeepaitamies

      • ,,,,,,,,,,,,,
        pikeepaitamies kirjoitti:

        Sanoppa mistä saa tuollaisia paitoja mutta sen pituisella helmalla että sitä voi pitää housujen päälläkin.

        H&M ehkä? En itse harrasta vaateostoksia juuri ollenkaan, mutta tuoltahan saa pääasiassa kaikenlaista slim fit -kamaa.


      • pikeepaitamies
        ,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

        H&M ehkä? En itse harrasta vaateostoksia juuri ollenkaan, mutta tuoltahan saa pääasiassa kaikenlaista slim fit -kamaa.

        H&M vaatteet ovat vääränmuotoisia minulle. Minulla on vähän mahaa niin H&M vaatteet ottaa heti kiinni.


      • Misu<3
        pikeepaitamies kirjoitti:

        H&M vaatteet ovat vääränmuotoisia minulle. Minulla on vähän mahaa niin H&M vaatteet ottaa heti kiinni.

        Helman lyhentäminen on todella helppoa. Myös jotkut liikkeet tekevät muokkauksia omiin vaatteisiin pientä maksua vastaan.


    • 1916

      kun katsoo nyt matsia niin federer on kyl tyylikkäämpi ja uhkaavampi (nainen saattaa nähdä seksikkäämpänä saman asian?) kuin t-paitainen murray. se on kuin joku junnujannu

    • pikeepaita on ihan hyvä paita. Kait mä olen joskus hengaillu liikaa golfkentillä kun en keksi mitään vikaa.

    • Armani mani

      Armanin pikeepaita on erittäin miellyttävä ja tyylikäs asuste. Jos joku ei moisesta tykkää niin omapa on häpeänsä. Ja naisillehan tuo paita kertoo että sen kantajalla on pätäkkää sen verran ettei tarvitse halpahalleista ostaa vaatteita.

      • 7

        mitä hienommat vaatteet, sitä tyhjäntoimittajampi kaveri kyseessä yleensä


    • ja sit mä kävin...

      Naisille kaikki asiat voi olla törn offeja riippuen täysin näiden itseään täynnä olevien olentojen sekopäisestä mielialasta. Myötäilemällä ja muovautumalla sopivasti kaikkeen paskaan mitä ne suoltaa voi mahdollisesti joskus päästä pois törn off listalta hetkeksi.

      • 3+1

        Lähiö-Hilfigereitä kukaan käytä, ei enää. Joku Fred Perry, Ben Sherman (ovat todella vanha merkki, siitä huolimatta) on tyylikäs.


    • pikeepaita = homous

      Mauttomia vaatekappaleita, mielummin nussisin rikkinäistä pulloa kuin vetäisin sen päälle. Jos joku on niin vitun tyhmä jätkä pukemaan sellaisen päälle niin ei sellainen edes ansaitse naista.

      • tuota-------

        homot ei tietääkseni haluukaan naista...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe